IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9
Auteur:
Topic : Phil Anselmo Volgende pagina
Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 07-07-2004 15:29 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Hmm niet eens een topic over deze geweldige zanger?

Heb zwik down, SJR, Pantera en viking crown van em, en die stem van hem kan godver gewoon alles. En tof dat ie zich niet tot 1 genre beperkt.

Icoon van metal imho


Zodiac
ja
Usericon van Zodiac
Posted 07-07-2004 15:39 by Zodiac Wijzig reactieProfiel van ZodiacQuote dit bericht

Geweldige junk ook. Beperkt zich niet tot één soort dope.


This is Zodiac speaking...


Colcothar
RottenGijs
Usericon van Colcothar
Posted 07-07-2004 15:47 by Colcothar Wijzig reactieProfiel van ColcotharQuote dit bericht

quote:
Op 7 juli 2004 15:39 schreef Zodiac het volgende:
Geweldige junk ook. Beperkt zich niet tot één soort dope.


Niet alleen dope, ook veel alcohol
Ik heb alles van Pantera en SJR is ook erg goed.
Idd, hij kan erg veel met zijn stem.
Daarom vind ik Cowboys From Hell ook geweldig, heel veel variatie.
TOP zanger


Suck on this


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 07-07-2004 15:58 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Moet je Down eens luisteren, daar laat ie pas echt horen wat ie allemaal kan.

SJR cd's vind ik super alleen de zang valt wat tegen (hoge verwachtingen)


testement
FRIET!!
Usericon van testement
Posted 07-07-2004 17:09 by testement Wijzig reactieProfiel van testementQuote dit bericht

quote:
Op 7 juli 2004 15:47 schreef Colcothar het volgende:
Daarom vind ik Cowboys From Hell ook geweldig, heel veel variatie.
TOP zanger


Ik denk dat em dat nu niet meer lukt..


zzz


enforcer
Uche, Uche, Uche.........Pierre Kartner!
Usericon van enforcer
Posted 08-07-2004 8:33 by enforcer Wijzig reactieProfiel van enforcerQuote dit berichthttp://www.enforcer-metal.com

dat WAS ie misschien, nu is het een zielige heroine junk!

SJR is een aanfluiting, de tweede DOWN was ooks tukken minder dan de eerste...om over zin black metal uitingen maar te zwijgen!

Bij PanterA was ie egweldig, de eerste DOWN ook, maar nu kan ie beter eerst een stoppen met zijn Bullshit, clean worden en zijn excuses maken bij Vinnie en Dime, misschien krijgen we dan ooit nog een geweldige plaat tehoren!


Ik denk niet dat ie nog een noot kan zingen zoals ie vroeger deed tegenwoordig beperkt hij zich tot schreeuwen, en dan te bedenkeen dat hij vroeger zelfs ManowaR nummers zong HAHAHAH, dat kan ie nu echt niet meer!

[Dit bericht is gewijzigd door enforcer op 08-07-2004 8:34]



attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 08-07-2004 9:18 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 8 juli 2004 8:33 schreef enforcer het volgende:

SJR is een aanfluiting,


nou, daar kan ik het toch echt niet mee eens zijn. beide cd's zijn geweldig hardcore-achtige releases met zeer sterk materiaal.

maar hij moet idd wel van die troep afblijven.


Corallus Hortulanus
Usericon van Corallus Hortulanus
Posted 08-07-2004 9:23 by Corallus Hortulanus Wijzig reactieProfiel van Corallus HortulanusQuote dit berichthttp:// http://groups.msn.com/_Secure/0QQAAAPQTO5Z0rO49ZhiA0v2uidlE8IXyUcGZFu*vOZ6dUC51nYIMl5wVQYOnNgfShb6n9Zj7giHTwgdwKcprz1h!9xpFstUOAhMzqEXpx9Q/heet.jpg?dc=4675480153528497795

zonde dat mensen toch alles weer verkloten door troep waardoor je je weer een beetje beter voelt als de rest. kan ook met ad ofzo, heb je geen heroine voor nodig. zonde. kon zijn stemgeluid altijd wel waarderen.


When you use brute force and it doesn't work, your not using enough


enforcer
Uche, Uche, Uche.........Pierre Kartner!
Usericon van enforcer
Posted 08-07-2004 9:43 by enforcer Wijzig reactieProfiel van enforcerQuote dit berichthttp://www.enforcer-metal.com

quote:
Op 8 juli 2004 9:18 schreef attila_de_hun het volgende:
nou, daar kan ik het toch echt niet mee eens zijn. beide cd's zijn geweldig hardcore-achtige releases met zeer sterk materiaal.

maar hij moet idd wel van die troep afblijven.



ik vind het echt niet om aan te horen die band, vreselijk slecht geef me dan DOWN maar!



Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 08-07-2004 10:28 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Dat jij het niks vind, betekent niet dat het slecht is ....

SJR rost lekker
Down is megagroovy en ik vind zijn zang op die cd's toch echt wel beter dan in zijn Panetra tijd.


enforcer
Uche, Uche, Uche.........Pierre Kartner!
Usericon van enforcer
Posted 08-07-2004 10:45 by enforcer Wijzig reactieProfiel van enforcerQuote dit berichthttp://www.enforcer-metal.com

gaat niets uit van die nummers, ken zat mensen die het slecht vinden...

Maar dat betekent idd niet dat het perse slecht hoeft te zijn, maar zeker die eerste Cd kreeg hele matige recenties.

Nou nee vind zijn zang in de vroege pantera tijd zeker het beste....toen kon ie nog echt zingen!



Hexegot
Usericon van Hexegot
Posted 08-07-2004 15:35 by Hexegot Wijzig reactieProfiel van HexegotQuote dit bericht

Tja, Philip Anselmo... Toch wel een van de betere (schreeuw)zangers in de metal met een strot van hier tot New York en terug. En herkenbaar ook: hij zingt een stukje mee op 'Imprint' van Vision Of Disorder (het nummer "By The River", om precies te zijn) en je pikt het er gelijk uit. Alleen vind ik wel dat ie door een aantal opmerkelijke stijlveranderingen is gegaan, zowel qua stem als qua uiterlijk: in de jaren 80 was het zo'n dertien-in-een-dozijn Mötley Crue-nicht, ten tijde van 'Cowboys From Hell' kon je hem zo in de hardcorescene van New York plaatsen en tegenwoordig is onze Phil bijkans de verpersoonlijking van de welbekende Amerikaanse lompheid en kan ie alleen nog maar schreeuwen, lijkt het wel...

En inderdaad, hij had met z'n klauwen van die drugs- en alcoholtroep af moeten blijven. Maar ja, 't is nu een beetje laat om dat te concluderen he...


flebbie
faalhaas
Usericon van flebbie
Posted 08-07-2004 17:14 by flebbie Wijzig reactieProfiel van flebbieQuote dit berichthttp://www.dopedezign.nl

Is ie echt aan de heroine?


Op 26 april 2011 23:41 schreef Onweerwolf het volgende: Jij hoeft je absoluut geen zorgen te maken over mijn assertiviteit vriend.


El Chulo
UltraSuave!!!
Usericon van El Chulo
Posted 08-07-2004 19:42 by El Chulo Wijzig reactieProfiel van El ChuloQuote dit bericht

hij schijnt ooit een overdosis te hebben genomen


Ahora kién, kién es el asesino. Ahora kién, kién mata sin razón. Ahora kién, utiliza las torturas....


varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 08-07-2004 19:48 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

quote:
Op 8 juli 2004 19:42 schreef El Chulo het volgende:
hij schijnt ooit een overdosis te hebben genomen


Niet goed genoeg helaas


spelfout weggehaald...


Orion
Usericon van Orion
Posted 09-07-2004 16:07 by Orion Wijzig reactieProfiel van OrionQuote dit bericht

PHILIP ANSELMO: 'I'm Physically The Best I've Been In Seven Or Eight Years' - July 9, 2004

SUPERJOINT RITUAL frontman Philip Anselmo (ex-PANTERA) recently spoke to the Boston Herald about his current band's place in the heavy metal genre.

"There's no band like us right now. Everybody sounds the same, you know," Anselmo said. "There needs to be, for the newer kids, a true hardcore band for them to get into."

The demise of PANTERA is a sore subject with Anselmo, as is the disbanding of his other band, DOWN.

"I'm not really one to live in the past or glorify what I've done in the past," he said.

"(SUPERJOINT) has rejuvenated my attitude, my style and how I feel about music. I'm doing it to have fun for me,"' he explained. "I've played the big stadiums. I've done all that (expletive) before. I'm not one of those people who needs completely to be this gigantic machine that sells platinum records every time and has hits on the radio. I've never needed any of that ever.

"I've been doing it for a long time. I'm physically (expletive) probably the best I've been in seven or eight years. Mentally, I'm 100 percent more at ease," he said. "Right now, SUPERJOINT is the band that I'm having the most, I guess, fun with, at least. It feels really natural."



Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !?


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 09-07-2004 19:39 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

Is Anselmo crew nog wat?


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


nekro
Usericon van nekro
Posted 10-07-2004 14:35 by nekro Wijzig reactieProfiel van nekroQuote dit bericht

Viking Crown.... Bij hun vergeleken is Fluisterwoud een goede band


telluriet
Usericon van telluriet
Posted 11-07-2004 17:47 by telluriet Wijzig reactieProfiel van tellurietQuote dit bericht

Haha Viking Crown inderdaad. Kutband.


ktbeek
Usericon van ktbeek
Posted 12-08-2004 18:40 by ktbeek Wijzig reactieProfiel van ktbeekQuote dit bericht

geweldige artiest
jemmer dat hij pantera heeft laten stikken


Unholy Mary
Anno domini MMXIII
Usericon van Unholy Mary
Posted 12-08-2004 18:49 by Unholy Mary Wijzig reactieProfiel van Unholy MaryQuote dit bericht

Down: Nola is ZO GOED!!! (maar ben dan ook tevens gecharmeerd van Corrosion of Conformity...)

SJR viel me wat tegen, maar moet de CD misschien nog een paar keer horen.

Wat betreft Pantera: doe mij maar The Great Southern Trendkill


Hatsjikidee!


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 12-08-2004 19:14 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

SJR heeft meerdere cd's


Unholy Mary
Anno domini MMXIII
Usericon van Unholy Mary
Posted 12-08-2004 19:16 by Unholy Mary Wijzig reactieProfiel van Unholy MaryQuote dit bericht

quote:
Op 12 augustus 2004 19:14 schreef Jenje het volgende:
SJR heeft meerdere cd's


I know...maar als het zuigt heb ik er in ieder geval niet meerdere gekocht

Ik doelde op 'A lethal dose...'


Hatsjikidee!


Faust
Annoying.
Usericon van Faust
Posted 12-08-2004 19:19 by Faust Wijzig reactieProfiel van FaustQuote dit bericht

Hier een topic over Dave Vincent.
De geweldige runter van Morbid Angel en Cannibal Corpse.
En zo kunne we doorgaan. We zullen doorgaan de kip zei tegen de haan doorgaan totdat ze op Phil's poten gaan staan.

Die lul moet opzouten ik haat Phil Anselmo.


CTTS
Usericon van CTTS
Posted 19-01-2013 13:27 by CTTS Wijzig reactieProfiel van CTTSQuote dit berichthttp://www.breathe-plastic.org

Even een immense kick, ome Phil heeft nieuw materiaal opgenomen met Warbeast.
Niet alles is even sterk, maar het heeft op zijn tijd wel een prettige Great Southern Trendkill vibe.







Er is nog een 4e nummer maar die is niet op youtube te vinden.



Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 19-01-2013 13:39 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

er zijn idd maar 4 nummers. kheb em, stevig van leer trekkende ploat


signature


Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen