IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
Auteur:
Topic : Sportvissen Vorige pagina | Volgende pagina
MetalgirlOphelia
Botmongool
Usericon van MetalgirlOphelia
Posted 24-07-2004 19:14 by MetalgirlOphelia Wijzig reactieProfiel van MetalgirlOpheliaQuote dit bericht

quote:
Op 24 juli 2004 19:13 schreef Matthijz Filth het volgende:
niet dat is stoer


kijk maar uit voor de dierenbescherming, apen zijn het doorgaans niet gewend om aan een haak en touwtje in het water te worden gegooid


Kankerlul


Matthijz Filth
Boze Meneer
Usericon van Matthijz Filth
Posted 24-07-2004 19:31 by Matthijz Filth Wijzig reactieProfiel van Matthijz FilthQuote dit bericht

quote:
Op 24 juli 2004 19:14 schreef MetalgirlOphelia het volgende:
kijk maar uit voor de dierenbescherming, apen zijn het doorgaans niet gewend om aan een haak en touwtje in het water te worden gegooid


aansteller



MetalgirlOphelia
Botmongool
Usericon van MetalgirlOphelia
Posted 24-07-2004 19:39 by MetalgirlOphelia Wijzig reactieProfiel van MetalgirlOpheliaQuote dit bericht

quote:
Op 24 juli 2004 19:31 schreef Matthijz Filth het volgende:
aansteller


haha van mij mag je doen wat je wil hoor dan ken je me nog niet


Kankerlul


RaNk
Usericon van RaNk
Posted 24-07-2004 21:38 by RaNk Wijzig reactieProfiel van RaNkQuote dit bericht

quote:
Op 24 juli 2004 17:18 schreef Misanthrope het volgende:
Lui die vissen om een vis een haak in zijn mond te stoppen om vervolgens de vis weer terug in het water te doen, waardoor het gehele vissen overbodig is, zijn hypocriet als ze zeggen dat anderen niet hypocriet moeten zijn.


Waar heb ik gezegd dat anderen niet hypocriet moeten zijn, dat zal me een worst wezen hoor . Ik ga toch gewoon weer een visje proberen te vangen als ik daar zin in heb, en er een foto van maken als het een mooie is ook nog, dan kan ie weer lekker terug zwemmen .


quote:
Op 24 juli 2004 18:39 schreef MetalgirlOphelia het volgende:
Ik had het er gisteren toevallig nog over met Björn. Ik snap werkelijk NIET wat er leuk is om langs de kanrt met een hengeltje te gaan zitten en dan visjes te gaan vangen, echt niet. Wat is daar zo leuk aan, kan iemand mij dat vertellen?


Dat kan ik niet, want met wat voor verhalen ik ook aankom, dan nog zul je het niks vinden omdat je er klaarblijkelijk helemaal geen interresse in hebt . Voor mij is het nu gewoon ontzettend relaxed om af en toe na een dag werken lekker aan het water te zitten zonder gezeur aan mijn kop. Vroeger was het vooral te doen om zo zwaar mogelijke karpers te vangen. Wat ik daar wel niet voor over had, zal toch niemand begrijpen, ik sta er zelf nu ook welleens versteld van. Zal wel gewoon met passie te maken hebben zeker .

[Dit bericht is gewijzigd door RaNk op 24-07-2004 22:09]


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 24-07-2004 23:35 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

quote:
Op 24 juli 2004 21:38 schreef RaNk het volgende:
Waar heb ik gezegd dat anderen niet hypocriet moeten zijn, dat zal me een worst wezen hoor . Ik ga toch gewoon weer een visje proberen te vangen als ik daar zin in heb, en er een foto van maken als het een mooie is ook nog, dan kan ie weer lekker terug zwemmen .

Lekker zwemmen joh, met een doorboorde kiew, een shock en vele andere beschadigingen die ze hebben opgelopen tijdens het vissen. Waarom plant je niet een mijn met een impala daaraan vastgebonden in de grond van de savanne en wacht je totdat een leeuw op de mijn gaat staan en gooi je vervolgens de leeuw, zonder poten, terug in de savanne? Dat is ook lekker nuttig.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


Burzum
Usericon van Burzum
Posted 25-07-2004 0:06 by Burzum Wijzig reactieProfiel van BurzumQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Raymond1982

quote:
Op 24 juli 2004 19:10 schreef Matthijz Filth het volgende:
je kunt natuurlijk dan ook gelijk een neger aan de haak doen


Zullen we gaan vissen?


Matthijz Filth
Boze Meneer
Usericon van Matthijz Filth
Posted 25-07-2004 0:21 by Matthijz Filth Wijzig reactieProfiel van Matthijz FilthQuote dit bericht

quote:
Op 25 juli 2004 0:06 schreef BurZum het volgende:
Zullen we gaan vissen?


zou nekro van negro afstammen of necrofiel en anders chelman was toch neger



bazzio
opa lives!
Usericon van bazzio
Posted 25-07-2004 0:22 by bazzio Wijzig reactieProfiel van bazzioQuote dit bericht

In de vakantie weer sinds jaaaaren gaan vissen met een maat van me. Was wel weer grappig, alleen de forel voor op de bbq is helaas niet gelukt.


Bazzio Attacks!!!


RaNk
Usericon van RaNk
Posted 25-07-2004 8:38 by RaNk Wijzig reactieProfiel van RaNkQuote dit bericht

quote:
Op 24 juli 2004 23:35 schreef Misanthrope het volgende:
Lekker zwemmen joh, met een doorboorde kiew, een shock en vele andere beschadigingen die ze hebben opgelopen tijdens het vissen. Waarom plant je niet een mijn met een impala daaraan vastgebonden in de grond van de savanne en wacht je totdat een leeuw op de mijn gaat staan en gooi je vervolgens de leeuw, zonder poten, terug in de savanne? Dat is ook lekker nuttig.


Geen slecht idee, dat heeft enorm veel overeenkomsten met vissen lijkt me. Zo te zien weet je waar je over praat .


quote:
Op 25 juli 2004 0:22 schreef bazzio het volgende:
In de vakantie weer sinds jaaaaren gaan vissen met een maat van me. Was wel weer grappig, alleen de forel voor op de bbq is helaas niet gelukt.


Het klaarmaken was niet gelukt of je had hem niet gevangen?

[Dit bericht is gewijzigd door RaNk op 25-07-2004 8:39]


bazzio
opa lives!
Usericon van bazzio
Posted 25-07-2004 13:10 by bazzio Wijzig reactieProfiel van bazzioQuote dit bericht

quote:
Op 25 juli 2004 8:38 schreef RaNk het volgende:
Het klaarmaken was niet gelukt of je had hem niet gevangen?


Klaarmaken lukt me meestal wel.
ze hapten wel, maar bijten hoor maar.


Bazzio Attacks!!!


RaNk
Usericon van RaNk
Posted 25-07-2004 13:42 by RaNk Wijzig reactieProfiel van RaNkQuote dit bericht

Ja da's jammer, maar dat is ook deel van de hobby. Ik weet er alles van, bij karpervissen word je geduld ook goed op de proef gesteld .

Maar goed, je kunt hier ook prima vissen door er alleen al over te praten. Ze bijten hier ook niet slecht .


Matthijz Filth
Boze Meneer
Usericon van Matthijz Filth
Posted 25-07-2004 16:35 by Matthijz Filth Wijzig reactieProfiel van Matthijz FilthQuote dit bericht

quote:
Op 24 juli 2004 19:08 schreef Matthijz Filth het volgende:
morgen meer



vandaag 4 visjes gemold (kleintjes) 3 op tijd kunnen terugsmijten



ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 25-07-2004 16:36 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

pff hippie
BBQ is gaver


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Matthijz Filth
Boze Meneer
Usericon van Matthijz Filth
Posted 25-07-2004 16:57 by Matthijz Filth Wijzig reactieProfiel van Matthijz FilthQuote dit bericht

als ik zeg klein dan bedoel ik klein



ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 25-07-2004 17:03 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

minischnack


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


chrishetmetaalhoofd
pokt
Usericon van chrishetmetaalhoofd
Posted 25-07-2004 17:12 by chrishetmetaalhoofd Wijzig reactieProfiel van chrishetmetaalhoofdQuote dit berichthttp://www.error-band.tk

gister zo'n 15 voorntjes gevangen en een baarsje hehe. vandaag niks


www.error-band.tk - Melodic Death Metal


IceQueen
Intelligentiequotiënt
Usericon van IceQueen
Posted 25-07-2004 17:22 by IceQueen Wijzig reactieProfiel van IceQueenQuote dit bericht

quote:
Op 23 juli 2004 17:27 schreef Bonnie het volgende:
Mijn god! Hilarisch whahahahahaha


Lach maar!
pruts vissers!!!!!


Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon...


chrishetmetaalhoofd
pokt
Usericon van chrishetmetaalhoofd
Posted 25-07-2004 18:06 by chrishetmetaalhoofd Wijzig reactieProfiel van chrishetmetaalhoofdQuote dit berichthttp://www.error-band.tk

haha


www.error-band.tk - Melodic Death Metal


varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 25-07-2004 18:18 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

Ik vis bijna nooit meer,maar een aantal jaar terug ging ik regelmatig snoekvissen.M'n grootste was 105 cm en 9 kilo.


spelfout weggehaald...


Matthijz Filth
Boze Meneer
Usericon van Matthijz Filth
Posted 25-07-2004 18:20 by Matthijz Filth Wijzig reactieProfiel van Matthijz FilthQuote dit bericht

haha collega laatst tijdens werk gebeten door een snoek Hijzelf kon er minder om lachen aangezien hij een behoorlijk bloedende vinger had



ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 25-07-2004 18:22 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

die beesten hebben een gemene bek
ik heb 2 jaartjes op karper gevist met korst, mijn grootste was toen 1 van 12 pond, maar even later sloopte hij mijn hengel en m'n schepnet...


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


chrishetmetaalhoofd
pokt
Usericon van chrishetmetaalhoofd
Posted 25-07-2004 20:17 by chrishetmetaalhoofd Wijzig reactieProfiel van chrishetmetaalhoofdQuote dit berichthttp://www.error-band.tk

Snoeken vond ik vroeger heel stoer, maar ik heb er in totaal 2 gevangen en 2 beten mijn lijn door (onderlijntjes vergeet ik altijd als ik ze nodig heb). Eigelijk zijn het lelijke kutvissen
Eigelijk vind ik snoekbaarzen en grote baarzen leuker


www.error-band.tk - Melodic Death Metal


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 25-07-2004 21:01 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 25 juli 2004 17:22 schreef IceQueen het volgende:
Lach maar!
pruts vissers!!!!!


Je hebt nog steeds niet door waar ze om lachten?


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


RaNk
Usericon van RaNk
Posted 25-07-2004 21:23 by RaNk Wijzig reactieProfiel van RaNkQuote dit bericht

quote:
Op 25 juli 2004 18:18 schreef varanus het volgende:
Ik vis bijna nooit meer,maar een aantal jaar terug ging ik regelmatig snoekvissen.M'n grootste was 105 cm en 9 kilo.


Da's een heel mooi exemplaar dan. Ik heb zelf nog nooit zo'n mooie gevangen, maar ik heb er ook niet vaak gericht op gevist. Ik vind snoeken wel mooi om te zien.


chrishetmetaalhoofd
pokt
Usericon van chrishetmetaalhoofd
Posted 26-07-2004 1:26 by chrishetmetaalhoofd Wijzig reactieProfiel van chrishetmetaalhoofdQuote dit berichthttp://www.error-band.tk

'k vind snoekbaarzen veel mooier


www.error-band.tk - Melodic Death Metal


Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen