IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Auteur:
Topic : Nightwish met Once nieuw op 11 in de Mega album top 100 Vorige pagina | Volgende pagina
attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 26-07-2004 15:50 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 26 juli 2004 10:42 schreef Gunman het volgende:
Dat kan toch ook met een beetje waardigheid Maar-dit heb ik al gezegd- het hangt ook van de band af wat ze met de extra budgetten gaan doen hé.
Als de nieuwe nu een superstrak en fel album was had ik minder moeite gehad met al die prul, maar het begint:

Matig album, waar toch al singles van getrokken worden in 'tig versies

Smells like WT


wat doet nigthwish eigenlijk "onwaardig"? die zangeres staat toch niet in haar blote tieten te zingen. Nightwish is gewoon niks veranderd gedurende haar carriere en heeft met haar stijl nu eenmaal succes. verder bestaat de band uit topmuzikanten en wat mij betreft worden ze multimiljonair met hun muziek.

de strategie om vele verschillende versies van een single uit te brengen is natuurlijk triestig maar daar heeft de band denk ik niks over te zeggen. Maar je hoeft ze niet perse te kopen?? koop er een en laat de rest aan slsk over.


BARABAS
CONTRACOINTELPRO
Usericon van BARABAS
Posted 27-07-2004 12:41 by BARABAS Wijzig reactieProfiel van BARABASQuote dit bericht

Afschieten die lui


Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood.


filosofem
Usericon van filosofem
Posted 27-07-2004 12:42 by filosofem Wijzig reactieProfiel van filosofemQuote dit bericht

Juist! Verraders van de Metal!


BARABAS
CONTRACOINTELPRO
Usericon van BARABAS
Posted 27-07-2004 12:43 by BARABAS Wijzig reactieProfiel van BARABASQuote dit bericht

quote:
Op 27 juli 2004 12:42 schreef filosofem het volgende:
Juist! Verraders van de Metal!

Ook de kopers natuurlijk !


Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood.


Audiophile
ZM Dominee
Usericon van Audiophile
Posted 27-07-2004 12:48 by Audiophile Wijzig reactieProfiel van AudiophileQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/AudiophileXL

quote:
Op 27 juli 2004 12:43 schreef BARABAS het volgende:
Ook de kopers natuurlijk !

Ha! Kopers!!! Dat betekent weer een stortvloed aan wannabe gothic mensen van 12-15 jaar? Net zoals bij de doorbraak van Within Temptations.



altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 27-07-2004 13:24 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

Wat ben ik toch blij dat er in de metalwereld wèl ruimdenkende mensen rondlopen...


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


Killing Zoe
Legale Strijker
Usericon van Killing Zoe
Posted 27-07-2004 17:08 by Killing Zoe Wijzig reactieProfiel van Killing ZoeQuote dit berichthttp://www.hermanfolk.nl

quote:
Op 27 juli 2004 13:24 schreef altx het volgende:
Wat ben ik toch blij dat er in de metalwereld wèl ruimdenkende mensen rondlopen...


Mijn idee.


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 28-07-2004 12:06 by Judge M. Wijzig reactieProfiel van Judge M.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

Zalig zijn de armen van geest. Oceanborn en Wishmaster zijn zoveel malen beter dan Once. Kan me er niet druk om maken. De 2 genoemde albums maken nog geregeld hun rondjes en i.p.v. die nieuwe te luisteren probeer ik liever wat interessante nieuwe bands te ontdekken.



helmet
Smaad
Usericon van helmet
Posted 28-07-2004 12:11 by helmet Wijzig reactieProfiel van helmetQuote dit berichthttp://www.wovendarkness.com

quote:
Op 28 juli 2004 12:06 schreef Judge M. het volgende:
Zalig zijn de armen van geest. Oceanborn en Wishmaster zijn zoveel malen beter dan Once.
Leg dat maar uit aan uw gewaardeerde LoM collega

quote:
Kan me er niet druk om maken. De 2 genoemde albums maken nog geregeld hun rondjes en i.p.v. die nieuwe te luisteren probeer ik liever wat interessante nieuwe bands te ontdekken.
Same here!


I'm not being rude. You're just insignificant.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 28-07-2004 12:20 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 28 juli 2004 12:06 schreef Judge M. het volgende:
Zalig zijn de armen van geest. Oceanborn en Wishmaster zijn zoveel malen beter dan Once. Kan me er niet druk om maken. De 2 genoemde albums maken nog geregeld hun rondjes en i.p.v. die nieuwe te luisteren probeer ik liever wat interessante nieuwe bands te ontdekken.


zeg Judge, hoe bedoel je dat? Ik ben echt niet (heel erg) simpel maar toch beluister ik "Once" met heel veel plezier. Smaken verschillen nu eenmaal.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 28-07-2004 12:30 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 28 juli 2004 12:06 schreef Judge M. het volgende:
Zalig zijn de armen van geest. Oceanborn en Wishmaster zijn zoveel malen beter dan Once. Kan me er niet druk om maken. De 2 genoemde albums maken nog geregeld hun rondjes en i.p.v. die nieuwe te luisteren probeer ik liever wat interessante nieuwe bands te ontdekken.
OB en WM heb ik gehad, en waren toen wel aardig. Ik heb ze op een gegeven moment verkocht aangezien ze de kasten niet meer uitkwamen, en de muziek me niet veel meer deed, heb nog wel latere werkjes beluisterd, maar vond et steeds weer hetzelfde geintje ...


Nightshade
Poison
Usericon van Nightshade
Posted 28-07-2004 12:33 by Nightshade Wijzig reactieProfiel van NightshadeQuote dit bericht

quote:
Op 25 juli 2004 21:15 schreef Chelman het volgende:
Ja, hallo. D'oh. Een plaat wordt slechter naarmate het meer verkoopt. Dat is een wetmatigheid die binnen de metal onvermurwbaar en onaantastbaar is.


Hier moet ik je gelijk geven!


You will beg me to kill you!!!


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 28-07-2004 12:35 by Judge M. Wijzig reactieProfiel van Judge M.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 28 juli 2004 12:11 schreef helmet het volgende:
Leg dat maar uit aan uw gewaardeerde LoM collega
Al lang ruim en breed gedaan. Zijn enthousiasme over de schijf (nog voordat de review online kwam) maakte me bijzonder nieuwsgierig maar het viel me toch vies tegen moet ik zeggen en dat heb ik hem ook gemeld.

Wel leuk voor Nuclear Blast dat het album zo'n klapper aan het worden is.



KnallendeKrakers
Usericon van KnallendeKrakers
Posted 28-07-2004 12:51 by KnallendeKrakers Wijzig reactieProfiel van KnallendeKrakersQuote dit berichthttp://www.knallendekrakers.nl

quote:
Op 24 juli 2004 20:40 schreef lykle_wolfheart het volgende:
klotebands.

en Nightwish is beter dan al die andere meuk in de album top-100, dus ik vind het wel cool.


Dat is een loos argument.

"Hee, er is enkel arsenicum of dioxine."
"Nu, dan neem ik wel arsenicum!?"


IceQueen
Intelligentiequotiënt
Usericon van IceQueen
Posted 28-07-2004 13:02 by IceQueen Wijzig reactieProfiel van IceQueenQuote dit bericht

quote:
Op 28 juli 2004 12:35 schreef Judge M. het volgende:
Al lang ruim en breed gedaan. Zijn enthousiasme over de schijf (nog voordat de review online kwam) maakte me bijzonder nieuwsgierig maar het viel me toch vies tegen moet ik zeggen en dat heb ik hem ook gemeld.

Wel leuk voor Nuclear Blast dat het album zo'n klapper aan het worden is.


Och...waait toch ove.
Commerciele zelfmoord is het.Net als WT

Nightwish


Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon...


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 28-07-2004 13:15 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 28 juli 2004 13:02 schreef IceQueen het volgende:
Och...waait toch ove.
Commerciele zelfmoord is het.Net als WT

Nightwish
Als WT 'commerciële zelfmoord' heeft gepleegd ... wanneer spring jij dan eens van een brug




(IQ kennende is ze weer zo snugger om van een 30cm hoog bruggetje te springen en dan haar enkel te verzwikken waardoor we nog niet van dat misbaksel af zijn)


CoenV
Usericon van CoenV
Posted 28-07-2004 13:27 by CoenV Wijzig reactieProfiel van CoenVQuote dit bericht

quote:
Op 28 juli 2004 13:02 schreef IceQueen het volgende:
Och...waait toch ove.
Commerciele zelfmoord is het.Net als WT

Nightwish


Nightwish bestaat toch al een stukje langer dan WT, en heeft ook heel wat meer succes geboekt.
WT heeft alleen met de nummers IceQueen en Mother Earth redelijke hits gehad, en het album scoorde ook redelijk goed.
Waarschijnlijk falen ze bij het volgende album.
Nightwish gaat nog wel door, die scoren nog steeds met goeie commerciele albums.


Gunman
the destroyer
Usericon van Gunman
Posted 28-07-2004 18:13 by Gunman Wijzig reactieProfiel van GunmanQuote dit bericht

quote:
Op 28 juli 2004 13:27 schreef CoenV het volgende:
Nightwish bestaat toch al een stukje langer dan WT, en heeft ook heel wat meer succes geboekt.
WT heeft alleen met de nummers IceQueen en Mother Earth redelijke hits gehad, en het album scoorde ook redelijk goed.
Waarschijnlijk falen ze bij het volgende album.
Nightwish gaat nog wel door, die scoren nog steeds met goeie commerciele albums.



Om dat falen, daar gaat het om, die vrees KAN ook voor Nightwish terecht zijn, ik zeg KAN...

[Dit bericht is gewijzigd door Gunman op 28-07-2004 18:13]


I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be


DarknessThere
Usericon van DarknessThere
Posted 28-07-2004 19:38 by DarknessThere Wijzig reactieProfiel van DarknessThereQuote dit bericht

quote:
Op 28 juli 2004 18:13 schreef Gunman het volgende:
Om dat falen, daar gaat het om, die vrees KAN ook voor Nightwish terecht zijn, ik zeg KAN...

Ja, dat kan wel. Maar je moet dan ook rekening houden dat in Finland en Duitsland bijvoorbeeld Nightwish al veel succes kende sinds Wishmaster. Sindsdien hebben ze twee, ik zal dan maar zeggen, matige albums uitgebracht, vergeleken met het oudere werk, maar toch zonder commercieel te gaan schrijven (Denk ik). Dus ja, het kan wel dat dat nu gaat gebeuren met het volgende album, als Once zo'n succes blijft behalen, maar ze hebben toch al bewezen dat ze wel met was succes om kunnen gaan...


Gunman
the destroyer
Usericon van Gunman
Posted 28-07-2004 21:19 by Gunman Wijzig reactieProfiel van GunmanQuote dit bericht

quote:
Op 28 juli 2004 19:38 schreef DarknessThere het volgende:
Ja, dat kan wel. Maar je moet dan ook rekening houden dat in Finland en Duitsland bijvoorbeeld Nightwish al veel succes kende sinds Wishmaster. Sindsdien hebben ze twee, ik zal dan maar zeggen, matige albums uitgebracht, vergeleken met het oudere werk, maar toch zonder commercieel te gaan schrijven (Denk ik). Dus ja, het kan wel dat dat nu gaat gebeuren met het volgende album, als Once zo'n succes blijft behalen, maar ze hebben toch al bewezen dat ze wel met was succes om kunnen gaan...

Mja, dat is ook waar. Laat ik het er maar op houden
dat -zoals ik al eerder poste- ze hier nu niet echt een goed album ingeblikt hebben, het lijkt me te toegefelijk,...


I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be


IceQueen
Intelligentiequotiënt
Usericon van IceQueen
Posted 28-07-2004 21:37 by IceQueen Wijzig reactieProfiel van IceQueenQuote dit bericht

quote:
Op 28 juli 2004 18:13 schreef Gunman het volgende:
Om dat falen, daar gaat het om, die vrees KAN ook voor Nightwish terecht zijn, ik zeg KAN...


Maar ik denk dat het idd wel die kant op aan het gaan is


Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon...


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 28-07-2004 23:13 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

quote:
Op 28 juli 2004 13:27 schreef CoenV het volgende:
Nightwish bestaat toch al een stukje langer dan WT, en heeft ook heel wat meer succes geboekt.
WT heeft alleen met de nummers IceQueen en Mother Earth redelijke hits gehad, en het album scoorde ook redelijk goed.
(...)



Nee. Zoek de releasedata van de debuutalbums van beide bands maar eens op.

Hint: Mother Earth is niet het debuut van WT...


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


CoenV
Usericon van CoenV
Posted 28-07-2004 23:14 by CoenV Wijzig reactieProfiel van CoenVQuote dit bericht

quote:
Op 28 juli 2004 23:13 schreef altx het volgende:
Nee. Zoek de releasedata van de debuutalbums van beide bands maar eens op.

Hint: Mother Earth is niet het debuut van WT...


Weet ik, WT had eerst The Dance (geen album geloof ik) en toen Enter.
Maar Nightwish heeft toch al vijf albums ofzo?
Lijkt me sterk dat WT dan langer bestaat, of hebben die het rustig aan gedaan?


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 28-07-2004 23:18 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

quote:
Op 28 juli 2004 18:13 schreef Gunman het volgende:
Om dat falen, daar gaat het om, die vrees KAN ook voor Nightwish terecht zijn, ik zeg KAN...


Het enige probleem van Nightwish is dat het steeds meer van hetzelfde is... Het is niet zo zeer slechter, het is gewoon meer van hetzelfde. En dan voelt dat als slechter...
Hebben helaas heel veel bands daar last van...

Maar daarom sluit ik me ook aan bij degenen die liever op zoek gaan naar nieuwe bands. Ik neem het voor kennisgeving aan dat Nightwish een nieuwe cd uit heeft, maar echt heel erg interesseren doet het me niet... Misschien dat ik 'm aanschaf als-ie in de aanbieding is of zo...


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 28-07-2004 23:20 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

quote:
Op 28 juli 2004 23:14 schreef CoenV het volgende:
Weet ik, WT had eerst The Dance (geen album geloof ik) en toen Enter.
Maar Nightwish heeft toch al vijf albums ofzo?
Lijkt me sterk dat WT dan langer bestaat, of hebben die het rustig aan gedaan?


Dat laatste. Verder even een correctie: Je had eerst Enter en toen The Dance. Enter (het debuut van WT dus) is uit 1997. Het debuut van Nightwish, Angels Fall First, is ook uit 1997.


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen