IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : De Nederlandse Voetbalcompetitie Vorige pagina | Volgende pagina
attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 25-01-2005 14:25 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

quote:
Op 25 januari 2005 14:21 schreef Chelman het volgende:
Niks slechts over Jorien.

Hij heeft de club van de ondergang gered en hij steunt het al jarenlang met zijn privevermogen.
en als de beste man falliet is kom jij " in the picture" ?


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 25-01-2005 14:26 by Chelman Profiel van Chelman

quote:
Op 25 januari 2005 14:25 schreef attila_de_hun het volgende:
en als de beste man falliet is kom jij " in the picture" ?
Jorien gaat niet failliet. Jorien is geen domme rukker. Ik kan me met de beste man niet meten op zowel financieel als zakelijk gebied.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 25-01-2005 14:43 by Mark Profiel van Mark

Jorien is wel met een noodvaart zijn krediet aan het verspelen. Ze moeten die hele Feyenoord scouting eens opdoeken en wat capabele figuren daar neer zetten.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 25-01-2005 15:06 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

quote:
Op 25 januari 2005 14:26 schreef Chelman het volgende:
Jorien gaat niet failliet. Jorien is geen domme rukker. Ik kan me met de beste man niet meten op zowel financieel als zakelijk gebied.


en de lengte van eeuhh "je-weet-wel"??? of wie kan het verst spugen??

kom op man, zo een verheerlijking. tuurlijk kun jij jezelf wel meten met hem. kom op! Hou van jezelf! tsjakka!


Hoolie99
Usericon van Hoolie99
Posted 25-01-2005 15:41 by Hoolie99 Profiel van Hoolie99

quote:
Op 25 januari 2005 14:21 schreef Chelman het volgende:
Niks slechts over Jorien.

Hij heeft de club van de ondergang gered en hij steunt het al jarenlang met zijn privevermogen.



Klopt Chelman... Jorien heeft destijds de club gered waar ik hem ook dankbaar voor ben.


MAAR...en nu zet die oogkleppen maar eens af:


Als Jeroen daadwerkelijk zo'n goede voorzitter is...


1) waarom verkopen wij onze beste spelers dan altijd voor een appel en een ei terwijl de neuzen en de lampjes een veelvoud voor hun spelers vangen ?

2) waarom heeft Feyenoord nooit geld voor aankopen terwijl we wel de club zijn met de grootste achterban in NL en de meeste potentie in het bedrijfsleven ?

3) waarom hebben de kapitaalkrachtige Rotterdamse havenbaronnen nooit een stuiver in Feyenoord willen steken ? Vergelijk dat maar eens met de steun van een bedrijf als Philips aan P$V.

4) waarom zien we onze jeugdspelers (zo goed als) nooit terug in het 1e elftal, terwijl die gastjes in de jeugdcompetities wel regelmatig de vloer aanvegen met de jeugdelftallen van de neuzen, die wel elk jaar een x-aantal jeugdspelers hebben die doorbreken in het eerste en later voor veel, heel veel geld verkocht worden ?

5) waarom moeten wij al jarenlang uit alle uithoeken van de wereld dure spelers aantrekken (en dan heb ik het vooral over het salaris van spelers van buiten de EU) die geen haar beter zijn dan onze eigen jeugdspelers, die voor een schijntje van die bedragen het gras willen opvreten omdat Feyenoord hun club is ?

6) waarom hakt Jeroen al jarenlang in op de KNVB, de overheid en alle 'zogenaamde' boze vijanden van de club ? Ok deze zal ik je kado geven... om de aandacht van zijn eigen falen te verbloemen!

7) waarom is de sfeer in de Kuip de laatste jaren zo goed al dood ? De term 'Ajax publiek' is de laatste jaren meer van toepassing op de sfeer in de Kuip dan in de Arena. Ik kan me gvd tijden herinneren dat er amper 10.000 man op de tribune zat maar dat die wel 3x zoveel lawaai maakten als het uitgeselecteerde broodtrommelpubliek dat er nu zit. Hele gezinnetjes die er gezellig een dagje uit van maken maar die ook fluitend de Kuip weer uitlopen, ook al is er verloren.

8) waarom hebben we met Ruudje Dil een trainer in huis gehaald die nog totaal niks gepresteerd heeft als trainer ? Voor absurde bedragen een compleet 11-tal bij elkaar kopen (zoals bij Chelsea) en daarmee een prijs winnen noem ik geen prestatie.

9) waarom kan ik me de laatste jaren niet meer vereenzelvigen met de club die ik al sinds 1984 een warm hart toedraag en waar ik meer dan 10 jaar week in, week uit bij op de tribune heb gezeten ? Een club waar ik jaarlijks een half jaarsalaris aan spendeerde ? Tot wedstrijden in Porto, Rome, Turijn, Milaan aan toe.

10) waarom zit de enige echte Mr. Feyenoord (Wim Jansen) al jarenlang knarsentandend thuis op de bank met leedzame ogen toe te kijken hoe zijn (en onze!) club langzaam de afgrond wordt in ingeholpen ?


En zo kan ik nog wel een tijdje doorgaan...

Het wordt tijd dat Jeroen zijn conclusies trekt en plaats maakt voor mensen die wel een echt Feyenoord hart hebben. Mensen die hun eigen opgeblazen ego niet boven het belang van de club stellen.

Zodat echte clubmensen (ik noem een Wim Jansen, Willem van Hanegem, etc) de club weer sportief gezond kunnen maken.


Maar als jij dat allemaal niet wil zien...

[Dit bericht is gewijzigd door Hoolie99 op 25-01-2005 15:46]


!!! THE SIGN IS ON !!!


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 25-01-2005 15:52 by altx Profiel van altx

quote:
Op 25 januari 2005 15:41 schreef Hoolie99 het volgende:
(...)

10) waarom zit de enige echte Mr. Feyenoord (Wim Jansen) al jarenlang knarsentandend thuis op de bank met leedzame ogen toe te kijken hoe zijn (en onze!) club langzaam de afgrond wordt in ingeholpen ?

(...)



Ik vind het een mooi verhaal. Alleen vind ik het persoonlijke een beetje jammer dat je Wim Jansen zo idealiseert (heb je toevallig ook op Pim Fortuyn gestemd een tijdje geleden?).

Wim Jansen zal best een betere trainer zijn dan Ruud Gullit, dat ben ik helemaal met je eens, maar om hem nu gelijk als De Verlosser te zien, gaat me een beetje ver (en houdt daarbij ook het risico van een enorme teleurstelling in, mocht hij met dat zooitje ongeregeld ook niks aan kunnen vangen...).


edit: En o ja, waarom tik je consequent Jeroen?

[Dit bericht is gewijzigd door altx op 25-01-2005 15:52]


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


Hoolie99
Usericon van Hoolie99
Posted 25-01-2005 16:01 by Hoolie99 Profiel van Hoolie99

Omdat Wim Jansen wel iemand is met een duidelijke visie, daarnaast iemand met een echt Feyenoord hart.

Ik bedoel vraag maar aan een willekeurige supporter wie zich Mr. Feyenoord mag noemen dan dan krijg je gegarandeerd als antwoord : Wimpie Jansen.


Natuurlijk zal hij eerst schoon schip moeten maken in de huidige chaos en daar zal ook tijd in gaan zitten maar het beleid van de laatste jaren is simpelweg WANBELEID (zie ook mijn aangegeven punten).


Jorien noem ik Jeroen omdat hij vroeger zo vaak genoemd werd in de media. Dat vond hij nooit leuk vandaar. In supporterskringen wordt hij vaker Jeroen genoemd. Steekt verder niks achter.


!!! THE SIGN IS ON !!!


Hoolie99
Usericon van Hoolie99
Posted 25-01-2005 16:02 by Hoolie99 Profiel van Hoolie99

Nee hoor ik heb destijds niet op Pim Fortuyn gestemd. Ik heb niks met politiek.


!!! THE SIGN IS ON !!!


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 25-01-2005 16:04 by altx Profiel van altx

quote:
Op 25 januari 2005 16:01 schreef Hoolie99 het volgende:
Omdat Wim Jansen wel iemand is met een duidelijke visie, daarnaast iemand met een echt Feyenoord hart.

Ik bedoel vraag maar aan een willekeurige supporter wie zich Mr. Feyenoord mag noemen dan dan krijg je gegarandeerd als antwoord : Wimpie Jansen.


Natuurlijk zal hij eerst schoon schip moeten maken in de huidige chaos en daar zal ook tijd in gaan zitten maar het beleid van de laatste jaren is simpelweg WANBELEID (zie ook mijn aangegeven punten).



Op zich mee eens. Maar ik waak er zelf voor om 1 persoon als De Verlosser te beschouwen.

quote:
Op 25 januari 2005 16:01 schreef Hoolie99 het volgende:
Jorien noem ik Jeroen omdat hij vroeger zo vaak genoemd werd in de media. Dat vond hij nooit leuk vandaar. In supporterskringen wordt hij vaker Jeroen genoemd. Steekt verder niks achter.


Ah ok. Ik ben zelf niet voor Feyenoord, dus dat soort dingen weet ik niet. (Als ik je vertel voor welke club ik wel ben, praat je niet meer met me, denk ik... )


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 25-01-2005 16:06 by altx Profiel van altx

quote:
Op 25 januari 2005 16:02 schreef Hoolie99 het volgende:
Nee hoor ik heb destijds niet op Pim Fortuyn gestemd. Ik heb niks met politiek.


Was even ter vergelijking. Pim Fortuyn werd ook als De Verlosser gezien, terwijl je vantevoren wist dat-ie met het zooitje ongeregeld ook niks zou kunnen aanvangen...


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


Hoolie99
Usericon van Hoolie99
Posted 25-01-2005 16:11 by Hoolie99 Profiel van Hoolie99

O ja...

Wim Jansen zie ik meer als technisch directeur voor de lange termijn (waar we momenteel mr.nobody Mark Wotte hebben zitten) dan als veldtrainer.

Mark Wotte die samen met Ruudje Dil eerst een half jaar lang heeft kunnen zien wat het 11-tal mankeerde, om vervolgens een karrevracht nieuwe spelers aan te trekken, om tot slot in de winterstop (als de titelkansen al zijn verspeeld) tot de conclusie te komen dat het elftal als los zand aan elkaar hangt en dat er kwaliteit onbreekt in de defensie.

Wat heb je dan GVD in dat half jaar gedaan toen je op de tribune zat ?!?!?! Paardelul!


Anyway zolang onze Grote Kale Leider (Jeroen) blijft zitten waar hij nu zit zal kleine 'grote' Wim nooit meer een voet in de Kuip zetten.

En dat vind ik heel erg jammmer!


!!! THE SIGN IS ON !!!


lykle_wolfheart
Usericon van lykle_wolfheart
Posted 25-01-2005 16:30 by lykle_wolfheart Profiel van lykle_wolfhearthttp://www.gothtronic.com

quote:
1) waarom verkopen wij onze beste spelers dan altijd voor een appel en een ei terwijl de neuzen en de lampjes een veelvoud voor hun spelers vangen?


Omdat Feyenoord de laatste jaren bijna geen wereldtoppers in huis heeft gehad, afgezien van Van Hooijdonk (te oud om nog veel op te leveren) en Tomasson, maar die liep geloof ik gratis de Kuip uit, enorme blunder.

quote:
2) waarom heeft Feyenoord nooit geld voor aankopen terwijl we wel de club zijn met de grootste achterban in NL en de meeste potentie in het bedrijfsleven?


Zie vraag 1, als je geen geld binnenkrijgt met lucratieve transfers, dan kun je het doorgaans ook niet uitgeven. Bovendien speelt Feyenoord niet vaak genoeg in de Champions League, waardoor de club veel inkomsten misloopt.

quote:
3) waarom hebben de kapitaalkrachtige Rotterdamse havenbaronnen nooit een stuiver in Feyenoord willen steken ? Vergelijk dat maar eens met de steun van een bedrijf als Philips aan P$V.


Volgens Jorrien van den Herik zijn deze mensen niet zo rijk als iedereen denkt. Tevens lijdt Feyenoord (daar ging het een paar jaar geleden steeds over) aan een imago-probleem door het gedrag van de supporters.

quote:
4) waarom zien we onze jeugdspelers (zo goed als) nooit terug in het 1e elftal, terwijl die gastjes in de jeugdcompetities wel regelmatig de vloer aanvegen met de jeugdelftallen van de neuzen, die wel elk jaar een x-aantal jeugdspelers hebben die doorbreken in het eerste en later voor veel, heel veel geld verkocht worden?


Persoonlijk denk ik dat ze te lang bij Excelsior blijven hangen, waardoor hun ontwikkeling stagneert. Bovendien is het ook niet erg handig om jongens als Van Persie, Boutahar en El Hamdaoui zo te laten vertrekken...

quote:
5) waarom moeten wij al jarenlang uit alle uithoeken van de wereld dure spelers aantrekken (en dan heb ik het vooral over het salaris van spelers van buiten de EU) die geen haar beter zijn dan onze eigen jeugdspelers, die voor een schijntje van die bedragen het gras willen opvreten omdat Feyenoord hun club is ?


Dat doen Ajax en PSV ook. En dat alles in de hoop op die ene wereldtopper die maar niet komt...

quote:
6) waarom hakt Jeroen al jarenlang in op de KNVB, de overheid en alle 'zogenaamde' boze vijanden van de club ? Ok deze zal ik je kado geven... om de aandacht van zijn eigen falen te verbloemen!


Die heb je dus zelf al beantwoord, Ruud Gullit doet overigens hetzelfde, net als Ronald Koeman.

quote:
7) waarom is de sfeer in de Kuip de laatste jaren zo goed al dood ? De term 'Ajax publiek' is de laatste jaren meer van toepassing op de sfeer in de Kuip dan in de Arena. Ik kan me gvd tijden herinneren dat er amper 10.000 man op de tribune zat maar dat die wel 3x zoveel lawaai maakten als het uitgeselecteerde broodtrommelpubliek dat er nu zit. Hele gezinnetjes die er gezellig een dagje uit van maken maar die ook fluitend de Kuip weer uitlopen, ook al is er verloren.


Dat komt omdat de prestaties uitblijven en omdat er weinig locale spelers opgesteld worden, maar veel spelers waar mensen geen enkele feeling mee hebben.

quote:
8) waarom hebben we met Ruudje Dil een trainer in huis gehaald die nog totaal niks gepresteerd heeft als trainer ? Voor absurde bedragen een compleet 11-tal bij elkaar kopen (zoals bij Chelsea) en daarmee een prijs winnen noem ik geen prestatie.


Rijkaard en Koeman hebben wel al succes gehad, waarom zou Gullit het dan niet kunnen? Je moet ook eens risico durven nemen...

quote:
9) waarom kan ik me de laatste jaren niet meer vereenzelvigen met de club die ik al sinds 1984 een warm hart toedraag en waar ik meer dan 10 jaar week in, week uit bij op de tribune heb gezeten ? Een club waar ik jaarlijks een half jaarsalaris aan spendeerde ? Tot wedstrijden in Porto, Rome, Turijn, Milaan aan toe.


Die vraag kun je alleen zelf beantwoorden.

quote:
10) waarom zit de enige echte Mr. Feyenoord (Wim Jansen) al jarenlang knarsentandend thuis op de bank met leedzame ogen toe te kijken hoe zijn (en onze!) club langzaam de afgrond wordt in ingeholpen ?


Ik denk niet dat hij met het huidige spelersmateriaal wél kampioen kan worden.


no text supplied


deathgore
[GGM]
Usericon van deathgore
Posted 25-01-2005 16:36 by deathgore Profiel van deathgore

quote:
Op 25 januari 2005 11:13 schreef Hoolie99 het volgende:
Zullen we laten horen...

SP.ER.MA !


hebben jullie niet he?


deathgore
[GGM]
Usericon van deathgore
Posted 25-01-2005 16:40 by deathgore Profiel van deathgore

en feyenoord wat een knudde zooi

2-1 verliezen van vitesse en dan nog een nickie hofs die stoer wil doen om ene vecht partij uit te lokken! zo zie je maar weer HET ZIJN DE ZUID MONGOLEN


Flamehead
Usericon van Flamehead
Posted 26-01-2005 2:46 by Flamehead Profiel van Flameheadhttp://www.Nepenthe.nl

Waarom word er gepraat over voetbal op een metal forum. Gwhy o Gwhy. Sukkels

Gaat heen en vermenigvuldig U alstublieft niet




Wake up and sniff my dead hamster's carcass


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 26-01-2005 7:26 by M. Profiel van M.

quote:
Op 26 januari 2005 2:46 schreef Flamehead het volgende:
Waarom word er gepraat over voetbal op een metal forum. Gwhy o Gwhy. Sukkels

Gaat heen en vermenigvuldig U alstublieft niet




Ongelofelijk dat mensen het keer op keer nodig vinden om dit te spuien.

Donder toch op, domme lul...


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 26-01-2005 8:19 by altx Profiel van altx

quote:
Op 26 januari 2005 2:46 schreef Flamehead het volgende:
Waarom word er gepraat over voetbal op een metal forum. Gwhy o Gwhy. Sukkels

Gaat heen en vermenigvuldig U alstublieft niet





Metalforum? Waar?


Volgens mij ben je verkeerd geïnformeerd...


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


A.
Twenty Four Hours
Usericon van A.
Posted 26-01-2005 8:28 by A. Profiel van A.

quote:
Op 26 januari 2005 2:46 schreef Flamehead het volgende:
Waarom word er gepraat over voetbal op een metal forum. Gwhy o Gwhy. Sukkels

Gaat heen en vermenigvuldig U alstublieft niet





Kanker op van dit forum.


Welcome to the Atrocity Exhibition


Hoolie99
Usericon van Hoolie99
Posted 26-01-2005 8:59 by Hoolie99 Profiel van Hoolie99

Omdat Feyenoord de laatste jaren bijna geen wereldtoppers in huis heeft gehad, afgezien van Van Hooijdonk (te oud om nog veel op te leveren) en Tomasson, maar die liep geloof ik gratis de Kuip uit, enorme blunder.

P: Echte wereldtoppers hebben de neuzen de laatste jaren ook niet meer gehad maar daar gaan sinds jaar en dag ook de middelmatige spelers voor forse bedragen de deur uit. Zo'n m#ngool als een Andy v/d Meyde, die werkelijk nog geen standbeeld voorbij komt wordt gewoon voor een kleine 10 mln euro aan Inter verkocht. Bij Feyenoord daarentegen worden alle spelers met een beetje meerwaarde voor een appel en een ei verkocht. Ik noem een Tomasson, Van Hooydonk, Van Persie, Bosvelt, Buffel (vorig nog jaar topscorer, nu voor een schijntje naar Glasgow Rangers!), Emerton, Cruz, Van Bronkhorst en noem ze allemaal maar op. Dan zit er dus structureel iets fout in het beleid waar Jeroen de eindverantwoording over draagt.


Zie vraag 1, als je geen geld binnenkrijgt met lucratieve transfers, dan kun je het doorgaans ook niet uitgeven. Bovendien speelt Feyenoord niet vaak genoeg in de Champions League, waardoor de club veel inkomsten misloopt.

P: Zie ook antwoord hierboven. Er zijn de laatste jaren wel regelmatig spelers van bovengemiddeld niveau verkocht maar die hadden veel meer moeten opleveren. Dan was er dus wel geld geweest voor een paar grotere aankopen die het 11-tal ook daadwerkelijk sterker hadden kunnen maken en hierdoor had de club ook vaker CL kunnen spelen en hier weer meer inkomsten uit kunnen genereren. Is een vicieuze cirkel waar je als club inzit. Er zit gewoon helemaal geen visie in het huidige hapsnap beleid.


Volgens Jorrien van den Herik zijn deze mensen niet zo rijk als iedereen denkt.

P: Waarom geeft Jeroen dan niet eens openheid over de huidige financiële situatie naar zijn achterban toe ? En daarbij is het gelul van kale. Kijk maar eens hoeveel geld er de laatste jaren over de balk is gesmeten voor het aantrekken van tientallen middelmatige spelers, die een godsvermogen aan salaris verdienen omdat ze van buiten de EU komen. Spelers die na een paar maanden doodleuk weer bij Excelsior gestald worden of bij andere clubs terecht komen omdat ze het niveau niet aankunnen. Met als trieste en meest recente dieptepunt het aantrekken van ene Helazofiets die voor maar liefst 7 !!! mln euro (hoezo we hebben geen geld???). Die gast heeft nog geen pepernoot geraakt sinds hij binnengehaald werd. Nee maar dan drukt iemand als Pierre van Hooydonk zogenaamd te zwaar op de begroting met zijn salaris van 1,5 mln euro. Van Hooydonk had dat geld al dubbel en dik terug verdiend door er per seizoen minimaal 20-25 in het netje te leggen en te zorgen dat we wel CL hadden gehaald. Zodat die vicieuze cirkel naar beneden omgebogen had kunnen worden naar boven. Dat is dus wederom een vorm van wanbeleid waar onze goede Jeroen eindverantwoordelijke voor is.


Tevens lijdt Feyenoord (daar ging het een paar jaar geleden steeds over) aan een imago-probleem door het gedrag van de supporters.

P: Imago probleem ? Ja eind jaren '80 misschien maar de laatste jaren is het juist erg rustig in De Kuip. Naar mijn mening veel te rustig... de tegenstanders moeten in hun broek schijten als ze die tunnel uitkomen.


Persoonlijk denk ik dat ze te lang bij Excelsior blijven hangen, waardoor hun ontwikkeling stagneert. Bovendien is het ook niet erg handig om jongens als Van Persie, Boutahar en El Hamdaoui zo te laten vertrekken...

P: Vanwege het totale gebrek aan toekomstvisie krijgt de jeugd helemaal geen kans om zich in het eerste te spelen. Elk jaar worden er weer busladingen middelmatige spelers uit allerlei apenlanden gekocht die de voorkeur krijgen boven de eigen jeugd. En dat terwijl er in de jeugd echt wel een hoop talent zit. Anders draaien al die jeugdelftallen niet elk jaar bovenin mee en worden ze niet regelmatig kampioen. Hierdoor krijg je ook nog eens het bijkomende negatieve effect dat jeugdspelers (met een aanbieding van Feyenoord EN Ajax op zak) veel sneller voor de neuzen kiezen omdat ze daar wel een reële kans hebben om door te breken. Bij Feyenoord is die kans een heel stuk minder aanwezig (en dat probleem ligt er al jaren) en dat is ook een vorm van wanbeleid.


Dat komt omdat de prestaties uitblijven en omdat er weinig locale spelers opgesteld worden, maar veel spelers waar mensen geen enkele feeling mee hebben.

P: Omdat de prestaties uitblijven !?!? Kun jij je de periode 1985- 1990 nog herinneren toen Feyenoord sportief gezien rampjaren kende? Toen zat er nog amper 10.000 man op de tribune zat en we op een gegeven moment op plaats 17 stonden ? Dat waren wel de diehard supporters die de club door dik en dik en dun steunden. Die mensen maakten 3x zoveel lawaai als die 40.000 die er nu zitten. Nee maar die supporters zijn af en toe een beetje lastig en we hebben liever klapvee op de tribune dat alles maar prachtig vind en totaal geen kritiek op de club heeft... het fanatieke publiek is de laatste jaren langzaam maar stelselmatig De Kuip uitgewerkt en vervangen door het huidige broodtrommelpubliek. Is wel zo makkelijk want zo hoef je als bestuur nooit moeilijke vragen te beantwoorden.


Rijkaard en Koeman hebben wel al succes gehad, waarom zou Gullit het dan niet kunnen? Je moet ook eens risico durven nemen...

P: Nou dat risico van jou heeft dit jaar dus al totaal verkeerd uitgepakt. Meneer Dil heeft eerst een half jaar lang kunnen analyseren welke versterkingen hij nodig had, deze versterkingen ook gekregen om vervolgens met de winterstop 'slechts' 13 punten achter op PSV te staan. Voetbal was op de eerste paar wedstrijden na dramatisch. In de winterstop is het wederom tijd voor versterkingen omdat het 11-tal als los zand aan elkaar hangt en dat er kwaliteit te kort is in defensief opzicht!?!? Klootzak dat je rondloopt... wat heb je dan gvd in dat half jaar gedaan dat je op de tribune zat samen met Mark Wotte ?!?!?

En na een leuke start van de competitie komen met allerlei lulkoekverhalen waarom spelers niet presteren, slechte wissels, totaal inconsequent beleid. Ja gek he… als je bij de minste of geringste je eigen spelers publiekelijk aan de schandpaal nagelt. Daar krijgen de spelers echt meer zelfvertrouwen van. Of zo’n Pardo die de hele winterstop als verdedigende middenvelder heeft gespeeld en dat naar behoren deed. En wie stelt Ruud doodleuk op tegen Vistas ? Juist ja; Hossam Ghaly... sorry hoor maar op deze manier val je voor mij echt door de mand als trainer/coach. Vooralsnog is het voornamelijk gebakken lucht uit de mond van onze Ruud.

Misschien kan hij zich beter gaan bezighouden met shoppen in de PC Hoofdstraat... misschien dat ie daar wel verstand van heeft.


Ik denk niet dat hij met het huidige spelersmateriaal wél kampioen kan worden.

P: Heb ik dat beweerd dan ??? Wim Jansen is een man met een visie voor de toekomst op de positie van technisch directeur (waar nu die nobody van een Wotte zit). Er zal eerst eens intern grote schoonmaak moeten houden om alles weer eens goed op de rails te krijgen.


DUS JEROEN, MARK & RUUD : OPK#NKEREN AUB !!!


!!! THE SIGN IS ON !!!


Hoolie99
Usericon van Hoolie99
Posted 26-01-2005 11:05 by Hoolie99 Profiel van Hoolie99

In de geest van 007

Door: Patee van Zweden

Het is doodstil in de gangen van het hotel. Het enige licht komt van een straatlantaarn buiten. De man kijkt op zijn horloge. Hij constateert: 13 januari, 23.25 uur. Over vijf minuten komt hij in actie. Hij heeft zich goed voorbereid, er kan niks misgaan.

Om precies 23.30 uur glipt hij zijn hotelkamer uit. Door zijn zwarte kleren is hij extra onopvallend. Hij voelt nog een keer in zijn zakken; alles zit er in. Behoedzaam en haast onzichtbaar begeeft hij zich door het trappenhuis één verdieping hoger. Het klamme zweet plakt zijn shirt op zijn rug. Dan is het moment daar. Hij haalt de op duimlengte geknipte papiertjes uit zijn zak en schuift ze geraffineerd boven de juiste deuren. Tot nu toe loopt alles op rolletjes. Als hij de deur van zijn hotelkamer weer sluit, voelt hij zich sterk en krachtig. Niemand zal hem doorhebben. Niemand zal snappen hoe hij zijn pupillen controleerde, terwijl hij de hele nacht sliep. Het enige wat hem rest, is morgenochtend als eerste uit bed te zijn om controleren op welke spelers ‘m er ’s nachts stiekem tussenuit geknepen zijn.

James Bond, Sherlock Holmes, Ruud Gullit. Gewiekste meesterspeurders of kolderieke artiesten; laatstgenoemde hoort na zijn sluwe maar bespottelijke actie op het trainingskamp op Gran Canaria meer dan thuis in dit rijtje. Hij heeft echter één ding over het hoofd gezien. Hij kon zijn slimmigheidje blijkbaar niet voor zich houden en heeft het daarom aan conditietrainer Toine van de Goolberg verteld.
Die op zijn beurt was kennelijk niet erg van het foefje gecharmeerd en hij besloot het aan de spelers door te vertellen. Gullit zorgde ervoor dat Van de Goolberg per direct ontslagen werd, want hij voelde zich te kijk gezet en dat is ‘ie ook. Gullit draagt nu het stempel van meest kinderachtige trainer van Nederland. Door zijn clowneske actie heeft zijn geroemde charisma plaats moeten maken voor een onbekwaam kinderjufimago; hier kan zelfs Co Adriaanse niet tegenop. Na eerst zes jaar geleden te beweren dat Alan Shearer oud en versleten is en aan het begin van dit seizoen te roepen dat Feyenoord mee gaat strijden om de titel, heeft Gullit zichzelf nu voorgoed belachelijk gemaakt.

Waar Co Adriaanse zotternij compenseert met verstand van voetbal en het beter maken van spelers, lijkt het Gullit aan die vakbekwaamheid te ontbreken. Na het verlies tegen ADO Den Haag, laatste wedstrijd voor de winterstop, had volgens Gullit ‘praten geen zin meer’. ‘Er moet kwaliteit komen’, zei hij destijds. De gewenste versterkingen kwamen er, zes in totaal. Gullit greep in de eerste competitiehelft veelvuldig naar het excuus van gebrekkige communicatie door de vele nationaliteiten; desalniettemin haalde hij in de winterstop nog eens een Braziliaan, een Bulgaar, een Zweed en een Amerikaan. Met als resultaat dat Feyenoord een nog onsamenhangendere brei dan voor de winterstop is.

Nieuwe en jonge spelers hebben vertrouwen nodig en ook daarin schiet Gullit hopeloos tekort. Na elk slecht resultaat begint Gullit met het afschuiven van de schuld op zijn spelers. Spelers waarvan door het brein Gullit-Petrovic besloten was dat ze wegens kwaliteitsgebrek verhuurd moesten worden, speelden tijdens het trainingskamp opeens beter dan ooit. Het waren slechts twee wedstrijden, maar Gullit was alweer overstag. Een nieuw basiselftal leek zich aan te gaan dienen. Degenen die op Gran Canaria goed speelden, zaten terug in Nederland echter als vanouds op de reservebank.

Advies van een gelouterde collega zou voor Gullit meer dan welkom zijn, maar van zijn assistent, Zeljko Petrovic, hoeft hij in dit opzicht niets te verwachten: hij is het slechts met Gullit eens. Van een aanvaring zal het nooit komen, maar van een aanvulling ook niet. Het is Petrovic’ eerste jaar als trainer en zijn enige nut is dat hij ‘G-G-Goelit altijd sal sjteunen’. Achter de schermen tracht de dorpsstoere Mark Wotte als technisch manager de rust te bewaren, maar wegens zijn gebrek aan ervaring hoeft ook van hem niets baanbrekends verwacht te worden.

Vanavond speelt Feyenoord voor de Amstel Cup uit tegen het AZ van Co Adriaanse. Een fikse opgaaf, maar bij Gullit weet je het maar nooit. Hij gebruikte dit seizoen al 26 spelers, maar de juiste combinatie zat er (botte pech?) vooralsnog niet tussen. Wellicht tovert de wispelturige AC Milan-grootheid vanavond uit het niets een prettige verrassing uit de hoge hoed. Maar gezien de kwaliteit van de ‘spitsvondigheid’ die Gullit op Gran Canaria aan de dag legde lijkt die mogelijkheid verwaarloosbaar.


!!! THE SIGN IS ON !!!


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 26-01-2005 11:43 by altx Profiel van altx

quote:
Op 26 januari 2005 11:05 schreef Hoolie99 het volgende:
(...)
Advies van een gelouterde collega zou voor Gullit meer dan welkom zijn, maar van zijn assistent, Zeljko Petrovic, hoeft hij in dit opzicht niets te verwachten: hij is het slechts met Gullit eens. Van een aanvaring zal het nooit komen, maar van een aanvulling ook niet. Het is Petrovic’ eerste jaar als trainer en zijn enige nut is dat hij ‘G-G-Goelit altijd sal sjteunen’.
(...)



Ja, inderdaad. Een hoofdtrainer met weinig relevante ervaring in combinatie met een assistent-trainer met helemaal geen ervaring, succes verzekerd toch? Of niet?


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


lykle_wolfheart
Usericon van lykle_wolfheart
Posted 26-01-2005 15:44 by lykle_wolfheart Profiel van lykle_wolfhearthttp://www.gothtronic.com

AZ - Feyenoord? Dat betekent dan denk ik einde Amstel Cup voor Feyenoord...


no text supplied


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 26-01-2005 15:52 by altx Profiel van altx

quote:
Op 26 januari 2005 15:44 schreef lykle_wolfheart het volgende:
AZ - Feyenoord? Dat betekent dan denk ik einde Amstel Cup voor Feyenoord...


Als er een moment is om AZ te verslaan, is het nu wel. Die ploeg draait echt nog voor geen meter (ok, voor hun doen dan, want andere ploegen mochten willen dat ze maar de helft van het niveau zouden halen dat AZ tentoonstelde in de wedstrijd tegen NEC...).
Maar de winterstop heeft in ieder geval het ritme van AZ toch danig verstoord.


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


lykle_wolfheart
Usericon van lykle_wolfheart
Posted 26-01-2005 22:57 by lykle_wolfheart Profiel van lykle_wolfhearthttp://www.gothtronic.com

NAC, ADO, Feyenoord, Top Oss door...
RKC mag zich toch een beetje gaan schamen


no text supplied


Mies
...
Usericon van Mies
Posted 27-01-2005 0:48 by Mies Profiel van Mieshttp://www.terrafyght.com

AZ is de kluts kwijt. Jammer, was leuk geweest als ze het nog een tijdje hadden volgehouden.



Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen