IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Auteur:
Topic : Is voedselfotografie ook kunst? Vorige pagina
Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 27-07-2004 18:02 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

quote:
Op 27 juli 2004 17:54 schreef Schaep het volgende:
Ik denk omdat de fotografie gemaakt wordt om het voedsel te verkopen, maar het is maar hoe je het ziet natuurlijk.


Precies. Zoals ik in mijn eerste post in dit topic al zei, het is een ambacht, geen kunst.


Dolen
Usericon van Dolen
Posted 27-07-2004 18:37 by Dolen Wijzig reactieProfiel van DolenQuote dit bericht

quote:
Op 27 juli 2004 17:53 schreef Azagthoth het volgende:
Graag reageer ik toch op je clowneske reactie. Het gebruik van ietwat "dure woorden" zoals Ironie is natuurlijk een goedkope manier om de symptomen van je foetale aandoeningen te maskeren. Vertel eens, in de tijd dat je de reactie geplaatst hebt, hoe vaak heeft je verzorger het kwijl van je toetsenbord moeten afvegen? Neem je het je moeder kwalijk dat ze een glaasje wijn teveel had gedronken tijdens de zwangerschap? Is het nou moeilijk omgaan met je Down Syndroom? Is dit ook de reden waarom je een ietwat negatieve houding hebt? Of heeft je vader, nog vlak voordat ze je in een tehuis gedumpt hebben, een keer te veel zijn zwakzinnig zaad in je kontje geloosd?


Wat een vragen allemaal...

Ik zal je tegen jezelf in bescherming nemen:

Zie vorige post, en ...

Einde discussie.



Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen