IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9
Auteur:
Topic : Paypal Vorige pagina | Volgende pagina
Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 06-10-2009 0:06 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

kan iemand mij helpen? ik moet euro's naar Canada sturen, ma lukt me niet, ik schrijf wel eerst geld over naar wie me helpen wil


signature


Metalhead22
Usericon van Metalhead22
Posted 06-10-2009 0:07 by Metalhead22 Wijzig reactieProfiel van Metalhead22Quote dit berichthttp://www.last.fm/user/kledur

Als het goed is, rekent Paypal zelf om naar de correcte valuta


...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light...


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 06-10-2009 0:07 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 6 oktober 2009 0:06 schreef Hypnos het volgende:
kan iemand mij helpen? ik moet euro's naar Canada sturen, ma lukt me niet, ik schrijf wel eerst geld over naar wie me helpen wil


Heb je een Paypal account?
Heb je geld op dat account staan?
Dan mot 't gewoon lukken.

gvd typtufys

quote:
Op 6 oktober 2009 0:07 schreef Metalhead22 het volgende:
Als het goed is, rekent Paypal zelf om naar de correcte valuta


Ja dat ja.

[Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 06-10-2009 0:10]


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 06-10-2009 0:26 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

ja maar dat lukt me niet

iets met betaalkaarten :p


signature


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 06-10-2009 1:13 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

quote:
Op 6 oktober 2009 0:26 schreef Hypnos het volgende:
ja maar dat lukt me niet

iets met betaalkaarten :p


Leg het eens wat beter uit.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 06-10-2009 8:32 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

quote:
Op 6 oktober 2009 0:26 schreef Hypnos het volgende:
ja maar dat lukt me niet

iets met betaalkaarten :p


Jij neemt PayPal. Je ontvanger neemt PayPal.

Voila, probleem opgelost.


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


Lionheart
|"| |''| |"| >')
Usericon van Lionheart
Posted 06-10-2009 18:46 by Lionheart Wijzig reactieProfiel van LionheartQuote dit bericht

quote:
Op 6 oktober 2009 0:26 schreef Hypnos het volgende:
ja maar dat lukt me niet

iets met betaalkaarten :p


Iets met Belg zijn bedoel je.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 06-10-2009 20:22 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

neej, ik mankeer bankkaarten

ik verlies nogal veel

dus gaat via bank momenteel,

ma kmoet driunnngend opsturen en bank doet geen paypal,

kan iemand mij helpen?

ik betaal eerst met IBAN en persoon betaalt dan vr mij


signature


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 06-10-2009 20:27 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

Nou, ik wil best helpen hoor.. als ik het maar zou begrijpen. Maar helaas, dat doe ik niet, dat begrijpen dan. Misschien is er ergens een Belg die jou wel begrijpen kan. Of leg je het wat normaler uit, in niet Hypnotiaans bijvoorbeeld.

[Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 06-10-2009 20:28]


Vikingblood
Farðu í rassgat andskotans auminginn þinn!
Usericon van Vikingblood
Posted 08-10-2009 16:02 by Vikingblood Wijzig reactieProfiel van VikingbloodQuote dit berichthttp://www.fireburners.nl

Waarom neem je zelf geen Paypal Bart??

[Dit bericht is gewijzigd door Vikingblood op 08-10-2009 16:03]


Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off.


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 01-11-2010 15:43 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

Wtf? Ik gebruik al jaren Paypal zonder problemen en nu gaan ze opeens moeilijk doen?

Opeens moest ik mijn wachtwoord veranderen en nu moet ik een kopie van een factuur sturen waaruit blijkt dat ik woon waar ik woon anders kan ik mijn account niet gebruiken.

Iemand anders dit al gehad?


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 01-11-2010 15:45 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

Wat, serieus? Hmm, eens even inloggen...


I wish I was a butterfly


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 01-11-2010 15:45 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Nee, maar heb je je account wel gevalideerd?


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 01-11-2010 15:45 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

quote:
Op 1 november 2010 15:43 schreef Onweerwolf het volgende:
Wtf? Ik gebruik al jaren Paypal zonder problemen en nu gaan ze opeens moeilijk doen?

Opeens moest ik mijn wachtwoord veranderen en nu moet ik een kopie van een factuur sturen waaruit blijkt dat ik woon waar ik woon anders kan ik mijn account niet gebruiken.

Iemand anders dit al gehad?


Volgens mij heb je je zojuist laten hacken.


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


irritante klootzak
Usericon van irritante klootzak
Posted 01-11-2010 15:48 by irritante klootzak Wijzig reactieProfiel van irritante klootzakQuote dit bericht

quote:
Op 1 november 2010 15:43 schreef Onweerwolf het volgende:
Wtf? Ik gebruik al jaren Paypal zonder problemen en nu gaan ze opeens moeilijk doen?

Opeens moest ik mijn wachtwoord veranderen en nu moet ik een kopie van een factuur sturen waaruit blijkt dat ik woon waar ik woon anders kan ik mijn account niet gebruiken.

Iemand anders dit al gehad?


Ik heb dit ook gehad....

Heb contact opgenomen met paypal, moest een kopie van mijn paspoort en rekeningafschrift opsturen (waar adres bij stond), om het te laten checken... Ik begreep van paypal dat dit moest als je boven een x bedrag zit... weet het het niet meer zo precies..

verder geen problemen gehad...

beste kun je zelf even contact opnemen emt paypal


Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia.


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 01-11-2010 15:48 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

quote:
Op 1 november 2010 15:45 schreef altx het volgende:
Volgens mij heb je je zojuist laten hacken.


Nee.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 01-11-2010 15:51 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

quote:
Op 1 november 2010 15:48 schreef irritante klootzak het volgende:
Ik heb dit ook gehad....

Heb contact opgenomen met paypal, moest een kopie van mijn paspoort en rekeningafschrift opsturen (waar adres bij stond), om het te laten checken... Ik begreep van paypal dat dit moest als je boven een x bedrag zit... weet het het niet meer zo precies..

verder geen problemen gehad...

beste kun je zelf even contact opnemen emt paypal


Check! Weet je ook nog hoe lang het duurde voordat de files die je had geüpload goedgekeurd waren? Ik heb voor de zekerheid mijn eBay verkoper maar vast even gemaild dat het even kan duren. Moet op zich geen probleem zijn maar lullig is het wel aangezien ik altijd direct betaal.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 01-11-2010 15:53 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

Ik heb niet zo'n melding in ieder geval. Account al jaren geleden laten valideren (met dat een paar cent over laten maken).


I wish I was a butterfly


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 01-11-2010 15:56 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

quote:
Op 1 november 2010 15:53 schreef Ascendant Grotesque het volgende:
Ik heb niet zo'n melding in ieder geval. Account al jaren geleden laten valideren (met dat een paar cent over laten maken).


Ja, dat heb ik dus ook jaren geleden laten doen. 2007 of zo?

Maar goed als het inderdaad zo is dat je nadat je in totaal een X bedrag aan geld hebt overgemaakt via PayPal de boel nog eens extra moet gaan valideren dan kan ik me er iets bij voorstellen.

Ik heb geen idee wat ik in totaal overgemaakt heb in al die jaren maar alles bij elkaar zal het wel een paar honderd Euro zijn zo langzamerhand.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 01-11-2010 15:57 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

Ahhh, zou dat het zijn, ja? Benieuwd bij welke grens dat dan is.


I wish I was a butterfly


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 01-11-2010 16:02 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

quote:
Op 1 november 2010 15:57 schreef Ascendant Grotesque het volgende:
Ahhh, zou dat het zijn, ja? Benieuwd bij welke grens dat dan is.


Ik ook. Want ik heb ook mijn bankrekening gekoppeld.


Maar ik zit met twee transacties al aan een paar honderd euro, dus ben benieuwd waar die grens dan ligt, als die er is...


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 01-11-2010 16:21 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

Ik gebruik PayPal nu bijna 5 jaar en ik heb in totaal iets minder dan 100 betalingen gedaan in die 5 jaar. Dat zijn vooral CD's, af en toe een shirt, en soms wat hardware, donaties, en wat diversen (zoals cadeautjes voor Vargen666 ). Volgens mij nergens boven de 50 Euro uitgekomen en gemiddeld tussen de 5 en 10 euro ergens, dus wellicht dat de grens 1000 US Dollar is? Ik kan in ieder geval geen totaal zien op mijn account.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 01-11-2010 16:24 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

Is inderdaad niet te vinden. Kan wel CSV's exporteren met alle betalingen erin, maar dan staan de vreemde valuta's er dwars doorheen...


I wish I was a butterfly


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 01-11-2010 16:27 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

Van de verkoper:

quote:
No worries Marcel take your time and thanks again!


Dat scheelt in ieder geval weer.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 01-11-2010 16:38 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

Oh, wacht, ik sprak onzin. Die andere valuta's zijn zo weggesorteerd natuurlijk. Ik heb nu precies 1500,28 euro omgezet met Paypal (tering wat veel! ).


I wish I was a butterfly


Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen