IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : De Nederlandse Voetbalcompetitie Vorige pagina | Volgende pagina
Mies
...
Usericon van Mies
Posted 11-01-2005 17:54 by Mies Profiel van Mieshttp://www.terrafyght.com

Kokmeijer kan niet meer voetballen

UTRECHT - 11/01/05 - Niels Kokmeijer (27) moet stoppen met voetballen. De aanvaller van Go Ahead Eagles liep op 17 december een dubbele beenbreuk op na een grove charge van Sparta-speler Rachid Bouaouzan. De artsen opereerden Kokmeijer vier keer, maar konden de schade niet herstellen. Het is zelfs twijfelachtig of hij ooit weer normaal kan lopen.

Bouaouzan werd door de KNVB voor twaalf wedstrijden geschorst. Een paar dagen na het incident deed Kokmeijer aangifte bij de politie wegens het toebrengen van zwaar lichamelijk letsel. In het Erasmus Medisch Centrum in Rotterdam constateerden de artsen dat spieren, spierweefsel en één van de drie slagaders kapot waren, waarna deze operatief werden verwijderd. Kokmeijer krijgt nu misschien een spier uit zijn rug in zijn been.

Kokmeijer begon zijn loopbaan in 1998 bij FC Volendam, waar hij na drie seizoenen vertrok. Bij zijn volgende club, SC Heerenveen, kwam de aanvaller niet aan spelen toe mede door een kuitblessure. HFC Haarlem haalde hem vorig seizoen weg uit Friesland. Afgelopen zomer stapte Kokmeijer over naar Go Ahead Eagles, waarvoor hij vier treffers maakte in 14 competitieduels.


En de dader krijgt 12 wedstrijden, waarvan 2 voorwaardelijk...




aerodis
Usericon van aerodis
Posted 11-01-2005 17:55 by aerodis Profiel van aerodis

tja, het is en blijft een voetbalovertreding. Denk je dat die kerel dacht: zo, ik ga die gozer even voor zn leven van het voetbalveld schoppen?


filosofem
Usericon van filosofem
Posted 11-01-2005 18:09 by filosofem Profiel van filosofem

Mooi. Weer een Eagle minder.


A.
Twenty Four Hours
Usericon van A.
Posted 14-01-2005 15:40 by A. Profiel van A.

Van Gaal trainer van AZ.

Wat vinden we ervan?

Ik verheug me nu al weer op de persconferenties ....


Welcome to the Atrocity Exhibition


Immortella
Only the good die young!
Usericon van Immortella
Posted 14-01-2005 15:56 by Immortella Profiel van Immortella

Ik vind van Gaal een arrogante überkwal, maar wel ééntje die destijds met Ajax erg mooie successen heeft behaald.
Idd, die persconferenties worden weer lachen, maar van mij had hij in het buitenland mogen blijven.


..."Hate can only create more hate"...


NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 14-01-2005 16:00 by NecRobert (Hoofdredacteur) Profiel van NecRobert

Beter dan nu kan het niet gaan met AZ, dus ik snap de uitdaging voor de heer van Gaal niet zo (behalve $$$ natuurlijk...). Het zal hoe dan ook volgend jaar minder gaan met AZ en daar zal hij op aangekeken worden en Co wordt dan weer extra geprezen en gemist. Dat heeft Cootje toch maar weer mooi voormekaar.

Daarnaast denk ik dat Louietje wel ff met Dick gesproken heeft over eventuele aankopen die hij mag doen


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 14-01-2005 16:16 by altx Profiel van altx

quote:
Op 14 januari 2005 15:40 schreef A. het volgende:
Van Gaal trainer van AZ.

Wat vinden we ervan?

Ik verheug me nu al weer op de persconferenties ....


Wat stel jij een stomme vragen zeg! Ben ik nou zo slim of...














Hehehehe...


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


chriz
Dóh!
Usericon van chriz
Posted 14-01-2005 16:17 by chriz Profiel van chrizhttp://www.youtube.com/user/facesofcain

quote:
Op 14 januari 2005 16:00 schreef NecRobert het volgende:
Beter dan nu kan het niet gaan met AZ, dus ik snap de uitdaging voor de heer van Gaal niet zo (behalve $$$ natuurlijk...). Het zal hoe dan ook volgend jaar minder gaan met AZ en daar zal hij op aangekeken worden en Co wordt dan weer extra geprezen en gemist. Dat heeft Cootje toch maar weer mooi voormekaar.

Daarnaast denk ik dat Louietje wel ff met Dick gesproken heeft over eventuele aankopen die hij mag doen


Zoals Ikedia, speelt de komende 3 seizoenen voor AZ



A.
Twenty Four Hours
Usericon van A.
Posted 14-01-2005 16:18 by A. Profiel van A.

quote:
Op 14 januari 2005 16:17 schreef chriz het volgende:
Zoals Ikedia, speelt de komende 3 seizoenen voor AZ


Nee hoor. Hij gaat spelen voor Tottenham


Welcome to the Atrocity Exhibition


chriz
Dóh!
Usericon van chriz
Posted 14-01-2005 16:19 by chriz Profiel van chrizhttp://www.youtube.com/user/facesofcain

quote:
Op 14 januari 2005 16:18 schreef A. het volgende:
Nee hoor. Hij gaat spelen voor Tottenham
uhuh

http://www.az.nl/iFrame/content.php?category=19&id=2554&template=big-thumb-frame



chriz
Dóh!
Usericon van chriz
Posted 14-01-2005 16:20 by chriz Profiel van chrizhttp://www.youtube.com/user/facesofcain

Ander nieuwtje trouwens; Real Madrid begint verstand te krijgen, ze hebben Gravesen gekocht.



A.
Twenty Four Hours
Usericon van A.
Posted 14-01-2005 16:20 by A. Profiel van A.

www.vi.nl

Door de interesse van Tottenham Hotspur voelde AZ zich gedwongen ruchtbaarheid te geven over de al gesloten overeenkomst met Pius Ikedia. Maar de Nigeriaan zelf spreekt alles tegen.
'Pius Ikedia (11 juli 1980) is vanaf 1 juli 2005 AZ'er. De Nigeriaanse aanvaller tekende eerder dit seizoen een arbeidsovereenkomst die hem voor drie jaar aan AZ verbindt', was de mededeling van AZ. Al een half jaar geleden verzekerde de Alkmaarse club zich van de diensten van Ikedia.

Maar de stellige mededeling ten spijt, het is niet zeker dat Ikedia volgend seizoen ook werkelijk in Alkmaar speelt. Volgens BN De Stem heeft het er alle schijn van dat de Nigeriaan zich ook verbonden heeft aan Tottenham Hotspur.

'Wij denken dat Ikedia inmiddels twee contracten heeft ondertekend', zegt Ton Smit namens Stichting Fair Deal Sportsmanagement (FDS), het bureau dat naar eigen zeggen Ikedia vertegenwoordigt. 'Bij AZ is dat zeker het geval. En Arnesen beweert dat Ikedia ook bij Spurs heeft getekend.'

Volgens Smit is er sprake van een misverstand. 'Ikedia wilde van het contract bij AZ af en wij hebben gezegd dat we daarover met die club zouden gaan praten. We zouden volgende week om de tafel gaan zitten. Ik denk dat Ikedia heeft gedacht dat het contract met AZ al van de baan was. Dat is echter niet zo.'

Tegenover BN De Stem zegt AZ-directeur Voetbalzaken Martin van Geel geen weet te hebben van dat Ikedia onder het contract uit wilde. 'En er stond ook geen overleg met zijn zaakwaarnemers op de agenda. Hij heeft getekend en wij gaan ervan uit dat hij de komende drie seizoenen bij ons voetbalt.'

De hoofdpersoon kan geen uitsluitsel geven. Vanuit het trainingskamp van RBC in Turkije spreekt de Ajax-huurling Ikedia alles tegen: AZ en Tottenham.



Welcome to the Atrocity Exhibition


chriz
Dóh!
Usericon van chriz
Posted 14-01-2005 16:21 by chriz Profiel van chrizhttp://www.youtube.com/user/facesofcain

Hmmz, dat had ik niet gezien, thanx.



Burzum
Usericon van Burzum
Posted 21-01-2005 0:03 by Burzum Profiel van Burzumhttp://www.last.fm/user/Raymond1982

Schop!

a.s zondag gaat heerschen in de Galgenwaard. Gaat echt een heksenketel worden tegen de joden.

Forza Utreg!

[Dit bericht is gewijzigd door Burzum op 21-01-2005 0:04]


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 21-01-2005 11:58 by Mark Profiel van Mark

Over dat Ikedia gedoe, AZ heeft verzuimd contact op te nemen met Ajax en RBC voor, tijdens en na de ondertekening. Dit is wel verplicht, dus als er wat doorgespit wordt dan kan dat AZ contyract zo de prullenbak in.

Uitermate slordig, vooral aangezien AZ dit had moeten weten, want ze hebben vanwege exact diezelfde fout destijds (ik geloof) Perez kunnen halen.

En Tottenham heeft zich geloof ik al definitief teruggetrokken.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 22-01-2005 11:23 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

KNVB publiceert zwarte lijst met kwetsende uitspraken

De KNVB heeft een zwarte lijst met verboden verwensingen gepubliceerd. Voortaan zal na uiten van deze termen door supportersgroepen worden opgetreden. Eenieder weet nu exact van hoe en wat.

Een adviescommissie bestaande uit juristen, arbiters, vertegenwoordigers van spelers en oud-coaches stelde de lijst op. Het bestuur betaald voetbal heeft deze nu overgenomen. Kwetsende verwijzingen naar ras, geloof of bevolkingsgroep zijn verboden. Verwijzingen naar geslachtsdelen, schapengeblaat, gesis, vuurwerkgeluiden, hoeren en ziekten worden niet meer getolereerd. Ook termen als Hamas en geitenneuker staan er op. Allen woorden die momenteel bij menig fanatiek supporter nog in de mond liggen.

De bedoeling is dat eenieder nu weet welke teksten wel en welke niet mogen worden geroepen. Die duidelijkheid was er eerder niet. Mocht een verboden term massaal geroepen worden dan kan de wedstrijd worden stilgelegd, aldus de voetbalbond.


zal lastig zijn om in de praktijk uit te voeren lijkt me. stel ik sta naast chelman/snaack/m/ op de tribune. ik zeg dan; MARIJNISSEN REGEERT. zij reageren met: tssssssssk. is dat dan een verboden sis-geluid? leidt dat tot een stadionverbod???


arrebar
On the turning away
Usericon van arrebar
Posted 22-01-2005 11:24 by arrebar (Speciaal lid) Profiel van arrebarhttp://www.asbestmetal.nl

Als het aan chel lag was marijnissen al een woord waarvoor de wedstrijd stilgelegd kan worden.


"Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 22-01-2005 11:27 by Chelman Profiel van Chelman

Het roepen van 'Marijnissen Regeert' is een kwetsend spreekkoren op zich. Verder is het smaad aangezien Marijnissen (god zij dank) niet in de regering zit....

Als de overheid zich met nuttige dingen zou bezighouden...oh wacht...dat is een pertinente onmogelijkheid.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 22-01-2005 11:27 by Chelman Profiel van Chelman

quote:
Op 22 januari 2005 11:24 schreef arrebar het volgende:
Als het aan chel lag was marijnissen al een woord waarvoor de wedstrijd stilgelegd kan worden.


Marijnissen en kanker zijn dan ook synoniem.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 22-01-2005 11:30 by M. Profiel van M.

Die zwarte lijst is echt wel gay.


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 22-01-2005 11:37 by Mutilator (Moderator) Profiel van Mutilatorhttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 22 januari 2005 11:23 schreef attila_de_hun het volgende:
KNVB publiceert zwarte lijst met kwetsende uitspraken

De KNVB heeft een zwarte lijst met verboden verwensingen gepubliceerd. Voortaan zal na uiten van deze termen door supportersgroepen worden opgetreden. Eenieder weet nu exact van hoe en wat.

Een adviescommissie bestaande uit juristen, arbiters, vertegenwoordigers van spelers en oud-coaches stelde de lijst op. Het bestuur betaald voetbal heeft deze nu overgenomen. Kwetsende verwijzingen naar ras, geloof of bevolkingsgroep zijn verboden. Verwijzingen naar geslachtsdelen, schapengeblaat, gesis, vuurwerkgeluiden, hoeren en ziekten worden niet meer getolereerd. Ook termen als Hamas en geitenneuker staan er op. Allen woorden die momenteel bij menig fanatiek supporter nog in de mond liggen.

De bedoeling is dat eenieder nu weet welke teksten wel en welke niet mogen worden geroepen. Die duidelijkheid was er eerder niet. Mocht een verboden term massaal geroepen worden dan kan de wedstrijd worden stilgelegd, aldus de voetbalbond.
...


Geweldig man dat liberale beleid tegenwoordig; ze proberen je gewoon van alle kanten de mond te snoeren


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 22-01-2005 11:42 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

quote:
Op 22 januari 2005 11:27 schreef Chelman het volgende:
Het roepen van 'Marijnissen Regeert' is een kwetsend spreekkoren op zich. Verder is het smaad aangezien Marijnissen (god zij dank) niet in de regering zit....

Als de overheid zich met nuttige dingen zou bezighouden...oh wacht...dat is een pertinente onmogelijkheid.


maar die kreet staat niet op die lijst!!! Het mag dus. het is namelijk niet verboden om science fictionkreten te uiten.

maar serieus, zo een lijst is natuurlijk dikke shit. hoe ga je dat in de praktijk uitvoeren? om de 10 minuten de wedstrijd stilleggen? Mag je de kreten wel in het engels, arabisch, pools etc. uiten? dat is nooit te voorkomen. dikke bullshit dus zo een lijst.

[Dit bericht is gewijzigd door attila_de_hun op 22-01-2005 11:44]


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 22-01-2005 11:45 by Chelman Profiel van Chelman

quote:
Op 22 januari 2005 11:42 schreef attila_de_hun het volgende:
maar die kreet staat niet op die lijst!!! Het mag dus. het is namelijk niet verboden om science fictionkreten te uiten.

maar serieus, zo een lijst is natuurlijk dikke shit. hoe ga je dat in de praktijk uitvoeren? om de 10 minuten de wedstrijd stilleggen? Mag je de kreten wel in het engels, arabisch, pools etc. uiten? dat is nooit te voorkomen. dikke bullshit dus zo een lijst.


De lijst vind ik niet zo boeiend. Het zijn namelijk nog steeds dezelfde dingen die toch al niet 'mochten'. Ze zijn nu alleen benoemd. M.a.w. er verandert niks.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 22-01-2005 11:47 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

quote:
Op 22 januari 2005 11:45 schreef Chelman het volgende:
De lijst vind ik niet zo boeiend. Het zijn namelijk nog steeds dezelfde dingen die toch al niet 'mochten'. Ze zijn nu alleen benoemd. M.a.w. er verandert niks.


toch wel. er is nu namelijk wel "duidelijkheid", zie het berichtje, en die kreten mogen nu 'echt' niet. Het is alleen de vraag of er consequent opgetreden gaat worden. (niet te hopen).


lykle_wolfheart
Usericon van lykle_wolfheart
Posted 22-01-2005 14:10 by lykle_wolfheart Profiel van lykle_wolfhearthttp://www.gothtronic.com

Schapengeblaat, waarom niet?


no text supplied


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen