IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9
Auteur:
Topic : Wespen plaag Vorige pagina | Volgende pagina
Malekith
Usericon van Malekith
Posted 15-08-2004 18:29 by Malekith Wijzig reactieProfiel van MalekithQuote dit bericht

Ook 'n wespenval op het terras hangen, trekt aardig wat beestjes.

Maar toen ik ze vandaag wou leegmaken (zaten al een stuk of 15 ongelukkigen in), merkte ik op dat er een wesp zo groot als mijn pink in zat, en zo dik als m'n duim

Een koningin dus, waarbij onze wespenval ze nu fijn heeft behoed voor het bouwen van een nieuw wespennest in de buurt



"Obras son amores y no buenas razones"


Sauron
dood
Usericon van Sauron
Posted 15-08-2004 18:48 by Sauron Wijzig reactieProfiel van SauronQuote dit bericht

Wees maar blij dat wij niet zulke wespen hebben als in Japan. Die zijn ter grootte van een mus en hun gif kan menselijk weefsel oplossen..

[Dit bericht is gewijzigd door Sauron op 15-08-2004 18:48]


dood


Malekith
Usericon van Malekith
Posted 15-08-2004 18:49 by Malekith Wijzig reactieProfiel van MalekithQuote dit bericht

quote:
Op 15 augustus 2004 18:48 schreef Sauron het volgende:
Wees maar blij dat wij niet zulke wespen hebben als in Japan. Die zijn ter grootte van een mus en hun gif kan menselijk weefsel oplossen..
Foto??


"Obras son amores y no buenas razones"


Tyrant Lizard King
them bones
Usericon van Tyrant Lizard King
Posted 15-08-2004 18:51 by Tyrant Lizard King Wijzig reactieProfiel van Tyrant Lizard KingQuote dit bericht

quote:
Op 15 augustus 2004 12:57 schreef Leviathanica het volgende:
Kutbeesten, ik liep gewoon door het gras en blijkbaar had 1 zo'n pokkebeest zich daar schuilgehouden want hij stak in m'n teen, godver dat doet zeer!


Dat zijn guerillapraktijken..!!! Ze zijn georganiseerd..!!!


piepkrakpiepkrakpiepkrakpiepkrakpiepkrakpiepkrak........


Lord Gore
black metal zuigt als dikke stront
Usericon van Lord Gore
Posted 15-08-2004 18:52 by Lord Gore Wijzig reactieProfiel van Lord GoreQuote dit bericht

maak je niet zo druk gewoon afmaken die krengen !


Tyrant Lizard King
them bones
Usericon van Tyrant Lizard King
Posted 15-08-2004 18:53 by Tyrant Lizard King Wijzig reactieProfiel van Tyrant Lizard KingQuote dit bericht

quote:
Op 15 augustus 2004 18:29 schreef Malekith het volgende:
Ook 'n wespenval op het terras hangen, trekt aardig wat beestjes.

Maar toen ik ze vandaag wou leegmaken (zaten al een stuk of 15 ongelukkigen in), merkte ik op dat er een wesp zo groot als mijn pink in zat, en zo dik als m'n duim

Een koningin dus, waarbij onze wespenval ze nu fijn heeft behoed voor het bouwen van een nieuw wespennest in de buurt



Kan een koningin zijn, maar ook een Hoornaar, een soort van uberwespen....


piepkrakpiepkrakpiepkrakpiepkrakpiepkrakpiepkrak........


Malekith
Usericon van Malekith
Posted 15-08-2004 18:55 by Malekith Wijzig reactieProfiel van MalekithQuote dit bericht

quote:
Op 15 augustus 2004 18:53 schreef Tyrant Lizard King het volgende:
Kan een koningin zijn, maar ook een Hoornaar, een soort van uberwespen....
Ja, ik ken ze, maar het diertje had alle kenmerken van een wesp, enkel zo'n 10x uitvergroot, dus concludeerde ik "koningin-wesp".
En de angel heb ik zelfs niet liggen zoeken, maar die kan ik me ook niet prik-vriendelijk voorstellen.


"Obras son amores y no buenas razones"


Sauron
dood
Usericon van Sauron
Posted 15-08-2004 18:56 by Sauron Wijzig reactieProfiel van SauronQuote dit bericht



dood


Shredhead
Usericon van Shredhead
Posted 15-08-2004 18:57 by Shredhead Wijzig reactieProfiel van ShredheadQuote dit bericht

Laten we hopen dat dat niet de ware grootte is..


Malekith
Usericon van Malekith
Posted 15-08-2004 18:58 by Malekith Wijzig reactieProfiel van MalekithQuote dit bericht

Zeg me alsjeblieft niet dat dat de ware grootte is..


"Obras son amores y no buenas razones"


Sauron
dood
Usericon van Sauron
Posted 15-08-2004 19:00 by Sauron Wijzig reactieProfiel van SauronQuote dit bericht

Dat is de ware grootte!

Nee het is niet de ware grootte, wat ik er van lees op internet is zo'n beest 5 cm lang..

Hier een beter plaatje..

http://www9.plala.or.jp/tokyoinsects/oosuzume.JPG

[Dit bericht is gewijzigd door Sauron op 15-08-2004 19:01]


dood


Malekith
Usericon van Malekith
Posted 15-08-2004 19:02 by Malekith Wijzig reactieProfiel van MalekithQuote dit bericht

quote:
Op 15 augustus 2004 19:00 schreef Sauron het volgende:
Dat is de ware grootte!

Nee het is niet de ware grootte, wat ik er van lees op internet is zo'n beest 5 cm lang..
Ter grootte van een mus, eh?


5 cm, dat was de wesp in mijn wespenval anders ook. Schrikwekkend, maar dus niet alleen in Japan, blijkt.


"Obras son amores y no buenas razones"


Sauron
dood
Usericon van Sauron
Posted 15-08-2004 19:06 by Sauron Wijzig reactieProfiel van SauronQuote dit bericht

Kijk maar eens op de foto in mijn gewijzigde post..


dood


HgarrothwulfF
F.E.S.
Usericon van HgarrothwulfF
Posted 15-08-2004 19:06 by HgarrothwulfF Wijzig reactieProfiel van HgarrothwulfFQuote dit berichthttp://vilosophe.hyves.nl

lijkt wel een plastic speelgoedje


We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla


Sauron
dood
Usericon van Sauron
Posted 15-08-2004 19:07 by Sauron Wijzig reactieProfiel van SauronQuote dit bericht

Leuk kado voor je kleine nichtje of neefje..

Off-topic: leuke signature..

[Dit bericht is gewijzigd door Sauron op 15-08-2004 19:08]


dood


Malekith
Usericon van Malekith
Posted 15-08-2004 19:08 by Malekith Wijzig reactieProfiel van MalekithQuote dit bericht

quote:
Op 15 augustus 2004 19:06 schreef Sauron het volgende:
Kijk maar eens op de foto in mijn gewijzigde post..
Gedaan, maar zo groot was die wespenkoning ook.

Wel 'fijn' dat jouw plaatje dus een gewone wesp moet voorstellen. Nachtmerries!


"Obras son amores y no buenas razones"


HgarrothwulfF
F.E.S.
Usericon van HgarrothwulfF
Posted 15-08-2004 19:14 by HgarrothwulfF Wijzig reactieProfiel van HgarrothwulfFQuote dit berichthttp://vilosophe.hyves.nl

dit scheen 35 miljoen jaar geleden door de lucht te spinnen, écht ter grootte van een behoorlijke mus



lang leve destructieve natuurlijke selectie

[Dit bericht is gewijzigd door HgarrothwulfF op 15-08-2004 19:14]


We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla


Malekith
Usericon van Malekith
Posted 15-08-2004 19:16 by Malekith Wijzig reactieProfiel van MalekithQuote dit bericht

quote:
Op 15 augustus 2004 19:14 schreef HgarrothwulfF het volgende:


lang leve destructieve natuurlijke selectie
Dat beest is waarschijnlijk uitgestorven tijdens één of andere ijstijd, want ik kan me niet voorstellen dat dít monster uitgestorven kan zijn door toedoen van een meerdere


"Obras son amores y no buenas razones"


HgarrothwulfF
F.E.S.
Usericon van HgarrothwulfF
Posted 15-08-2004 19:20 by HgarrothwulfF Wijzig reactieProfiel van HgarrothwulfFQuote dit berichthttp://vilosophe.hyves.nl

ijstijd is ook natuurlijk dacht ik


We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla


Malekith
Usericon van Malekith
Posted 15-08-2004 19:22 by Malekith Wijzig reactieProfiel van MalekithQuote dit bericht

quote:
Op 15 augustus 2004 19:20 schreef HgarrothwulfF het volgende:
ijstijd is ook natuurlijk dacht ik
Ja, maar is geen "wezen".

Ik vroeg me dus hardop af of die wespensoort door een natuurlijke toestand, of een wezen hoger op de evolutionaire ladder dan hijzelf is uitgeroeid

[Dit bericht is gewijzigd door Malekith op 15-08-2004 19:22]


"Obras son amores y no buenas razones"


HgarrothwulfF
F.E.S.
Usericon van HgarrothwulfF
Posted 15-08-2004 22:46 by HgarrothwulfF Wijzig reactieProfiel van HgarrothwulfFQuote dit berichthttp://vilosophe.hyves.nl

natuurlijke selectie hoeft niet direct een superieur wezen aan desbetreffend organisme te zijn, vulkaanuitbarstingen, overstromingen en andere natuurlijke verschijnselen hebben al veel dingen aan de gang gebracht, dan niet beëindigt


We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla


0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 15-08-2004 22:50 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

quote:
Op 15 augustus 2004 19:14 schreef HgarrothwulfF het volgende:
dit scheen 35 miljoen jaar geleden door de lucht te spinnen, écht ter grootte van een behoorlijke mus



lang leve destructieve natuurlijke selectie


holy shit! Die wil je zeker niet tegenkomen


"This one is older than shit, heavier than time!"


Tyrant Lizard King
them bones
Usericon van Tyrant Lizard King
Posted 16-08-2004 0:40 by Tyrant Lizard King Wijzig reactieProfiel van Tyrant Lizard KingQuote dit bericht

quote:
Op 15 augustus 2004 19:14 schreef HgarrothwulfF het volgende:
dit scheen 35 miljoen jaar geleden door de lucht te spinnen, écht ter grootte van een behoorlijke mus



lang leve destructieve natuurlijke selectie


Hoe groot moet de spin dan wel niet zijn geweest die hem at....


piepkrakpiepkrakpiepkrakpiepkrakpiepkrakpiepkrak........


HgarrothwulfF
F.E.S.
Usericon van HgarrothwulfF
Posted 16-08-2004 0:42 by HgarrothwulfF Wijzig reactieProfiel van HgarrothwulfFQuote dit berichthttp://vilosophe.hyves.nl

als je nagaat hoe sterk het gif van een relatief kleine zwarte weduwe tegenwoordig is, maakt de grootte helemaal niet uit

meer de immuniteit van de spin voor het wespengif, maar daar heeft de evolutie destijds vast wel voor gezorgt


We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla


VodeVilicious
kudthippie
Usericon van VodeVilicious
Posted 16-08-2004 0:44 by VodeVilicious Wijzig reactieProfiel van VodeViliciousQuote dit bericht

quote:
Op 15 augustus 2004 19:14 schreef HgarrothwulfF het volgende:
dit scheen 35 miljoen jaar geleden door de lucht te spinnen, écht ter grootte van een behoorlijke mus



lang leve destructieve natuurlijke selectie


Damn Ik krijg al kriebels bij gewone wespen.


Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip


Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen