IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9
Auteur:
Topic : Phil Anselmo Vorige pagina | Volgende pagina
Retardo
Vet Ziek
Usericon van Retardo
Posted 19-01-2013 13:41 by Retardo Wijzig reactieProfiel van RetardoQuote dit berichthttp://ortegaband.bandcamp.com/ | http://sufferingquota.bandcamp.com/

Deze en die Warbeast full zijn allebei ook al op LP verkrijgbaar. Maar ben nog niet om moet ik zeggen.



MetalJan
Speluh!!!
Usericon van MetalJan
Posted 29-01-2016 20:09 by MetalJan Wijzig reactieProfiel van MetalJanQuote dit bericht



De Vieze Man
Usericon van De Vieze Man
Posted 29-01-2016 20:16 by De Vieze Man Wijzig reactieProfiel van De Vieze ManQuote dit bericht

Gadverdamme...




VIESPEUK!!!


Metal-D
Usericon van Metal-D
Posted 29-01-2016 20:18 by Metal-D (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Metal-DQuote dit bericht

Phil's bijdrage aan het vluchtelingendebat?


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 30-01-2016 1:07 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/



The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Mythics
Usericon van Mythics
Posted 30-01-2016 2:36 by Mythics Wijzig reactieProfiel van MythicsQuote dit bericht

Janken allemaal hoor :')


I didn't want any flowers, I only wanted to lie with my hands turned up and be utterly empty. How free it is, you have no idea how free. The peacefulness is so big it dazes you. - Sylvia Plath


WMP
Usericon van WMP
Posted 30-01-2016 3:17 by WMP Wijzig reactieProfiel van WMPQuote dit bericht

Anders onderstreep je precies even z'n punt.


Mythics
Usericon van Mythics
Posted 30-01-2016 3:26 by Mythics Wijzig reactieProfiel van MythicsQuote dit bericht

quote:
Op 30 januari 2016 3:17 schreef WMP het volgende:
Anders onderstreep je precies even z'n punt.


Geen idee, ik heb de video niet bekeken.


I didn't want any flowers, I only wanted to lie with my hands turned up and be utterly empty. How free it is, you have no idea how free. The peacefulness is so big it dazes you. - Sylvia Plath


Dirge for november
Ik zeg: Doom!
Usericon van Dirge for november
Posted 30-01-2016 10:39 by Dirge for november (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Dirge for novemberQuote dit bericht

Prima geformuleerde, langzaam uitgesproken mening hoor van ome Robb. Niets mis mee.



Klaaz
Internet Geneesheer
Usericon van Klaaz
Posted 30-01-2016 10:43 by Klaaz Wijzig reactieProfiel van KlaazQuote dit bericht

Hm valt mee, vooralsnog nog maar één halve gare die het allemaal maar gezeur vindt.


HierIsMike
Usericon van HierIsMike
Posted 30-01-2016 11:00 by HierIsMike Wijzig reactieProfiel van HierIsMikeQuote dit berichthttp://hierismike.wordpress.com/

quote:
Op 30 januari 2016 10:39 schreef Dirge for november het volgende:
Prima geformuleerde, langzaam uitgesproken mening hoor van ome Robb. Niets mis mee.


Dit. Even alles rustig op een rijtje zettend, in plaats van elkaar als ''keyboard warriors'' op de Amerikaanse metalwebsites te bevechten.



Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 30-01-2016 11:43 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

LOL
"alleen in metal kun je hier mee wegkomen, stel je voor dat Justin Bieber of Lars Ulrich het zou doen"



[Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 30-01-2016 11:43]


signature


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 30-01-2016 12:21 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/



The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


hellhun
Usericon van hellhun
Posted 30-01-2016 12:28 by hellhun Wijzig reactieProfiel van hellhunQuote dit bericht

Typisch "kwade dronk gedrag" PUNT.


Life of Brian was banned for a while in Norway, due to blasphemy. The Swedes promoted it as "The film that is so funny it was banned in Norway"...


ColdheartMinor
Oink! Oink!
Usericon van ColdheartMinor
Posted 30-01-2016 12:46 by ColdheartMinor Wijzig reactieProfiel van ColdheartMinorQuote dit bericht

quote:
Op 30 januari 2016 11:43 schreef Hypnos het volgende:

"alleen in metal kun je hier mee wegkomen, stel je voor dat Justin Bieber of Lars Ulrich het zou doen"




Die vergelijking vond ik ook heel krom.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 30-01-2016 13:19 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

Anyway, hij doet regelmatig racistische uitspraken,
maar en public houdt hij het bij white pride/white power (meestal).

Jammer gevalletje van een racist die een punt wil maken door te zeggen dat er niets mis is met trots zijn op blank zijn.

Op zich vind ik ook dat er een taboe op staat door gewoon trots te zijn op jezelf wanneer je blank bent, niets mis mee, draagt bij tot zelfwaarde. Alleen is het wat zielig dat je dat doet door andere kleuren naar beneden te halen of te kleineren.


signature


ColdheartMinor
Oink! Oink!
Usericon van ColdheartMinor
Posted 30-01-2016 13:32 by ColdheartMinor Wijzig reactieProfiel van ColdheartMinorQuote dit bericht

Maar zit dat 'neerhalen van andere kleuren' al niet inbegrepen bij het trots zijn op het wit zijn? Want dat betekent dus ook ergens dat je blij bent dat je niet zwart bent wat dan weer impliceert dat je zwart als minder ziet, niet? Of zie ik het nu verkeerd?

Hoe dan ook. Vind het raar dat nu pas ineens iedereen over de extreem rechtse opvattingen van Phil valt. Alsof dat eerder al niet duidelijk was dat hij zo over bepaalde dingen dacht.

Voor de rest vind ik de man en zijn bands echt overbodige hillbilly zooi wat ik nooit vrijwillig zou luisteren. Maar dat ben ik.


Dirge for november
Ik zeg: Doom!
Usericon van Dirge for november
Posted 30-01-2016 13:32 by Dirge for november (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Dirge for novemberQuote dit bericht

En daarbij met een gebaar refereert aan Dolfje Weerwolfje.



williamblake
Usericon van williamblake
Posted 30-01-2016 13:32 by williamblake Wijzig reactieProfiel van williamblakeQuote dit bericht

Het blijft toch een rare kwast. Paar maanden geleden toen heel die confederate flag een issue was in de US, kwam ie nog met dit standpunt (hetgeen toch redelijk ingaat tegen zijn huidig gedrag):

http://www.rollingstone.com/music/news/phil-anselmo-on-confederate-flag-i-dont-want-anything-to-do-with-it-20150713



Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 30-01-2016 13:38 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

quote:
Op 30 januari 2016 13:32 schreef ColdheartMinor het volgende:
Maar zit dat 'neerhalen van andere kleuren' al niet inbegrepen bij het trots zijn op het wit zijn? Want dat betekent dus ook ergens dat je blij bent dat je niet zwart bent wat dan weer impliceert dat je zwart als minder ziet, niet? Of zie ik het nu verkeerd?

Hoe dan ook. Vind het raar dat nu pas ineens iedereen over de extreem rechtse opvattingen van Phil valt. Alsof dat eerder al niet duidelijk was dat hij zo over bepaalde dingen dacht.

Voor de rest vind ik de man en zijn bands echt overbodige hillbilly zooi wat ik nooit vrijwillig zou luisteren. Maar dat ben ik.



het feit dat je trots bent op man zijn betekent niet automatisch dat je vrouwen minderwaardig vindt?
Het is gewoon een toevallig feit dat je zelf man bent, trots bent op wie je bent, dus ook op het feit dat je man bent, blank bent, 1.80 bent, een hoog IQ hebt, etc.
Zelfs mbt narcisme is op zich niets "verkeerd" (imo),
zo lang je de andere in zijn waarde laat.

Gewoon jezelf elitair vinden is ok, dat kun je ook zonder dat je wijst op de (ingebeelde, gerechtvaardigde, whatever) minderwaardigheid van anderen. Het feit dat je anderen kleineert wijst op zich imo al op je eigen minderwaardigheid.



signature


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 30-01-2016 13:39 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

Achja, ik snap de verwarring wel.

https://www.google.nl/search?q=white+pour

"Bedoelde u: White Power?"


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Dirge for november
Ik zeg: Doom!
Usericon van Dirge for november
Posted 30-01-2016 13:40 by Dirge for november (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Dirge for novemberQuote dit bericht

Welbespraakt als altijd in dat interview ook: "These days, I wouldn't want anything to fucking do with it because truthfully...I wouldn't,"


Seems legit bruh



ColdheartMinor
Oink! Oink!
Usericon van ColdheartMinor
Posted 30-01-2016 13:54 by ColdheartMinor Wijzig reactieProfiel van ColdheartMinorQuote dit bericht

quote:
Op 30 januari 2016 13:38 schreef Hypnos het volgende:
het feit dat je trots bent op man zijn betekent niet automatisch dat je vrouwen minderwaardig vindt?
Het is gewoon een toevallig feit dat je zelf man bent, trots bent op wie je bent, dus ook op het feit dat je man bent, blank bent, 1.80 bent, een hoog IQ hebt, etc.
Zelfs mbt narcisme is op zich niets "verkeerd" (imo),
zo lang je de andere in zijn waarde laat.

Gewoon jezelf elitair vinden is ok, dat kun je ook zonder dat je wijst op de (ingebeelde, gerechtvaardigde, whatever) minderwaardigheid van anderen. Het feit dat je anderen kleineert wijst op zich imo al op je eigen minderwaardigheid.




Hmm, dat weet ik nog zo net niet. 't Is trouwens maar net hoe je het bekijkt, denk ik. Ik ben ook van mening dat trots zijn op wie je bent iets anders is dan trots zijn op je huidskleur/intelligentie/seksuele oriëntatie/whatevah.

Maarja.

Smoeilijk.


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 30-01-2016 14:02 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

Trots zijn op je huidskleur of je afkomst of je sekse. :')

Volstrekt debiel. Alsof je er ook maar iets zelf aan bijgedragen hebt.

Pure onzekerheid is het.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


miikja
Usericon van miikja
Posted 30-01-2016 14:38 by miikja Wijzig reactieProfiel van miikjaQuote dit berichthttp://akelei.org

Wat Onweerwolf zegt. Trots zijn op iets waar je zelf geen aandeel in hebt gehad, iets wat je toevallig overkomt dus, is belachelijk.

Verder, het is al erg genoeg dat het zo lang heeft geduurd voor zijn uitlatingen de ophef veroorzaken die ze verdienen. Belangrijker vind ik het dat er nu wél stelling wordt genomen, onder andere door Flynn van Machine Head ( voor die videopreek) en metal sites. Dit verwerpelijke gedrag dient veroordeeld te worden en wel in eerste instantie door de metalgemeenschap.


Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen