IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Auteur:
Topic : Freeze festival met Iduna-Gothtronic cybergothic stage Volgende pagina
TekNoir
Usericon van TekNoir
Posted 09-07-2004 14:42 by TekNoir Wijzig reactieProfiel van TekNoirQuote dit bericht

Dit jaar is er op het Freeze festival een cybergothic podium, verzorgd door poppodium Iduna, bekend van de cybergothic concerten, in samenwerking met Gothtronic, bekend van het festival en het e-zine.

Op zaterdag 25 september organiseren De Harmonie en Friesland Pop de achtste editie van Freeze. Op alle podia van De Harmonie in Leeuwarden staat een heel breed programma met een grote hoeveelheid - voornamelijk Friese - acts. Op de vrijdag voorafgaand aan het festival staan er bands in vier kroegen in Leeuwarden onder de noemer Freeze On Friday. Het totaalprgramma kun je vinden op de site van Friesland Pop.



CYBERGOTHIC STAGE – IDUNA & GOTHTRONIC

20:00 doors open

20:30 – 21:15 Mjolnir

21:30 – 22:15 Misery

22:30 – 23:30 Imperia

23:45 – 00:15 Spermblaster

00:30 – 01:30 Grendel

01:30 – 03:00 Cybergothic Dance Night with DJ’s Teknoir, Lilith, Caligari

Mjolnir

Mjolnir speelt donkere en atmosferische gothicmetal met teksten die verhalen van lang vergeten werelden en beschavingen. Mjolnir is door de pers wel vergeleken met Tristania en de vroege The Gathering. Mjolnir heeft al opgetreden met bands als Within Temptation en Orphanage.

Misery

Misery is een bijzondere band, ze spelen een mix van donkere rock, gothic en electro, aangevuld met een zangeres met een hemels stemgeluid. Misery heeft al opgetreden met After Forever, To Elyzium, NG-Pro en Morning.

Imperia

Imperia is de nieuwe band rond ex-Trail of Tears zangeres Helena Iren Michaelsen. Imperia speelt atmosferische gothicmetal met opera invloeden. Imperia heeft al opgetreden op het Molfest gothicmetal festival.

Spermblaster

Spermblaster maakt snoeiharde, compromisloze industrial aangevuld met duistere soundscapes en symfonische elementen. Dit is geen muziek voor tere zieltjes. Spermblaster heeft al opgetreden met In Slaughter Natives, Deutsch Nepal en Geistform.

Grendel

Grendel is een snel in populariteit groeiende dark electro band. De live sets van Grendel zijn een belevenis en staan garant voor snoeiharde en dansbare beats, gotische synths en vervormde vocalen. Grendel heeft al getoerd in heel Europa, de VS en stonden op het Wave Gotik Treffen. Grendel heeft al opgetreden met Feindflug, Suicide Commando, Blutengel en Das Ich.

Cybergothic Dance Night with DJ’s Teknoir, Lilith, Caligari

Bekend van diverse gothic feesten in het Noorden, zoals Gates of Elyzium en gast DJ optredens, zetten deze Leeuwarder DJ’s regelmatig in binnen- en buitenland gothic en industrial dansvloeren in vuur en vlam met hun gevarieerde dansbare sets. Deze DJ’s hebben al gedraaid in Leeuwarden, Drachten, Emmen, Groningen, Hengelo, Rotterdam, Den Bosch, Amsterdam, Leiden, Zaandam en Hamburg.

meer informatie: http://www.friesland-pop.nl or http://www.harmonie.nl


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 09-07-2004 14:44 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Imperia heeft ook op ZM fest opgetreden .... wees dan volledig ...


TekNoir
Usericon van TekNoir
Posted 09-07-2004 14:46 by TekNoir Wijzig reactieProfiel van TekNoirQuote dit bericht

quote:
Op 9 juli 2004 14:44 schreef Jenje het volgende:
Imperia heeft ook op ZM fest opgetreden .... wees dan volledig ...



Bedankt voor de aanvulling! Paste niet meer bij in het boekje.... ;-)

[Dit bericht is gewijzigd door TekNoir op 09-07-2004 14:47]


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 09-07-2004 14:49 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Was overigens ook meteen het eerste Imperia optreden ...


varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 09-07-2004 15:14 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

Afwezig.....


spelfout weggehaald...


Orion
Usericon van Orion
Posted 09-07-2004 15:44 by Orion Wijzig reactieProfiel van OrionQuote dit bericht

quote:
Op 9 juli 2004 15:14 schreef varanus het volgende:
Afwezig.....


goeie zaak seun!
sodemieter op met dat gothic gejank knalle mutte we!


Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !?


TekNoir
Usericon van TekNoir
Posted 09-07-2004 16:55 by TekNoir Wijzig reactieProfiel van TekNoirQuote dit bericht

quote:
Op 9 juli 2004 15:44 schreef Orion het volgende:
goeie zaak seun!
sodemieter op met dat gothic gejank knalle mutte we!


Nooit van Grendel gehoord zeker?


helmet
Smaad
Usericon van helmet
Posted 09-07-2004 16:56 by helmet Wijzig reactieProfiel van helmetQuote dit berichthttp://www.wovendarkness.com

quote:
Op 9 juli 2004 16:55 schreef TekNoir het volgende:
Nooit van Grendel gehoord zeker?
De metalhead toont zich weer uiterst kortzichtig ende triest


I'm not being rude. You're just insignificant.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 09-07-2004 18:02 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 9 juli 2004 16:56 schreef helmet het volgende:
De metalhead toont zich weer uiterst kortzichtig ende triest
Misschien als Teknoir niet steeds voor elke wissewasje een nieuw topic opent dat het dan minder iiritant is. OPvallend dat de mods daar niet wat aandoen .. maar ja .. wie ben ik


Je Moeder
Usericon van Je Moeder
Posted 09-07-2004 18:09 by Je Moeder Wijzig reactieProfiel van Je MoederQuote dit berichthttp://www.rtl.nl/huistuinkeuken/eigenhuisentuin/

gothic toch?



Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 09-07-2004 18:12 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 9 juli 2004 18:09 schreef Je Moeder het volgende:
gothic toch?
Ja enorm, heb scheermes al in me arm staan

[Dit bericht is gewijzigd door Jenje op 09-07-2004 18:12]


0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 09-07-2004 18:19 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

Dit is zwaremetalen, geen zwaregothic


"This one is older than shit, heavier than time!"


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 09-07-2004 20:53 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 9 juli 2004 16:56 schreef helmet het volgende:
De metalhead toont zich weer uiterst kortzichtig ende triest


TekNoir post hier aan de lopende band loze topics met feest-playlists e.d.

Misschien moeten wij ook voor elk concert dat we bezoeken een aparte playlist/setlist topic aanmaken?

Zal ik ook dagelijks een topic creeren met een lijst van de CDs die ik in mijn CD wisselaar in de auto deed?



KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


IceQueen
Intelligentiequotiënt
Usericon van IceQueen
Posted 09-07-2004 20:54 by IceQueen Wijzig reactieProfiel van IceQueenQuote dit bericht

quote:
Op 9 juli 2004 14:42 schreef TekNoir het volgende:

...22:30 – 23:30 Imperia...



yay


Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon...


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 09-07-2004 20:55 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 9 juli 2004 14:46 schreef TekNoir het volgende:
Bedankt voor de aanvulling! Paste niet meer bij in het boekje.... ;-)


Nee dat is niet de reden.

De imago bewuste gothscene zou geen (overigens extreem slechte) bandje accepteren die op een metal 'festival' optrad.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


TekNoir
Usericon van TekNoir
Posted 10-07-2004 18:56 by TekNoir Wijzig reactieProfiel van TekNoirQuote dit bericht

quote:
Op 9 juli 2004 20:55 schreef Chelman het volgende:
Nee dat is niet de reden.

De imago bewuste gothscene zou geen (overigens extreem slechte) bandje accepteren die op een metal 'festival' optrad.


Imperia stond op het ZM festival en het is tevens een slechte band? Tja, mijn persoonlijke smaak en mening doet er niet zoveel toe in deze. Ik vind overigens wel dat er een beetje erg 'eng' geredeneerd wordt hier. Niet dat dat in de gothic scene niet anders is tav metal, dat is ook zo. Zelf heb ik helemaal geen problemen met metal. Sterker nog, ik draai als DJ op Gothic Erotic of bij concerten menige metalplaat. Ook recenseer ik wel eens een in mijn oren interessantere metal plaat. En op andere feesten en gelegenheden weer iets heel anders dat ik OOK leuk vind, powernoise ofzo

Who cares, je leeft maar een keer. Geniet daar eens van ipv zo te zeuren over detailzaken.


lykle_wolfheart
Usericon van lykle_wolfheart
Posted 10-07-2004 18:59 by lykle_wolfheart Wijzig reactieProfiel van lykle_wolfheartQuote dit berichthttp://www.gothtronic.com

Beste Teknoir, misschien ben je al van een hoop gezeur af als je de playlist van een bepaald feest in dezelfde topic zet als de betreffende aankondiging.


no text supplied


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 11-07-2004 0:25 by Judge M. Wijzig reactieProfiel van Judge M.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 9 juli 2004 18:02 schreef Jenje het volgende:
Misschien als Teknoir niet steeds voor elke wissewasje een nieuw topic opent dat het dan minder iiritant is. Opvallend dat de mods daar niet wat aandoen .. maar ja .. wie ben ik
Je overdrijft. Als een bepaalde band 3 keer in ons land staat, komen daar ook 3 verschillende topics over. En daar heb je geen problemen mee?



Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 11-07-2004 10:33 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 11 juli 2004 0:25 schreef Judge M. het volgende:
Je overdrijft. Als een bepaalde band 3 keer in ons land staat, komen daar ook 3 verschillende topics over. En daar heb je geen problemen mee?
euhm jawel ...

Vijf topics over 1 concert vind ik een beeetje veel ... en tegen de forumregels in ook nog ...


Rutan
Deine Mutti
Usericon van Rutan
Posted 11-07-2004 11:17 by Rutan Wijzig reactieProfiel van RutanQuote dit berichthttp://www.derat.nl

quote:
Op 11 juli 2004 10:33 schreef Jenje het volgende:
euhm jawel ...

Vijf topics over 1 concert vind ik een beeetje veel ... en tegen de forumregels in ook nog ...

Oeh, en wat nu???Billenkoek?


What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team]


varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 11-07-2004 11:44 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

quote:
Op 9 juli 2004 16:56 schreef helmet het volgende:
De metalhead toont zich weer uiterst kortzichtig ende triest



Kortzichtig and proud of it!!


spelfout weggehaald...


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 11-07-2004 12:00 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

Als Mjolnir op de vroege The Gathering lijkt dan heb ik daar in principe wel interesse in...


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


zillah-morte
Feed me, fuck me, and shut the fuck up, bitch...
Usericon van zillah-morte
Posted 11-07-2004 13:08 by zillah-morte (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van zillah-morteQuote dit berichthttp://aeterna.cjb.net

quote:
Op 11 juli 2004 12:00 schreef Mutilator het volgende:
Als Mjolnir op de vroege The Gathering lijkt dan heb ik daar in principe wel interesse in...


Nou ik vind ze er niet echt op lijken. Live was Mjölnir wel gaaf, maar heb ze de laatste tijd niet meer gezien.
Zanger is trouwens wel goed...


On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 11-07-2004 13:29 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 11 juli 2004 11:17 schreef Rutan het volgende:
Oeh, en wat nu???Billenkoek?
Nee voor straf naar een Hatred-concert


TekNoir
Usericon van TekNoir
Posted 17-07-2004 13:51 by TekNoir Wijzig reactieProfiel van TekNoirQuote dit bericht

wie gaan hier naartoe?


Morningrise
Usericon van Morningrise
Posted 17-07-2004 14:26 by Morningrise Wijzig reactieProfiel van MorningriseQuote dit bericht

Grendel
Ik zal eens zien...wellicht dat ik een uurtje kom kijken mocht ik andere geinteresseerde vinden.

Edit: Oe, Friesland, dat verandert de zaak

[Dit bericht is gewijzigd door Morningrise op 17-07-2004 14:27]


Waag eens een dansje!


Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen