IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9
Auteur:
Topic : Paypal Vorige pagina | Volgende pagina
Pem
d'Oh!!
Usericon van Pem
Posted 16-10-2007 18:32 by Pem Wijzig reactieProfiel van PemQuote dit bericht

quote:
Op 16 oktober 2007 18:26 schreef Aaaarco het volgende:
wat is er makkelijker dan zelf een paypal account openen?


Ik geloof dat het er vooral om gaat dat hij het zo snel mogelijk geregeld wil hebben? Als je [zonder creditcard] een account gaat openen, kan het even duren voor je geld van je rekening overgeboekt is naar je Paypal tegoed..

@Snaack: het is dat ik te weinig tegoed op mn Paypal heb staan anders had ik je best ff willen helpen


Op 18 juni 2011 23:45 schreef BenKnuckles het volgende: Dat niet, dat zorgt voor Pemibele situaties.


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 16-10-2007 18:35 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

Geen creditcard hebben icm de 6 werkdagen tot geld van mijn eigen rekening overgeboekt is naar mijn paypal account schiet niet op gezien de shituatie:

* Ik heb 2 weken geleden geld overgemaakt naar een EBayer in Duitsland
* Het bedrag minus 30 euro administratiekosten is teruggestort omdat het niet overgemaakt kon worden, aldus de Duitse bank
* Er loop nu een navraag omdat ik 100% zeker weet dat ik de correcte gegevens verstrekt heb bij de overboeking (heb een kopie van zijn bankafschrift met BIC, IBAN, adres dus ik kon het checken)
* Ik heb voor ik het overmaakte de IBAN en BIC gevalideert
* Die gast wacht al 2 weken op zijn geld, terwijl hij het vorige week al binnen had moeten hebben als de bank het niet verneukt had

De navraag duurt iig 2 weken en tot die tijd doe ik geen overboeking (zoals ik al gedaan heb) naar zijn rekening omdat ik dat risico te groot vind.

Dus nu nog anderhalve week wachten tot een overboeking van mij op mijn paypal staat (gebruik Paypal werkelijk NOOIT dus saldo is nul) of direct betalen met Paypal.. Vandaar dat ik vraag of iemand me kan helpen.

[Dit bericht is gewijzigd door Snaack op 16-10-2007 18:35]


Jällö
Usericon van Jällö
Posted 16-10-2007 18:40 by Jällö Wijzig reactieProfiel van JällöQuote dit bericht

Ik zou je graag even helpen, ware het niet dat er maar 20,- op m'n PayPal rekening staat.


Information is not knowledge is not wisdom is not truth


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 13-01-2008 19:10 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

Ik kan nu niet op de gewone manier geld overmaken naar mijn Paypal, mijn Paypal moet nu eerst aan een bankrekening worden gekoppeld ofzoiets.. wat 5 tot 7 werkdagen gaat duren. Voorheen kon je toch gewoon je geld rechtstreeks naar je Paypal boeken?


Buried_Alive
Usericon van Buried_Alive
Posted 13-01-2008 19:47 by Buried_Alive Wijzig reactieProfiel van Buried_AliveQuote dit bericht

quote:
Op 13 januari 2008 19:10 schreef MMayo het volgende:
Ik kan nu niet op de gewone manier geld overmaken naar mijn Paypal, mijn Paypal moet nu eerst aan een bankrekening worden gekoppeld ofzoiets.. wat 5 tot 7 werkdagen gaat duren. Voorheen kon je toch gewoon je geld rechtstreeks naar je Paypal boeken?
Volgens mij kan dat nog steeds, alleen duurt dat een paar werkdagen. Je kunt nu ook je bankrekening eraan koppelen, zodat als je een betaling doet het rechtstreeks van je bankrekening af wordt geschreven. Echter duurt dat "koppelen" wat dagen.



MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 13-01-2008 20:09 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 13 januari 2008 19:47 schreef Buried_Alive het volgende:
Volgens mij kan dat nog steeds, alleen duurt dat een paar werkdagen. Je kunt nu ook je bankrekening eraan koppelen, zodat als je een betaling doet het rechtstreeks van je bankrekening af wordt geschreven. Echter duurt dat "koppelen" wat dagen.


Ja beide opties duren nu 5 tot 7 werkdagen, voorheen was dat altijd 2 tot 3 dagen dacht ik.


Buried_Alive
Usericon van Buried_Alive
Posted 13-01-2008 20:29 by Buried_Alive Wijzig reactieProfiel van Buried_AliveQuote dit bericht

quote:
Op 13 januari 2008 20:09 schreef MMayo het volgende:
Ja beide opties duren nu 5 tot 7 werkdagen, voorheen was dat altijd 2 tot 3 dagen dacht ik.
Kan zijn dat het wel sneller gaat dan dat ze aangeven. Volgens mij maar 1 keer geld naar toe gestuurd en dat duurde ook korter dan de tijd die zij daarvoor aangaven.



Wansmaak
Usericon van Wansmaak
Posted 01-02-2008 22:42 by Wansmaak Wijzig reactieProfiel van WansmaakQuote dit berichthttp://www,judgementday.nl

Hm, tot nu toe heb ik paypal alleen gebruikt om te betalen. Nu wil iemand uit het buitenland wat van mij kopen en vraagt of ik paypal heb. Dat heb ik dus, maar op de paypal site kom ik er niet echt uit hoe dat in zijn werk gaat, welke gegevens moet ik nou precies naar die gast opsturen? Iemand?


“Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 01-02-2008 22:43 by Judge M. Wijzig reactieProfiel van Judge M.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 1 februari 2008 22:42 schreef Wansmaak het volgende:
Hm, tot nu toe heb ik paypal alleen gebruikt om te betalen. Nu wil iemand uit het buitenland wat van mij kopen en vraagt of ik paypal heb. Dat heb ik dus, maar op de paypal site kom ik er niet echt uit hoe dat in zijn werk gaat, welke gegevens moet ik nou precies naar die gast opsturen? Iemand?
Volgens mij enkel het mailadres wat je voor Paypal gebruikt



Wansmaak
Usericon van Wansmaak
Posted 01-02-2008 22:44 by Wansmaak Wijzig reactieProfiel van WansmaakQuote dit berichthttp://www,judgementday.nl

Ow? Dat is dus alles? Dan logt hij in en hoeft hij alleen het meeladres in te vullen. Klinkt eigenlijk best logisch, ja. Thanks!


“Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 01-02-2008 22:45 by Judge M. Wijzig reactieProfiel van Judge M.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

Succes



Aaaarco
Usericon van Aaaarco
Posted 18-02-2008 11:24 by Aaaarco Wijzig reactieProfiel van AaaarcoQuote dit bericht

voor een ieder die dit in zn mail krijgt

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Dear PayPal ® customer,

We recently reviewed your account, and we suspect an unauthorized transaction on your account.
Protecting your account is our primary concern. As a preventive measure we have temporary limited your access to sensitive information.
Paypal features.To ensure that your account is not compromised, simply hit "Resolution Center" to confirm your identity as member of Paypal.

Login to your Paypal with your Paypal username and password.
Confirm your identity as a card memeber of Paypal.
Please confirm account information by clicking here Resolution Center and complete the "Steps to Remove Limitations."
*Please do not reply to this message. Mail sent to this address cannot be answered.

Copyright © 1999-2007 PayPal. All rights reserved.


- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

denk even na voor je op de link klikt...


In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 18-02-2008 11:25 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

joh


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Burzum
Usericon van Burzum
Posted 18-02-2008 12:25 by Burzum Wijzig reactieProfiel van BurzumQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Raymond1982

quote:
Op 18 februari 2008 11:25 schreef Chelman het volgende:
joh


Zijn er anders genoeg die er wel in trappen hoor


Buried_Alive
Usericon van Buried_Alive
Posted 18-02-2008 12:47 by Buried_Alive Wijzig reactieProfiel van Buried_AliveQuote dit bericht

quote:
Op 18 februari 2008 11:24 schreef Aaaarco het volgende:
voor een ieder die dit in zn mail krijgt

Dear PayPal ® customer,

We recently reviewed your account, and we suspect an unauthorized transaction on your account.

denk even na voor je op de link klikt...

Kreeg vandaag een ander versie in de mailbox. Men zal er wel weer actief mee bezig zijn



Naturens Galleri
Usericon van Naturens Galleri
Posted 18-02-2008 13:05 by Naturens Galleri Wijzig reactieProfiel van Naturens GalleriQuote dit bericht

quote:
Op 18 februari 2008 12:25 schreef Burzum het volgende:
Zijn er anders genoeg die er wel in trappen hoor

Ongetwijfeld, maar zo naïef zijn om de links niet te checken..


headphonical award for sensational quality and highest inspirational merits


Burzum
Usericon van Burzum
Posted 18-02-2008 13:10 by Burzum Wijzig reactieProfiel van BurzumQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Raymond1982

quote:
Op 18 februari 2008 13:05 schreef Naturens Galleri het volgende:
Ongetwijfeld, maar zo naïef zijn om de links niet te checken..


Genoeg mensen die overal klakkeloos op klikken hoor, die lui sturen die zooi niet voor niets natuurlijk, blijkbaar werkt het.


Aaaarco
Usericon van Aaaarco
Posted 18-02-2008 13:12 by Aaaarco Wijzig reactieProfiel van AaaarcoQuote dit bericht

ik kreeg m binnen op een emailadres wat al niet eens bestaat, laat staan dat ik dat adres gebruik voor paypal..

desalwelteplus zal t voor een hoop mensen toch overkomen als 'echt'...




In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud


Daops
Usericon van Daops
Posted 18-02-2008 13:14 by Daops Wijzig reactieProfiel van DaopsQuote dit bericht

Ach, als 1 op 100.000 hapt zijn ze nog tevreden..


www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies."


Burzum
Usericon van Burzum
Posted 18-02-2008 13:15 by Burzum Wijzig reactieProfiel van BurzumQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Raymond1982

quote:
Op 18 februari 2008 13:14 schreef Daops het volgende:
Ach, als 1 op 100.000 hapt zijn ze nog tevreden..


Denk dat het er toch wel iets meer zullen zijn.


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 11-03-2008 17:48 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

hm, ik snap der volgens mij geen fuck van. zojuist een bestelling bij southern lord geplaatst en betaald. krijg ook mailtje dat het verwerkt is. maar ik dacht dat ik dan eerst geld op een emailadres moest zetten ofzo..? en die website helpt me der ook niet echt mee

quote:
Beste *,

Deze e-mail bevestigt dat u * xxx,xx USD hebt betaald met PayPal.

De wisselkoers voor deze aankoop is 1 EUR = 1,49533USD


(even gecensureerd) maar dit zou toch voldoende zijn dan?

[Dit bericht is gewijzigd door karnivoor op 11-03-2008 17:50]


Je moeder.


Buried_Alive
Usericon van Buried_Alive
Posted 11-03-2008 18:28 by Buried_Alive Wijzig reactieProfiel van Buried_AliveQuote dit bericht

quote:
Op 11 maart 2008 17:48 schreef karnivoor het volgende:
hm, ik snap der volgens mij geen fuck van. zojuist een bestelling bij southern lord geplaatst en betaald. krijg ook mailtje dat het verwerkt is. maar ik dacht dat ik dan eerst geld op een emailadres moest zetten ofzo..? en die website helpt me der ook niet echt mee



(even gecensureerd) maar dit zou toch voldoende zijn dan?
Als je al een account had bij Paypal met een bankrekening nummer, halen ze nu rechtstreeks het geld van je rekening. Hiervoor hoef je geen geld meer naar je account te boeken.



Jällö
Usericon van Jällö
Posted 11-03-2008 18:34 by Jällö Wijzig reactieProfiel van JällöQuote dit bericht

quote:
Op 11 maart 2008 17:48 schreef karnivoor het volgende:
hm, ik snap der volgens mij geen fuck van.

En dat werkt bij een bank... (toch?)


Information is not knowledge is not wisdom is not truth


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 11-03-2008 18:36 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

officieel wel, maar dan voor de verzekeringstak

quote:
Op 11 maart 2008 18:28 schreef Buried_Alive het volgende:
Als je al een account had bij Paypal met een bankrekening nummer, halen ze nu rechtstreeks het geld van je rekening. Hiervoor hoef je geen geld meer naar je account te boeken.


check, had het net al even met viktor erover op msn, dat was het idd. ik dacht dus dat er dan nóg een stap bij zat maar dat hoeft dus niet. vandaar dat ik er ook niks over kon vinden


Je moeder.


Jällö
Usericon van Jällö
Posted 11-03-2008 18:39 by Jällö Wijzig reactieProfiel van JällöQuote dit bericht

quote:
Op 11 maart 2008 18:36 schreef karnivoor het volgende:
officieel wel, maar dan voor de verzekeringstak

Ah, dat verklaart waarom je moeite hebt met (uit)betalen.


Information is not knowledge is not wisdom is not truth


Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen