IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 16 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16
Auteur:
Topic : Technische metal Vorige pagina | Volgende pagina
Carnagath
Een beetje vreemd ...
Usericon van Carnagath
Posted 08-08-2003 12:02 by Carnagath Wijzig reactieProfiel van CarnagathQuote dit berichthttp://carnalleftovers.com

hehe ... sorry! Ben net wakker!



Evelynne
Usericon van Evelynne
Posted 08-08-2003 12:44 by Evelynne Wijzig reactieProfiel van EvelynneQuote dit bericht

Ik houd wel van technische metal, ik vind Evergrey erg goed. Goede combinatie van goede songs en toch lekker gitaargefreak. Heerlijk gewoon. Lekkere vette sound ook...
Does anyone agree??


You can't go beyond the limit without falling down


No Nonsense
Na zonneschijn komt regen.
Usericon van No Nonsense
Posted 08-08-2003 12:57 by No Nonsense Wijzig reactieProfiel van No NonsenseQuote dit bericht

quote:
Op 8 augustus 2003 12:44 schreef Evelynne het volgende:
Ik houd wel van technische metal, ik vind Evergrey erg goed. Goede combinatie van goede songs en toch lekker gitaargefreak. Heerlijk gewoon. Lekkere vette sound ook...
Does anyone agree??


Jep, mee eens hoewel ik Evergrey nog niet eens als een super techisch hoogstandje zie.

Pfff, wat vind ik technisch, Dream Theater, dat staat als een paal boven water en verder eigenlijk alle prog bands wel maar bands als Opeth, Deeds of Flesh (hoewel dat al aardig richting 'gefriemel' gaat), Dying Fetus mogen mijns inziens dan ook niet achterwege gelaten worden. Zoals nog veel meer niet eigenlijk.


The art of flying lies in learning how to throw yourself at the ground...and miss.


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 08-08-2003 12:59 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

Theory in Practice speelt ook wel behoorlijk (understatement) technische metal

En sja.. het kan altijd gekker natuurlijk.. Shredhead heeft mij ooit Spactic Ink laten horen, totale gekte!!


HgarrothwulfF
F.E.S.
Usericon van HgarrothwulfF
Posted 08-08-2003 12:59 by HgarrothwulfF Wijzig reactieProfiel van HgarrothwulfFQuote dit berichthttp://vilosophe.hyves.nl

infinity is best technisch


We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla


Evelynne
Usericon van Evelynne
Posted 08-08-2003 13:05 by Evelynne Wijzig reactieProfiel van EvelynneQuote dit bericht

Dream theater jah, maar dan hou ik meer van liquid tension experiment, to be honest. Vooral nummers als paradigm shift..heerlijk gewoon.


You can't go beyond the limit without falling down


NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 08-08-2003 13:08 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

Kent iemand Fredrik Thordendal's "Sol Niger Within". Eén lange trip!


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


Carnagath
Een beetje vreemd ...
Usericon van Carnagath
Posted 08-08-2003 13:09 by Carnagath Wijzig reactieProfiel van CarnagathQuote dit berichthttp://carnalleftovers.com

Op Wacken een nummer van Cephalic Carnage gehoord! Tering jantje wat een nerveus geriedel! Van de hak op de tak en vrij onlogisch! Als je technisch wil spelen, doe het dan goed!

[Dit bericht is gewijzigd door Carnagath op 08-08-2003 13:09]



Snaack
Usericon van Snaack
Posted 08-08-2003 13:10 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

quote:
Op 8 augustus 2003 13:08 schreef NecRobert het volgende:
Kent iemand Fredrik Thordendal's "Sol Niger Within". Eén lange trip!


Ziekelijk ja, maar zoals te verwachten is zeer herkenbaar MesHuggah..

[Dit bericht is gewijzigd door Snaack op 08-08-2003 13:10]


Evelynne
Usericon van Evelynne
Posted 08-08-2003 13:12 by Evelynne Wijzig reactieProfiel van EvelynneQuote dit bericht

Jah, technisch is leuk, als er maar wel een lijn in te ontdekken valt, dat is de kunst, toch? Dom freaken kan ik ook wel hoor!
What about Jason Becker? Wereldgitarist, Randy Rhoads, of ga ik nu te ver??


You can't go beyond the limit without falling down


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 08-08-2003 13:27 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

quote:
Op 8 augustus 2003 13:09 schreef Carnagath het volgende:
Op Wacken een nummer van Cephalic Carnage gehoord! Tering jantje wat een nerveus geriedel! Van de hak op de tak en vrij onlogisch! Als je technisch wil spelen, doe het dan goed!


Ik heb zelf Colonizing The Sun van Theory In Practice, maar om eerlijk te zijn vind ik dat ook ontzettend van de hak op de tak. Nee, die gasten moeten eerst nog 'ns ff leren om nummers te schrijven...


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 08-08-2003 13:39 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

quote:
Op 8 augustus 2003 13:27 schreef altx het volgende:
Ik heb zelf Colonizing The Sun van Theory In Practice, maar om eerlijk te zijn vind ik dat ook ontzettend van de hak op de tak. Nee, die gasten moeten eerst nog 'ns ff leren om nummers te schrijven...




Doe het zelf dan... Die CD is gruwelijk!!


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 08-08-2003 13:40 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

quote:
Op 8 augustus 2003 13:39 schreef Snaack het volgende:


Doe het zelf dan... Die CD is gruwelijk!!


Smaken verschillen!


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 08-08-2003 13:41 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

quote:
Op 8 augustus 2003 13:27 schreef altx het volgende:
Ik heb zelf Colonizing The Sun van Theory In Practice, maar om eerlijk te zijn vind ik dat ook ontzettend van de hak op de tak. Nee, die gasten moeten eerst nog 'ns ff leren om nummers te schrijven...

Dan heb je The Armegeddon theories nog niet gehoord zeker. DEHUMANIZED!
Doe dat en kom terug van je bovenstaande reactie.


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 08-08-2003 13:51 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

quote:
Op 8 augustus 2003 13:41 schreef NecRobert het volgende:
Dan heb je The Armegeddon theories nog niet gehoord zeker. DEHUMANIZED!
Doe dat en kom terug van je bovenstaande reactie.


Die heb ik een paar keer geluisterd, maar ik zal hem binnenkort ff aan een second opinion onderwerpen... Zo ben ik dan ook wel weer...


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


Shredhead
Usericon van Shredhead
Posted 08-08-2003 23:10 by Shredhead Wijzig reactieProfiel van ShredheadQuote dit bericht

Perosoonlijk heb ik een pesthekel aan bands die zogenaamd technisch spelen 'om het technisch spelen'. Leer eerst eens een fatsoenlijk nummer schrijven met kop en staart en kom dan maar met je gepiel.

Rare riffs en maffe licks lukraak aan elkaar plakken kan iedereen.


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 08-08-2003 23:17 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

Komt een heeeeeeeeeeeeeel makkelijk grapje aan..

Let op:
..

...

....

*tromgeroffel*

quote:
Op 8 augustus 2003 23:10 schreef Shredhead het volgende:
Perosoonlijk heb ik een pesthekel aan bands die zogenaamd technisch spelen 'om het technisch spelen'. Leer eerst eens een fatsoenlijk nummer schrijven met kop en staart en kom dan maar met je gepiel.

Rare riffs en maffe licks lukraak aan elkaar plakken kan iedereen.


Zoals jullie met Triple 7 doen?


Shredhead
Usericon van Shredhead
Posted 08-08-2003 23:18 by Shredhead Wijzig reactieProfiel van ShredheadQuote dit bericht

ja man


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 08-08-2003 23:19 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

quote:
Op 8 augustus 2003 23:18 schreef Shredhead het volgende:
ja man


Tof


ivar
ivarkentje
Usericon van ivar
Posted 09-08-2003 12:57 by ivar Wijzig reactieProfiel van ivarQuote dit berichthttp://www.pleurisy.nl

quote:
Op 8 augustus 2003 13:08 schreef NecRobert het volgende:
Kent iemand Fredrik Thordendal's "Sol Niger Within". Eén lange trip!


Fredrik Thordendal is errug technisch. Net zoals meshuggah. Dillinger Escape Plan is een van de meest technieche herrie-bands die ik ken.



Voice Of Doom
kotsende chaoot
Usericon van Voice Of Doom
Posted 09-08-2003 13:01 by Voice Of Doom Wijzig reactieProfiel van Voice Of DoomQuote dit bericht

quote:
Op 8 augustus 2003 13:09 schreef Carnagath het volgende:
Op Wacken een nummer van Cephalic Carnage gehoord! Tering jantje wat een nerveus geriedel! Van de hak op de tak en vrij onlogisch! Als je technisch wil spelen, doe het dan goed!


Hebben we het over dezelfde band? Doe het dan goed?


I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing


Triple-Dan
Usericon van Triple-Dan
Posted 09-08-2003 13:08 by Triple-Dan Wijzig reactieProfiel van Triple-DanQuote dit berichthttp://www.danielclassen.nl

Technische metal als Technische LEGO?


0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 10-08-2003 10:54 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

deathmetal is over het algemeen best behoorlijk technisch, voor mij niks anders


"This one is older than shit, heavier than time!"


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 24-11-2003 1:57 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

Fans van DEATH zouden WATCHTOWER eens kunnen beluisteren aangezien deze band een grote invloed was op de muziek van DEATH, maar zelf nooit erg bekend werd.

Op The sound of perserverance vind ik de Watchtower invloed het grootst maar Chuck was natuurlijk al langer fan...

Zou de naam 'Control Denied' afgeleid zijn van het album 'Control and resistance'?


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


antipop
smoel houwe
Usericon van antipop
Posted 24-11-2003 7:42 by antipop Wijzig reactieProfiel van antipopQuote dit bericht

status quo/ac dc/normaal/dutch boys/bzn


het geven van je mening is LEVENSGEVAARLIJK!!!


Dit topic is 16 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen