IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8
Auteur:
Topic : Verhoogde dreiging terreuraanslagen Vorige pagina | Volgende pagina
MAU
Usericon van MAU
Posted 24-07-2004 22:20 by MAU Wijzig reactieProfiel van MAUQuote dit bericht

RYN heeft Bowling for Columbine gezien


wiping flecks of foam twisting with rabies bloody we run through these fields of dead daisies


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 24-07-2004 23:38 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

quote:
Op 24 juli 2004 21:56 schreef MAU het volgende:
Hier zitten de perfecte terreurslachtoffers. Allemaal een stelletje bangeschijterds!
Wel eens over nagedacht dat Nederland tot aan z'n elleboog in het achterste van de Amerikaanse Neo-Conservatieven zit? Natuurlijk doet onze overheid lekker mee met die badgasten.
Of dat Saddam en Simsalabim Laden in de jaren '80 op de loonlijst van de CIA stonden? Dat Bin Laden 3 MILJARD Dollars kreeg om in Afghanistan tegen de Russen te vechten? Of dat Donald Rumsfeld, nu WEER hoge piet van defensie is, Saddam hoogstpersoonlijk de chemische wapens heeft verkocht voor zijn oorlog tegen het enge Iran? Zij zijn de 'gezichten' van het Kwaad. Zonder Kwaad zou er ook geen zogenaamd Goed bestaan en zouden de mensen al die kutgeintjes niet pikken.
Dit toneelstuk, met bijbehorende propaganda, duurt al meer dan een eeuw, inclusief de Wereldoorlogen, en gaat nu het laatste bedrijf in. De hele westerse wereld heeft staatsschulden bij particulieren, oftewel de Bilderberg-groep. De regeringsleiders dansen aan HUN touwtjes. De overheden kunnen nu weer terugvallen op Gestapo- en Stasi-achtige praktijken, dus als jij over 10 jaar geen portret van de President van Europa aan de muur hebt hangen ben je zuur.
Haal je nieuws dus niet van TV of uit de krant, met eindredacteuren die hun 'bazen' niet tegen de schenen willen schoppen. Daar heb je tegenwoordig het internet voor. Succes ermee.
Jij bent moslim?


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


B-O-L-D-E-Y
Schaamlappen: 1 verse kut, beetje peper, bakken...
Usericon van B-O-L-D-E-Y
Posted 25-07-2004 3:04 by B-O-L-D-E-Y Wijzig reactieProfiel van B-O-L-D-E-YQuote dit berichthttp://www.grinroth.nl

Typische slachtoffers van de Amerikaanse angst-terreur. Het terrorisme zit nogal in een vicieuze cirkel: de regeringen voeden onze angst om ons "ergens" alert voor te houden, precies wat het kleine clubje terroristen mooi kan gebruiken aangezien een bedreiging dan meer effect heeft. Sterker nog, zelfs zònder een echte bedreiging zijn we bang! Tadaaaa effect bereikt!

Daarnaast zijn er ook lui die precies hetzelfde doen als het kleine clubje radicale terroristen en dat is het haten van groepen mensen die anders denken dan zichzelf, puur omdat ze zich bedreigd voelen in hun superieure voortbestaan. En daar zijn we volgens mij niet zo alert op, vind ik veel zorgwekkender eigenlijk.



WMP
Usericon van WMP
Posted 25-07-2004 3:10 by WMP Wijzig reactieProfiel van WMPQuote dit bericht

quote:
Op 24 juli 2004 23:38 schreef Misanthrope het volgende:
Jij bent moslim?


Jij bent dom en kan niet nadenken?
De VS beschuldigt die 'enge moslims' als 'het as van het kwaad' terwijl ze een triggerhappy kneus met het iq van een dwergpimpernella aan het hoofd van de clubje Hele Enge Mensen hebben staan die toegang hebben tot de Grote Rode Knop waarmee ze in enkele momenten een groot deel van de wereld in de as kunnen leggen. Wie is dat het echte 'as van het kwaad'?


MAU
Usericon van MAU
Posted 25-07-2004 7:19 by MAU Wijzig reactieProfiel van MAUQuote dit bericht

quote:
Op 24 juli 2004 23:38 schreef Misanthrope het volgende:
Jij bent moslim?


Ik woon liever naast een moslim dan naast een nationalist, Misanthrope. Maar dat zal jij wel vreemd vinden, omdat je in Reetketelpikkummerschans woont. De enige glorie van dit land is Gouda's Glorie en dat heb jij op je hoofd.


wiping flecks of foam twisting with rabies bloody we run through these fields of dead daisies


MetalgirlOphelia
Botmongool
Usericon van MetalgirlOphelia
Posted 25-07-2004 10:34 by MetalgirlOphelia Wijzig reactieProfiel van MetalgirlOpheliaQuote dit bericht

quote:
Op 25 juli 2004 7:19 schreef MAU het volgende:
Ik woon liever naast een moslim dan naast een nationalist, Misanthrope. Maar dat zal jij wel vreemd vinden, omdat je in Reetketelpikkummerschans woont. De enige glorie van dit land is Gouda's Glorie en dat heb jij op je hoofd.


Jij woont zeker in een dorp?


Kankerlul


MAU
Usericon van MAU
Posted 25-07-2004 11:21 by MAU Wijzig reactieProfiel van MAUQuote dit bericht

Jij mag zeker nog niet op een brommer?


wiping flecks of foam twisting with rabies bloody we run through these fields of dead daisies


MetalgirlOphelia
Botmongool
Usericon van MetalgirlOphelia
Posted 25-07-2004 11:28 by MetalgirlOphelia Wijzig reactieProfiel van MetalgirlOpheliaQuote dit bericht

quote:
Op 25 juli 2004 11:21 schreef MAU het volgende:
Jij mag zeker nog niet op een brommer?


eigenlijk mag ik al bijna op een motor


Kankerlul


Vinay
Usericon van Vinay
Posted 25-07-2004 12:05 by Vinay Wijzig reactieProfiel van VinayQuote dit berichthttp://www.myspace.com/vinaysananda

quote:
Op 24 juli 2004 21:56 schreef MAU het volgende:
Hier zitten de perfecte terreurslachtoffers. Allemaal een stelletje bangeschijterds!


het gaat bij mij eigenlijk om rechtvaardigheid en veiligheid , en dat waardevolle/onschuldige levens van vrouwen en kinderen in de waagschaal worden gezet voor een onnodig conflict .



MetalgirlOphelia
Botmongool
Usericon van MetalgirlOphelia
Posted 25-07-2004 12:07 by MetalgirlOphelia Wijzig reactieProfiel van MetalgirlOpheliaQuote dit bericht

quote:
Op 25 juli 2004 12:05 schreef Vinay het volgende:
het gaat bij mij eigenlijk om rechtvaardigheid en veiligheid , en dat waardevolle/onschuldige levens van vrouwen en kinderen in de waagschaal worden gezet voor een onnodig conflict .



Oorlog maakt altijd onschuldige slachtoffers, dat is oorlog. Het is allen normaal ver van mijn bed, en nu niet. En ik zou het niet erg leuk vinden als ik er nu slachtoffer van zou worden.


Kankerlul


Jebes
Usericon van Jebes
Posted 25-07-2004 12:15 by Jebes Wijzig reactieProfiel van JebesQuote dit berichthttp://jebes.hyves.nl/#

quote:
Op 25 juli 2004 12:07 schreef MetalgirlOphelia het volgende:
Oorlog maakt altijd onschuldige slachtoffers, dat is oorlog. Het is allen normaal ver van mijn bed, en nu niet. En ik zou het niet erg leuk vinden als ik er nu slachtoffer van zou worden.


Hoezo niet? Slachtoffer van een aanslag zijn, je moet alles een keer meegemaakt hebben in je leven toch?


Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks -


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 25-07-2004 12:41 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

quote:
Op 25 juli 2004 12:15 schreef Jebes het volgende:
Hoezo niet? Slachtoffer van een aanslag zijn, je moet alles een keer meegemaakt hebben in je leven toch?
Probleem is dat je dan niet meer alles kunt meemaken.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


Jebes
Usericon van Jebes
Posted 25-07-2004 12:42 by Jebes Wijzig reactieProfiel van JebesQuote dit berichthttp://jebes.hyves.nl/#

quote:
Op 25 juli 2004 12:41 schreef Misanthrope het volgende:
Probleem is dat je dan niet meer alles kunt meemaken.


Is zo, maar je kan wel met gepaste trots zeggen dat je een officeus slachtoffer van een aanslag bent geweest....alhoewel, mensen die je hebben gekend kunnen dat over je zeggen


Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks -


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 25-07-2004 12:46 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

quote:
Op 25 juli 2004 3:10 schreef WMP het volgende:
Jij bent dom en kan niet nadenken?
De VS beschuldigt die 'enge moslims' als 'het as van het kwaad' terwijl ze een triggerhappy kneus met het iq van een dwergpimpernella aan het hoofd van de clubje Hele Enge Mensen hebben staan die toegang hebben tot de Grote Rode Knop waarmee ze in enkele momenten een groot deel van de wereld in de as kunnen leggen. Wie is dat het echte 'as van het kwaad'?
Laat me raden, je hebt je mening gebaseerd op wat de Nederlandse media jou laat zien? Of heb je deze 'originele' mening zelf bedacht?


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 25-07-2004 12:48 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

quote:
Op 25 juli 2004 7:19 schreef MAU het volgende:
Ik woon liever naast een moslim dan naast een nationalist, Misanthrope. Maar dat zal jij wel vreemd vinden, omdat je in Reetketelpikkummerschans woont. De enige glorie van dit land is Gouda's Glorie en dat heb jij op je hoofd.
Goed dat je niet bevooroordeeld bent.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


B-O-L-D-E-Y
Schaamlappen: 1 verse kut, beetje peper, bakken...
Usericon van B-O-L-D-E-Y
Posted 25-07-2004 13:55 by B-O-L-D-E-Y Wijzig reactieProfiel van B-O-L-D-E-YQuote dit berichthttp://www.grinroth.nl

quote:
Op 24 juli 2004 23:38 schreef Misanthrope het volgende:
Jij bent moslim?


Geen nut om hier over te zeiken, het is zijn angst dat hem zo'n extreem-rechts nationalistje maakt. Negeren is handiger, hij heeft toch de capaciteiten niet om ook maar iets te gaan bereiken. Alleen jammer dat ie gaandeweg zoveel onschuldige mensen kwetst (hee daar was ie zelf toch zo bang voor?? haha)



ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 25-07-2004 14:13 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

en wie heeft er al persoonlijk last gehad van terrorisme.....


overtrokken gedoe


WMP
Usericon van WMP
Posted 25-07-2004 15:16 by WMP Wijzig reactieProfiel van WMPQuote dit bericht

quote:
Op 25 juli 2004 12:46 schreef Misanthrope het volgende:
Laat me raden, je hebt je mening gebaseerd op wat de Nederlandse media jou laat zien? Of heb je deze 'originele' mening zelf bedacht?


Helemaal zelf bedacht met mijn denkvermogen. Aan jouw reacties te zien ('je bent een moslim?') is dat bij jou teveel gevraagd en brabbel je die hype na, die de ronde doet bij simpele zieltjes die bij die nationalisctische partijtjes zitten en de schuldige vinger resoluut naar iemand wijst, zonder enige gedachte te laten gaan over wellicht een andere oorzaak (bijvoorbeeld waar de VS het 'recht' vandaan haalt om zijn Westerese denkbeelden op te dringen aan de rest van de werled).
You reap what you sow. In dit geval haat.
Maar goed, steek je hoofd maar weer in het zand, en beschuldig mensen links en rechts zonder je maar druk te maken over een eigen doordachte mening. Napraten gaat je goed af!


Dargull
actual size
Usericon van Dargull
Posted 25-07-2004 16:07 by Dargull Wijzig reactieProfiel van DargullQuote dit bericht

quote:
Op 25 juli 2004 15:16 schreef WMP het volgende:
(bijvoorbeeld waar de VS het 'recht' vandaan haalt om zijn Westerese denkbeelden op te dringen aan de rest van de werled).



Amen!

Cultuur Imperialisme

(En wat het zoeken naar chemische wapens en de verkoop daarvan aan irak door de vs tijdens iran-oorlog betreft, ik wacht nog steeds met smart op de beelden van amerikaanse militairen die met chemische wapens uit 'n iraakse bunker komen lopen, maar als ze, ze nooit vinden kunnen ze uiteraard altijd nog beelden uit de jaren 80 achteruit afspelen )

[Dit bericht is gewijzigd door Dargull op 25-07-2004 16:11]


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 25-07-2004 16:10 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 25 juli 2004 12:07 schreef MetalgirlOphelia het volgende:
Oorlog maakt altijd onschuldige slachtoffers, dat is oorlog. Het is allen normaal ver van mijn bed, en nu niet. En ik zou het niet erg leuk vinden als ik er nu slachtoffer van zou worden.

mankind's innocense is mankind's guilt


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


MAU
Usericon van MAU
Posted 25-07-2004 18:31 by MAU Wijzig reactieProfiel van MAUQuote dit bericht

Dit is geen oorlog. Dit is Populatie Management.


wiping flecks of foam twisting with rabies bloody we run through these fields of dead daisies


Matthijz Filth
Boze Meneer
Usericon van Matthijz Filth
Posted 25-07-2004 18:33 by Matthijz Filth Wijzig reactieProfiel van Matthijz FilthQuote dit bericht

en jij bent een routerend karretje met data op een ringnetwerk



ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 25-07-2004 18:37 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 25 juli 2004 16:07 schreef Dargull het volgende:
Amen!

Cultuur Imperialisme

(En wat het zoeken naar chemische wapens en de verkoop daarvan aan irak door de vs tijdens iran-oorlog betreft, ik wacht nog steeds met smart op de beelden van amerikaanse militairen die met chemische wapens uit 'n iraakse bunker komen lopen, maar als ze, ze nooit vinden kunnen ze uiteraard altijd nog beelden uit de jaren 80 achteruit afspelen )


Wat alleen iedereen vergeet is dat de Osama lui (dus + aanhang, en dat is best wat), ZOuden willen dat ze het zelfde kunnen doen als de VS.
Nu is het niet goed dat iemand anderen mensen iets opdringt, alleen is er wel een verschil tussen je onderdrukt voelen, en mogen voelen door de VS. Of dit niet mogen omdat je de heerser moet liefhebben, zich naar zijn regels moet voegen en anders een marteldood zal sterven. (Want je zal maar, vrouw zijn, homo, of het gewoon niet met allah eens zijn).
Doet me altijd een beetje denken aan het einde van 1984. (voor de niet kenners, je moet een bepaalde manier denken, en wordt gebrainwashed dmv martelen als je dit niet doet, en als je dan uiteindelijk toch 100% van de dictator houdt wordt je alsnog gedood).

Het zijn dus eigenlijk 2 slechte opties, alleen is de Arabische optie niet ietsjes slechter voor veel bevolkingsgroepen. (wel eens een arabische metal band gezien?)


MAU
Usericon van MAU
Posted 25-07-2004 18:56 by MAU Wijzig reactieProfiel van MAUQuote dit bericht

quote:
Op 25 juli 2004 18:37 schreef ghoulliette het volgendewel eens een arabische metal band gezien?)


http://www.rockdetector.com/genrelocationsearch.do?genre=Heavy+Metal

Zoekt en gij zult vinden. Kijk ff verder dan je neus lang is.


wiping flecks of foam twisting with rabies bloody we run through these fields of dead daisies


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 25-07-2004 19:22 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

quote:
Op 25 juli 2004 13:55 schreef B-O-L-D-E-Y het volgende:
Geen nut om hier over te zeiken, het is zijn angst dat hem zo'n extreem-rechts nationalistje maakt. Negeren is handiger, hij heeft toch de capaciteiten niet om ook maar iets te gaan bereiken. Alleen jammer dat ie gaandeweg zoveel onschuldige mensen kwetst (hee daar was ie zelf toch zo bang voor?? haha)
Aha, dus ik ben extreem nationalistisch, heb geen capaciteit om iets te bereiken en ik kwets mensen? Komt dit allemaal omdat ik vroeg of MAU een moslim is?


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen