IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Zinnig en soms ook minder zinnig nieuws, deel VI Vorige pagina | Volgende pagina
Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 19-10-2004 17:36 by Heiden Profiel van Heiden

Inderdaad, Groen Slinks! Verdomde eco-fascisten, altijd de burgers aanpakken in plaats van de echte boosdoeners, namelijk de bedrijven die alle rommel produceren. Een beter milieu begint bij jezelf vind ik echt grote bullshit. Een beter milieu begint bij de bedrijven, maar daar zal nooit iets veranderen.


Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.


RrroooaaarrR
as "The Chief"
Usericon van RrroooaaarrR
Posted 19-10-2004 17:46 by RrroooaaarrR Profiel van RrroooaaarrR

quote:
Op 19 oktober 2004 17:30 schreef Chelman het volgende:
Hiermee komt de Groen Slinkse aap uit de mouw. Groen staat blijkbaar voor groen van jaloezie. Maar dat wist iedereen eigenlijk al.


Groen staat ook voor de Islam.


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 19-10-2004 17:47 by Misanthrope Profiel van Misanthrope

quote:
Op 19 oktober 2004 17:36 schreef Heiden het volgende:
Inderdaad, Groen Slinks! Verdomde eco-fascisten, altijd de burgers aanpakken in plaats van de echte boosdoeners, namelijk de bedrijven die alle rommel produceren. Een beter milieu begint bij jezelf vind ik echt grote bullshit. Een beter milieu begint bij de bedrijven, maar daar zal nooit iets veranderen.
Neem maar van mij aan dat GL er ook alles aan doet bedrijven, groot of klein, schuldig of onschuldig, probeert te verneuken. En natuurlijk begint een beter milieu bij jezelf, want wanneer jij als consument in je koopgedrag laat blijken dat je milieu belangrijk vindt, zullen bedrijven zich automatisch aan die stemming moeten aanpassen om hun product nog te kunnen verkopen. Nederlanders zijn helaas zo ernorm gewend dat ze verzorgd worden dat ze zelf hierin geen initiatief willen nemen.

Ofwel, als je bedrijven aanpakt, pak je niet de bron, maar de gevolgen aan, immers, bedrijven zijn het gevolg van de behoeften van een maatschappij.

[Dit bericht is gewijzigd door Misanthrope op 19-10-2004 17:50]


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 19-10-2004 17:52 by Heiden Profiel van Heiden

Daar ben ik het niet helemaal mee eens, vaak creëren bedrijven behoeftes die er helemaal niet zijn, naar mijn mening staat de consument in dienst van het bedrijfsleven en niet omgedraaid.


Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 19-10-2004 17:58 by Misanthrope Profiel van Misanthrope

quote:
Op 19 oktober 2004 17:52 schreef Heiden het volgende:
Daar ben ik het niet helemaal mee eens, vaak creëren bedrijven behoeftes die er helemaal niet zijn, naar mijn mening staat de consument in dienst van het bedrijfsleven en niet omgedraaid.
Dat is natuurlijk onzin. De consument bepaald wat hij koopt, als een bedrijf iets aanbiedt wat de consument niet wil kopen, dan heeft dat bedrijf geen kans van overleven. Wat jij bedoelt is hoe een bedrijf haar product presenteert. Als een bedrijf haar product goed presenteert, is de kans groter dat de consument het product koopt, maar het is en blijft wel de beslissing van de consument om het te kopen.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 19-10-2004 18:08 by Heiden Profiel van Heiden

Ok, in theorie wel, maar vaak word je door reclame en de mensen om je heen wel vaak tot het consumeren gebracht van de grootste onzin. Volwassenen misschien iets minder, maar kijk eens rond op de schoolpleinen van Nederland, waar kinderen worden verleid tot het kopen van de grootste onzin, doe het niet en je bent niet populair. En in zekere zin gaat dit ook wel op voor de RTL-4 kijkende hersendode meerderheid van Nederland. Het is naar mijn mening gewoon een kwestie van goede marketing om bepaalde kunstmatige behoeftes te creëren. Dat is een van de belangrijkste dingen die het kapitalisme zo machtig maakt.


Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 19-10-2004 18:15 by Misanthrope Profiel van Misanthrope

quote:
Op 19 oktober 2004 18:08 schreef Heiden het volgende:
Ok, in theorie wel, maar vaak word je door reclame en de mensen om je heen wel vaak tot het consumeren gebracht van de grootste onzin. Volwassenen misschien iets minder, maar kijk eens rond op de schoolpleinen van Nederland, waar kinderen worden verleid tot het kopen van de grootste onzin, doe het niet en je bent niet populair. En in zekere zin gaat dit ook wel op voor de RTL-4 kijkende hersendode meerderheid van Nederland. Het is naar mijn mening gewoon een kwestie van goede marketing om bepaalde kunstmatige behoeftes te creëren. Dat is een van de belangrijkste dingen die het kapitalisme zo machtig maakt.
Natuurlijk is het marketing om in te springen op behoeftes van consumenten, of het nu noodzakelijke of luxe behoeften zijn. Feit blijft dat het de consument is die beslist of het het product koopt of niet. Nederlanders hebben er geen behoefte aan zelf na te denken, want over het algemeen denkt de overheid al voor ze na, daarom kan ze veel voorgekauwd worden.

[Dit bericht is gewijzigd door Misanthrope op 19-10-2004 18:15]


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 19-10-2004 18:19 by Heiden Profiel van Heiden

In principe heb je natuurlijk wel gelijk, niemand zegt dat je iets moet kopen. Het is allemaal een beetje subliminaal. Het is gecontroleerde vrijheid.


Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 19-10-2004 18:21 by Misanthrope Profiel van Misanthrope

quote:
Op 19 oktober 2004 18:19 schreef Heiden het volgende:
In principe heb je natuurlijk wel gelijk, niemand zegt dat je iets moet kopen. Het is allemaal een beetje subliminaal. Het is gecontroleerde vrijheid.
Dat er in Nederland overmatig gecontroleerde vrijheid is, dat kan ik alleen maar bevestigen, echter komt die controle vooral vanuit de overheid.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 19-10-2004 18:25 by Heiden Profiel van Heiden

Helemaal mee eens, maar ik vind dat het bedrijfsleven ons ook een vorm van gecontroleerde vrijheid oplegt. Maar we kunnen hier jaren over blijven discussiëren, dus laten we het hier maar bij houden.


Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 19-10-2004 18:48 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

quote:
Op 19 oktober 2004 17:30 schreef Chelman het volgende:
Hiermee komt de Groen Slinkse aap uit de mouw.

Nee, Groen slinkse apen zijn in Nederland uitgestorven. De laatse werd overreden door zo een grote auto!


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 19-10-2004 19:02 by Misanthrope Profiel van Misanthrope

FORUM Off-line
Wegens een DDos-aanval op de cnv-website afgelopen week, is het Forum momenteel helaas niet bereikbaar. We hopen de schade zo snel mogelijk te herstellen. Excuses voor het ongemak.

*hihi*


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 20-10-2004 10:47 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

Hell yeah

Corry en De Rekels na 35 jaar weer samen


Zangeres Corry Konings gaat weer optreden met haar vroegere begeleidingsband De Rekels. Bijna 35 jaar na de hit 'Huilen is voor jou te laat', die in 1970 41 weken in de Top 40 stond genoteerd, komt er een nieuw album uit van Corry en De Rekels. In 2005 gaat de formatie op tournee en komt er een dvd uit.

De te verschijnen cd zal enkel nieuwe nummers bevatten. "Die oude liedjes staan wel op verzamelaars, die kennen de mensen wel. Het is veel leuker om iets nieuws te maken", reageert Corry Konings (53) op het nieuws. Het oude Rekelsoundje zal echter goed te horen zijn op de cd, verklapte de zangeres. Net als destijds speelt Pierre Kartner, alias Vader Abraham, een belangrijke rol achter de schermen. Kartner heeft vier nummers voor de cd geschreven.

De muzikanten hebben volgens Konings de afgelopen tijd veel geoefend om weer in vorm te komen. "We zijn ouder, wijzer en grijzer, dragen een bril, maar hebben nog steeds heel veel plezier in het maken van muziek." Solo bereikte de zangeres successen met onder meer de liedjes 'Ik Krijg Een Heel Apart Gevoel Van Binnen' en 'Mooi Was Die Tijd'.


Hexegot
Usericon van Hexegot
Posted 20-10-2004 10:51 by Hexegot Profiel van Hexegot

Isa Hoes lingeriedraagster van het jaar

Uitgegeven: 19 oktober 2004 08:38

AMSTERDAM - Isa Hoes is maandagavond uitgeroepen tot lingeriedraagster van het jaar. Dit heeft Bodyfashion maandag bekendgemaakt. De ceremonie heeft in hotel Renaissance in Amsterdam tijdens 'De Nacht van de Lingerie' plaatsgevonden. Hoes versloeg hiermee andere kandidates als Linda de Mol, Caroline Tensen, Victoria Koblenko en Wendy van Dijk.

Hoes is bekend van de serie 'Rozengeur en Wodka Lime' en het kinderprogramma 'KZDB Network'. Tevens is zij in een reclamespot voor een wasmerk te zien, waarin Hoes zegt, dat 'zwart haar goed staat'. Op dit moment is ze in voorbereiding op de nieuwe film 'Ego', waarin ze samen met haar man Antonie Kamerling te zien is.

Lingerie-ontwerpster Astrid van de Most werd uitgeroepen tot Jonge ontwerper van het Jaar. In haar kledinglijn 'De nieuwe kleren van de keizerin', probeert de ontwerpster de draagster eruit te laten zien alsof ze niets draagt, in de filosofie van het bekende sprookje.


SkinPeeleR
moeite van het doodschoppen niet waard
Usericon van SkinPeeleR
Posted 20-10-2004 12:08 by SkinPeeleR Profiel van SkinPeeleRhttp://www.e-psychiater.nl/html/psychiatrie/zwakbegaafdheid.php

quote:
Op 20 oktober 2004 10:51 schreef Hexegot het volgende:
Isa Hoes lingeriedraagster van het jaar




Wie heeft dat paard dan in lingerie gezien? Lijkt me nogal schrikken.


Een kleine snol zit zo vol.


webblaster wim
Onzin-narrator
Usericon van webblaster wim
Posted 20-10-2004 22:39 by webblaster wim Profiel van webblaster wimhttp://www.judgementday.nl

Duitser propt pony in Polo
ZUIDLAREN - Een Duitse bezoeker van de dinsdag gehouden Zuidlaardermarkt heeft geprobeerd een pony mee naar huis te nemen in een Volkswagen Polo. Dat heeft de politie woensdag bekendgemaakt.

Klik hier om deze TeleVideo te bekijken
TeleVideo

De Duitser werd na afloop van de paardenmarkt in Zuidlaren betrapt. Surveillerende agenten geloofden aanvankelijk hun ogen niet toen ze meenden een pony achterin de kleine personenauto te ontwaren. Maar dat bleek bij controle wel degelijk het geval.

De Shetland pony was in de kofferbak gepropt, had geen enkele bewegingsruimte en stond met het hoofd tegen het raam gedrukt, zo constateerden de agenten. Deze dieronvriendelijke wijze van vervoer leverde de 42-jarige Duitser een boete van 220 euro op.

Ook nam de politie het dier in beslag, omdat de vervoerder geen exportcertificaat kon tonen. Zodra de man zijn papieren in orde heeft, mag de pony alsnog mee naar Duitsland, maar dan wel in een iets ruimere wagen.

http://www.telegraaf.nl/binnenland/14898661/Duitser_propt_pony_in_Polo.html




Oud Vuil.


Ralph
GROTE ENGE TOR
Usericon van Ralph
Posted 21-10-2004 9:39 by Ralph (Speciaal lid) Profiel van Ralphhttp://soundsfromthedarkside.com

Walvissen en dolfijnen mogen Bush niet aanklagen

Uitgegeven: 20 oktober 2004 22:35

LOS ANGELES - Walvissen en dolfijnen kunnen de Amerikaanse president Bush en minister Rumsfeld van Defensie niet voor de Amerikaanse rechter dagen. Dit heeft een federaal hof van beroep in San Francisco woensdag beslist.

Als het parlement had gewild dat naast mensen en juridische personen ook dieren rechtszaken kunnen aanspannen, dan was dat expliciet in de wet opgenomen, aldus de uitspraak.

De zaak was aangespannen door De Walvisachtigengemeenschap, een groep die ijvert tegen het gebruik van sonarapparatuur door de Amerikaanse marine. De geluidsgolven kunnen bij zeezoogdieren weefselschade veroorzaken. Dat is volgens de zelfbenoemde raadsman van de walvissen en dolfijnen een schending van de Amerikaanse wet op beschermde diersoorten.




http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships."


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 21-10-2004 9:55 by Snaack Profiel van Snaack

quote:
Op 19 oktober 2004 17:30 schreef Chelman het volgende:
Hiermee komt de Groen Slinkse aap uit de mouw. Groen staat blijkbaar voor groen van jaloezie. Maar dat wist iedereen eigenlijk al.



Ow waat haat ik dat Groen-slinks tuig. Pure aantasting van de vrijheden van het individu door bemoeizuchtige regelgeving.

Ik mag toch godverdomme zelf wel bepalen in wat voor voertuig in me wens te verplaatsen, zolang dat voertuig goedgekeurd is voor gebruik op de openbare weg.

Dientengevolge vraag ik me ook direct af wat de haalbaarheid is van dit plan.

Aangezien er nog geen wettelijke bepalingen /jurisprudentie zijn in deze denk ik dat een rechter een eventueel verbod van tafel veegt.


Orion
Usericon van Orion
Posted 21-10-2004 10:08 by Orion Profiel van Orion

quote:
Op 20 oktober 2004 22:39 schreef webblaster wim het volgende:
Duitser propt pony in Polo
ZUIDLAREN - Een Duitse bezoeker van de dinsdag gehouden Zuidlaardermarkt heeft geprobeerd een pony mee naar huis te nemen in een Volkswagen Polo. Dat heeft de politie woensdag bekendgemaakt.

Klik hier om deze TeleVideo te bekijken
TeleVideo

De Duitser werd na afloop van de paardenmarkt in Zuidlaren betrapt. Surveillerende agenten geloofden aanvankelijk hun ogen niet toen ze meenden een pony achterin de kleine personenauto te ontwaren. Maar dat bleek bij controle wel degelijk het geval.

De Shetland pony was in de kofferbak gepropt, had geen enkele bewegingsruimte en stond met het hoofd tegen het raam gedrukt, zo constateerden de agenten. Deze dieronvriendelijke wijze van vervoer leverde de 42-jarige Duitser een boete van 220 euro op.

Ook nam de politie het dier in beslag, omdat de vervoerder geen exportcertificaat kon tonen. Zodra de man zijn papieren in orde heeft, mag de pony alsnog mee naar Duitsland, maar dan wel in een iets ruimere wagen.

http://www.telegraaf.nl/binnenland/14898661/Duitser_propt_pony_in_Polo.html








Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !?


Beli Mawr
Great god Cernunnos, return to Earth again!
Usericon van Beli Mawr
Posted 21-10-2004 14:28 by Beli Mawr (Moderator) Profiel van Beli Mawrhttp://www30.brinkster.com/belimawr

quote:
Op 20 oktober 2004 22:39 schreef webblaster wim het volgende:
Duitser propt pony in Polo
ZUIDLAREN - Een Duitse bezoeker van de dinsdag gehouden Zuidlaardermarkt heeft geprobeerd een pony mee naar huis te nemen in een Volkswagen Polo. Dat heeft de politie woensdag bekendgemaakt.

Klik hier om deze TeleVideo te bekijken
TeleVideo

De Duitser werd na afloop van de paardenmarkt in Zuidlaren betrapt. Surveillerende agenten geloofden aanvankelijk hun ogen niet toen ze meenden een pony achterin de kleine personenauto te ontwaren. Maar dat bleek bij controle wel degelijk het geval.

De Shetland pony was in de kofferbak gepropt, had geen enkele bewegingsruimte en stond met het hoofd tegen het raam gedrukt, zo constateerden de agenten. Deze dieronvriendelijke wijze van vervoer leverde de 42-jarige Duitser een boete van 220 euro op.

Ook nam de politie het dier in beslag, omdat de vervoerder geen exportcertificaat kon tonen. Zodra de man zijn papieren in orde heeft, mag de pony alsnog mee naar Duitsland, maar dan wel in een iets ruimere wagen.

http://www.telegraaf.nl/binnenland/14898661/Duitser_propt_pony_in_Polo.html




Wat, een boete van slechts 220€, veeeeeeeeeeels te weinig


Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 21-10-2004 14:30 by Schaep Profiel van Schaep

Godverdomme, ze zouden die kerel zelf in een klein kooitje moeten stoppen. Kapot maken dat soort mensen.


Beli Mawr
Great god Cernunnos, return to Earth again!
Usericon van Beli Mawr
Posted 21-10-2004 14:30 by Beli Mawr (Moderator) Profiel van Beli Mawrhttp://www30.brinkster.com/belimawr

quote:
Op 21 oktober 2004 14:30 schreef Schaep het volgende:
Godverdomme, ze zouden die kerel zelf in een klein kooitje moeten stoppen. Kapot maken dat soort mensen.

idd.


Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 21-10-2004 14:40 by Chelman Profiel van Chelman

quote:
Op 21 oktober 2004 9:55 schreef Snaack het volgende:
Ow waat haat ik dat Groen-slinks tuig. Pure aantasting van de vrijheden van het individu door bemoeizuchtige regelgeving.

Ik mag toch godverdomme zelf wel bepalen in wat voor voertuig in me wens te verplaatsen, zolang dat voertuig goedgekeurd is voor gebruik op de openbare weg.

Dientengevolge vraag ik me ook direct af wat de haalbaarheid is van dit plan.

Aangezien er nog geen wettelijke bepalingen /jurisprudentie zijn in deze denk ik dat een rechter een eventueel verbod van tafel veegt.

Dat klopt inderdaad.

Ik ben niet bang dat ze dit doorheen krijgen. Desnoods ben ik zelf bereid om aan een class action lawsuit bij de Europese Hof voor de rechten van de mens mee te gaan doen. Zover zal het uiteraard niet komen.



KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


stookvogel
Höj höj
Usericon van stookvogel
Posted 21-10-2004 17:02 by stookvogel Profiel van stookvogel

het gaat dus wel door...
net gezien.

Het is een vage regel maar het kan me niets schelen eigenijk ik kan zo'n ding toch nooit betalen.


Van Dale: head·ban·gen (onov.ww.) met slingerende hoofdbewegingen luidruchtige muziek ondergaan


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 21-10-2004 17:05 by M. Profiel van M.

Ja, het gaat door, volgens de landelijke richtlijnen. Het is verboden om een auto breder dan 2 meter en 50 centimeter op de Nederlandse weg te hebben rijden (en dat vind ik niet zo raar). Dat heeft echter niks met SUV's te maken maar meer met de breedte van de Nederlandse wegen .

Die vent van Groen Links heeft me in ieder geval weer genoeg adrenaline bezorgd om klaarwakker op het werk te komen (ik las het in de krant vanmorgen).


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen