IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 16 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16
Auteur:
Topic : Technische metal Vorige pagina | Volgende pagina
FRNK
Thin out the numbers!
Usericon van FRNK
Posted 02-07-2008 10:25 by FRNK Wijzig reactieProfiel van FRNKQuote dit berichthttp://myspace.com/frnk

Dat klinkt wel gaaf idd!! Heb ff het 1e nr op zn myspace gecheckt, de zang vind ik persoonlijk dan weer niet wat. Maar die dude doet dus alles in zn eentje, respek! Hopelijk zoekt/vindt hij er een band omheen, dit zou vast wel aanslaan live!!

Hey Muti, misschien vind je de muziek die ik samen met mn maat Leendert maak ook wel gaaf, ook tech/death;
http://soundclick.com/share?songid=6625875 (meer music @ main artist page, allemaal nog demoversies hoor, zonder zang en bas nog en nog met nepdrums)
Benieuwd iig naar wat je er van vindt..

[Dit bericht is gewijzigd door FRNK op 02-07-2008 10:27]


Martinator
Cereal killer
Usericon van Martinator
Posted 02-07-2008 11:41 by Martinator Wijzig reactieProfiel van MartinatorQuote dit bericht

quote:
Op 22 december 2005 0:42 schreef Mutilator het volgende:
die oude Watchtower shirts heerschen trouwens maar zijn helaas onvindbaar:




Het plaatje laadt niet meer, maar ik geloof dat je een WT shirt uit de C&R periode zoekt (met kruis&sikkel)? Ik weet het, oude post gebumpt, maar ik kan kijken in mijn verzameling, want ik had daar ooit drie van (naast wat andere oude WT shirts). Het is je favo band, of niet (met andere woorden, ik kocht alles wat los en vast zak van ze)...

Die opnamen uit 2000 heb ik van VHS op DVD gezet, maar ik zoek nog altijd opnamen van het Headway optreden. Iemand die me daar aan kan helpen? Please? Pretty please?!

Moeten bands als Enditol (fantastische demo nummers, vind ik als WT/Death/Atheist/Necrophagist fan) en Protest The Hero hier dan ook niet genoemd worden, trouwens? Continuo Renacer (het debuut, in elk geval) vond ik nogal saai - voor wat steviger werk zou ik eerder kijken naar Coprofago (Genesis, vooral), Insidious Decrepancy (éénmansproject) of misschien Disharmonia Mundi (aan de iets minder extreme kant). Dysrhythmia mag ik ook graag horen, maar dat is misschien te bekend voor deze topic.

Ik heb niet alle pagina's doorgekeken, maar zijn bands als Scholomance, Thought Industry en (extremer) !T.O.O.H! al genoemd?


[Dit bericht is gewijzigd door Martinator op 02-07-2008 11:42]


0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 02-07-2008 12:23 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

Ik zou zeggen:
Watchtower
Martyr
Necrophagist
Cryptopsy
Spiral Architect
Theory in Practice
Gorguts
Toxik
Coroner
Twisted Into Form
Atheist
Augury
Behold.. The Arctopus
Beneath The Massacre
Origin
Death
Decrepit Birth


"This one is older than shit, heavier than time!"


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 02-07-2008 12:27 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

Goh, geen Suffocation, Cynic, etc?


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 02-07-2008 12:46 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

quote:
Op 2 juli 2008 12:27 schreef Mark het volgende:
Goh, geen Suffocation, Cynic, etc?


Moet ik ze allemaal gaan noemen dan..


"This one is older than shit, heavier than time!"


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 02-07-2008 13:04 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

quote:
Op 2 juli 2008 12:46 schreef 0Tolerence het volgende:
Moet ik ze allemaal gaan noemen dan..


Ik vroeg me gewoon af waar deze lijst vandaan kwam en ik ben te lui om de hele thread door te lezen Het leek nogal een willekeurige lijst, ik zag de samenhang niet helemaal.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 02-07-2008 13:18 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

Coprophago


signature


0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 02-07-2008 13:22 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

quote:
Op 2 juli 2008 13:04 schreef Mark het volgende:
Ik vroeg me gewoon af waar deze lijst vandaan kwam en ik ben te lui om de hele thread door te lezen Het leek nogal een willekeurige lijst, ik zag de samenhang niet helemaal.


Ik wel, het zijn technische metal bands. Zoals het topic al doet vermoeden
Het is een lijstje van enkele die aan dit criteria voldoen. Doe er je voordeel mee, of niet


"This one is older than shit, heavier than time!"


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 02-07-2008 13:28 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

Ja, alla, er zijn nog wle meer technische death bands Ik snapte gewoon niet waarom je bijv wel Death noemt maar niet Suffocation, terwijl die toch meer voor de hand lag dan sommige andere namen. Maar goed, een willekeurig lijstje dus, prima


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Martinator
Cereal killer
Usericon van Martinator
Posted 02-07-2008 14:58 by Martinator Wijzig reactieProfiel van MartinatorQuote dit bericht

quote:
Op 2 juli 2008 7:15 schreef Mutilator het volgende:
Jeuj! Indigent; wat een parel van een band; grofweg een mix tussen Death, Katatonia en meer..



Death hoor ik er niet zo in. Niet onaardig, maar het wordt me snel wat saai. Maar ik ben meer van het "maximaliseer het aantal breaks in optimaal arrangement" gedachtengoed (en heb nog steeds niks gevonden dat WatchTower daarin voorbijstreeft) en de afwisseling ontbreekt me bij Indigent teveel.


FRNK
Thin out the numbers!
Usericon van FRNK
Posted 02-07-2008 15:29 by FRNK Wijzig reactieProfiel van FRNKQuote dit berichthttp://myspace.com/frnk

breaks? (oudere) Power of Omens. Maar dat ken je vast wel hehe. Queensryche maar dan met constant drumbreaks dr overheen door een (destijds?) leerling van Mark Zonder, en da's te horen. Mark int kwadraat qua nootjes meppen.
[edit]ik vind er niet veel aan tho, jij vast ook niet

[Dit bericht is gewijzigd door FRNK op 02-07-2008 15:30]


Martinator
Cereal killer
Usericon van Martinator
Posted 02-07-2008 15:32 by Martinator Wijzig reactieProfiel van MartinatorQuote dit bericht

quote:
Op 2 juli 2008 15:29 schreef FRNK het volgende:
breaks? (oudere) Power of Omens. Maar dat ken je vast wel hehe. Queensryche maar dan met constant drumbreaks dr overheen door een (destijds?) leerling van Mark Zonder, en da's te horen. Mark int kwadraat qua nootjes meppen.
[edit]ik vind er niet veel aan tho, jij vast ook niet


Nee, eerlijk gezegd niet - ieder z'n heug natuurlijk, maar Mark Zonder vind ik (hoe strak ook) één van de saaiste drummerts die ik ken. Doe mij Rick Colaluca maar (ja ja, de oogkleppen zijn wel schrijnend, ik weet het: Doug Keyser en Ron Jarzombek staan ook bovenaan bij me)!


FRNK
Thin out the numbers!
Usericon van FRNK
Posted 02-07-2008 15:37 by FRNK Wijzig reactieProfiel van FRNKQuote dit berichthttp://myspace.com/frnk

O Rick vind ik ook gaver hoor qua drummer (en Bobby ).
Ik vond de sound van Mark Zonder wel altijd super! En wat ie op Pleasant Shade of Gray deed ook.

Hier, PoO; http://www.myspace.com/powerofomens

voor de liefhebber *luistert zelf ff weer uit het oogpunt van 'nostalgie'*
[edit]nostalgie is goed, ik ga dr wel weer ff hard op hehe. Vroeger te vaak geluisterd en zat geworden, maar jaren geen progmetal meer checken doet wonderen.

[Dit bericht is gewijzigd door FRNK op 02-07-2008 15:42]


FRNK
Thin out the numbers!
Usericon van FRNK
Posted 02-07-2008 16:07 by FRNK Wijzig reactieProfiel van FRNKQuote dit berichthttp://myspace.com/frnk

oja ook leuk;
- cea serin
- frantic bleep
('progmetal' ook, niet megatechnisch, maar wel cool)

[Dit bericht is gewijzigd door FRNK op 02-07-2008 16:10]


Martinator
Cereal killer
Usericon van Martinator
Posted 02-07-2008 16:09 by Martinator Wijzig reactieProfiel van MartinatorQuote dit bericht

quote:
Op 2 juli 2008 15:37 schreef FRNK het volgende:
O Rick vind ik ook gaver hoor qua drummer (en Bobby ).



Ja, Bobby Jarzombek is ook een geweldige drummer, al mis ik het "jazzy" van Rick bij hem.

Het debuut van Frantic Bleep vond ik erg tegenvallen (ook niet meer naar geluisterd, in de tussentijd).

Kent iemand hier Burning Inside? Ik kan er maar geen muziek on line van vinden en lees heel goeie en heel slechte kritieken. Geen idee of het het bestellen waard is...


[Dit bericht is gewijzigd door Martinator op 02-07-2008 16:10]


FRNK
Thin out the numbers!
Usericon van FRNK
Posted 02-07-2008 16:17 by FRNK Wijzig reactieProfiel van FRNKQuote dit berichthttp://myspace.com/frnk

O die draai ik nog geregeld (als het debuut van FB the sense apparatus is, that is) smaak verschilt ja

nooit van gehoord, Burning Inside. Wel benieuwd natuurlijk..

wil je lachen? > http://www.myspace.com/braindrill

[Dit bericht is gewijzigd door FRNK op 02-07-2008 16:17]


blastmaster
Die Statis Prima!!!
Usericon van blastmaster
Posted 02-07-2008 16:22 by blastmaster Wijzig reactieProfiel van blastmasterQuote dit berichthttp://www.myspace.com/drdoomgrind

quote:
Op 2 juli 2008 16:09 schreef Martinator het volgende:
Kent iemand hier Burning Inside? Ik kan er maar geen muziek on line van vinden en lees heel goeie en heel slechte kritieken. Geen idee of het het bestellen waard is...



Geniaal drumwerk van Richard christy

Ik heb beide cd's. vette shit!!

Edit: The eve of the entities staat op soulseek gewoon even doorzoeken dan heb je ze zo.


[Dit bericht is gewijzigd door blastmaster op 02-07-2008 16:28]



Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 02-07-2008 18:36 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

Klinkt vettig FRNK!! Ga je er nog zang bovenop gooien?

quote:
Op 2 juli 2008 11:41 schreef Martinator het volgende:
Het plaatje laadt niet meer, maar ik geloof dat je een WT shirt uit de C&R periode zoekt (met kruis&sikkel)? Ik weet het, oude post gebumpt, maar ik kan kijken in mijn verzameling, want ik had daar ooit drie van (naast wat andere oude WT shirts). Het is je favo band, of niet (met andere woorden, ik kocht alles wat los en vast zak van ze)...


Het allerliefst het shirt met 'Controlled by confusion' erop; dus idd die hamer en vraagteken als sikkel zoek ik o.a.! Ik heb zelf het 2004 shirt en de Demonstrations in choas LS op Headway gekocht toendertijd en draag die nog geregeld; ex vriendin werd er zelfs gek van haha!
Hier staan er trouwens meer:
http://www.texasmetalunderground.com/pages/TMUframe.htm

Had je a gezien over de reissue van Energetic disassembly? http://www.rockadrome.com/superstore/product_info.php?products_id=31

quote:
Die opnamen uit 2000 heb ik van VHS op DVD gezet, maar ik zoek nog altijd opnamen van het Headway optreden. Iemand die me daar aan kan helpen? Please? Pretty please?!


Gaaf! Die VHS heb ik naar iemand opgestuurd om het over te zetten, maar hij antwoordt me al een jaar niet meer dus ik ben em kwijt vrees ik; z/w hoes toch?

Ik heb trouwens videoopnames van Watch Tower op Headway, let wel: 't zijn snippets.

quote:
Moeten bands als Enditol (fantastische demo nummers, vind ik als WT/Death/Atheist/Necrophagist fan) en Protest The Hero hier dan ook niet genoemd worden, trouwens? Continuo Renacer (het debuut, in elk geval) vond ik nogal saai - voor wat steviger werk zou ik eerder kijken naar Coprofago (Genesis, vooral), Insidious Decrepancy (éénmansproject) of misschien Disharmonia Mundi (aan de iets minder extreme kant). Dysrhythmia mag ik ook graag horen, maar dat is misschien te bekend voor deze topic.

Ik heb niet alle pagina's doorgekeken, maar zijn bands als Scholomance, Thought Industry en (extremer) !T.O.O.H! al genoemd?



Gave bandnamen! Een aantal ken ik nog niet of niet goed genoeg; ik heb ze ff geaccentueerd zodat ik ze makkeljk kan terugvinden zodra ik ze ga zoeken.

quote:
Op 2 juli 2008 14:58 schreef Martinator het volgende:
Death hoor ik er niet zo in. Niet onaardig, maar het wordt me snel wat saai. Maar ik ben meer van het "maximaliseer het aantal breaks in optimaal arrangement" gedachtengoed (en heb nog steeds niks gevonden dat WatchTower daarin voorbijstreeft) en de afwisseling ontbreekt me bij Indigent teveel.



Van t weekend Osiris - Futurity and Human Depressions mogen horen; de Nederlandse Watch Tower!!

quote:
Op 2 juli 2008 16:09 schreef Martinator het volgende:...
Kent iemand hier Burning Inside? Ik kan er maar geen muziek on line van vinden en lees heel goeie en heel slechte kritieken. Geen idee of het het bestellen waard is...



Burning inside heb ik ook beide cd's van; muziek is prima, alleen de zang is niet ieders smaak zal ik maar zeggen...

Zelf ook nog wat cd's wijzer geworden o.a.:

Cubical sphere
Synesthesia - From amnesia to apocalypse
Subterrenean masquerade - Suspended animation dreams
Martyr - Warp zone
Rhadamantys - Labyrinth of thoughts
At war with self - Torn between dimensions
Myopia - Enter insect masterplan


[Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 02-07-2008 18:57]


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Tenderstrike
Nailed.Dead.Risen.
Usericon van Tenderstrike
Posted 02-07-2008 18:46 by Tenderstrike Wijzig reactieProfiel van TenderstrikeQuote dit bericht

quote:
Op 2 juli 2008 11:41 schreef Martinator het volgende:
Protest The Hero
Coprofago
!T.O.O.H!





quote:
Op 2 juli 2008 11:41 schreef Martinator het volgende:
Disharmonia Mundi
Dysrhythmia


De bovenste band wordt gespeld zonder -h en het laatste album lijkt zo gruwelijk veel op Soilwork dat het eigenlijk niet leuk meer is.
Dysrhythmia is mij net iets te freaky, daar kan ik erg weinig mee.



Martinator
Cereal killer
Usericon van Martinator
Posted 02-07-2008 22:04 by Martinator Wijzig reactieProfiel van MartinatorQuote dit bericht

quote:
Op 2 juli 2008 18:36 schreef Mutilator het volgende:

Het allerliefst het shirt met 'Controlled by confusion' erop; dus idd die hamer en vraagteken als sikkel zoek ik o.a.!


Ik ga op zoek - ping me maar als je volgende week nog niks gehoord hebt, hier of op een andere manier, want de zoektocht wordt weekendwerk. Ik weet dat ik daar twee van heb, en eentje (ook C&R) met een schaakbord voorop in plaats van de vraagteken-sikkel en kruis-hamer, maar de laatste is koeler. Ik moet even graven, want inderdaad is het DiC shirt het enige dat ik nog draag (gekregen van Doug na de vier heren de avond voor Headway mee uit eten te hebben genomen in Amsterdam). Ik heb ook nog een paar van die andere oude shirts die op JimBob's TMU site staan, maar die vallen van ellende zowat uit elkaar

quote:


Had je a gezien over de reissue van Energetic disassembly? http://www.rockadrome.com/superstore/product_info.php?products_id=31



Ja, da's de Monster reissue, toch? Ah, dat herinnert me eraan (omdat ik er een van naar Sonny van Gnostic had gestuurd): Gnostic mag hier ook wel vermeld worden. Ik hoop met groten hopen ( ) dat hun debuut snel uitkomt, want het is één van de releases waar ik dit jaar echt op zit te wachten. Maar die heb ik dus al, net als de twee IoA reissues uit de 90er jaren.

quote:

Gaaf! Die VHS heb ik naar iemand opgestuurd om het over te zetten, maar hij antwoordt me al een jaar niet meer dus ik ben em kwijt vrees ik; z/w hoes toch?


Ja, precies - op de mijne staat het hele optreden twee keer: apart de registratie van elk van de camera's (vooral indrukwekkend om Rick tekeer te zien gaan).

quote:
Ik heb trouwens videoopnames van Watch Tower op Headway, let wel: 't zijn snippets.


Doug vertelde dat het live op internet te zien zou zijn, maar daar heb ik nooit wat van terug gevonden. Ik heb er niks van, behalve m'n eigen foto's, dus alles is welkom!

quote:
Van t weekend Osiris - Futurity and Human Depressions mogen horen; de Nederlandse Watch Tower!!



Als 't maar geen Sieges Even is, dan
Daar moet ik dan ook maar eens naar luisteren, al zijn er genoeg bands die in de buurt van WT hebben geprobeerd te komen, maar mijns inziens hen nooit echt benaderd hebben. Spiral Architect en Twisted Into Form zijn zo gek nog niet, maar ik denk dat Patterson's Atheist nog het dichtste bij kwam - zeker kwalitatief.

quote:

Burning inside heb ik ook beide cd's van; muziek is prima, alleen de zang is niet ieders smaak zal ik maar zeggen...


Dan moet ik die maar gewoon bestellen en dan eens even goed luisteren. Ik heb Richard Christie niet zo hoog zitten, als drummer, maar als het goeie metal is in de geest van de beste Florida bands (Nasty Savage is ook zo'n ondergewaardeerde ruwe diamant!), dan zit het wel goed!



[Dit bericht is gewijzigd door Martinator op 02-07-2008 22:06]


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 02-07-2008 22:10 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Confessor, enige band die ik trek als het op techniek aan komt. De rest is wel technisch maar te egotrippend.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 02-07-2008 22:12 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

bij technische metal denk ik nog steeds aan watchtower. en wellicht voivod(als datals technisch mag worden gezien)


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 02-07-2008 23:16 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 2 juli 2008 22:04 schreef Martinator het volgende:
Ik ga op zoek - ping me maar als je volgende week nog niks gehoord hebt, hier of op een andere manier, want de zoektocht wordt weekendwerk. Ik weet dat ik daar twee van heb, en eentje (ook C&R) met een schaakbord voorop in plaats van de vraagteken-sikkel en kruis-hamer, maar de laatste is koeler. Ik moet even graven, want inderdaad is het DiC shirt het enige dat ik nog draag (gekregen van Doug na de vier heren de avond voor Headway mee uit eten te hebben genomen in Amsterdam). Ik heb ook nog een paar van die andere oude shirts die op JimBob's TMU site staan, maar die vallen van ellende zowat uit elkaar


Gaaf! thanks ik ben zeer benieuwd!!!

quote:
Ja, da's de Monster reissue, toch? Ah, dat herinnert me eraan (omdat ik er een van naar Sonny van Gnostic had gestuurd): Gnostic mag hier ook wel vermeld worden. Ik hoop met groten hopen ( ) dat hun debuut snel uitkomt, want het is één van de releases waar ik dit jaar echt op zit te wachten. Maar die heb ik dus al, net als de twee IoA reissues uit de 90er jaren.


Yep die Monster versie is eigenlijk alweer oud; ik heb ooit een bootleg van ED gekocht. Gnostic is idd ook een superband; komt t dichtste bij de voortzetting van Atheist, die trouwens een paar ultra vette concerten heeft afgeleverd; Wacken en op Graspop vorig jaar nog beter zelfs! Ben benieuwd naar de DVD release die volgens Kelly een overzicht moet worden van Atheist door de jaren heen.

quote:
Ja, precies - op de mijne staat het hele optreden twee keer: apart de registratie van elk van de camera's (vooral indrukwekkend om Rick tekeer te zien gaan).


Ok! Ik heb dus die VHS nooit gezien omdat ik dit soort opnames liever hoogstens 1 keer gedraaid wil hebben om t op DVD gezet te krijgen, om zo de kwaliteit te sparen; in dit geval dus opgestuurd voor overzetting; ook hier ben ik na al die jaren zeer benieuwd naar!

quote:
Doug vertelde dat het live op internet te zien zou zijn, maar daar heb ik nooit wat van terug gevonden. Ik heb er niks van, behalve m'n eigen foto's, dus alles is welkom!


Ok! Dan ga ik ook ff op zoek naar de cdr; ik heb trouwens van de dude van Texas underground ooit 2 cdr's met Watchtower video opnames opgestuurd gekregen; aardige gast is dat!!

quote:
Als 't maar geen Sieges Even is, dan
Daar moet ik dan ook maar eens naar luisteren, al zijn er genoeg bands die in de buurt van WT hebben geprobeerd te komen, maar mijns inziens hen nooit echt benaderd hebben. Spiral Architect en Twisted Into Form zijn zo gek nog niet, maar ik denk dat Patterson's Atheist nog het dichtste bij kwam - zeker kwalitatief.


Ik refereer ernaar na maar 1 luisterbeurt, maar er zijn zeker regelmatig momenten van evenaring vind ik.

quote:
Dan moet ik die maar gewoon bestellen en dan eens even goed luisteren. Ik heb Richard Christie niet zo hoog zitten, als drummer, maar als het goeie metal is in de geest van de beste Florida bands (Nasty Savage is ook zo'n ondergewaardeerde ruwe diamant!), dan zit het wel goed!


Mjah ik heb ze goedkoop op de kop getikt juist om Richard Christy omdat ik zo'n beetje alles dat met Death gelinkt is gehoord wil hebben; downloaden is heel makkelijk hoor; google maar met 'blogspot' voor de naam en titel.

[Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 03-07-2008 7:18]


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 02-07-2008 23:35 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/



The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


FRNK
Thin out the numbers!
Usericon van FRNK
Posted 03-07-2008 0:20 by FRNK Wijzig reactieProfiel van FRNKQuote dit berichthttp://myspace.com/frnk

Yeah ken het, zeker lekker!

En thanks nog voor je reactie. @zang; zeker! Komen 2 grunters overheen, bas dr bij, een echte drummer, gitaren en synths opnieuw, en dat een vette plaat uitbrengen.


Dit topic is 16 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen