IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 16 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16
Auteur:
Topic : Technische metal Vorige pagina | Volgende pagina
webblaster wim
Onzin-narrator
Usericon van webblaster wim
Posted 27-07-2002 23:51 by webblaster wim Wijzig reactieProfiel van webblaster wimQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 27 juli 2002 23:50 schreef Slechtheid het volgende:
Onzin Narator?


ik doe de naam eer aan.


Oud Vuil.


Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 27-07-2002 23:52 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

quote:
Op 27 juli 2002 23:49 schreef webblaster wim het volgende:
jah, nou dat heb ik dus ook, maar ik lul gewoon een beetje mee.
je mag toch je tegen argumenten geven


Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


webblaster wim
Onzin-narrator
Usericon van webblaster wim
Posted 27-07-2002 23:58 by webblaster wim Wijzig reactieProfiel van webblaster wimQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 27 juli 2002 23:52 schreef Cadaveria het volgende:
je mag toch je tegen argumenten geven


ow, dat heb ik al vaker gedaan. ik ben al wat ouder en blijkbaar heb je dan wat minder behoefte aan vernieuwing. vroeger toen ik begon te gitaarspelen was james hetfield(metallica) en tom warrior(celtic frost) God, qua gitaargeluid en beheersing(andersom). en toen kwamen er steeds meer "betere gitaristen", maar het gevoel was anders. moeilijk uit te leggen.


Oud Vuil.


Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 28-07-2002 0:01 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

[of topic] wim je krijgt de groeten van olivier[ of topic]

tegen argumenten heershen..men neemt tegenwoordig veel te veel dingen voor lief.


Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


webblaster wim
Onzin-narrator
Usericon van webblaster wim
Posted 28-07-2002 0:06 by webblaster wim Wijzig reactieProfiel van webblaster wimQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 28 juli 2002 0:01 schreef Cadaveria het volgende:
[of topic] wim je krijgt de groeten van olivier[ of topic]

tegen argumenten heershen..men neemt tegenwoordig veel te veel dingen voor lief.


precies, kick ende schop. sowieso is die hokjesgeest wel minder, maar ik als muziekant doe daar heel erg aan mee, elk liedje ontleed ik tot op het bot,

shaggy ofzo, 't maakt mij niet uit.

oh ja, zit ollie bij U, en word er iron maiden gedraaid

[Dit bericht is gewijzigd door webblaster wim op 28-07-2002 0:07]


Oud Vuil.


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 23-10-2002 16:31 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

Steve MacDonald,de drummer van Gorguts heeft zelfmoord gepleegd.


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Beastial Blasphemer
Usericon van Beastial Blasphemer
Posted 23-10-2002 16:35 by Beastial Blasphemer Wijzig reactieProfiel van Beastial BlasphemerQuote dit bericht

darkane - insanity, ook een aanrader voor de liefhebbers van soilwork.

kut van die drummer btw..hoe kwam je erop?

[Dit bericht is gewijzigd door Beastial Blasphemer op 23-10-2002 16:35]


Trieste gast


Infaustus
Fetus Eater
Usericon van Infaustus
Posted 23-10-2002 16:53 by Infaustus Wijzig reactieProfiel van InfaustusQuote dit bericht

quote:
Op 23 oktober 2002 16:31 schreef Mutilator het volgende:
Steve MacDonald,de drummer van Gorguts heeft zelfmoord gepleegd.



klote, die gast was wel goed!


No meat is sweater


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 23-10-2002 17:32 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 23 oktober 2002 16:35 schreef Beastial Blasphemer het volgende:
...
kut van die drummer btw..hoe kwam je erop?


Toevallig via de email.


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Tymon
exivious
Usericon van Tymon
Posted 23-10-2002 18:12 by Tymon Wijzig reactieProfiel van TymonQuote dit berichthttp://www.exivious.net

quote:
ik heb juist een enorm probleem met bands als cryptopsy en nile etc. van één nummer van zo'n band zou ik 4 andere nummers van kunnen maken. ik zeg niet dat het niet goed is, ik hoor ook wel dat het goed in elkaar zit, alleen ik kan er niet voor gaan, zeg maar. veeeeelst te veel riiiiffffffs!!!


HE-LE-MAAL mee eens!!! Daarom hou ik van zo weinig technische bands. Alleen van de bands die een goede gestructureerde basis kunnen neerleggen en DAAROP hun technische riffs neerzetten...zoals Cynic, Spiral Architect, Nevermore e.d. En dus niet zoals Theory In Practice, Spastic Ink, Symphony X (sommige nummers wel OK maar een beetje te gay), Liquid Tension Experiment etc.

Om nog even op die basis terug te komen. Naar mijn mening is het een STUK moeilijker en uitdagender om een goed gestructureerd nummer te schrijven dan een chaotisch riff-plak-nummer!!! Ik vind een technisch gespeeld nummer pas goed als ik het ZONDER die techniek ook goed had gevonden.

Dit hele verhaal klinkt misschien een beetje raar uit mijn mond (als jullie m'n band Exivious kennen) maar echt, in onze nummers zit een hele duidelijke basis die misschien niet zo goed hoorbaar is door de techniek maar hij is er zeker wel!

Cheers!
Tymon



Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 25-10-2002 5:08 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

nog ff officieus:

from blabbermouth.net


GORGUTS Drummer Commits Suicide - Oct. 21, 2002

Steve MacDonald, drummer for the long-running Canadian death metal act GORGUTS, reportedly hung himself a couple of days ago after battling depression for the last few years. An official statement from the rest of the group is expected by the end of the week.


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Shredhead
Usericon van Shredhead
Posted 25-10-2002 11:53 by Shredhead Wijzig reactieProfiel van ShredheadQuote dit bericht

quote:
Op 23 oktober 2002 18:12 schreef Tymon het volgende:
HE-LE-MAAL mee eens!!! Daarom hou ik van zo weinig technische bands. Alleen van de bands die een goede gestructureerde basis kunnen neerleggen en DAAROP hun technische riffs neerzetten...zoals Cynic, Spiral Architect, Nevermore e.d. En dus niet zoals Theory In Practice, Spastic Ink, Symphony X (sommige nummers wel OK maar een beetje te gay), Liquid Tension Experiment etc.

Om nog even op die basis terug te komen. Naar mijn mening is het een STUK moeilijker en uitdagender om een goed gestructureerd nummer te schrijven dan een chaotisch riff-plak-nummer!!! Ik vind een technisch gespeeld nummer pas goed als ik het ZONDER die techniek ook goed had gevonden.

Dit hele verhaal klinkt misschien een beetje raar uit mijn mond (als jullie m'n band Exivious kennen) maar echt, in onze nummers zit een hele duidelijke basis die misschien niet zo goed hoorbaar is door de techniek maar hij is er zeker wel!

Cheers!
Tymon


Ook mee eens!
Iedereen met veel techniek in huis kan de meest zieke technisch lastige licks/riffs aan elkaar breine, maar een echt NUMMER schrijven met kop en staart, een nummer wat echt ergens over gaat, dat zie je dan weer een stuk minder vaak helaas.

[Dit bericht is gewijzigd door Shredhead op 25-10-2002 11:54]


XnegativeX
Usericon van XnegativeX
Posted 25-10-2002 12:51 by XnegativeX Wijzig reactieProfiel van XnegativeXQuote dit berichthttp://www.myspace.com/dennisjanssen

Heeft er iemand hier wel eens gehoord van Scarve? Beetje een kruising tussen latere Death (maar dan met blastbeats) en Darkane.


I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.


Shredhead
Usericon van Shredhead
Posted 25-10-2002 13:49 by Shredhead Wijzig reactieProfiel van ShredheadQuote dit bericht

quote:
Op 25 oktober 2002 12:51 schreef XnegativeX het volgende:
Heeft er iemand hier wel eens gehoord van Scarve? Beetje een kruising tussen latere Death (maar dan met blastbeats) en Darkane.


Nooit van gehoord, maar zal het eens opsnorren ergens

[edit]Ik kan gewoon niet fatsoenlijk typen![/edit]

[Dit bericht is gewijzigd door Shredhead op 25-10-2002 13:51]


EvilPietje
MatrassenkoninG
Usericon van EvilPietje
Posted 25-10-2002 13:49 by EvilPietje Wijzig reactieProfiel van EvilPietjeQuote dit bericht

Yep, gave band. Stonden in het voorprogramma van zowel Nile als Reclusion (voor wie dat kent). Ik vind het wel gaaf, en het zijn ook aardige gozers. Inderdaad, héél erg technisch


BLASTBEATS FOREVER


HgarrothwulfF
F.E.S.
Usericon van HgarrothwulfF
Posted 04-08-2003 15:12 by HgarrothwulfF Wijzig reactieProfiel van HgarrothwulfFQuote dit berichthttp://vilosophe.hyves.nl

vazal is ook technisch


We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 04-08-2003 15:13 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

quote:
Op 4 augustus 2003 15:12 schreef HgarrothwulfF het volgende:
vazal is ook technisch
Met comjoeters enzo.


HgarrothwulfF
F.E.S.
Usericon van HgarrothwulfF
Posted 04-08-2003 15:21 by HgarrothwulfF Wijzig reactieProfiel van HgarrothwulfFQuote dit berichthttp://vilosophe.hyves.nl

quote:
Op 4 augustus 2003 15:13 schreef Slechtheid het volgende:
Met comjoeters enzo.


de nieuwe zooi gaat waarschijnlijk heropgenomen worden met een echte drummer, en daar het nu al erg technisch klinkt, gaat die kerel het moeilijk krijgen


We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla


NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 04-08-2003 15:23 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

Theory in Practice - The Armageddon Theories is verplichte kost voor de technische metal-liefhebbers! Colonizing the Sun gaat mij weer net iets te ver (weinig structuur), maar is ook nog wel lekker om naar te luisteren.

Verder:
Extol - Synergy!
Spiral Architect is muzikaal ook aardig, maar de vocalen zijn ronduit irritant.

[Dit bericht is gewijzigd door NecRobert op 04-08-2003 15:23]


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


valfar
Usericon van valfar
Posted 04-08-2003 17:39 by valfar Wijzig reactieProfiel van valfarQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/knevelaer

Windir is op hun laatste album ook vrij technisch bezig.en het is toch 1 van de beste albums van dit jaar!



NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 07-08-2003 20:12 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

quote:
Op 4 augustus 2003 17:39 schreef valfar het volgende:
Windir is op hun laatste album ook vrij technisch bezig.

Dat is niet echt wat ik versta onder technisch eigenlijk...

quote:
en het is toch 1 van de beste albums van dit jaar!

Da's waar!


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


DaVinz
Tod - Trauer
Usericon van DaVinz
Posted 08-08-2003 11:00 by DaVinz Wijzig reactieProfiel van DaVinzQuote dit bericht

James Murphy , dat is technisch en metal, just like Death (RIP) en Megadeth (vooral Rust in Peace


I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down


Shredhead
Usericon van Shredhead
Posted 08-08-2003 11:06 by Shredhead Wijzig reactieProfiel van ShredheadQuote dit bericht

Wat verstaat men hier onder technisch eigenlijk?


Carnagath
Een beetje vreemd ...
Usericon van Carnagath
Posted 08-08-2003 12:00 by Carnagath Wijzig reactieProfiel van CarnagathQuote dit berichthttp://carnalleftovers.com

Weet niet of deze band genoemd is: Theory In Practice. Zeg maar de Dream theater van de death metal.



NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 08-08-2003 12:01 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

quote:
Op 8 augustus 2003 12:00 schreef Carnagath het volgende:
Weet niet of deze band genoemd is: Theory In Practice. Zeg maar de Dream theater van de death metal.

Zie een paar posts omhoog


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


Dit topic is 16 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen