IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
Auteur:
Topic : Sportvissen Vorige pagina
bastianus
Usericon van bastianus
Posted 12-06-2011 20:53 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

quote:
Op 12 juni 2011 16:48 schreef Dentz het volgende:
Snoekbaars is goed te eten, zegt men.
Zekers. Heb er bij de Maas een paar gevangen en gebarbecued. Wel veel graten en ander afval wat je niet kan eten.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 12-06-2011 21:56 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

Graat? Ben je niet in de war met snoek? Die hebben wel veel graat, snoekbaars bijzonder weinig...


spelfout weggehaald...


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 12-06-2011 22:25 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

quote:
Op 12 juni 2011 21:56 schreef varanus het volgende:
Graat? Ben je niet in de war met snoek? Die hebben wel veel graat, snoekbaars bijzonder weinig...
Hmm. Dan heb ik vast een paar snoeken staan slachten. Ze smaakten lekker.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 13-06-2011 8:13 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

quote:
Op 12 juni 2011 22:25 schreef bastianus het volgende:
Hmm. Dan heb ik vast een paar snoeken staan slachten. Ze smaakten lekker.


Dat denk ik dan ook ja. Heb laatst nog een snoekbaars gekregen en gefileerd, daar zaten welgeteld 2 graatjes in dacht ik, snoek is een en al graat..


spelfout weggehaald...


Nebelwerfer
Usericon van Nebelwerfer
Posted 13-06-2011 17:31 by Nebelwerfer Wijzig reactieProfiel van NebelwerferQuote dit bericht

Vanochtend op de rietplas een paar uur met de boot rond gevaren op jacht naar snoek en snoekbaars. Paar mooie exemplaren weten te vangen varierend van 61cm tot 94cm.

Helaas geen lekker zonnetje, voordeel was dan weer dat de Grolsch goed op temperatuur bleef.


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 16-02-2012 15:56 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 22 juli 2004 22:36 schreef IceQueen het volgende:
Ik kom net van ons sportvisvijvertje,had er toch wel een of andere kutvisser een halfdode vis terug het water in gesmeten
Ik heb 't beest eruitgehaald,maar was net te laat om 'm uit zn lijden te verlossen.
Vissen is geen sport,vissen is pure moord


Omdat het kan.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 16-02-2012 16:11 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 16 februari 2012 15:56 schreef Chelman het volgende:
Omdat het kan.


Sonic Titan
Binkelator.. ಠ_ಠ
Usericon van Sonic Titan
Posted 16-02-2012 16:15 by Sonic Titan Wijzig reactieProfiel van Sonic TitanQuote dit berichthttp://forum.zwaremetalen.com/forum_logout.php

Damn.. :')


Op 26 mei 2011 23:34 schreef Pit Beast het volgende: "Sonic titan kan hier wel steeds de held uithangen maar ook voor hem is er ooit een gevalletje wrong time wrong place."


rotor
Usericon van rotor
Posted 16-02-2012 16:18 by rotor Wijzig reactieProfiel van rotorQuote dit bericht

Bij het zien van de titel dacht ik even dat dit topic over sportende vissen ging.


White Tree
Filmmaker
Usericon van White Tree
Posted 17-02-2012 15:10 by White Tree Wijzig reactieProfiel van White TreeQuote dit berichthttp://www.audiovisueelontwerp.nl

quote:
Op 16 februari 2012 16:18 schreef rotor het volgende:
Bij het zien van de titel dacht ik even dat dit topic over sportende vissen ging.



Dacht ik ook. Zag al vissen in streepjestenue door een aquarium racen. Misschien leuk voor TV?



ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 17-02-2012 17:28 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/



♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


rotor
Usericon van rotor
Posted 15-07-2012 14:48 by rotor Wijzig reactieProfiel van rotorQuote dit bericht

Vlagzalm en beekforel. Klein maar fijn.


[Dit bericht is gewijzigd door rotor op 15-07-2012 14:52]


White Tree
Filmmaker
Usericon van White Tree
Posted 15-07-2012 16:49 by White Tree Wijzig reactieProfiel van White TreeQuote dit berichthttp://www.audiovisueelontwerp.nl

Een beetje ondermaats....



rotor
Usericon van rotor
Posted 15-07-2012 19:58 by rotor Wijzig reactieProfiel van rotorQuote dit bericht

Klopt ja, volgens de wet moet je deze geloof ik zelfs terug gooien. :/


SadistikFuk
Boze Meneer
Usericon van SadistikFuk
Posted 15-07-2012 20:24 by SadistikFuk Wijzig reactieProfiel van SadistikFukQuote dit bericht

Woensdag ga ik vissen in zo'n forelvijver. Ik hou helemaal niet zo van vissen, duurt lang en ik vang toch niks... maar op de bbq des te meer
Hoop dat ik wat uit het water kan halen, is me afgelopen jaar in Australië helaas niet gelukt


Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen