IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Zinnig en soms ook minder zinnig nieuws, deel VI Vorige pagina | Volgende pagina
attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 30-09-2004 14:24 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

quote:
Op 30 september 2004 14:18 schreef campske666 het volgende:
Op www.hbvl.be stond er ook nog bij dat de vrouwen die daar op straat rondlopen volledig bedekt moeten zijn. Dan is mijn vraag...waar maak je dan een foto van ?



Blijkbaar toch iets obsceen. En wat? Dat moet je aan Abdul Aziz bin Abdullah Al al-Sheik vragen.


campske666
Usericon van campske666
Posted 30-09-2004 14:26 by campske666 Profiel van campske666

quote:
Op 30 september 2004 14:24 schreef attila_de_hun het volgende:
Blijkbaar toch iets obsceen. En wat? Dat moet je aan Abdul Aziz bin Abdullah Al al-Sheik vragen.


Ik praat niet met mensen die hun gsm gebruiken om illegale foto's van gordijnen maken.


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 30-09-2004 16:22 by Misanthrope Profiel van Misanthrope

quote:
Op 30 september 2004 14:26 schreef campske666 het volgende:
Ik praat niet met mensen die hun gsm gebruiken om illegale foto's van gordijnen maken.
Misschien duwden ze de telefoon door de tralies van de Burka.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


Beli Mawr
Great god Cernunnos, return to Earth again!
Usericon van Beli Mawr
Posted 01-10-2004 17:38 by Beli Mawr (Moderator) Profiel van Beli Mawrhttp://www30.brinkster.com/belimawr

In mijn stad (Nieuwpoort) is er vorige nacht een ramkraak geweest, de dieven vluchtten maar vlogen uit de bocht (was erg mistig), liepen weg maar werden dan ingerekend door de politie.


Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 01-10-2004 17:47 by Chelman Profiel van Chelman

quote:
Op 1 oktober 2004 17:38 schreef beli mawr het volgende:
In mijn stad (Nieuwpoort) is er vorige nacht een ramkraak geweest, de dieven vluchtten maar vlogen uit de bocht (was erg mistig), liepen weg maar werden dan ingerekend door de politie.



ROFL


Dat waren zeker Belgische dieven?


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Beli Mawr
Great god Cernunnos, return to Earth again!
Usericon van Beli Mawr
Posted 01-10-2004 17:49 by Beli Mawr (Moderator) Profiel van Beli Mawrhttp://www30.brinkster.com/belimawr

quote:
Op 1 oktober 2004 17:47 schreef Chelman het volgende:
ROFL


Dat waren zeker Belgische dieven?

Neen, in mijn streek zijn het meestal Fransen van net over de grens, of het waren Britten, aangezien de buit enkel bestond uit sigaretten en tabak. Ik woon vlak tegen de E40 en dan ben je binnen de 30minuten in Frankrijk.


Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 02-10-2004 19:02 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

gelukkig een goed nieuwtje:

Stones-drummer genezen van kanker

Goed nieuws voor alle Stones-fans, drummer Charlie Watts is genezen verklaard van keelkanker en de band werkt aan een nieuw album en heeft plannen voor een nieuwe wereldtournee. De 63-jarige Watts kreeg in juni te horen dat hij de ziekte had, en heeft de afgelopen maanden een bestralingsbehandeling ondergaan.

In een interview met de Daily Mirror verklaarde Mick Jagger dat Watts volledig genezen is verklaard. Wel zal hij moeten herstellen van de intensieve behandelingen. Jagger zei te hopen dat Watts zich binnenkort in de studio bij de band kan vervoegen om een reeks nieuwe liedjes op te nemen. "Keith Richards en ik hebben heel veel songs geschreven voor het nieuwe album", vertelde Jagger.

Watts wordt vaak beschreven als de stille kracht van de Rolling Stones. Keith Richards zei eens over hem: "Ik zou niets zijn zonder Charlie Watts. Ik realiseer me niet altijd hoe gezegend ik ben om al veertig jaar te mogen werken met een drummer als hem." Het is nog niet bekend wanneer de nieuwe wereldtournee van start zal gaan.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 03-10-2004 11:34 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

'Europees structuurfonds voor Noord-Afrika'

De ministers van Buitenlandse Zaken van Frankrijk, Italië, Spanje en Portugal vinden dat er een soort structuurfonds moet komen voor Noord-Afrikaanse landen, zoals ook bestaat voor arme gebieden binnen de EU. De ministers deden deze uitspraak in reactie op een Duits voorstel om immigranten en asielzoekers onder te brengen in transitkampen in Noord-Afrika. Volgens de vier landen is economische en sociale ontwikkeling van de regio de enige oplossing voor het indammen van de toestroom van Afrikaanse vluchtelingen.

Naar aanleiding van een vergadering zaterdag in Rome, lieten de vier ministers van Buitenlandse Zaken weten afstand te nemen van het Duitse voorstel. De Franse minister Michiel Barnier zei dat "Jonge mensen een toekomst moeten kunnen hebben in hun eigen land". Ook de andere ministers gaven aan dat er betere oplossingen zijn dan het opzetten van opvangkampen in Noord-Afrika. Volgens de Italiaanse minister Franco Frattini en zijn Portugese ambtsgenoot Antonio Monteiro moet verbetering van de leefomstandigheden van potentiële immigranten prioriteit krijgen.


SkinPeeleR
moeite van het doodschoppen niet waard
Usericon van SkinPeeleR
Posted 03-10-2004 11:54 by SkinPeeleR Profiel van SkinPeeleRhttp://www.e-psychiater.nl/html/psychiatrie/zwakbegaafdheid.php

quote:
Op 2 oktober 2004 19:02 schreef attila_de_hun het volgende:
gelukkig een goed nieuwtje:

Stones-drummer genezen van kanker

Goed nieuws voor alle Stones-fans, drummer Charlie Watts is genezen verklaard van keelkanker en de band werkt aan een nieuw album en heeft plannen voor een nieuwe wereldtournee. De 63-jarige Watts kreeg in juni te horen dat hij de ziekte had, en heeft de afgelopen maanden een bestralingsbehandeling ondergaan.

In een interview met de Daily Mirror verklaarde Mick Jagger dat Watts volledig genezen is verklaard. Wel zal hij moeten herstellen van de intensieve behandelingen. Jagger zei te hopen dat Watts zich binnenkort in de studio bij de band kan vervoegen om een reeks nieuwe liedjes op te nemen. "Keith Richards en ik hebben heel veel songs geschreven voor het nieuwe album", vertelde Jagger.

Watts wordt vaak beschreven als de stille kracht van de Rolling Stones. Keith Richards zei eens over hem: "Ik zou niets zijn zonder Charlie Watts. Ik realiseer me niet altijd hoe gezegend ik ben om al veertig jaar te mogen werken met een drummer als hem." Het is nog niet bekend wanneer de nieuwe wereldtournee van start zal gaan.



Dat hij is genezen ben ik blij mee, maar dat ze zonodig wéér een plaat uit moeten brengen.
Wis de zangspoor van de laatste 5 cd's zoek daar 10 nummers uit en zet er een nieuwe tekst op en klaar is Mick..


Een kleine snol zit zo vol.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 03-10-2004 11:58 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

quote:
Op 3 oktober 2004 11:34 schreef attila_de_hun het volgende:
'Europees structuurfonds voor Noord-Afrika'

De ministers van Buitenlandse Zaken van Frankrijk, Italië, Spanje en Portugal vinden dat er een soort structuurfonds moet komen voor Noord-Afrikaanse landen, zoals ook bestaat voor arme gebieden binnen de EU. De ministers deden deze uitspraak in reactie op een Duits voorstel om immigranten en asielzoekers onder te brengen in transitkampen in Noord-Afrika. Volgens de vier landen is economische en sociale ontwikkeling van de regio de enige oplossing voor het indammen van de toestroom van Afrikaanse vluchtelingen.

Naar aanleiding van een vergadering zaterdag in Rome, lieten de vier ministers van Buitenlandse Zaken weten afstand te nemen van het Duitse voorstel. De Franse minister Michiel Barnier zei dat "Jonge mensen een toekomst moeten kunnen hebben in hun eigen land". Ook de andere ministers gaven aan dat er betere oplossingen zijn dan het opzetten van opvangkampen in Noord-Afrika. Volgens de Italiaanse minister Franco Frattini en zijn Portugese ambtsgenoot Antonio Monteiro moet verbetering van de leefomstandigheden van potentiële immigranten prioriteit krijgen.

Ja!
Vooral doen!
We hebben geld teveel!


Godverdegodver, komen die sukkels hier niet meer heen, sturen we het geld daarheen ... ARGH


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 03-10-2004 12:22 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

quote:
Op 3 oktober 2004 11:54 schreef SkinPeeleR het volgende:
Dat hij is genezen ben ik blij mee, maar dat ze zonodig wéér een plaat uit moeten brengen.
Wis de zangspoor van de laatste 5 cd's zoek daar 10 nummers uit en zet er een nieuwe tekst op en klaar is Mick..


Ach, dan gaan ze weer toeren en spelen ze toch alleen maar oude nummers.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 03-10-2004 12:23 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

quote:
Op 3 oktober 2004 11:58 schreef Jenje het volgende:
Ja!
Vooral doen!
We hebben geld teveel!


Godverdegodver, komen die sukkels hier niet meer heen, sturen we het geld daarheen ... ARGH

Ja okee. Maar als het die mensen daar houdt is de investering toch best goed?


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 03-10-2004 12:25 by Misanthrope Profiel van Misanthrope

quote:
Op 3 oktober 2004 12:23 schreef attila_de_hun het volgende:
Ja okee. Maar als het die mensen daar houdt is de investering toch best goed?
Staat de vraag nog steeds waarom WIJ daarin moeten investeren?


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 03-10-2004 12:27 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

quote:
Op 3 oktober 2004 12:23 schreef attila_de_hun het volgende:
Ja okee. Maar als het die mensen daar houdt is de investering toch best goed?

Je kunt die mensen ook gewoon weigeren ... hup terug int bootje, duwtje en toedels!


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 03-10-2004 12:28 by Chelman Profiel van Chelman

quote:
Op 3 oktober 2004 11:54 schreef SkinPeeleR het volgende:
Dat hij is genezen ben ik blij mee, maar dat ze zonodig wéér een plaat uit moeten brengen.
Wis de zangspoor van de laatste 5 cd's zoek daar 10 nummers uit en zet er een nieuwe tekst op en klaar is Mick..


Sinds wanneer maken de Rolling Stones grindcore?


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 03-10-2004 12:32 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

quote:
Op 3 oktober 2004 12:27 schreef Jenje het volgende:
Je kunt die mensen ook gewoon weigeren ... hup terug int bootje, duwtje en toedels!


Dan gaan er doden vallen. Kijk, "wij" zijn rijk, zij niet. Zij willen ook meeprofiteren dus komen ze het halen. Dat valt niet tegen te gaan. Dus we moeten investeren in mogelijkheden om ze tegen te houden. Maar we kunnen toch beter dat geld investeren in iets waarmee ze op lange termijn zelf die voorzieningen hebben? Maar niet in de vorm van geld (dat gaat gelijk naar de lokale heersers) maar zorg dat bedrijven worden opgezet, scholing , etc etc.

geef ze geen vis maar leer ze vissen blablabl...

[Dit bericht is gewijzigd door attila_de_hun op 03-10-2004 12:35]


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 03-10-2004 12:36 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

quote:
Op 3 oktober 2004 12:25 schreef Misanthrope het volgende:
Staat de vraag nog steeds waarom WIJ daarin moeten investeren?


wie anders? Het Koningshuis van Marocco?


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 03-10-2004 13:02 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

quote:
Op 3 oktober 2004 12:32 schreef attila_de_hun het volgende:
Dan gaan er doden vallen. Kijk, "wij" zijn rijk, zij niet. Zij willen ook meeprofiteren dus komen ze het halen. Dat valt niet tegen te gaan. Dus we moeten investeren in mogelijkheden om ze tegen te houden. Maar we kunnen toch beter dat geld investeren in iets waarmee ze op lange termijn zelf die voorzieningen hebben? Maar niet in de vorm van geld (dat gaat gelijk naar de lokale heersers) maar zorg dat bedrijven worden opgezet, scholing , etc etc.

geef ze geen vis maar leer ze vissen blablabl...
waarom moeten wij ze dat leren? In de middeleeuwen heeft geene enkel land ons geleerd hoe we verder moesten komen ...


Phriar
Hutkippie voor bok en spenen
Usericon van Phriar
Posted 03-10-2004 14:11 by Phriar Profiel van Phriarhttp://metal.20m.com

in de middeleeuwen kwamen we ook niet veel verder


"Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine"


SkinPeeleR
moeite van het doodschoppen niet waard
Usericon van SkinPeeleR
Posted 03-10-2004 14:55 by SkinPeeleR Profiel van SkinPeeleRhttp://www.e-psychiater.nl/html/psychiatrie/zwakbegaafdheid.php

quote:
Op 3 oktober 2004 12:28 schreef Chelman het volgende:
Sinds wanneer maken de Rolling Stones grindcore?


Daar hoef je geen grind voor te spelen, ik noem Status Quo, 2-unlimited, bijna alle r&b jengelaars, alle boybands en commerciele wijvenbandjes, snickelback, bijna alle nu-metal bandjes, rolling stones enz, enz..

Laat ik goddomme Maiden vergeten zeg..

[Dit bericht is gewijzigd door SkinPeeleR op 03-10-2004 14:56]


Een kleine snol zit zo vol.


webblaster wim
Onzin-narrator
Usericon van webblaster wim
Posted 03-10-2004 22:32 by webblaster wim Profiel van webblaster wimhttp://www.judgementday.nl

'Detectorverklikker politie illegaal'

Uitgegeven: 30 september 2004 08:08
Laatst gewijzigd: 30 september 2004 09:09
AMSTERDAM - De nieuwe radardetector-detector (rdd) van de politie, die verboden radardetectoren in auto's opmerkt, mag niet worden gebruikt. Advocaat Hans Anker heeft woensdag de Voedsel en Waren Autoriteit gevraagd actie te ondernemen tegen de rdd, meldt De Telegraaf donderdag. Mogelijk krijgen beboete automobilisten hun geld en radardetector terug.

Anker baseert zijn verzoek op een rapport van onderzoeksbureau Dare Consultancy, waaruit zou blijken dat de rdd niet voldoet aan Europese richtlijnen. De geldende maximale normen voor ontvangstapparatuur van radiosignalen blijken zo ernstig te worden overschreden, dat het niet mogelijk lijkt om het apparaat alsnog aan de wet te laten voldoen.

Automobilisten die door de rdd van de politie hun radardetector zijn kwijtgeraakt, maken kans hun apparaat terug te krijgen. Ook krijgen zijn mogelijk de opgelegde boete van 250 euro voor het bezit van het apparaat terug, wegens onrechtmatig verkregen bewijs.

Anker wil op korte termijn een proefproces beginnen, om de rechter een uitspraak te laten doen. "Als je je als burger aan de regels van de overheid moet houden, mag je verwachten dat de overheid dat zeker doet", stelt Anker in de krant.

Niet dat ik zo'n ding had, maar toch. Hehehe.

http://nu.nl/news.jsp?n=418895&c=75


Oud Vuil.


holtor
burn for me baby!
Usericon van holtor
Posted 03-10-2004 22:56 by holtor Profiel van holtor

quote:
Op 3 oktober 2004 12:36 schreef attila_de_hun het volgende:
wie anders? Het Koningshuis van Marocco?


waarom moet altijd iemand anders de problemen oplossen? doen ze maar mooi zelf. wij werken voor ons geld en onze voorvaderen hebben gewerkt voor deze voorrangspositie. laat hun dat dan ook maar doen. als ze wat willen, moeten ze er ook wat voor doen in plaats van onze rijkdom simpelweg te stelen.


stookvogel
Höj höj
Usericon van stookvogel
Posted 03-10-2004 23:05 by stookvogel Profiel van stookvogel

quote:
Op 3 oktober 2004 22:32 schreef webblaster wim het volgende:
'Detectorverklikker politie illegaal'

Uitgegeven: 30 september 2004 08:08
Laatst gewijzigd: 30 september 2004 09:09
AMSTERDAM - De nieuwe radardetector-detector (rdd) van de politie, die verboden radardetectoren in auto's opmerkt, mag niet worden gebruikt. Advocaat Hans Anker heeft woensdag de Voedsel en Waren Autoriteit gevraagd actie te ondernemen tegen de rdd, meldt De Telegraaf donderdag. Mogelijk krijgen beboete automobilisten hun geld en radardetector terug.

Anker baseert zijn verzoek op een rapport van onderzoeksbureau Dare Consultancy, waaruit zou blijken dat de rdd niet voldoet aan Europese richtlijnen. De geldende maximale normen voor ontvangstapparatuur van radiosignalen blijken zo ernstig te worden overschreden, dat het niet mogelijk lijkt om het apparaat alsnog aan de wet te laten voldoen.

Automobilisten die door de rdd van de politie hun radardetector zijn kwijtgeraakt, maken kans hun apparaat terug te krijgen. Ook krijgen zijn mogelijk de opgelegde boete van 250 euro voor het bezit van het apparaat terug, wegens onrechtmatig verkregen bewijs.

Anker wil op korte termijn een proefproces beginnen, om de rechter een uitspraak te laten doen. "Als je je als burger aan de regels van de overheid moet houden, mag je verwachten dat de overheid dat zeker doet", stelt Anker in de krant.

Niet dat ik zo'n ding had, maar toch. Hehehe.

http://nu.nl/news.jsp?n=418895&c=75


ik heb gelezen dat die "Europese richtlijnen' wil mogen overschreden worden voor autoritaire zaken ofzo....maar ik weet er veder niets van af.


Van Dale: head·ban·gen (onov.ww.) met slingerende hoofdbewegingen luidruchtige muziek ondergaan


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 03-10-2004 23:09 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak

Ik stel voor de Atlantikwall nieuw leven in te blazen, en het ding door te trekken via Portugal naar de kust van Israël.

Ik stel mezelf geheel belangeloos beschikbaar op een post als MG-42 schutter.



What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 03-10-2004 23:18 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

quote:
Op 3 oktober 2004 22:56 schreef holtor het volgende:
waarom moet altijd iemand anders de problemen oplossen? doen ze maar mooi zelf. wij werken voor ons geld en onze voorvaderen hebben gewerkt voor deze voorrangspositie. laat hun dat dan ook maar doen. als ze wat willen, moeten ze er ook wat voor doen in plaats van onze rijkdom simpelweg te stelen.


in principe is dat ook wel zo (ook al is jou verhaal wel erg kort door de bocht) maar de praktijk is toch volledig anders. die investering voorkomt dat hun problemen onze problemen worden. wat wil je dan? de hele middellandse zee vol met fregatten ligt, die alle schepen die uit de afrikaanse richting komen in puin schieten? een hek rond europa? want dat is het enige wat je dan nog kunt doen. immigranten blijven komen. dat leert de praktijk.



[Dit bericht is gewijzigd door attila_de_hun op 03-10-2004 23:19]


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen