IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9
Auteur:
Topic : Slaapverlammingen Vorige pagina | Volgende pagina
mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 15-02-2009 22:47 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

quote:
Op 15 februari 2009 22:45 schreef nav het volgende:

Onze eerste kus...


Fuck the world and fuck you


Silence
Usericon van Silence
Posted 15-02-2009 22:47 by Silence Wijzig reactieProfiel van SilenceQuote dit bericht

quote:
Op 15 februari 2009 22:46 schreef mental het volgende:
Ah maar gelukkig heb ik jou nog he Silence.


túúrlijk je weet dat ik je door dik en dun steun op dit forum


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 15-02-2009 22:47 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

quote:
Op 15 februari 2009 22:47 schreef Silence het volgende:
túúrlijk je weet dat ik je door dik en dun steun op dit forum
Ik krijg het er warm van


Fuck the world and fuck you


Silence
Usericon van Silence
Posted 15-02-2009 22:47 by Silence Wijzig reactieProfiel van SilenceQuote dit bericht

quote:
Op 15 februari 2009 22:47 schreef mental het volgende:
Onze eerste kus...
maar dan moet je me niet bedriegen MANNEN


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 15-02-2009 22:48 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

quote:
Op 15 februari 2009 22:47 schreef Silence het volgende:
maar dan moet je me niet bedriegen MANNEN
Nee, zo moet je dat niet zien, ik heb Nav gewoon voor erbij, jij bent mijn lief voor het leven en daarna!!!


Fuck the world and fuck you


Silence
Usericon van Silence
Posted 15-02-2009 22:49 by Silence Wijzig reactieProfiel van SilenceQuote dit bericht

quote:
Op 15 februari 2009 22:48 schreef mental het volgende:
Nee, zo moet je dat niet zien, ik heb Nav gewoon voor erbij, jij bent mijn lief voor het leven en daarna!!!


hihi, gelukkig maar


OT: slaapverlammingen.. telt het ook als m'n grote teen slaapt?


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 15-02-2009 22:50 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

Silenceje weer blij?


Fuck the world and fuck you


Silence
Usericon van Silence
Posted 15-02-2009 22:51 by Silence Wijzig reactieProfiel van SilenceQuote dit bericht

quote:
Op 15 februari 2009 22:50 schreef mental het volgende:
Silenceje weer blij?


bijna wel ja


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 15-02-2009 22:52 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

Goedzo.


Fuck the world and fuck you


nav
What else?
Usericon van nav
Posted 15-02-2009 22:54 by nav Wijzig reactieProfiel van navQuote dit bericht

quote:
Op 15 februari 2009 22:51 schreef Silence het volgende:
bijna wel ja


Ik ga je nog even wat blijer maken:

Ik wilde even checken of je een vrouw of man was, dus ging ik even op je MySpace kijken en ik constateerde en concludeerde dat je een mooi meisje bent!

Even gewoon meisjes onder elkaar .


Ik ben fan van Schaep, onder andere omdat hij heet is.


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 15-02-2009 22:55 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

Damn ik doe alleen maar zo richting vrouwen hoor.


Fuck the world and fuck you


Silence
Usericon van Silence
Posted 15-02-2009 22:56 by Silence Wijzig reactieProfiel van SilenceQuote dit bericht

quote:
Op 15 februari 2009 22:54 schreef nav het volgende:
Ik ga je nog even wat blijer maken:

Ik wilde even checken of je een vrouw of man was, dus ging ik even op je MySpace kijken en ik constateerde en concludeerde dat je een mooi meisje bent!

Even gewoon meisjes onder elkaar .


dank


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 15-02-2009 22:56 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

Ik had het niet beter kunnen zeggen.


Fuck the world and fuck you


nav
What else?
Usericon van nav
Posted 15-02-2009 22:58 by nav Wijzig reactieProfiel van navQuote dit bericht

quote:
Op 15 februari 2009 22:56 schreef Silence het volgende:
dank


Geen dank!


Ik ben fan van Schaep, onder andere omdat hij heet is.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 15-02-2009 23:00 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

jaja, en mijn vraag over beven?


signature


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 15-02-2009 23:00 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

Ik heb gelukkig nog nooit last van slaapverlamming gehad. Ik droom echter wel regelmatig dat ik slaapverlamming heb, nare dingen en levensecht.

Bijv dat mijn keel doorgesneden wordt terwijl ik slaapverlamming heb en wakker, doch hulpeloos in bed lig. Laatst voelde ik mijn halsslagder echt knappen en had ik ff een uurtje nodig om weer een normale hartslag te krijgen.

Ik heb een sterke fantasie, misschien moet ik maar naar r&b gaan luisteren ipv metal.


Silence
Usericon van Silence
Posted 15-02-2009 23:02 by Silence Wijzig reactieProfiel van SilenceQuote dit bericht

quote:
Op 15 februari 2009 23:00 schreef Snaack het volgende:
Ik heb gelukkig nog nooit last van slaapverlamming gehad. Ik droom echter wel regelmatig dat ik slaapverlamming heb, nare dingen en levensecht.

Bijv dat mijn keel doorgesneden wordt terwijl ik slaapverlamming heb en wakker, doch hulpeloos in bed lig. Laatst voelde ik mijn halsslagder echt knappen en had ik ff een uurtje nodig om weer een normale hartslag te krijgen.

Ik heb een sterke fantasie, misschien moet ik maar naar r&b gaan luisteren ipv metal.


dat herken ik idd wel! doodeng, brr.
Meestal als ik loop te stressen.

Wat ik ook vaak heb, als ik half slaap, dat ik struikel. Tenminste, zo voelt het. Heel vreemd! En dan schrik je wakker..


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 15-02-2009 23:02 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

Dat heb je met drugs nou eenmaal, Snaack!


Fuck the world and fuck you


nav
What else?
Usericon van nav
Posted 15-02-2009 23:04 by nav Wijzig reactieProfiel van navQuote dit bericht

quote:
Op 15 februari 2009 23:00 schreef Snaack het volgende:
Ik heb gelukkig nog nooit last van slaapverlamming gehad. Ik droom echter wel regelmatig dat ik slaapverlamming heb, nare dingen en levensecht.

Bijv dat mijn keel doorgesneden wordt terwijl ik slaapverlamming heb en wakker, doch hulpeloos in bed lig. Laatst voelde ik mijn halsslagder echt knappen en had ik ff een uurtje nodig om weer een normale hartslag te krijgen.

Ik heb een sterke fantasie, misschien moet ik maar naar r&b gaan luisteren ipv metal.


Ja, dan droom je van mooie dames, veel geld & auto's, wat wil je nog meer?!


Ik ben fan van Schaep, onder andere omdat hij heet is.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 15-02-2009 23:05 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

en neergeschoten worden!!


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


nav
What else?
Usericon van nav
Posted 15-02-2009 23:08 by nav Wijzig reactieProfiel van navQuote dit bericht

quote:
Op 15 februari 2009 23:05 schreef ElitE het volgende:
en neergeschoten worden!!


Ja, dat zou natuurlijk ook kunnen. Maarja, ooit gehoord van 'Burzum killed Mayhem'? Hadden die elkaar maar uitgemoord, wat een kumu is dat zeg! Maar dat ter zijde.

Er ligt altijd gevaar op de loer. Ik bedoel maar.


Ik ben fan van Schaep, onder andere omdat hij heet is.


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 15-02-2009 23:09 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

quote:
Op 15 februari 2009 23:02 schreef Silence het volgende:
Wat ik ook vaak heb, als ik half slaap, dat ik struikel. Tenminste, zo voelt het. Heel vreemd! En dan schrik je wakker..



Waar denk je dat de uitdrukking "in slaap vallen" vandaan komt

Dat heb ik ook vaak, precies als je in slaap valt schrik je weer wakker.

quote:
Op 15 februari 2009 23:04 schreef nav het volgende:
Ja, dan droom je van mooie dames, veel geld & auto's, wat wil je nog meer?!


Als het zo makkelijk gaat, ga ik wel carnavalsmuziek luisteren en dromen over zuipen tot ik er bij neerval.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 15-02-2009 23:10 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 15 februari 2009 23:08 schreef nav het volgende:
Ja, dat zou natuurlijk ook kunnen. Maarja, ooit gehoord van 'Burzum killed Mayhem'? Hadden die elkaar maar uitgemoord, wat een kumu is dat zeg! Maar dat ter zijde.

Er ligt altijd gevaar op de loer. Ik bedoel maar.


kun je eigenlijk het beste nog BZN luisteren, altijd een lekkere palingsmaak in je mond


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


nav
What else?
Usericon van nav
Posted 15-02-2009 23:18 by nav Wijzig reactieProfiel van navQuote dit bericht

quote:
Op 15 februari 2009 23:10 schreef ElitE het volgende:
kun je eigenlijk het beste nog BZN luisteren, altijd een lekkere palingsmaak in je mond


BZN is sowieso onderschat.


Ik ben fan van Schaep, onder andere omdat hij heet is.


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 15-02-2009 23:20 by Schaep Wijzig reactieProfiel van SchaepQuote dit bericht

Ik heb twee keer een slaapverlamming gehad.

De eerste keer droomde ik dat ik 's nachts ging zwemmen in een groot betonnen zwembad, omgeven door bomen. Toen ik dook werd ik door het donkere water naar beneden gezogen, tegen een putje aan, zonder dat ik nog iets kon doen. Ik wilde mijn licht aandoen, maar ik had geen gevoel meer in mijn vingers.

De tweede keer zat ik op de bank en sprong er een grote zwarte panter op me. Hij was zo zwaar dat ik niet meer kon bewegen.


Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen