IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
Auteur:
Topic : Wat zou je doen met 1 miljoen? Volgende pagina
Marty
Usericon van Marty
Posted 09-03-2001 11:31 by Marty Wijzig reactieProfiel van MartyQuote dit bericht

Altijd leuk om over na te denken

Ik zou in ieder geval een goed poosje op vakantie gaan. Beetje rondtrekken in Australie of zo, beetje relaxen op een mooi tropisch strandje, en god weet waar nog meer.. misschien dat ik wel af en toe iemand laat overkomen die d'r zin in heeft of zo

En voor de rest, beetje rente trekken en misschien een leuk autotje van kopen of zo..



suzanne
Goddess
Usericon van suzanne
Posted 09-03-2001 11:37 by suzanne (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van suzanneQuote dit bericht

quote:
Op 9 maart 2001 11:31 schreef Marty het volgende:
, beetje relaxen op een mooi tropisch strandje, en god weet waar nog meer.. misschien dat ik wel af en toe iemand laat overkomen die d'r zin in heeft of zo


ik zou een mooi vrijstaand huis kopen aan de rand van het bos (huisje op de hei ) met een mooie grote lap grond er om heen. Als ik dan nog geld over heb wil ik eigenlijk ook nog wel een zwarte Porsche Carrera cabriolet.......en......een arabisch paard.....en....en... (hmmm...ik heb duidelijk niet genoeg aan een miljoen )

[Dit bericht is gewijzigd door suzanne op 09-03-2001 11:38]


I've been sleeping a thousand years it seems...got to open my eyes to everything...


Paul
GOD
Usericon van Paul
Posted 09-03-2001 12:51 by Paul (Administrator) Wijzig reactieProfiel van PaulQuote dit berichthttp://https://www.brainoverload.nl/

je ziet het al ... ik heb hier niets in te brengen


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 09-03-2001 13:38 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

1 miljoen ...
Hmm eerst een vet hard feest in ATAK geven, gratis bier gratis vreten voor iedereen.
Dan een kasteeltje in Finland kopen (met T1 lijn) en dan daar de rest van me leven daar rentenieren, beetje schrijven, beetje muziek (leren) maken. Gewoon weg van het verrotte drukke nederlandse.


Yirroth
Usericon van Yirroth
Posted 09-03-2001 14:47 by Yirroth Wijzig reactieProfiel van YirrothQuote dit bericht

Vrijstaand huis kopen in the middle of nowhere waarin ik een studiootje kan vestigen.

En als er nog geld overblijft een feestje in mijn tuin houden waar ik Dimmu laat optreden!


"Of course they're alive! You can't make music by hitting dead creatures!"


Fire
Usericon van Fire
Posted 09-03-2001 22:57 by Fire (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van FireQuote dit berichthttp://www.gratix.nl

Eerste ff een stukje grond kopen, dan een huisje (laten) bouwen. En dan meteen een goede auto kopen!



Jade
Usericon van Jade
Posted 21-02-2002 18:42 by Jade Wijzig reactieProfiel van JadeQuote dit bericht

terug van de dood


aerodis
Usericon van aerodis
Posted 21-02-2002 18:44 by aerodis Wijzig reactieProfiel van aerodisQuote dit bericht

ik zou lekker niks doen!
gewoon dumpen op de bank, en dan lekker blijven pinnen tot het op is


Rectum Lobotomy
Usericon van Rectum Lobotomy
Posted 21-02-2002 18:46 by Rectum Lobotomy Wijzig reactieProfiel van Rectum LobotomyQuote dit bericht

ik zou weggaan en wegblijven......


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 21-02-2002 18:52 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

ik zou het doneren aan afrika (yeah right)


Fire
Usericon van Fire
Posted 21-02-2002 18:54 by Fire (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van FireQuote dit berichthttp://www.gratix.nl

quote:
Op 21 februari 2002 18:42 schreef Jade het volgende:
terug van de dood
Over ouwe koeien gesproken, maar euh.. dit topic was dus opgericht toen de gulden nog bestond



linknl
MONEY talks BULLSHIT walks
Usericon van linknl
Posted 21-02-2002 18:56 by linknl Wijzig reactieProfiel van linknlQuote dit bericht

Hier alles verpatsen en naar azië verkassen.
Daar een mooi huis bouwen en een bedrijf starten. en van de zon genieten.


Lady Rose
Super Woman
Usericon van Lady Rose
Posted 21-02-2002 19:01 by Lady Rose Wijzig reactieProfiel van Lady RoseQuote dit bericht

Ik zou meteen me baan opzeggen en het eerste beste vliegtuig pakken. Kan me niet schelen waarheen zolang ik hier maar weg ben.
Verder zou ik de schulden van me ouders aflossen en een huis voor ze kopen en dan met de noorderzon vertrekken.....


bla...bla...bla...


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 21-02-2002 19:30 by Dwaallicht Profiel van DwaallichtQuote dit bericht

Ik laat dit berticht niet staan ivm de momentele gevoeligheid van dit bericht.

[Dit bericht is gemodereerd door Fire op 21-02-2002 20:25]


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 21-02-2002 19:32 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

uhm... uitgeven aan dingen diek graag doe

- muziek
- concerten (maar dat valt onder muziek)
- renske


Je moeder.


McDoom
[Dit bericht is gemodereerd door zillah-morte]
Usericon van McDoom
Posted 21-02-2002 19:33 by McDoom Profiel van McDoomQuote dit bericht

quote:
Op 21 februari 2002 19:30 schreef Dwaallicht het volgende:


ivm quote verwijderd

[Dit bericht is gemodereerd door Fire op 21-02-2002 20:26]


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 21-02-2002 19:36 by Dwaallicht Profiel van DwaallichtQuote dit bericht

quote:
Op 21 februari 2002 19:33 schreef McDoom het volgende:


I.v.m quote op quote verwijderd

[Dit bericht is gemodereerd door Fire op 21-02-2002 20:27]


Azagthoth
One RG2550EX in the pocket!
Usericon van Azagthoth
Posted 21-02-2002 19:45 by Azagthoth Wijzig reactieProfiel van AzagthothQuote dit berichthttp://www.playsomeguitar.com

met 1miljoen zou ik een klein studiootje beginnen en waarschijnlijk daar de grootste deel van mijn tijd doorbrengen.



winters rage
I am my own savior
Usericon van winters rage
Posted 21-02-2002 19:46 by winters rage Wijzig reactieProfiel van winters rageQuote dit bericht

ik zou 5 ton wegzetten en 5 ton meenemen op swerelds grootste jacht op comics(zijn er nog maar etterlijke 1000en die ik nog wil hebben)boeken,cd en kleding van de bekende menselijke geschiedenis


My madness, my sadness


Abaddon
Owner of the deep
Usericon van Abaddon
Posted 21-02-2002 19:54 by Abaddon Wijzig reactieProfiel van AbaddonQuote dit bericht

Lekker relaxen en verder gaan waar ik mee bezig was, maar wel wat luxer...


Deus et Nocta no faciunt fustra


Shadow_Smile
Mr. Bitch
Usericon van Shadow_Smile
Posted 21-02-2002 19:55 by Shadow_Smile Wijzig reactieProfiel van Shadow_SmileQuote dit bericht

1 miljoen ???

tja,............................

Een eigen huisje, met in de tuin een BUBBELBAD voor 6 personen.

en de rest van het geld ??? Rente vangen


Wiegen Meister !


Fire
Usericon van Fire
Posted 21-02-2002 20:28 by Fire (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van FireQuote dit berichthttp://www.gratix.nl

quote:
Op 21 februari 2002 19:55 schreef Shadow_Smile het volgende:
1 miljoen ???

tja,............................

Een eigen huisje, met in de tuin een BUBBELBAD voor 6 personen.

en de rest van het geld ??? Rente vangen
Toch niet dat bubbelbad waarvan ik een keer een clip voorbij zag komen op TheBoX



Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 21-02-2002 21:17 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 21 februari 2002 19:55 schreef Shadow_Smile het volgende:
1 miljoen ???

tja,............................

Een eigen huisje, met in de tuin een BUBBELBAD voor 6 personen.

en de rest van het geld ??? Rente vangen


Chillen chillen chillen in het bubbelbad !!


Dargull
actual size
Usericon van Dargull
Posted 21-02-2002 21:25 by Dargull Wijzig reactieProfiel van DargullQuote dit bericht

quote:
Op 21 februari 2002 18:44 schreef aerodis het volgende:
ik zou lekker niks doen!
gewoon dumpen op de bank, en dan lekker blijven pinnen tot het op is





(en m'n eigen kroeg beginnen)

[Dit bericht is gewijzigd door Dargull op 21-02-2002 21:26]


Beli Mawr
Great god Cernunnos, return to Earth again!
Usericon van Beli Mawr
Posted 21-02-2002 21:28 by Beli Mawr (Moderator) Wijzig reactieProfiel van Beli MawrQuote dit berichthttp://www30.brinkster.com/belimawr

Klein vraagje, dat milljoen, is dat gerekend in Nederlandse gulden, Belgische frank of in Euro?


Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE


Dargull
actual size
Usericon van Dargull
Posted 21-02-2002 21:32 by Dargull Wijzig reactieProfiel van DargullQuote dit bericht

Pound Sterling!


Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen