IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Muziek algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Auteur:
Topic : Wie zijn de grootste 'sell-outs' van de metal-scene Vorige pagina | Volgende pagina
Vander
Criminally Insane Asbest-member
Usericon van Vander
Posted 09-07-2004 20:17 by Vander Wijzig reactieProfiel van VanderQuote dit bericht

Ach, de 'volwassenen' zitten voor mij op een te eenzame hoogte.


Panta Rhei


WMP
Usericon van WMP
Posted 09-07-2004 20:24 by WMP Wijzig reactieProfiel van WMPQuote dit bericht

Dus je kwalificeert je al vrijwillig als een wannabe...


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 09-07-2004 20:34 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht



Slotje.


Waarom denkt elke nieuwe gebruiker dat dit zo'n superoriginele vraag is, die nog nooit gesteld is?


En waarom laat Arrebar dergelijke domme mongolen ,die last hebben van deficiënt DNA, in zijn band toe?


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


IceQueen
Intelligentiequotiënt
Usericon van IceQueen
Posted 09-07-2004 20:37 by IceQueen Wijzig reactieProfiel van IceQueenQuote dit bericht

Nightwish!
Postpakketje met Nightwish enveloppe,Nightwish postzegel en gehandtekende foto.En uiteraard...Het Nightwish bier


Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon...


filosofem
Usericon van filosofem
Posted 09-07-2004 20:53 by filosofem Wijzig reactieProfiel van filosofemQuote dit bericht

quote:
Op 9 juli 2004 20:13 schreef WMP het volgende:
Tering.. wordt er ook nog serieus ingegaan op zo'n infantiele 'vraag'...


Amen.


webblaster wim
Onzin-narrator
Usericon van webblaster wim
Posted 09-07-2004 22:13 by webblaster wim Wijzig reactieProfiel van webblaster wimQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 9 juli 2004 17:59 schreef Vander het volgende:

Dat moeten bands zijn die in ieder geval begonnen zijn IN de metal-scene ... als ze daarna nerderige-zwijmelkots-top40pop zijn gaan maken ofzo dan is dat bijv. een hele prestatie geweest.

Mijn eerste nominatie is ons aller Metallica (niet onbekend neem ik aan).


Dit klopt natuurlijk niet. Metallica is ten nadele van stijl verandert, maar ze spelen geen nerderige-zwijmelkots-top40pop.


Oud Vuil.


IceQueen
Intelligentiequotiënt
Usericon van IceQueen
Posted 09-07-2004 22:51 by IceQueen Wijzig reactieProfiel van IceQueenQuote dit bericht

quote:
Op 9 juli 2004 22:13 schreef webblaster wim het volgende:
Dit klopt natuurlijk niet. Metallica is ten nadele van stijl verandert, maar ze spelen geen nerderige-zwijmelkots-top40pop.


S&M versie van Nothing else matters???


Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon...


webblaster wim
Onzin-narrator
Usericon van webblaster wim
Posted 09-07-2004 22:55 by webblaster wim Wijzig reactieProfiel van webblaster wimQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 9 juli 2004 22:51 schreef IceQueen het volgende:
S&M versie van Nothing else matters???


Blijft wel een goed nummer, hoor.
En nog steeds geen nerderige-zwijmelkots-top40pop.
Hooguit nerderige-zwijmelkots-top40rock.


Oud Vuil.


IceQueen
Intelligentiequotiënt
Usericon van IceQueen
Posted 09-07-2004 22:59 by IceQueen Wijzig reactieProfiel van IceQueenQuote dit bericht

quote:
Op 9 juli 2004 22:55 schreef webblaster wim het volgende:
Blijft wel een goed nummer, hoor.
En nog steeds geen nerderige-zwijmelkots-top40pop.
Hooguit nerderige-zwijmelkots-top40rock.


geef mij toch maar de originele versie


Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon...


Orion
Usericon van Orion
Posted 09-07-2004 23:05 by Orion Wijzig reactieProfiel van OrionQuote dit bericht

geef mij maar kill 'em all HATSA!
tsjah iedereen weet mijn mening over metallica hier dus gah ik jullie niet mee vervelen.


Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !?


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 09-07-2004 23:12 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

quote:
Op 9 juli 2004 18:06 schreef Staalman het volgende:
Misschien moest Vander maar helemaal stoppen met posten en aan zijn logica gaan werken

Geef hem een Vulcan leraar.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


Sjaan
R.I.P. trouwe vriend (01-01-2000)
Usericon van Sjaan
Posted 09-07-2004 23:14 by Sjaan Wijzig reactieProfiel van SjaanQuote dit berichthttp://www.wastelands.tk

Anathema sell out? wat een nonsens, anathema maakt nog altijd behoorlijk ontoegankelijke muziek voor het grote publiek. Als je iets anders dan metal maakt ben je niet gelijk een sell out.

Zijn ook weinig mensen buiten de metal die bekend zijn met Anathema.

En op Radiohead lijken ze totaal niet


Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 10-07-2004 0:23 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

quote:
Op 9 juli 2004 18:02 schreef Vander het volgende:
Mwah belangrijk ... laten we stellen dat ik me verveel ... en dit is een goede manier om achter bands te komen die ik alleen van naam ken en waar ik goed aan doe om te negeren




Kweek eens een eigen mening zou ik zeggen... schaap!


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 10-07-2004 1:33 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

quote:
Op 9 juli 2004 18:06 schreef Staalman het volgende:
Misschien moest Vander maar helemaal stoppen met posten en aan zijn logica gaan werken


Misschien moet Vander gewoon maar ophoeren en mensen op het fok-forum lastigvallen met dit soort domme vragen.

Mijn god, wat een mongool.


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


WMP
Usericon van WMP
Posted 10-07-2004 1:39 by WMP Wijzig reactieProfiel van WMPQuote dit bericht

Ik vind het eerlijk gezegd van een grotere treurigheid getuigen als mensen serieus op die vraag ingaan (en er zijn er toch een aantal die dat gedaan hebben). Nee, dan ben je geen mongool...


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 10-07-2004 1:51 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 10 juli 2004 1:39 schreef WMP het volgende:
Ik vind het eerlijk gezegd van een grotere treurigheid getuigen als mensen serieus op die vraag ingaan (en er zijn er toch een aantal die dat gedaan hebben). Nee, dan ben je geen mongool...


Jouw reactie op wat je als mongool beschouwt maakt jezelf de ergste...


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


testement
FRIET!!
Usericon van testement
Posted 10-07-2004 1:53 by testement Wijzig reactieProfiel van testementQuote dit bericht

halford natuurlijk, wat een mietje!!


zzz


Vander
Criminally Insane Asbest-member
Usericon van Vander
Posted 10-07-2004 2:02 by Vander Wijzig reactieProfiel van VanderQuote dit bericht

Hierbij wil ik iedereen bedanken voor de reacties op dit onderwerp.

De mensen met reacties op mijn persoon ook. Gelukkig bestaat er nog een plek waar jullie van alles kwijt kunnen.

Aan de webmaster: Het spijt me van het misbruiken van dit forum. Zoals eerder gezegd was dit vooral uit verveling voortgekomen, mede gestimuleerd naar nieuwsgierigheid over het gebruik van dit forum.

Dit is echter niet bedoeld als verontschuldiging aan de rest van de forum-gebruikers die mij terecht lieten merken dat hun reacties wel altijd van (sociale) intelligentie en wijsheid betuigen. Deze mogen verkrampen achter muis en toetsenboord

Oh, vergeten, laatste noot: 'Wake up and smell the sarcasm'


Panta Rhei


WMP
Usericon van WMP
Posted 10-07-2004 2:14 by WMP Wijzig reactieProfiel van WMPQuote dit bericht

Sarcasme moet je alleen gebruiken als je het beheerst. Wat bij jou dus maar zeer te betwijfelen is...


Vander
Criminally Insane Asbest-member
Usericon van Vander
Posted 10-07-2004 2:19 by Vander Wijzig reactieProfiel van VanderQuote dit bericht

WMP: je hebt helemaal gelijk, er zijn bedroevend weinig mensen die sarcastisch kunnen zijn, en ik hou me hier ook weinig pretenties voor. Toch, in het land van de blinden ...

Anyway, ik ga mn roes uitslapen, trusten allemaal


Panta Rhei


Paszzz
Usericon van Paszzz
Posted 10-07-2004 2:21 by Paszzz Wijzig reactieProfiel van PaszzzQuote dit bericht

Jammer, die kids van na 1980 die zeggen dat ze Metallica sell-outs vinden.

Anathema is volwassen muziek gaan spelen. Alles voor Judgement is ruk. Eternity was een goeie stap in de richting maar niet goed genoeg. Het heeft nix met meer geld verdienen te maken (hoewel dat geen slecht streven is, meer geld krijgen heerst immer.), het heeft te maken met betere en mooiere muziek maken te maken.


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 10-07-2004 2:22 by Schaep Wijzig reactieProfiel van SchaepQuote dit bericht

quote:
Op 10 juli 2004 2:19 schreef Vander het volgende:
WMP: je hebt helemaal gelijk, er zijn bedroevend weinig mensen die sarcastisch kunnen zijn, en ik hou me hier ook weinig pretenties voor. Toch, in het land van de blinden ...

Anyway, ik ga mn roes uitslapen, trusten allemaal


Smoesjes.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 10-07-2004 13:08 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 10 juli 2004 2:02 schreef Vander het volgende:
'Wake up and smell the sarcasm'


Ik ruik liever koffie als ik wakker word.

aaah, Koffie!!


bas_bin_laden
WATCH ME ALL, in flames
Usericon van bas_bin_laden
Posted 10-07-2004 16:06 by bas_bin_laden Wijzig reactieProfiel van bas_bin_ladenQuote dit berichthttp://www.thats-me.nl/metalhead

is dit zinloos genoeg?


yo yo wassup nigga bitches in da house


Tormented soul
Usericon van Tormented soul
Posted 10-07-2004 19:14 by Tormented soul Wijzig reactieProfiel van Tormented soulQuote dit bericht

quote:
Op 9 juli 2004 20:04 schreef Mutilator het volgende:
Dat vind ik anders dan Within Temptation; die doen nl. geen anderen -meer- na; Anathema zegt ook zelf voornamelijk beïnvloed te zijn door Radiohead en een succesvolle band kopieeren komt wat mij betreft aardig in de buurt van sell out...


De muziek van Anathema komt recht uit hart en ziel van de bandleden (dat kan je a. horen en b. lees maar enkele willekeurige interviews). Dat het dan mischien veel op Radiohead lijkt so be it. Ze spelen wat ze willen spelen. Niet voor het geld maar voor hunzelf. Anders hadden ze wel de stijl aangehouden waarmee ze bekend werden.


Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Index / Muziek algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen