IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9
Auteur:
Topic : Slaapverlammingen Vorige pagina
Bijlensmid
Usericon van Bijlensmid
Posted 13-11-2009 16:40 by Bijlensmid Wijzig reactieProfiel van BijlensmidQuote dit bericht

quote:
Op 13 november 2009 16:06 schreef flebbie het volgende:
joh! eindelijk ook een keer een natte droom gehad? leuk dat je het met ons deelt


Een natte droom is een zaadlozing van een man tijdens de slaap. In de meeste gevallen is hier geen sprake van seks of masturbatie. Ook is 'dromen over seks' vaak niet aan de orde, hoewel de meeste mensen dit wel denken. Zo'n zaadlozing komt onder andere doordat de man overdag aan seks heeft gedacht of daar mee bezig is geweest, maar kan ook het gevolg zijn van spanningen of conflicten - veroorzaakt door bijvoorbeeld buiten normale routines te treden - die een ontlading zoeken.

Bij ongeveer 22% van de jongens komt de eerste zaadlozing in een natte droom. Ongeveer de helft van de jongens krijgt helemaal geen natte droom, dit vaak omdat zij bij het denken aan seks meteen overgaan tot masturbatie. Een natte droom hoeft echter niet alleen voor te komen bij jongens die minder vaak masturberen.


_________________________________________________________________________

In mijn 'droom' was er geen enkele sprake van een van de bovengenoemde zaken, dus het was geen natte droom, nee.


Kerken zijn prachtige gebouwen, alleen de fundering is altijd rot.


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 13-11-2009 16:50 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

Toch lief dat je de betekenis van "natte droom" even moest opzoeken.


Lionheart
|"| |''| |"| >')
Usericon van Lionheart
Posted 13-11-2009 16:52 by Lionheart Wijzig reactieProfiel van LionheartQuote dit bericht

quote:
Op 13 november 2009 16:50 schreef MMayo het volgende:
Toch lief dat je de betekenis van "natte droom" even moest opzoeken.


Tja, als je hem nooit hebt gehad...


Bijlensmid
Usericon van Bijlensmid
Posted 13-11-2009 17:04 by Bijlensmid Wijzig reactieProfiel van BijlensmidQuote dit bericht

Ja inderdaad, zou niet zo best zijn als een meisje een natte droom zou hebben.


Kerken zijn prachtige gebouwen, alleen de fundering is altijd rot.


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 13-11-2009 17:11 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 13 november 2009 16:52 schreef Lionheart het volgende:
Tja, als je hem nooit hebt gehad...


Ja das zo, wat een initiatiefrijk persoon toch weer ja.

quote:
Op 13 november 2009 17:04 schreef Bijlensmid het volgende:
Ja inderdaad, zou niet zo best zijn als een meisje een natte droom zou hebben.


Waarom zou dat niet best zijn? Misschien moet je nog eens googlen

[Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 13-11-2009 17:13]


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 13-11-2009 17:14 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 13 november 2009 12:32 schreef Silence het volgende:

Ik had gisteren gedroomd met mijn been in zo'n berenvalklem te zijn gestapt. Toen ik wakker werd deed mijn rechterbeen niks meer. Rotding, duurde 10 minuten voor er weer gevoel en bewegingskracht in kwam.



Vaag zeg, had je er verkeerd op gelegen ofzo dan of was je nog niet goed wakker? Tien minuten is best lang.


Metalhead22
Usericon van Metalhead22
Posted 13-11-2009 17:19 by Metalhead22 Wijzig reactieProfiel van Metalhead22Quote dit berichthttp://www.last.fm/user/kledur

quote:
Op 13 november 2009 16:52 schreef Lionheart het volgende:
Tja, als je hem nooit hebt gehad...


Jij wel, ridder van het net?


...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light...


Bijlensmid
Usericon van Bijlensmid
Posted 13-11-2009 17:43 by Bijlensmid Wijzig reactieProfiel van BijlensmidQuote dit bericht

quote:
Op 13 november 2009 17:11 schreef MMayo het volgende:
Waarom zou dat niet best zijn? Misschien moet je nog eens googlen


Heb ik zojuist gedaan, maar dan kom ik hier op uit:



Gadverdamme MMayo, dat is inderdaad niet best!!!


Kerken zijn prachtige gebouwen, alleen de fundering is altijd rot.


De Ulk
Ulkamania!
Usericon van De Ulk
Posted 13-11-2009 17:48 by De Ulk Wijzig reactieProfiel van De UlkQuote dit bericht

quote:
Op 13 november 2009 17:04 schreef Bijlensmid het volgende:
Ja inderdaad, zou niet zo best zijn als een meisje een natte droom zou hebben.


Squirting in your sleep.

Hehe, als ik nog in een band zou spelen, had ik een geweldige songtitel gehad.


Bareuh...


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 13-11-2009 17:56 by De Tegenpartij Wijzig reactieProfiel van De TegenpartijQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

I hear the secrets that you keep, when you're squirting in your sleep. Mooi, ja.


En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


Lionheart
|"| |''| |"| >')
Usericon van Lionheart
Posted 13-11-2009 18:10 by Lionheart Wijzig reactieProfiel van LionheartQuote dit bericht

quote:
Op 13 november 2009 17:19 schreef Metalhead22 het volgende:
Jij wel, ridder van het net?


Nee, ik ook niet.


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 13-11-2009 18:10 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 13 november 2009 17:43 schreef Bijlensmid het volgende:
Heb ik zojuist gedaan, maar dan kom ik hier op uit:



Gadverdamme MMayo, dat is inderdaad niet best!!!


Oja, sorrie.. die krijg je als je GoogleGay gebruikt. Wist niet dat jij die versie had, ging er vanuit dat jij de "gewone" google versie gebruikte.


Metalhead22
Usericon van Metalhead22
Posted 17-11-2009 12:53 by Metalhead22 Wijzig reactieProfiel van Metalhead22Quote dit berichthttp://www.last.fm/user/kledur

Heftigste slaapverlamming tot nu heb ik gehad toen ik bij vrouwlief Silence sliep, in Eindhoven. De tering, dat was niet bepaald prettig

En toch ergens ook weer wel, maar dat zal te maken hebben met mijn nachtmerrie fascinatie, hehe.


...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light...


Silence
Usericon van Silence
Posted 17-11-2009 12:57 by Silence Wijzig reactieProfiel van SilenceQuote dit bericht

Dat was goed vreemd ja, ook om te zien. Staat me alleen nog maar heel vaag bij, omdat ik nog half sliep.


Heidenkloon
Usericon van Heidenkloon
Posted 17-11-2009 18:16 by Heidenkloon Wijzig reactieProfiel van HeidenkloonQuote dit bericht

Vorige week een omgekeerde slaapverlamming gehad. Ik had hem namelijk in een droom.
Ik droomde dat ik in de flat was waar ik toen ik een jaar of 12 was met mijn moeder woonde. Maar de flat was helemaal leeg, geen meubilair of niks, het hele flatgebouw was leeg. Sterker nog, ik was alleen op de wereld. Ik drukte mijn neus tegen de ijskoude beslagen ramen, maar de buitenwereld was leeg en donker. De hele sfeer van de droom was heel kil ende donker. Op een gegeven moment wilde ik gaan pitten op mijn vroegere kamer en kreeg een slaapverlamming voor het inslapen en toen ik me uit de verlamming wist te slaan werd ik thuis op de bank wakker. De droom was heel realistisch. Vreemd.


Kaaskop
Usericon van Kaaskop
Posted 17-11-2009 18:18 by Kaaskop Wijzig reactieProfiel van KaaskopQuote dit bericht

Weird dit allemaal om zo te lezen...Gelukkig zelf geen last van.


Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen