IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9
Auteur:
Topic : Wespen plaag Vorige pagina | Volgende pagina
attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 11-08-2004 20:33 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

Wat een haat toch allemaal tegen een uiterst nuttige diersoort.


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 11-08-2004 20:34 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

Heb er gister nog eentje doodgedrukt in mijn bord, met mijn vork.



What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


goblinjester
Usericon van goblinjester
Posted 11-08-2004 20:40 by goblinjester Wijzig reactieProfiel van goblinjesterQuote dit bericht

Ik haat ze niet maar bij mijn vriendin zijn er echt teveel. Die huisgenoot heeft ongeveer 30 planten op het balkon staan. En al die beesten vliegen dus nu in de keuken.


Val ik je toch weer lastig met mijn geouwehoer.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 11-08-2004 20:42 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 11 augustus 2004 20:34 schreef Greycloak het volgende:
Heb er gister nog eentje doodgedrukt in mijn bord, met mijn vork.



jij bent die gekke drent die ze opvreet?


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 11-08-2004 20:43 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

weinig last van wespen hier.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 11-08-2004 20:49 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 11 augustus 2004 20:27 schreef goblinjester het volgende:
Als een wesp nat wordt kan die niet ademen en dus ook niet vliegen. Dus pak een plantenspuit en schiet hem uit de lucht. Wanneer die dan zich weer droog wil maken kan je hem plat stampen.

lucht krijgen ze echt wel hoor, ze worden alleen te zwaar om nog te kunnen vliegen.

edit: vandaag wel 2 wespen gezien (geen wespenplaag hier dus)


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 12-08-2004 8:09 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

Had hier vorig jaar een nest in de gevel,en dat was behoorlijk vervelend,maar merk momenteel dus echt niks van een plaag hier.


spelfout weggehaald...


zjosuah
Wino still rules as Hell !!
Usericon van zjosuah
Posted 12-08-2004 9:24 by zjosuah Wijzig reactieProfiel van zjosuahQuote dit bericht

Als je last van wespen hebt :
vb gezellige BBQ buiten onder vrienden,
zet een kommetje met kruidnagel gemengd met een beetje water en gegarandeerd blijven de wespen uit de buurt !


Pink Floyd
The mountain king return
Usericon van Pink Floyd
Posted 12-08-2004 9:26 by Pink Floyd Wijzig reactieProfiel van Pink FloydQuote dit bericht

8 wespennesten op het werk....en ik ben allergisch...


Like Some Snow-white Marble Eyes


Beli Mawr
Great god Cernunnos, return to Earth again!
Usericon van Beli Mawr
Posted 12-08-2004 9:30 by Beli Mawr (Moderator) Wijzig reactieProfiel van Beli MawrQuote dit berichthttp://www30.brinkster.com/belimawr

quote:
Op 11 augustus 2004 20:33 schreef attila_de_hun het volgende:
Wat een haat toch allemaal tegen een uiterst nuttige diersoort.

idd, die beesten zijn uiterst nuttig


Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE


Pink Floyd
The mountain king return
Usericon van Pink Floyd
Posted 12-08-2004 9:30 by Pink Floyd Wijzig reactieProfiel van Pink FloydQuote dit bericht

Ze zijn best nuttig, zolang ze me niet steken. Verder leuke beestjes hoor.


Like Some Snow-white Marble Eyes


Beli Mawr
Great god Cernunnos, return to Earth again!
Usericon van Beli Mawr
Posted 12-08-2004 9:32 by Beli Mawr (Moderator) Wijzig reactieProfiel van Beli MawrQuote dit berichthttp://www30.brinkster.com/belimawr

quote:
Op 12 augustus 2004 9:30 schreef Pink Floyd het volgende:
Ze zijn best nuttig, zolang ze me niet steken. Verder leuke beestjes hoor.

Als je hen niks doet doen ze ook niks.


Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE


Pink Floyd
The mountain king return
Usericon van Pink Floyd
Posted 12-08-2004 9:47 by Pink Floyd Wijzig reactieProfiel van Pink FloydQuote dit bericht

quote:
Op 12 augustus 2004 9:32 schreef beli mawr het volgende:
Als je hen niks doet doen ze ook niks.
Behalve als ze in je haar vast komen te zitten en je in je achterhoofd steken


Like Some Snow-white Marble Eyes


Beli Mawr
Great god Cernunnos, return to Earth again!
Usericon van Beli Mawr
Posted 12-08-2004 10:03 by Beli Mawr (Moderator) Wijzig reactieProfiel van Beli MawrQuote dit berichthttp://www30.brinkster.com/belimawr

quote:
Op 12 augustus 2004 9:47 schreef Pink Floyd het volgende:
Behalve als ze in je haar vast komen te zitten en je in je achterhoofd steken

That's what they call "bad luck"


Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE


spectre
Usericon van spectre
Posted 12-08-2004 10:10 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

quote:
Op 12 augustus 2004 9:32 schreef beli mawr het volgende:
Als je hen niks doet doen ze ook niks.
dacht van niet, volgens mij is het de meest agressieve diersoort. De plantenspuit is een goede tip!

[Dit bericht is gewijzigd door spectre op 12-08-2004 10:11]


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Beli Mawr
Great god Cernunnos, return to Earth again!
Usericon van Beli Mawr
Posted 12-08-2004 10:12 by Beli Mawr (Moderator) Wijzig reactieProfiel van Beli MawrQuote dit berichthttp://www30.brinkster.com/belimawr

quote:
Op 12 augustus 2004 10:10 schreef spectre het volgende:
dacht van niet, volgens mij is het de meest agressieve diersoort. De plantenspuit is een goede tip!

Pfft, gewoon erg stil staan of zitten en geen bruuske bewegingen maken en er gebeurd niks, en ik spreek uit ervaring, hetzelfde geld voor haaien.


Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE


Manifest
Jus ad bellum, inshallah!
Usericon van Manifest
Posted 12-08-2004 10:43 by Manifest Wijzig reactieProfiel van ManifestQuote dit bericht

Jouw ervaring dus. Wespen steken zonder reden. Op een boottocht in Griekenland vloog er eentje op me hand en prikte me....


F*ck hippies


Malekith
Usericon van Malekith
Posted 12-08-2004 10:51 by Malekith Wijzig reactieProfiel van MalekithQuote dit bericht

quote:
Op 12 augustus 2004 10:43 schreef Manifest het volgende:
Jouw ervaring dus. Wespen steken zonder reden. Op een boottocht in Griekenland vloog er eentje op me hand en prikte me....
Zou ik ook gedaan hebben hoor


Wespen doen echt niet veel zolang je hen niet probeert te verjagen met bruuske beweging, of angstig gaat zitten rondhollen.

Bewijs daarvan kreeg ik gisteren nog. M'n zus en ik waren een ijsje gaan eten, en werden geplaagd door een paar wespen. Zij liep de hele tijd gillend in het rond, en trok haar hoofd weg, en sloeg naar hen met haar handen, heeft zelfs mij haar ijsje in de hand gestopt om dat de beestjes daarop afkwamen. Ze is twee maal gestoken, dat terwijl ik rustig mijn ijsje zat te eten, met wespen die mee op m'n hand zaten.

Geen probleem dus als je rustig bent



[Dit bericht is gewijzigd door Malekith op 12-08-2004 10:51]


"Obras son amores y no buenas razones"


Shredhead
Usericon van Shredhead
Posted 12-08-2004 10:51 by Shredhead Wijzig reactieProfiel van ShredheadQuote dit bericht

Dat was een buitenlander, die zijn altijd agressief

We hebben hier op het dakterras zo'n wespenvanggeval hangen en die doet zijn werk goed. Ze blijven nu in ieder geval uit de keuken vandaan


Azagthoth
One RG2550EX in the pocket!
Usericon van Azagthoth
Posted 12-08-2004 11:08 by Azagthoth Wijzig reactieProfiel van AzagthothQuote dit berichthttp://www.playsomeguitar.com

Ik heb een paar gevangen wespenkopjes op luciferhoutjes gezet, die stokjes voor mijn ramen geplaats om zo een duidelijke boodschap te geven aan de andere wespen.

[Dit bericht is gewijzigd door Azagthoth op 12-08-2004 11:08]



Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 12-08-2004 11:10 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Did it work?


Azagthoth
One RG2550EX in the pocket!
Usericon van Azagthoth
Posted 12-08-2004 11:11 by Azagthoth Wijzig reactieProfiel van AzagthothQuote dit berichthttp://www.playsomeguitar.com

ik heb de laatste weken geen wespen meer gezien in mijn huisje.



Manifest
Jus ad bellum, inshallah!
Usericon van Manifest
Posted 12-08-2004 11:11 by Manifest Wijzig reactieProfiel van ManifestQuote dit bericht

Wespen komen nagenoeg nooit me huis binnen.

[Dit bericht is gewijzigd door Manifest op 12-08-2004 11:11]


F*ck hippies


Malekith
Usericon van Malekith
Posted 12-08-2004 11:11 by Malekith Wijzig reactieProfiel van MalekithQuote dit bericht

quote:
Op 12 augustus 2004 11:08 schreef Azagthoth het volgende:
Ik heb een paar gevangen wespenkopjes op luciferhoutjes gezet, die stokjes voor mijn ramen geplaats om zo een duidelijke boodschap te geven aan de andere wespen.
Euh, andere wespen komen af op, en worden kwaad van de geur van andere wespen die platgedrukt of opengesneden zijn...
Maar toch succes nog hoor


"Obras son amores y no buenas razones"


Azagthoth
One RG2550EX in the pocket!
Usericon van Azagthoth
Posted 12-08-2004 11:12 by Azagthoth Wijzig reactieProfiel van AzagthothQuote dit berichthttp://www.playsomeguitar.com

quote:
Op 12 augustus 2004 11:11 schreef Malekith het volgende:
Euh, andere wespen komen af op, en worden kwaad van de geur van andere wespen die platgedrukt of opengesneden zijn...
Maar toch succes nog hoor


Is dat zo?



Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen