IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Auteur:
Topic : Tour de France 2004 Vorige pagina | Volgende pagina
scotfan
Usericon van scotfan
Posted 17-07-2004 23:07 by scotfan Wijzig reactieProfiel van scotfanQuote dit berichthttp://www.facebook.com/garsecgmetal

Armstrong wint niet alleen omdat hij een zeer goede rijder is maar ook omdat hij een zeer goede ploeg om zich heen heeft.
Er rijdt in de Tour geen enkele topper rond die even als Armstrong een zeer goede ploeg om zich heen heeft.

De overeenkomsten tussen Armstrong en M. Schumacher zijn op dit gebied dan ook zeer groot te noemen.


gitarist/vocalist Garsecg *** DJ Crusher @ www.metalmessiahrecords.com


Mies
...
Usericon van Mies
Posted 18-07-2004 1:05 by Mies Wijzig reactieProfiel van MiesQuote dit berichthttp://www.terrafyght.com

quote:
Op 17 juli 2004 23:07 schreef scotfan het volgende:

De overeenkomsten tussen Armstrong en M. Schumacher zijn op dit gebied dan ook zeer groot te noemen.
Gebruikt Schumacher dan ook doping?



Burzum
Usericon van Burzum
Posted 18-07-2004 1:11 by Burzum Wijzig reactieProfiel van BurzumQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Raymond1982

Mooie prestatie van Armstrong. Ik ben altijd fan van Ullrich geweest, maar die doet even niet meer mee....

Basso kan niet tijdrijden, kortom: Armstrong gaat voor de 6e keer de tour winnen.


varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 18-07-2004 1:13 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

Hmpf hehehehe,Ik vind het leuk om de tour in het journaal te volgen,en dat is het dabn ook wel.Maar voor de lui fdie het wel leuk b=vunfen;veel -plezier an maasr


spelfout weggehaald...


lykle_wolfheart
Usericon van lykle_wolfheart
Posted 18-07-2004 1:21 by lykle_wolfheart Wijzig reactieProfiel van lykle_wolfheartQuote dit berichthttp://www.gothtronic.com

Ik vind niet dat Armstrong als enige een goede ploeg heeft, ook Illes Balears, Liberty Seguros, Phonak en CSC zitten goed in elkaar. Het is alleen wel opvallend dat T-Mobile niet zo'n sterke ploeg heeft, maar die zijn dan ook zo slim geweest om Jörg Jaksche niet te halen toen hij vrij was.

Misschien moeten ze voor volgend seizoen dan maar een paar goede Duitsers erbij halen, dan komt het allemaal goed.

Tourploeg T-Mobile 2005:
Vinokourov
Ullrich
Zabel
Klöden
Kessler
Jaksche (CSC)
Sinkewitz (QuickStep)
Voigt (CSC)
Becke (Illes Balears)

en dan mogen ze van mij de teleurstellende Botero, Nardello & Savoldelli wel laten gaan, die kosten veel geld en je hebt er niks aan.

[Dit bericht is gewijzigd door lykle_wolfheart op 18-07-2004 1:22]


no text supplied


scotfan
Usericon van scotfan
Posted 18-07-2004 12:21 by scotfan Wijzig reactieProfiel van scotfanQuote dit berichthttp://www.facebook.com/garsecgmetal

quote:
Op 18 juli 2004 1:05 schreef Mies het volgende:
Gebruikt Schumacher dan ook doping?

Laat eerst maar bewezen worden dat Armstrong doping gebruikt.


gitarist/vocalist Garsecg *** DJ Crusher @ www.metalmessiahrecords.com


WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 18-07-2004 12:23 by WhiteRider Wijzig reactieProfiel van WhiteRiderQuote dit bericht

quote:
Op 18 juli 2004 12:21 schreef scotfan het volgende:
Laat eerst maar bewezen worden dat Armstrong doping gebruikt.

Ik denk het niet.


Mies
...
Usericon van Mies
Posted 18-07-2004 13:36 by Mies Wijzig reactieProfiel van MiesQuote dit berichthttp://www.terrafyght.com

Alle wielrenners gebruiken doping, alleen is het in de wielersport toegestaan, en in andere sporten niet...



nekro
Usericon van nekro
Posted 18-07-2004 16:22 by nekro Wijzig reactieProfiel van nekroQuote dit bericht

quote:
Op 17 juli 2004 23:07 schreef scotfan het volgende:
Armstrong wint niet alleen omdat hij een zeer goede rijder is maar ook omdat hij een zeer goede ploeg om zich heen heeft.
Er rijdt in de Tour geen enkele topper rond die even als Armstrong een zeer goede ploeg om zich heen heeft.

De overeenkomsten tussen Armstrong en M. Schumacher zijn op dit gebied dan ook zeer groot te noemen.


Armstrong zou eens net zoveel kilometers moeten rijden in een jaar als de rest van de deelnemers. eens kijken of meneer dan nog zo fris op z'n fietsje kan blijven zitten.


WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 18-07-2004 17:13 by WhiteRider Wijzig reactieProfiel van WhiteRiderQuote dit bericht

quote:
Op 18 juli 2004 16:22 schreef nekro het volgende:
Armstrong zou eens net zoveel kilometers moeten rijden in een jaar als de rest van de deelnemers. eens kijken of meneer dan nog zo fris op z'n fietsje kan blijven zitten.

Gelukkig dat het in de Tour de France enkel om de Tour de France zelf gaat, en niet om de afstand die de renners buiten dat kampioenschap rijden.


nekro
Usericon van nekro
Posted 18-07-2004 17:14 by nekro Wijzig reactieProfiel van nekroQuote dit bericht

tsss.bijdehand...


Staalman
Usericon van Staalman
Posted 18-07-2004 17:15 by Staalman Wijzig reactieProfiel van StaalmanQuote dit bericht

quote:
Op 18 juli 2004 1:13 schreef varanus het volgende:
Maar voor de lui fdie het wel leuk b=vunfen;veel -plezier an maasr


Toch een vreemd DIALECT dat fries...


"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"


Jebes
Usericon van Jebes
Posted 18-07-2004 17:15 by Jebes Wijzig reactieProfiel van JebesQuote dit berichthttp://jebes.hyves.nl/#

quote:
Op 18 juli 2004 1:21 schreef lykle_wolfheart het volgende:
Ik vind niet dat Armstrong als enige een goede ploeg heeft, ook Illes Balears, Liberty Seguros, Phonak en CSC zitten goed in elkaar. Het is alleen wel opvallend dat T-Mobile niet zo'n sterke ploeg heeft, maar die zijn dan ook zo slim geweest om Jörg Jaksche niet te halen toen hij vrij was.

Misschien moeten ze voor volgend seizoen dan maar een paar goede Duitsers erbij halen, dan komt het allemaal goed.

Tourploeg T-Mobile 2005:
Vinokourov
Ullrich
Zabel
Klöden
Kessler
Jaksche (CSC)
Sinkewitz (QuickStep)
Voigt (CSC)
Becke (Illes Balears)

en dan mogen ze van mij de teleurstellende Botero, Nardello & Savoldelli wel laten gaan, die kosten veel geld en je hebt er niks aan.


Weet jij waarom Savoldelli niet meerijdt? Ik vind dat wel een goede renner. Botero valt dit jaar erg tegen


Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks -


WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 18-07-2004 17:21 by WhiteRider Wijzig reactieProfiel van WhiteRiderQuote dit bericht

quote:
Op 18 juli 2004 17:14 schreef nekro het volgende:
tsss.bijdehand...

Haha, maar zeg nou zelf...
Het draait toch om het kampioenschap zelf? Armstrong blijkt een goede tactiek gevonden te hebben door buiten de TdF niet zoveel te fietsen. Prima oplossing, gezien hij al tamelijk vaak gewonnen heeft.


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 21-07-2004 21:37 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 18 juli 2004 16:22 schreef nekro het volgende:
Armstrong zou eens net zoveel kilometers moeten rijden in een jaar als de rest van de deelnemers. eens kijken of meneer dan nog zo fris op z'n fietsje kan blijven zitten.


a.Het gaat om de Tour en niet om wat ze in de rest van het seizoen uitspoken.
b.Hij rijdt wel degelijk in andere koersen mee. Hij heeft in 2001 volgens mij zelfs de Ronde van Zwitserland samen met de TOur gewonnen en heeft hij nog een aantal Dauphine Liberees op zijn naam....
c.Hij heeft zo ongeveer de zwaarste voorbereidingsregime van alle renners. Hij is dit jaar bijvoorbeeld al enkele tienatallen (!) keren de Alpe d'Huez opgereden.
d.Hij is een meestertacticus.
e.Hij heerscht.
f.Jij maakt veel domme uitspraken.


Lance....RIP THEIR BALLS OFF!


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 21-07-2004 21:54 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

quote:
Op 21 juli 2004 21:37 schreef Chelman het volgende:
a.Het gaat om de Tour en niet om wat ze in de rest van het seizoen uitspoken.

Yep.
quote:
b.Hij rijdt wel degelijk in andere koersen mee. Hij heeft in 2001 volgens mij zelfs de Ronde van Zwitserland samen met de TOur gewonnen en heeft hij nog een aantal Dauphine Liberees op zijn naam....

Hij doet inderdaad een paar klassiekers en ook vaak die Dauphiné Libéré ja, maar in de Giro of Vuelta zal je hem niet zien. En dat doen de meeste andere renners wel.
quote:
c.Hij heeft zo ongeveer de zwaarste voorbereidingsregime van alle renners. Hij is dit jaar bijvoorbeeld al enkele tienatallen (!) keren de Alpe d'Huez opgereden.

Hij zal ongetwijfeld meer kilometers maken dan de andere renners, maar dat zijn wel trainingskilometers en geen wedstrijdkilometers.

Het draait niet alleen om de hoeveelheid pedaalomlopen die je maakt, maar ook om het pieken: op welk moment kan je pieken in een seizoen, en hoe vaak? Face it, als je drie of vier piekmomenten in een seizoen moet proppen (van je werkgever (de wielerploeg)) heb je het gewoon niet zo makkelijk als wanneer je complete carte blanche krijgt om doelbewust naar één koers toe te werken.
quote:
d.Hij is een meestertacticus.

Oh ja...
quote:
e.Hij heerscht.

Yep.
Ik ben wel verbaasd over hoe de tegenstand dit jaar compleet aan flarden wordt gereden. Werkelijk, een ongelooflijk machtsvertoon.

Maar goed, het is dus wel zo dat US Postal rücksichtslos hele seizoenen van goede profrenners opoffert aan de Tourzege van Armstrong. Kijk bv. naar hoe een Heras zich vorig jaar (was het vorig jaar? of het jaar daarvoor?) opblies in een bergetappe -- alles staat in dienst van het heilige doel, nl. de Tourzege voor Armstrong.

Begrijp me niet verkeerd -- ik zeg niet dat het 'oneerlijk' of zo is, of 'competitievervalsing', maar ik heb meer respect voor een Eddy Merckx dan voor een Lance Armstrong. Merckx reed namelijk wel ALLES en hij won ook ALLES. Lance Armstrong wint de Tour ALTIJD, maar dat is wel het enige (op wat losse flodders na) waarmee hij zich onledig houdt.


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 21-07-2004 22:00 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

Wat grappig is is dat Armstrong vanmiddag 1 seconde langer over de daadwerkelijke beklimming van Alpe d'Huez deed dan Pantani 7 jaar geleden.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


E.
Usericon van E.
Posted 22-07-2004 11:40 by E. Wijzig reactieProfiel van E.Quote dit bericht

quote:
Op 18 juli 2004 1:11 schreef BurZum het volgende:
Mooie prestatie van Armstrong. Ik ben altijd fan van Ullrich geweest, maar die doet even niet meer mee....

Basso kan niet tijdrijden, kortom: Armstrong gaat voor de 6e keer de tour winnen.


eh basso was 4e bij de italiaanse kampioenschappen tijdrijden dit jaar . dankzij "wat" betere training en positionering door riis

vorig jaar kon die idd nog geen behoorlijke tijdrit rijden


Curunír
Usericon van Curunír
Posted 22-07-2004 12:38 by Curunír Wijzig reactieProfiel van CurunírQuote dit bericht

Met Basso hoeft men geen rekening te houden. Die loser heeft gewoon geen winnaarsmentaliteit. Volgen, ja dat kan hij, maar zelf iets ondernemen, ho maar. Die wieltjeszuiger rijdt niet om de Tour te winnen, maar om zijn 2e plaats te kunnen behouden.
In Parijs verwacht ik hem op de 3e of de 4e plaats, afhankelijk van de tijdrit zaterdag.


"I find your lack of faith disturbing."


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 22-07-2004 12:39 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 22 juli 2004 12:38 schreef Curunír het volgende:
Met Basso hoeft men geen rekening te houden. Die loser heeft gewoon geen winnaarsmentaliteit. Volgen, ja dat kan hij, maar zelf iets ondernemen, ho maar.


Je kan in ieder geval goed Mart Smeets napraten.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Curunír
Usericon van Curunír
Posted 22-07-2004 12:41 by Curunír Wijzig reactieProfiel van CurunírQuote dit bericht

Oh, zegt ie dat ook? Ik ben geen Nederlander, dus ik volg de Tour op de Belgische televisie, en weet bijgevolg niet wat Smeets allemaal gezegd heeft.


"I find your lack of faith disturbing."


E.
Usericon van E.
Posted 22-07-2004 12:45 by E. Wijzig reactieProfiel van E.Quote dit bericht

smeets quote ferreti [fassa bortolo] gewoon


X-Act
ZM-virus
Usericon van X-Act
Posted 22-07-2004 15:23 by X-Act Wijzig reactieProfiel van X-ActQuote dit bericht

quote:
Op 18 juli 2004 13:36 schreef Mies het volgende:
Alle wielrenners gebruiken doping, alleen is het in de wielersport toegestaan, en in andere sporten niet...

in de wielersport wordt net méér gecontroleerd dan in andere sporten !

Topsport en doping gaan hand in hand. Sterker nog, zelfs bij "amateurs" komt doping vaak voor.


In der Beschränkung zeigt sich der Meister !


Jebes
Usericon van Jebes
Posted 22-07-2004 19:21 by Jebes Wijzig reactieProfiel van JebesQuote dit berichthttp://jebes.hyves.nl/#

quote:
Op 22 juli 2004 12:39 schreef Chelman het volgende:
Je kan in ieder geval goed Mart Smeets napraten.


Misschien, feit is dat er weinig lef van de acties van Basso is uitgegaan. Een georganiseerde aanval was meer dan leuk geweest.


Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks -


lykle_wolfheart
Usericon van lykle_wolfheart
Posted 23-07-2004 16:13 by lykle_wolfheart Wijzig reactieProfiel van lykle_wolfheartQuote dit berichthttp://www.gothtronic.com

quote:
Op 18 juli 2004 17:15 schreef Jebes het volgende:
Weet jij waarom Savoldelli niet meerijdt? Ik vind dat wel een goede renner. Botero valt dit jaar erg tegen


Savoldelli stort zich van de ene blessure in de andere en dat is jammer, want hij is wel ontzettend goed, vooral in afdalingen

Verder vind ik het slecht van de Spanjaarden (Heras, Mayo, Zubeldia) dat ze geen ruggegraat hebben en bij de 1e tegenslag meteen het hoofd laten hangen. Verder was het een matige Tour, met als positieve uitzondering de vechtlust van Voeckler.


no text supplied


Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen