IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Muziek algemeen Nieuw Topic Post Reply
Auteur:
Topic : Electro/Industrial computer programmer & sampler gezocht
Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 14-11-2001 21:44 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Jenje gaat misschien samen met Suicidal Hippie Killer (also zanger van Hills of Eternity) een Electro/industrial projectje beginnen, maar we zoeken dus nog een electro/industrial computer programmer & sampler.

Mensen wie serieus interesse hebben kunnen me meelen


Vargen666
Niet de bassiste van Sigh
Usericon van Vargen666
Posted 14-11-2001 21:46 by Vargen666 Wijzig reactieProfiel van Vargen666Quote dit berichthttp://www.facebook.com/ultravargen

Elektro maken is cool. Luisteren niet. Jammergenoeg heb ik hier alleen Fruityloops waar ik me lamme technoloops in kan maken.



Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 15-11-2001 1:43 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

Jenje, dat klinkt supertof. Ik heb geen verstand van electronica, maar ben wel zeer benieuwd! Gaan jullie goth-electro-achtige dingen maken, of absolute bombastische teringherrie? Ik ga persoonlijk voor het laatste... (re: Puissance enzo)

[Dit bericht is gewijzigd door Dwaallicht op 15-11-2001 1:43]


spectre
Usericon van spectre
Posted 16-07-2004 17:19 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

he jan, is dit nog door gegaan?


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 16-07-2004 17:30 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Hehehe nee, dat is al geruime tijd in de antartische vrieskist verdwenen ....

Wist niet eens meer dat ik daar een topic voor geoepend had


spectre
Usericon van spectre
Posted 17-07-2004 17:07 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

he jammer hoor, had wel interesse... iets eerder reageren in het vervolg dus


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 17-07-2004 18:05 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Hahaha, als je concrete ideeën heb, ben ik vaak wel te porren .. beetje afhankelijk van wat je wilt.


Index / Muziek algemeen Active topics Nieuw topic Post reply
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen