IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
Auteur:
Topic : Sportvissen Vorige pagina | Volgende pagina
Vinay
Usericon van Vinay
Posted 24-07-2004 12:01 by Vinay Wijzig reactieProfiel van VinayQuote dit berichthttp://www.myspace.com/vinaysananda

ik viste vroeger vaak in sloten hier in de buurt .zou de vis niet eten ,omdat het water hier in Den Haag niet vetrouw ( ook het zeewater niet )
vissen in een schone ( sub)tropische zee met een boot ,om vervolgens te zelfgevangen vis te eten , lijkt me leuk ,zo ben je bewuster met je voedsel bezig , uit eigen tuin eten is ook leuk , ik weet niet of de bodem hier geschikt is .
vissen/krabben uit bv Suriname en Mauritius ( vakantietip ) zit meer smaak aan en volgens mij is er meer diversiteit wat betreft ,dieren/vissen in die gebieden .
dieren uit het wild smaken ook beter .

(als je het niet eet , en uit hobby vist ,en het dier beschadigd etc is het wel een beetje diermishandeling .)



RaNk
Usericon van RaNk
Posted 24-07-2004 14:35 by RaNk Wijzig reactieProfiel van RaNkQuote dit bericht

Ik vis al sinds mijn 8e jaar. Vanaf een jaar of 16 bijna uitsluitend op karper. Nu niet meer zo fanatiek maar dat is welleens anders geweest.

Lui die vlees eten, en een ander bekritiseren omdat die voor de lol eens een visje vangt, zijn behoorlijk hypocriet. Die vissen zwemmen tenminste nog vrij rond, en hebben verder nog wel een normaal vissenleven in tegenstelling tot slachtvee. Vissen is niet alleen maar het 'haken van een vis', maar vooral even heerlijk buiten zijn en relaxed genieten van de natuur. Maar goed, dat zal anti-vissers een worst wezen. Het is immers zo leuk om kritiek te hebben op andermans bezigheden...


chrishetmetaalhoofd
pokt
Usericon van chrishetmetaalhoofd
Posted 24-07-2004 15:49 by chrishetmetaalhoofd Wijzig reactieProfiel van chrishetmetaalhoofdQuote dit berichthttp://www.error-band.tk

precies


www.error-band.tk - Melodic Death Metal


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 24-07-2004 15:51 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

Ik ging vroeger wel eens vissen. Joint erbij, omdat ik me dat toch verveel. Vervelende is dan wel dat ik altijd te laat was met reageren op een beet.


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 24-07-2004 17:18 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

quote:
Op 24 juli 2004 14:35 schreef RaNk het volgende:
Ik vis al sinds mijn 8e jaar. Vanaf een jaar of 16 bijna uitsluitend op karper. Nu niet meer zo fanatiek maar dat is welleens anders geweest.

Lui die vlees eten, en een ander bekritiseren omdat die voor de lol eens een visje vangt, zijn behoorlijk hypocriet. Die vissen zwemmen tenminste nog vrij rond, en hebben verder nog wel een normaal vissenleven in tegenstelling tot slachtvee. Vissen is niet alleen maar het 'haken van een vis', maar vooral even heerlijk buiten zijn en relaxed genieten van de natuur. Maar goed, dat zal anti-vissers een worst wezen. Het is immers zo leuk om kritiek te hebben op andermans bezigheden...
Lui die vissen om een vis een haak in zijn mond te stoppen om vervolgens de vis weer terug in het water te doen, waardoor het gehele vissen overbodig is, zijn hypocriet als ze zeggen dat anderen niet hypocriet moeten zijn.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


Pred
Usericon van Pred
Posted 24-07-2004 18:12 by Pred Wijzig reactieProfiel van PredQuote dit bericht

voetbal : achter bal aanlopen en hem verder trappen
darten : pijltje gooien en weer gaan halen
tennis : bal proberen weg te kloppen en hij blijft maar terugkomen hé
biljarten : betalen voor de ballen en ze dan zo rap mogelijk weg willen


zinloos allemaal hé ?

en het ergste van al : die vissers die alleen maar gaan vissen om te zuipen en te blowen. Die kunnen een vis behandelen hoor

vissen is gewoon gehoor geven aan u jagersinstinct , het buiten zijn in de natuur , inzicht krijgen in wat er onder water leeft, de voldoening na een mooie vangst, enzovoorts


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 24-07-2004 18:13 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

Gokje. Jij bent een Belg?


Pred
Usericon van Pred
Posted 24-07-2004 18:22 by Pred Wijzig reactieProfiel van PredQuote dit bericht

quote:
Op 24 juli 2004 18:13 schreef Slechtheid het volgende:
Gokje. Jij bent een Belg?


gelukkig wel

ik wil gewoon maar zeggen : ieder zijn hobby hé



Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 24-07-2004 18:23 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

Damn wat ben ik toch goed.


Pred
Usericon van Pred
Posted 24-07-2004 18:27 by Pred Wijzig reactieProfiel van PredQuote dit bericht

quote:
Op 24 juli 2004 18:23 schreef Slechtheid het volgende:
Damn wat ben ik toch goed.



ik heb nochtans mijn best gedaan om zo "hollands" mogelijk te klinken


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 24-07-2004 18:35 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 24 juli 2004 18:12 schreef Pred het volgende:
voetbal : achter bal aanlopen en hem verder trappen
darten : pijltje gooien en weer gaan halen
tennis : bal proberen weg te kloppen en hij blijft maar terugkomen hé
biljarten : betalen voor de ballen en ze dan zo rap mogelijk weg willen


zinloos allemaal hé ?

en het ergste van al : die vissers die alleen maar gaan vissen om te zuipen en te blowen. Die kunnen een vis behandelen hoor

vissen is gewoon gehoor geven aan u jagersinstinct , het buiten zijn in de natuur , inzicht krijgen in wat er onder water leeft, de voldoening na een mooie vangst, enzovoorts
Ik wacht op de reactie van Snaack hierop, aangezien je lult als een kip zonder kop


MetalgirlOphelia
Botmongool
Usericon van MetalgirlOphelia
Posted 24-07-2004 18:39 by MetalgirlOphelia Wijzig reactieProfiel van MetalgirlOpheliaQuote dit bericht

Ik had het er gisteren toevallig nog over met Björn. Ik snap werkelijk NIET wat er leuk is om langs de kanrt met een hengeltje te gaan zitten en dan visjes te gaan vangen, echt niet. Wat is daar zo leuk aan, kan iemand mij dat vertellen?


Kankerlul


Matthijz Filth
Boze Meneer
Usericon van Matthijz Filth
Posted 24-07-2004 18:45 by Matthijz Filth Wijzig reactieProfiel van Matthijz FilthQuote dit bericht

keb vandaag per ongeluk 2 visjes op mn werk dood gemaakt



MetalgirlOphelia
Botmongool
Usericon van MetalgirlOphelia
Posted 24-07-2004 18:45 by MetalgirlOphelia Wijzig reactieProfiel van MetalgirlOpheliaQuote dit bericht

quote:
Op 24 juli 2004 18:45 schreef Matthijz Filth het volgende:
keb vandaag per ongeluk 2 visjes op mn werk dood gemaakt


ach ik vreet ook zo vaak vis, who cares


Kankerlul


Matthijz Filth
Boze Meneer
Usericon van Matthijz Filth
Posted 24-07-2004 18:57 by Matthijz Filth Wijzig reactieProfiel van Matthijz FilthQuote dit bericht

ik ook wel maar ik ben terreindienst



MetalgirlOphelia
Botmongool
Usericon van MetalgirlOphelia
Posted 24-07-2004 18:58 by MetalgirlOphelia Wijzig reactieProfiel van MetalgirlOpheliaQuote dit bericht

quote:
Op 24 juli 2004 18:57 schreef Matthijz Filth het volgende:
ik ook wel maar ik ben terreindienst


hahahahah hmmmm waren het lievige visjes ?


Kankerlul


Matthijz Filth
Boze Meneer
Usericon van Matthijz Filth
Posted 24-07-2004 19:00 by Matthijz Filth Wijzig reactieProfiel van Matthijz FilthQuote dit bericht

heeeeeele kleine maar ik was met een bladhark dood watergras aan het weghalen met een rubberen robbie pak aan en toen zaten ze tussen de balen gras en ze spartelden nog en toen gooide ik ze in het water maar ze zwommen niet meer



MetalgirlOphelia
Botmongool
Usericon van MetalgirlOphelia
Posted 24-07-2004 19:04 by MetalgirlOphelia Wijzig reactieProfiel van MetalgirlOpheliaQuote dit bericht

quote:
Op 24 juli 2004 19:00 schreef Matthijz Filth het volgende:
heeeeeele kleine maar ik was met een bladhark dood watergras aan het weghalen met een rubberen robbie pak aan en toen zaten ze tussen de balen gras en ze spartelden nog en toen gooide ik ze in het water maar ze zwommen niet meer


arme knuffelige vissies gecondoleerd.


Kankerlul


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 24-07-2004 19:08 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

Vissen is moord.....op de lokaas wormpjes.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Matthijz Filth
Boze Meneer
Usericon van Matthijz Filth
Posted 24-07-2004 19:08 by Matthijz Filth Wijzig reactieProfiel van Matthijz FilthQuote dit bericht

morgen meer



Matthijz Filth
Boze Meneer
Usericon van Matthijz Filth
Posted 24-07-2004 19:09 by Matthijz Filth Wijzig reactieProfiel van Matthijz FilthQuote dit bericht

quote:
Op 24 juli 2004 19:08 schreef Chelman het volgende:
Vissen is moord.....op de lokaas wormpjes.


en op de negers die nu geen lokaaswormpjes kunnen eten



MetalgirlOphelia
Botmongool
Usericon van MetalgirlOphelia
Posted 24-07-2004 19:09 by MetalgirlOphelia Wijzig reactieProfiel van MetalgirlOpheliaQuote dit bericht

quote:
Op 24 juli 2004 19:09 schreef Matthijz Filth het volgende:
en op de negers die nu geen lokaaswormpjes kunnen eten


ga zo door!!!


Kankerlul


Matthijz Filth
Boze Meneer
Usericon van Matthijz Filth
Posted 24-07-2004 19:10 by Matthijz Filth Wijzig reactieProfiel van Matthijz FilthQuote dit bericht

quote:
Op 24 juli 2004 19:09 schreef MetalgirlOphelia het volgende:
ga zo door!!!


je kunt natuurlijk dan ook gelijk een neger aan de haak doen



MetalgirlOphelia
Botmongool
Usericon van MetalgirlOphelia
Posted 24-07-2004 19:11 by MetalgirlOphelia Wijzig reactieProfiel van MetalgirlOpheliaQuote dit bericht

quote:
Op 24 juli 2004 19:10 schreef Matthijz Filth het volgende:
je kunt natuurlijk dan ook gelijk een neger aan de haak doen


ja maar dat is discriminazi


Kankerlul


Matthijz Filth
Boze Meneer
Usericon van Matthijz Filth
Posted 24-07-2004 19:13 by Matthijz Filth Wijzig reactieProfiel van Matthijz FilthQuote dit bericht

quote:
Op 24 juli 2004 19:11 schreef MetalgirlOphelia het volgende:
ja maar dat is discriminazi


niet dat is stoer



Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen