IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9
Auteur:
Topic : Paypal Vorige pagina | Volgende pagina
Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 30-07-2004 14:07 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

Aha. ben er al achter..


Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 30-07-2004 14:12 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

Hmm.. als ik geld naar mezelf over maak (van bank naar paypal account), dan moet ik volgens de site een bepaalde ID vermelden op de overschrijving, moet die staan bij 'betalingskenmerk' of bij 'mededelingen' (postbank)


H-K
Jawel!
Usericon van H-K
Posted 30-07-2004 14:15 by H-K Wijzig reactieProfiel van H-KQuote dit berichthttp://haa-kaa.hyves.net/

Hehe, geld op ebay krijgen is me ook gelukt.
Mensen betalen ermee echter...


Life doesn't get much better than this!


Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 30-07-2004 14:17 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

Maar paypal lijkt dus wel compleet gratis te zijn... voor bedragen onder de 750 euro ofzo.. (alleen geld terughalen naar je eigen bankrekening kost 1 euro)


Unholy Mary
Anno domini MMXIII
Usericon van Unholy Mary
Posted 30-07-2004 15:37 by Unholy Mary Wijzig reactieProfiel van Unholy MaryQuote dit bericht

Als je internationaal geld over wilt maken binnen de Europese Unie kun je misschien beter gewoon even internationale overschrijvingskaarten aanvragen bij je bank (ik geloof dat de Rabo het ook online heeft). Is tot bedrag X (10.000 euro ofzo? )gratis (check even op zo'n bank website). Gaat met IBAN nummers (iedere Europese bankrekening heeft er één) en bankcodes.

Paypal heb ik zelf 1/2 jaar gebruikt in combinatie met een credit card, gaat prima!!! Vorige maand account weer gesloten (ging ook prima). Reden: ik kocht te veel Volgens mij zijn ze inmiddels ook NL gekoppeld (kan me zo'n mailtje herinneren maar weet niet meer zeker).

Maareh...geen Paypal is echt veeeeeel goedkoper hoor...



Hatsjikidee!


Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 30-07-2004 16:16 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

Internationale overschrijvingen zijn alleen gratis als het met IBAN nummers enzo werkt én als de ontvanger aan nog een paar voorwaarden voldoet..


Zenial
Usericon van Zenial
Posted 31-07-2004 17:56 by Zenial Wijzig reactieProfiel van ZenialQuote dit berichthttp://www.zenial.nl

quote:
Op 30 juli 2004 16:16 schreef Valorian het volgende:
Internationale overschrijvingen zijn alleen gratis als het met IBAN nummers enzo werkt én als de ontvanger aan nog een paar voorwaarden voldoet..

Binnen de EU dus. Buiten de EU is paypal makkelijker. Geld betalen is gratis, maar als je geld ermee ontvangt houdt paypal daar wel een bepaald (klein) bedrag van in.


Zenial


Buried_Alive
Usericon van Buried_Alive
Posted 01-08-2004 23:43 by Buried_Alive Wijzig reactieProfiel van Buried_AliveQuote dit bericht

Werk er ook al enkele jaren mee. Werkt perfect!!!



testement
FRIET!!
Usericon van testement
Posted 26-08-2004 0:24 by testement Wijzig reactieProfiel van testementQuote dit bericht

Ik heb zo;n account aangemaakt, geen CC nodig gehad.
Ik wil nu een tegoed aanmaken. Hiervoor moet ik dus geld overmaken naar een rekeningnummer van Paypal in amsterdam. Ik krijg hiervoor het rekening nummer een soort ID code, zodat het naar mijn account word gestuurd.

Hoe maak ik het geld nu goed over bij het rabo internetbankieren? Iemand die me daarmee kan helpen?

thx.

[Dit bericht is gewijzigd door testement op 26-08-2004 0:25]


zzz


Sar'Goth the Warlock
Usericon van Sar'Goth the Warlock
Posted 26-08-2004 17:01 by Sar'Goth the Warlock Wijzig reactieProfiel van Sar'Goth the WarlockQuote dit bericht

gewoon overmaken met de gegevens die je hebt, wat is het probleem



testement
FRIET!!
Usericon van testement
Posted 26-08-2004 21:04 by testement Wijzig reactieProfiel van testementQuote dit bericht

vroeg me af waar ik die id code moet invullen


zzz


ouwe
Usericon van ouwe
Posted 27-08-2004 21:05 by ouwe Wijzig reactieProfiel van ouweQuote dit bericht

Ik moet binnenkort geld overmaken naar USA, en heb dus ook paypal aangemaakt, klinkt interessant... Maar geen creditcard.. Even proberen met bank dan.


spectre
Usericon van spectre
Posted 13-09-2005 8:49 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

hier hetzelfde, ik moet geld naar Japan sturen


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 13-09-2005 12:11 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 27 augustus 2004 21:05 schreef ouwe het volgende:
Ik moet binnenkort geld overmaken naar USA, en heb dus ook paypal aangemaakt, klinkt interessant... Maar geen creditcard.. Even proberen met bank dan.


Voor gebruik paypal heb je geen creditcard nodig, tenminste niet voor het overmaken van geld. Indien je ook geld wilt ontvangen van kopers op je paypal, dan heb je wel creditcard nodig.


Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 13-09-2005 12:28 by Mark Z Wijzig reactieProfiel van Mark ZQuote dit bericht

quote:
Op 13 september 2005 12:11 schreef MindlessMayo het volgende:
Indien je ook geld wilt ontvangen van kopers op je paypal, dan heb je wel creditcard nodig.


Dat is niet waar. Het is mij althans wel gelukt om geld te ontvangen via mijn Paypal account zonder creditcard. Dit is een half jaar geleden geweest. Indien ze de voorwaarden niet hebben veranderd moet dit nog steeds mogelijk zijn.


LastFM | Untappd | Twitter | Doom what thou wilt shall be the whole of the law


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 13-09-2005 12:42 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 13 september 2005 12:28 schreef Mark Z het volgende:
Dat is niet waar. Het is mij althans wel gelukt om geld te ontvangen via mijn Paypal account zonder creditcard. Dit is een half jaar geleden geweest. Indien ze de voorwaarden niet hebben veranderd moet dit nog steeds mogelijk zijn.


Dan zal het nu wel anders zijn, dat je dus ook geld op je account kan ontvangen. Is het dan niet zo dat je een gedeelte moet dokken om het op je gewone rekening te krijgen? Ik weet wel dat je toen het geld wat je ontving (zonder creditcard) wel kon gebruiken om weer betalingen mee te doen maar er niet af kon halen ofzoiets.

Welja.. betalen kan iig zowieso zonder creditcard via paypal.


Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 13-09-2005 14:38 by Mark Z Wijzig reactieProfiel van Mark ZQuote dit bericht

quote:
Op 13 september 2005 12:42 schreef MindlessMayo het volgende:
Is het dan niet zo dat je een gedeelte moet dokken om het op je gewone rekening te krijgen?


Dit kost het geweldige bedrag van 1 euro! Paypal werkt dus zeer prettig, heb er al heel wat betalingen mee gedaan.


LastFM | Untappd | Twitter | Doom what thou wilt shall be the whole of the law


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 13-09-2005 14:41 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 13 september 2005 14:38 schreef Mark Z het volgende:
Dit kost het geweldige bedrag van 1 euro! Paypal werkt dus zeer prettig, heb er al heel wat betalingen mee gedaan.


Gehehe, paar keer mee betaald.. nog nooit geld op ontvangen maarre jep, het werkt zeer prettig.


spectre
Usericon van spectre
Posted 13-09-2005 15:27 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

maar ik moet dus geld naar mijn Pay-Pal account toesturen of iets dergelijks?


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Burzum
Usericon van Burzum
Posted 13-09-2005 15:30 by Burzum Wijzig reactieProfiel van BurzumQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Raymond1982

Je kan bij de opties op de Paypal site aangeven dat je geld wilt toevoegen via je bankrekening. Van hun krijg je dan een kenmerk wat je invult bij de overschrijving en na 1 a 2 dagen staat het dan op de Paypal account.


spectre
Usericon van spectre
Posted 13-09-2005 22:57 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

thanks


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


spectre
Usericon van spectre
Posted 20-09-2005 11:12 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

het is gelukt, geen gedoe met credietkaarten iig


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Sar'Goth the Warlock
Usericon van Sar'Goth the Warlock
Posted 20-09-2005 18:28 by Sar'Goth the Warlock Wijzig reactieProfiel van Sar'Goth the WarlockQuote dit bericht

gebruik het nu alweer een tijdje.. ideaal programma. alleen ik vraag me af wat er na die 1000 euro sending limit gebeurt.. zit er al bijna aan.

en nog 1 maal voor de duidelijkheid: je hebt geen creditcard nodig!



skitzoid kitten
Usericon van skitzoid kitten
Posted 22-09-2005 23:25 by skitzoid kitten Wijzig reactieProfiel van skitzoid kittenQuote dit bericht

maar ff vragen in dit topic, wist zo gauw niet waar anders. Als er bij payment staat 'IMO' wat houdt dit dan in


Burzum
Usericon van Burzum
Posted 22-04-2006 1:10 by Burzum Wijzig reactieProfiel van BurzumQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Raymond1982

Tering, dat paypal is best handig enzo, maar als je de verhalen op deze site leest:

http://paypalsucks.com

En dan vooral op het forum.

Edit: typo.

[Dit bericht is gewijzigd door Burzum op 22-04-2006 1:10]


Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen