IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9
Auteur:
Topic : Paypal Vorige pagina | Volgende pagina
WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 22-04-2006 1:14 by WhiteRider Wijzig reactieProfiel van WhiteRiderQuote dit bericht

Hm, ik moet geld overmaken naar Estland.
Paypal, of meer betalen voor overschrijven?


Burzum
Usericon van Burzum
Posted 22-04-2006 1:18 by Burzum Wijzig reactieProfiel van BurzumQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Raymond1982

Tja, paypal werkt bij mij prima tot nu toe.
Wat kost het dan om geld over te maken naar Estland?


Argus
Our fate is written in the web. Woven by the Norns
Usericon van Argus
Posted 22-04-2006 1:26 by Argus Wijzig reactieProfiel van ArgusQuote dit bericht

Hangt van je bank af. Maar een gewone buitenlandse transactie was vroegah al snel over de 40 goeldens aan kosten.


Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden?


grindminder
LARDASS!!!!
Usericon van grindminder
Posted 22-04-2006 1:52 by grindminder Wijzig reactieProfiel van grindminderQuote dit berichthttp://www.dutchroadrunners.nl

quote:
Op 22 april 2006 1:14 schreef WhiteRider het volgende:
Hm, ik moet geld overmaken naar Estland.
Paypal, of meer betalen voor overschrijven?


als het een niet echt 'groot' bedrag is zou je paypal kunnen proberen, anders gewoon via de bank.. ik vertrouw paypal niet echt met grotere bedragen



Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 23-04-2006 12:34 by Mark Z Wijzig reactieProfiel van Mark ZQuote dit bericht

Paypal roeleert. Ik heb al zeker 80+ transacties gedaan met Paypal en het is altijd goed gegaan. Ik heb nu zelfs mijn geld terug gekregen, omdat ik via eBay een shirt had gekocht en betaald met Paypal, maar het shirt nooit heb ontvangen.


LastFM | Untappd | Twitter | Doom what thou wilt shall be the whole of the law


Burzum
Usericon van Burzum
Posted 23-04-2006 12:36 by Burzum Wijzig reactieProfiel van BurzumQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Raymond1982

quote:
Op 23 april 2006 12:34 schreef Mark Z het volgende:
Paypal roeleert. Ik heb al zeker 80+ transacties gedaan met Paypal en het is altijd goed gegaan. Ik heb nu zelfs mijn geld terug gekregen, omdat ik via eBay een shirt had gekocht en betaald met Paypal, maar het shirt nooit heb ontvangen.


Ik heb dat ook meegemaakt en inderdaad ook het geld terugekregen. Maar lees voor de gein eens wat dingen op die site... Er zijn ook lui die een claim hadden ingediend omdat ze iets niet ontvangen hadden en vervolgens is hun account geblokkeerd. Geld krijg je vervolgens pas na 180 dagen terug...

[Dit bericht is gewijzigd door Burzum op 23-04-2006 12:36]


WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 23-04-2006 13:35 by WhiteRider Wijzig reactieProfiel van WhiteRiderQuote dit bericht

quote:
Op 22 april 2006 1:52 schreef grindminder het volgende:
als het een niet echt 'groot' bedrag is zou je paypal kunnen proberen, anders gewoon via de bank.. ik vertrouw paypal niet echt met grotere bedragen

Het is een klein bedrag, dus Paypal lijkt me wel handig.
Thankx.


WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 23-04-2006 13:36 by WhiteRider Wijzig reactieProfiel van WhiteRiderQuote dit bericht

quote:
Op 22 april 2006 1:26 schreef Argus het volgende:
Hangt van je bank af. Maar een gewone buitenlandse transactie was vroegah al snel over de 40 goeldens aan kosten.

Klopt, vorig jaar een foutje gemaakt. Per ongeluk 'kosten voor mij' ingevuld, bij het overmaken van een euro of 14 naar Duitsland.
Hopsakee, 17 euro aan transactiekosten kwijt.


Tormented soul
Usericon van Tormented soul
Posted 14-05-2006 19:23 by Tormented soul Wijzig reactieProfiel van Tormented soulQuote dit bericht

Ik wil ff terugkomen op iets op de eerste pagina, namelijk dat sites bedragen vragen (5 á 10% etc) voor het betalen met Paypal. Hoe zit dat met Ebay? is dat gewoon gratis?

En waar leeft Paypal zelf van? Alleen van de grote bedragen en de Premium accounts?


Fire
Usericon van Fire
Posted 14-05-2006 20:50 by Fire (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van FireQuote dit berichthttp://www.gratix.nl

Zakelijke acounts betalen inderdaad 35ct + 3 tot 5 % over de transactie bedragen. Dat ik ongeveer gelijk aan wat credit card maatschappijen kosten.

Daar kan je volgens mij rdelijk van leven want paypal wordt erg veel gebruikt.



Argus
Our fate is written in the web. Woven by the Norns
Usericon van Argus
Posted 14-05-2006 22:16 by Argus Wijzig reactieProfiel van ArgusQuote dit bericht

quote:
Op 14 mei 2006 19:23 schreef Tormented soul het volgende:
Ik wil ff terugkomen op iets op de eerste pagina, namelijk dat sites bedragen vragen (5 á 10% etc) voor het betalen met Paypal. Hoe zit dat met Ebay? is dat gewoon gratis?



Hangt van de verkoper af. Als iemand in nederland zo nodig moet paypallen dan reken ik ook extra kosten. Als bedrag x maar bij mij aan komt en niet bedrag x minus 5%. (Om geld te ontvangen moet je altijd aan paypal betalen overigens. Dat had je wel door?)

quote:

En waar leeft Paypal zelf van? Alleen van de grote bedragen en de Premium accounts?


Aan de kleine bedragen verdienen ze relatief gezien meer...


Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden?


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 15-05-2006 12:25 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 22 april 2006 1:14 schreef WhiteRider het volgende:
Hm, ik moet geld overmaken naar Estland.
Paypal, of meer betalen voor overschrijven?


Estland = EU.

Oftewel: SWIFT en IBAN FTW!!!


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Johnieboy
Usericon van Johnieboy
Posted 17-05-2006 14:07 by Johnieboy Wijzig reactieProfiel van JohnieboyQuote dit bericht

als ik geld naar iemand in amerika wilt doneren? kan ik dan ook geld van mijn bank (abn amro) naar mijn paypal account zetten?? en dan zo makkelijk doneren??

[Dit bericht is gewijzigd door Johnieboy op 17-05-2006 14:08]


Tormented soul
Usericon van Tormented soul
Posted 17-05-2006 17:35 by Tormented soul Wijzig reactieProfiel van Tormented soulQuote dit bericht

Ik ben prima in staat om een overschrijvingskaart in te vullen maar sinds dit mijn eerste Paypall transactie wordt wil ik het toch even checken. het adres:

Name on Account:
PayPal International Ltd


PayPal's Account Number:
266566472


Bank:
Bank of America, N.A.
Amsterdam, Netherlands


Mijn ID is ingevult bij 'mededelingen', het giro nummer is ingevult maar wat moet ik doen met de informatie en het adres van de bank? Want ik vul al de naam in van 'Paypall International Ltd.", welke anders is dan hen bankadres. Ik raak er van in de war. Iemand tips?


Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 17-05-2006 19:12 by Mark Z Wijzig reactieProfiel van Mark ZQuote dit bericht

quote:
Op 17 mei 2006 17:35 schreef Tormented soul het volgende:
Ik ben prima in staat om een overschrijvingskaart in te vullen maar sinds dit mijn eerste Paypall transactie wordt wil ik het toch even checken. het adres:

Name on Account:
PayPal International Ltd


PayPal's Account Number:
266566472


Bank:
Bank of America, N.A.
Amsterdam, Netherlands


Mijn ID is ingevult bij 'mededelingen', het giro nummer is ingevult maar wat moet ik doen met de informatie en het adres van de bank? Want ik vul al de naam in van 'Paypall International Ltd.", welke anders is dan hen bankadres. Ik raak er van in de war. Iemand tips?


Je vult bij rekeningnr 266566472 in.
Bij t.n.v. PayPal International Ltd
en inderdaad bij mededelingen geef je je ID.
Adres van de bank hoeft niet.


LastFM | Untappd | Twitter | Doom what thou wilt shall be the whole of the law


Tormented soul
Usericon van Tormented soul
Posted 17-05-2006 19:40 by Tormented soul Wijzig reactieProfiel van Tormented soulQuote dit bericht

Nou dan moet het goed komen . Ik kan ook niks vinden over wisselkoersen. Kost het me ook niks om steeds van US dollars of GBP om te reken naar euro's. Ik wil het allemaal ff zeker hebben alvorens ik voor verassingen kom te staan


Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 17-05-2006 19:54 by Mark Z Wijzig reactieProfiel van Mark ZQuote dit bericht

quote:
Op 17 mei 2006 19:40 schreef Tormented soul het volgende:
Nou dan moet het goed komen . Ik kan ook niks vinden over wisselkoersen. Kost het me ook niks om steeds van US dollars of GBP om te reken naar euro's. Ik wil het allemaal ff zeker hebben alvorens ik voor verassingen kom te staan


Paypal hanteert wel een iets hogere koers bij het omrekenen, maar veel scheelt het niet. Om te betalen hoef je trouwens niet eerst je euro's in dollars of ponden om te zetten. Je kan gewoon rechtstreeks daarin betalen.


LastFM | Untappd | Twitter | Doom what thou wilt shall be the whole of the law


Tormented soul
Usericon van Tormented soul
Posted 20-05-2006 21:43 by Tormented soul Wijzig reactieProfiel van Tormented soulQuote dit bericht

Ik heb van de week mijn acoount aangemaakt en donderdag mijn eerste overschrijving naar mijn Paypall account gedaan. Vandaag ontving ik een mail van de Frontier Bank;

"e-BANKING: Unauthorized charge to your credit card.



We recently reviewed your account, and we suspect an unauthorized ATM based transaction

on your account. Therefore as a preventive measure we have temporary limited your

access to sensitive Frontier Bank features. To ensure that your account is not compromised

please login to your e-BANKING. Online Banking verify your identity and your online

accounts will be reactivated by our system.

What you need to do:

- Please click the above link :

www.frontierbank.com/ebanking.frontierbank.com/clkpcb/index.htm



- Enter your used ID and Password ( that you selected during the online enrollment process).

- Enter the requested information and your Online Banking and Bill Pay services will be

reactivated."

Mijn naam wordt niet als aanhef gebruikt (er is me vertelt om daar op te letten) maar er wordt wel naar mijn ID en password gevraagd om door te kunnen gaan met E-banking. Dat lijkt me de reinste fraude dus heb het doorgemailt naar Paypal. Dat is dus wachten op antwoord of hebben jullie dezelfde mail gehad en worden alle transacties gemaakt naar de Frontier Bank?



mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 21-05-2006 1:25 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

hm.


Fuck the world and fuck you


Tormented soul
Usericon van Tormented soul
Posted 21-05-2006 17:50 by Tormented soul Wijzig reactieProfiel van Tormented soulQuote dit bericht

zitten googlen en een erkende spamsite


kinglei
Usericon van kinglei
Posted 16-11-2006 10:27 by kinglei Wijzig reactieProfiel van kingleiQuote dit bericht

Betalen e.d. gaat prima met paypal, maar ik had een vraagje over geld ontvangen via paypal.
Hoe krijg ik het geld van mijn paypal account op mijn bankrekening ?
Iemand hier ervaring mee (Ik gebruik een creditcard )


if you don't like the topic don't reply.. just let it die


Zenial
Usericon van Zenial
Posted 16-11-2006 11:45 by Zenial Wijzig reactieProfiel van ZenialQuote dit berichthttp://www.zenial.nl

quote:
Op 16 november 2006 10:27 schreef kinglei het volgende:
Betalen e.d. gaat prima met paypal, maar ik had een vraagje over geld ontvangen via paypal.
Hoe krijg ik het geld van mijn paypal account op mijn bankrekening ?
Iemand hier ervaring mee (Ik gebruik een creditcard )

Hehe geld wat ik ontvang op mijn paypal account geef ik altijd weer net zo hard uit met paypal dus heb daar geen ervaring mee


Zenial


Oud Vuil
Usericon van Oud Vuil
Posted 02-01-2007 19:55 by Oud Vuil Wijzig reactieProfiel van Oud VuilQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 20 mei 2006 21:43 schreef Tormented soul het volgende:
Ik heb van de week mijn acoount aangemaakt en donderdag mijn eerste overschrijving naar mijn Paypall account gedaan. Vandaag ontving ik een mail van de Frontier Bank;

"e-BANKING: Unauthorized charge to your credit card.



We recently reviewed your account, and we suspect an unauthorized ATM based transaction

on your account. Therefore as a preventive measure we have temporary limited your

access to sensitive Frontier Bank features. To ensure that your account is not compromised

please login to your e-BANKING. Online Banking verify your identity and your online

accounts will be reactivated by our system.

What you need to do:

- Please click the above link :

www.frontierbank.com/ebanking.frontierbank.com/clkpcb/index.htm



- Enter your used ID and Password ( that you selected during the online enrollment process).

- Enter the requested information and your Online Banking and Bill Pay services will be

reactivated."

Mijn naam wordt niet als aanhef gebruikt (er is me vertelt om daar op te letten) maar er wordt wel naar mijn ID en password gevraagd om door te kunnen gaan met E-banking. Dat lijkt me de reinste fraude dus heb het doorgemailt naar Paypal. Dat is dus wachten op antwoord of hebben jullie dezelfde mail gehad en worden alle transacties gemaakt naar de Frontier Bank?




Hm, ik had laatst deze:

Dear valued PayPalr member:

Due to concerns, for the safety and integrity of the paypal
account we have issued this warning message.

It has come to our attention that your PayPalr account information needs to be
updated as part of our continuing commitment to protect your account and to
reduce the instance of fraud on our website. If you could please take 5-10 minutes
out of your online experience and update your personal records you will not run into
any future problems with the online service.


However, failure to update your records will result in account suspension.
Please update your records on or before within 24 hours

Once you have updated your account records your paypal account
service will not be interrupted and will continue as normal.

To update your PayPalr records click on the following link:
https://www.paypal.com/cgi-bin/webscr?cmd=_login-run

Thank You.
PayPalr UPDATE TEAM


Doorgegeven op de site van paypal, maar nog steeds geen antwoord gekregen.

En nu krijg ik weer deze en weer durf ik niet op de link te klikken.

Dear valued PayPalr member:

Due to concerns, for the safety and integrity of the paypal
account we have issued this warning message.

It has come to our attention that your PayPalr account information needs to be
updated as part of our continuing commitment to protect your account and to
reduce the instance of fraud on our website. If you could please take 5-10 minutes
out of your online experience and update your personal records you will not run into
any future problems with the online service.


However, failure to update your records will result in account suspension.
Please update your records on or before within 24 hours

Once you have updated your account records your paypal account
service will not be interrupted and will continue as normal.

To update your PayPalr records click on the following link:
https://www.paypal.com/cgi-bin/webscr?cmd=_login-run

Thank You.
PayPalr UPDATE TEAM


Ziet er allemaal nou niet echt betrouwbaar uit. Wel dezelfde site, maar een ander verhaal en verschillende afzenders.



Lionheart
|"| |''| |"| >')
Usericon van Lionheart
Posted 02-01-2007 20:05 by Lionheart Wijzig reactieProfiel van LionheartQuote dit bericht

Oplichterij, niet je eigen naam als aanhef en er staat PayPalr.


Burzum
Usericon van Burzum
Posted 02-01-2007 20:11 by Burzum Wijzig reactieProfiel van BurzumQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Raymond1982

Lijkt me inderdaad een duidelijk geval om te negeren.


Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen