IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9
Auteur:
Topic : Slaapverlammingen Vorige pagina | Volgende pagina
nav
What else?
Usericon van nav
Posted 15-02-2009 23:21 by nav Wijzig reactieProfiel van navQuote dit bericht

quote:
[
Als het zo makkelijk gaat, ga ik wel carnavalsmuziek luisteren en dromen over zuipen tot ik er bij neerval.


Wat een steek in mijn vrouwenhart. Vind je drank dan werkelijk belangrijker dan gebruinde vrouwen in gouden bikini's?



Ik ben fan van Schaep, onder andere omdat hij heet is.


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 15-02-2009 23:22 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

quote:
Op 15 februari 2009 23:08 schreef nav het volgende:
Ja, dat zou natuurlijk ook kunnen. Maarja, ooit gehoord van 'Burzum killed Mayhem'?



Nee, nog nooit. Vertel? Zowaar metal-gerelateerd


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


nav
What else?
Usericon van nav
Posted 15-02-2009 23:24 by nav Wijzig reactieProfiel van navQuote dit bericht

quote:
Op 15 februari 2009 23:22 schreef Mark het volgende:
Nee, nog nooit. Vertel? Zowaar metal-gerelateerd


Ja, toen jullie mij zo neerbuigend behandelden had ik al gezegd dat ik 'zowaar' naar metal luister!

En je hebt er wel van gehoord meneertje! Wat vindt jij van Burzum en Mayhem?


Ik ben fan van Schaep, onder andere omdat hij heet is.


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 15-02-2009 23:30 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

quote:
Op 15 februari 2009 23:21 schreef nav het volgende:
Wat een steek in mijn vrouwenhart. Vind je drank dan werkelijk belangrijker dan gebruinde vrouwen in gouden bikini's?




Ik denk dat ik juist nachtmerries krijg van de gedachte mijn tampeloeris te parkeren in die bilschuddende golddiggerts die door de hele crew van de desbetreffende zingnegert uitgewoond zijn.


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 15-02-2009 23:32 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

Mayhem kan ik weinig mee, Burzum is gaaf.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


nav
What else?
Usericon van nav
Posted 15-02-2009 23:32 by nav Wijzig reactieProfiel van navQuote dit bericht

quote:
Op 15 februari 2009 23:30 schreef Snaack het volgende:
Ik denk dat ik juist nachtmerries krijg van de gedachte mijn tampeloeris te parkeren in die bilschuddende golddiggerts die door de hele crew van de desbetreffende zingnegert uitgewoond zijn.


Ohja, dat was ik vergeten, jullie hebben wel respect voor vrouwen! . Zo een positief punt aan jullie metalheads(L)

Nouja, de meesten dan. Ik ben me toch uitgescholden in voorgaande topics! Ja echt hoor! Voor stinkhoer en alles


Ik ben fan van Schaep, onder andere omdat hij heet is.


Silence
Usericon van Silence
Posted 15-02-2009 23:32 by Silence Wijzig reactieProfiel van SilenceQuote dit bericht

quote:
Op 15 februari 2009 23:24 schreef nav het volgende:
Ja, toen jullie mij zo neerbuigend behandelden had ik al gezegd dat ik 'zowaar' naar metal luister!

En je hebt er wel van gehoord meneertje! Wat vindt jij van Burzum en Mayhem?


't is lastig een goede reputatie op te bouwen hiero op zm, maar dat maakt het zoi gezellig. net 1 grote familie

OT:dromen over negerts, met allemaal shakende hoertjes eromheen lijkt me nou ook niet geweldig.. Jazz voor het slapen gaan doet het ook altijd goed bij mij


nav
What else?
Usericon van nav
Posted 15-02-2009 23:33 by nav Wijzig reactieProfiel van navQuote dit bericht

quote:
Op 15 februari 2009 23:32 schreef Mark het volgende:
Mayhem kan ik weinig mee, Burzum is gaaf.


Ja, ik schaar ze beide onder het kopje 'KuMu', maar dat komt waarschijnlijk omdat ik als vrouw van de meer melodische metal houd.


Ik ben fan van Schaep, onder andere omdat hij heet is.


nav
What else?
Usericon van nav
Posted 15-02-2009 23:34 by nav Wijzig reactieProfiel van navQuote dit bericht

quote:
Op 15 februari 2009 23:32 schreef Silence het volgende:
't is lastig een goede reputatie op te bouwen hiero op zm, maar dat maakt het zoi gezellig. net 1 grote familie

OT:dromen over negerts, met allemaal shakende hoertjes eromheen lijkt me nou ook niet geweldig.. Jazz voor het slapen gaan doet het ook altijd goed bij mij


Nouja, ik dans heel veel, dus ben wel wat gewend wat dat betreft. Ik heb er niet zoveel problemen mee!


Ik ben fan van Schaep, onder andere omdat hij heet is.


Silence
Usericon van Silence
Posted 15-02-2009 23:35 by Silence Wijzig reactieProfiel van SilenceQuote dit bericht

quote:
Op 15 februari 2009 23:33 schreef nav het volgende:
Ja, ik schaar ze beide onder het kopje 'KuMu', maar dat komt waarschijnlijk omdat ik als vrouw van de meer melodische metal houd.


doe mij maar brute keiharde mannen-metal
Mannen en vrouwen metal? tss..

Schuif je zelf niet in een hokje vrouw!


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 15-02-2009 23:36 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

Het is helemaal niet lastig om een goede reputatie op te bouwen, maar mijn tip zou zijn om in je eerste paar posts niet meteen zonder jezelf even netjes te introduceren als een hysterische trien langzittende bezoekers af te lopen katten. Daar heb je al de Muur of Metalfan voor. Dus met dit soort ongefundeerde zelfmedelijden kom je niet ver.

Maar goed, iedereen verdient een tweede kans.

Welkom op een metal forum. Post eens een paar nuttige bijdrages in een metal-gerelateerd topic en dan kijken we wel weer verder.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


nav
What else?
Usericon van nav
Posted 15-02-2009 23:37 by nav Wijzig reactieProfiel van navQuote dit bericht

quote:
Op 15 februari 2009 23:35 schreef Silence het volgende:
doe mij maar brute keiharde mannen-metal
Mannen en vrouwen metal? tss..

Schuif je zelf niet in een hokje vrouw!


Nee, je hebt eigenlijk gelijk, want ik lust ook wel wat Gorefest, Bloodbath en natuurlijk Slayerr!


Ik ben fan van Schaep, onder andere omdat hij heet is.


nav
What else?
Usericon van nav
Posted 15-02-2009 23:37 by nav Wijzig reactieProfiel van navQuote dit bericht

quote:
Op 15 februari 2009 23:36 schreef Mark het volgende:
Het is helemaal niet lastig om een goede reputatie op te bouwen, maar mijn tip zou zijn om in je eerste paar posts niet meteen zonder jezelf even netjes te introduceren als een hysterische trien langzittende bezoekers af te lopen katten. Daar heb je al de Muur of Metalfan voor. Dus met dit soort ongefundeerde zelfmedelijden kom je niet ver.

Maar goed, iedereen verdient een tweede kans.

Welkom op een metal forum. Post eens een paar nuttige bijdrages in een metal-gerelateerd topic en dan kijken we wel weer verder.


Ehm, weetje?

Het kan me niet zo heel veel schelen wat men van mij vindt


Ik ben fan van Schaep, onder andere omdat hij heet is.


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 15-02-2009 23:46 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

Da's prima, hoeft ook niet, maar het feit blijft dat dit in de eerste plaats een metal-forum is en ik denk dat ik er niet ver naast zit als ik gok dat van je 40-tal posts er maximaal een handvol uberhaupt iets met metal te maken hebben gehad. En de helft ervan beslaat waarschijnlijk het afkatten van andere forum-bezoekers. Het moet natuurlijk wel een beetje van twee kanten komen. Als je bij binnenkomst op een forum graag een warm bad aantreft en een voetmassage, dan ben je hier niet aan het juiste adres. Aan de andere kant hebben mensen die de eerste schifting doorkomen doorgaans wel iets zinnigs te melden, en dat is soms best verfrissend in internetland.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 15-02-2009 23:49 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

waar is dan dat forum dan met dat warme bad en voetmassage?


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


nav
What else?
Usericon van nav
Posted 15-02-2009 23:49 by nav Wijzig reactieProfiel van navQuote dit bericht

quote:
Op 15 februari 2009 23:46 schreef Mark het volgende:
Da's prima, hoeft ook niet, maar het feit blijft dat dit in de eerste plaats een metal-forum is en ik denk dat ik er niet ver naast zit als ik gok dat van je 40-tal posts er maximaal een handvol uberhaupt iets met metal te maken hebben gehad. En de helft ervan beslaat waarschijnlijk het afkatten van andere forum-bezoekers. Het moet natuurlijk wel een beetje van twee kanten komen. Als je bij binnenkomst op een forum graag een warm bad aantreft en een voetmassage, dan ben je hier niet aan het juiste adres. Aan de andere kant hebben mensen die de eerste schifting doorkomen doorgaans wel iets zinnigs te melden, en dat is soms best verfrissend in internetland.


Hihi, vet grappig dat jij zo vol bent van dit forum.

'Eerste schifting' ook. Haha!

Vind ik echt leuk om te lezen! Je houdt je vet goed aan de regels enzo, niet ouwehoeren! Orde op zaken stellen! Kan ik wel waarderen!


Ik ben fan van Schaep, onder andere omdat hij heet is.


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 15-02-2009 23:49 by Schaep Wijzig reactieProfiel van SchaepQuote dit bericht

quote:
Op 15 februari 2009 23:37 schreef nav het volgende:
Ehm, weetje?

Het kan me niet zo heel veel schelen wat men van mij vindt


Ik vind je leuk hoor!


H-K
Jawel!
Usericon van H-K
Posted 15-02-2009 23:49 by H-K Wijzig reactieProfiel van H-KQuote dit berichthttp://haa-kaa.hyves.net/

quote:
Op 15 februari 2009 23:46 schreef Mark het volgende:
Da's prima, hoeft ook niet, maar het feit blijft dat dit in de eerste plaats een metal-forum is en ik denk dat ik er niet ver naast zit als ik gok dat van je 40-tal posts er maximaal een handvol uberhaupt iets met metal te maken hebben gehad. En de helft ervan beslaat waarschijnlijk het afkatten van andere forum-bezoekers. Het moet natuurlijk wel een beetje van twee kanten komen. Als je bij binnenkomst op een forum graag een warm bad aantreft en een voetmassage, dan ben je hier niet aan het juiste adres. Aan de andere kant hebben mensen die de eerste schifting doorkomen doorgaans wel iets zinnigs te melden, en dat is soms best verfrissend in internetland.


Nou post 80% van de mensen hier natuurlijk ook zelden in metaltopics. Verder heeft "het interesseert me niet wat anderen denken" een enorm 16-jarig metalpubertjes gehalte.

Semi-ontopic. Ik had wel erg vaak dat ik verkeerd lag en wakker werd doordat ik de bloedtoevoer aan mijn arm had afgekneld. Hoe vaak het ook gebeurt, elke keer krijg ik een hartverzakking en denk ik dat ik mijn arm kwijt ben.


Life doesn't get much better than this!


nav
What else?
Usericon van nav
Posted 15-02-2009 23:51 by nav Wijzig reactieProfiel van navQuote dit bericht

quote:
Op 15 februari 2009 23:49 schreef ElitE het volgende:
waar is dan dat forum dan met dat warme bad en voetmassage?


Misschien kun je het even googlen?


Ik ben fan van Schaep, onder andere omdat hij heet is.


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 15-02-2009 23:52 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

quote:
Op 15 februari 2009 23:49 schreef nav het volgende:
Hihi, vet grappig dat jij zo vol bent van dit forum.

'Eerste schifting' ook. Haha!

Vind ik echt leuk om te lezen! Je houdt je vet goed aan de regels enzo, niet ouwehoeren! Orde op zaken stellen! Kan ik wel waarderen!




Ah, sarcasme. Hoe ironisch.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


nav
What else?
Usericon van nav
Posted 15-02-2009 23:52 by nav Wijzig reactieProfiel van navQuote dit bericht

quote:
Op 15 februari 2009 23:49 schreef Schaep het volgende:
Ik vind je leuk hoor!


Ik jou


Ik ben fan van Schaep, onder andere omdat hij heet is.


Silence
Usericon van Silence
Posted 15-02-2009 23:52 by Silence Wijzig reactieProfiel van SilenceQuote dit bericht

quote:
Op 15 februari 2009 23:49 schreef nav het volgende:
Hihi, vet grappig dat jij zo vol bent van dit forum.

'Eerste schifting' ook. Haha!

Vind ik echt leuk om te lezen! Je houdt je vet goed aan de regels enzo, niet ouwehoeren! Orde op zaken stellen! Kan ik wel waarderen!



hoe kom ik zo snel mogelijk aan 50 posts in een avond?

Zoek het introductie topic is op met de zoekfunctie. Is leuk


nav
What else?
Usericon van nav
Posted 15-02-2009 23:55 by nav Wijzig reactieProfiel van navQuote dit bericht

quote:
Op 15 februari 2009 23:49 schreef H-K het volgende:
Nou post 80% van de mensen hier natuurlijk ook zelden in metaltopics. Verder heeft "het interesseert me niet wat anderen denken" een enorm 16-jarig metalpubertjes gehalte.

Semi-ontopic. Ik had wel erg vaak dat ik verkeerd lag en wakker werd doordat ik de bloedtoevoer aan mijn arm had afgekneld. Hoe vaak het ook gebeurt, elke keer krijg ik een hartverzakking en denk ik dat ik mijn arm kwijt ben.


Nee, zo bedoel ik het niet echt. Bovendien ben ik zeer zeker geen metalpubertje. Ik ben ook geen pubertje. Ik bedoel ermee te zeggen dat het mij niet zo heel veel kan interesseren wat iemand op een internet forum voor een mening over mij heeft gevormd. Ik ken deze persoon immers niet. Snapt u?

En ja, dat is eng he? En hebben jullie ook wel eens dat je droomt dat je ergens vanaf valt of inderdaad struikelt? Weet je hoe dat komt?

Dan ben je gestopt met ademhalen in je slaap en je lichaam reageert hierop door je hersenen zo'n 'filmpje' af te laten draaien, zodat je schrikt en dus naar adem snakt. Grappig he? :D


Ik ben fan van Schaep, onder andere omdat hij heet is.


nav
What else?
Usericon van nav
Posted 15-02-2009 23:56 by nav Wijzig reactieProfiel van navQuote dit bericht

quote:
Op 15 februari 2009 23:52 schreef Silence het volgende:
hoe kom ik zo snel mogelijk aan 50 posts in een avond?

Zoek het introductie topic is op met de zoekfunctie. Is leuk


Hoezo, krijg je bij 50 posts een cadeautje?


Ik ben fan van Schaep, onder andere omdat hij heet is.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 15-02-2009 23:56 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

wordt binnen 3 werkdagen naar je opgestuurd


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen