IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9
Auteur:
Topic : Paypal Vorige pagina | Volgende pagina
Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 20-03-2007 21:42 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

gewoon je eingen link gebruiken nergens last van ...


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 11-04-2007 22:08 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

Godverdomme!

Meer mensen die niet op hun PayPal in kunnen loggen? Lukt hier de hele dag al niet!

edit: na het invullen van naam/wachtwoord kom ik elke keer op een pagina die "afbreken" of "abort" heet, daar kan ik dan kiezen voor "opnieuw proberen" of "terug naar de homepage". Maakt niet uit of ik direct inlog of via een bestelling.

[Dit bericht is gewijzigd door ZelThoR op 11-04-2007 22:10]


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Burzum
Usericon van Burzum
Posted 11-04-2007 22:11 by Burzum Wijzig reactieProfiel van BurzumQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Raymond1982

Vreemd. Ik kan in ieder geval gewoon inloggen.


Wansmaak
Usericon van Wansmaak
Posted 11-04-2007 22:12 by Wansmaak Wijzig reactieProfiel van WansmaakQuote dit berichthttp://www,judgementday.nl

Werkt prima, net gechecked.


“Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 11-04-2007 22:12 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

Wil jij dan voor me betalen?

edit: jullie dus

[Dit bericht is gewijzigd door ZelThoR op 11-04-2007 22:12]


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Wansmaak
Usericon van Wansmaak
Posted 11-04-2007 22:13 by Wansmaak Wijzig reactieProfiel van WansmaakQuote dit berichthttp://www,judgementday.nl

Je dokt maar mooi zelf voor je nieuwe opblaaspop.


“Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’


Burzum
Usericon van Burzum
Posted 11-04-2007 22:14 by Burzum Wijzig reactieProfiel van BurzumQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Raymond1982

Gebruik je trouwens IE of Firefox?


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 11-04-2007 22:14 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

Maar het is een life-size Wim-doll

edit@Burzum: ik heb beide geprobeerd. IE 7 en FF 2.0

[Dit bericht is gewijzigd door ZelThoR op 11-04-2007 22:15]


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Wansmaak
Usericon van Wansmaak
Posted 11-04-2007 22:16 by Wansmaak Wijzig reactieProfiel van WansmaakQuote dit berichthttp://www,judgementday.nl

quote:
Op 11 april 2007 22:14 schreef ZelThoR het volgende:
Maar het is een life-size Wim-doll




Damn, is ie al uit?

Maarre, raar, hoor. Wat gebeurt er dan. Of wat niet?


“Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 11-04-2007 22:19 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

quote:
Op 11 april 2007 22:16 schreef Wansmaak het volgende:
Maarre, raar, hoor. Wat gebeurt er dan. Of wat niet?

Nou, ik kan gewoon naam/ww invullen alleen dan schakelt hij niet over naar het ingelogde gedeelte maar naar een pagina met titel "afbreken" (verder zelfde Paypal design, menu's etc alleen niet ingelogd). Dan kan ik "opnieuw" of "terug" kiezen. En beiden maakt niet uit

Als ik een fout ww invul reageert hij wel correct, maar daar raak ik niet ingelogd van

Heb ook al het wachtwoord veranderd, dat werkte allemaal prima... Alleen kan ik natuurlijk nog steeds niet inloggen


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Wansmaak
Usericon van Wansmaak
Posted 11-04-2007 22:23 by Wansmaak Wijzig reactieProfiel van WansmaakQuote dit berichthttp://www,judgementday.nl

Tsja, volgens mij komt zoiets alleen bij wanbetalers voor.

Nee, hehe, ik heb echt geen idee, zegt me niets.


“Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 11-04-2007 22:27 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

Wanbetaler Wim

Tsja, jammer dan... Dat wordt dan geen CHD in de pre-order


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 04-06-2007 13:08 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

Creditcard toevoegen (aanbevolen) Veilige transactie

Als u deze veilige betaling wilt voltooien, voegt u een creditcard toe aan uw PayPal-rekening en klikt u op 'Doorgaan'.

Betaalpassen (ook PIN-passen of bankpassen genoemd) worden geaccepteerd als deze een Visa- of MasterCard-logo hebben.

Aantal actieve pasjes op uw rekening: 0



Ehrrr, geld ontvangen kon eerder altijd als je creditcard had maar geld versturen kon wel zonder creditcard. Nu ineens niet meer ofzo? Ik kom niet verder dan deze melding, waarop ik mijn creditcard gegevens moet gaan invullen die ik niet heb. Andere mogelijkheden geeft paypal niet aan??




Sar'Goth the Warlock
Usericon van Sar'Goth the Warlock
Posted 04-06-2007 14:47 by Sar'Goth the Warlock Wijzig reactieProfiel van Sar'Goth the WarlockQuote dit bericht

quote:
Op 20 maart 2007 16:23 schreef Sar'Goth the Warlock het volgende:
ff een tip, zorg altijd dat je iets meer geld op je paypal hebt dan je moet betalen. paypal houd er ietwat ongunstige koersen opna volgens mij en zodra je ook maar 0.01 cent te weinig hebt begint ie om die credit-card te zeuren. Dus altijd ietsje meer en hij vraagt nooit om een CC. Dit is vooral met unchecked accounts of hoe heet dat.


@ mayo: ligt waarschijnlijk hieraan. check even of je wel genoeg geld erop hebt.



MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 04-06-2007 19:09 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 4 juni 2007 14:47 schreef Sar'Goth the Warlock het volgende:
@ mayo: ligt waarschijnlijk hieraan. check even of je wel genoeg geld erop hebt.


Er staat genoeg op, dat is het vreemde.


Zenial
Usericon van Zenial
Posted 04-06-2007 21:53 by Zenial Wijzig reactieProfiel van ZenialQuote dit berichthttp://www.zenial.nl

Neem anders een creditcard. Handig hoor


Zenial


zakkenvuller
Usericon van zakkenvuller
Posted 05-07-2007 19:37 by zakkenvuller Wijzig reactieProfiel van zakkenvullerQuote dit bericht

Tering, hebben meer mensen er last van dat dat Paypal zo katskankerlangzaam is de laatste weken?
Voor mijn laatste drie transacties in de afgelopen weken moest ik minstens 20-30 minuten wachten voordat ik de volledige transactie kon voltooien.


Nog zo stoere internet warrior.


Zenial
Usericon van Zenial
Posted 05-07-2007 21:53 by Zenial Wijzig reactieProfiel van ZenialQuote dit berichthttp://www.zenial.nl

Nergens last van


Zenial


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 05-07-2007 21:54 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Nergens last van .. betaal je wel?


zakkenvuller
Usericon van zakkenvuller
Posted 05-07-2007 21:57 by zakkenvuller Wijzig reactieProfiel van zakkenvullerQuote dit bericht

Transacties komen gewoon door, ik kan ook niet meer via Ebay op 'nu betalen' klikken, slaat ie dood.
Via de Paypalsite ga ik dan op een dodelijk langzaam tempo richting 'Ebaytransacties betalen' en regel het op die manier.
Verder heb ik nergens problemen en mijn internet loopt ook als een jekko.


Nog zo stoere internet warrior.


williamblake
Usericon van williamblake
Posted 07-07-2007 12:40 by williamblake Wijzig reactieProfiel van williamblakeQuote dit bericht

quote:
Op 4 juni 2007 19:09 schreef MMayo het volgende:
Er staat genoeg op, dat is het vreemde.


Ik heb jouw probleem ooit aan de hand gehad. Bij mij kwam het omdat ik een heleboel dingen op de amerikaanse ebay verkocht had en bijgevolg alles in dollars had staan, maar omdat ik in europa woon is mijn primary currency euros, dus toen ik iets in duitsland kocht gaf ie dezelfde melding als jij kreeg omdat ie ervanuit ging dat er niks op mijn primary currency stond. Heb toen wat van die dollars naar euros omgezet en probleem was opgelost.
Heeft dus te maken met die primary currency want in de omgekeerde richting (in dollars betalen als je enkel euros hebt) heb je dat probleem niet.



Snaack
Usericon van Snaack
Posted 16-10-2007 17:21 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

*schop*

Iemand hier die voor een vergoeding een betaling met Paypal voor mij wil doen? Ik maak het bedrag direct met een spoedoverboeking naar je over.

Als je mij uit de brand kunt helpen, stuur me ff een mail (zie profiel).

Voor de aanleiding: zie GVD topic..

Thnx


Lionheart
|"| |''| |"| >')
Usericon van Lionheart
Posted 16-10-2007 18:13 by Lionheart Wijzig reactieProfiel van LionheartQuote dit bericht

Had je dat niet beter kunnen vragen voordat er werd besloten om het woord bloemetje te verbieden?


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 16-10-2007 18:23 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

Als dat een rol speelt bij de overweging mij uit de brand te helpen of niet ben je wel erg simpel. Ik schat de ZM-ers hoger in.


Aaaarco
Usericon van Aaaarco
Posted 16-10-2007 18:26 by Aaaarco Wijzig reactieProfiel van AaaarcoQuote dit bericht

wat is er makkelijker dan zelf een paypal account openen?


In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud


Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen