IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Zinnig en soms ook minder zinnig nieuws, deel VI Vorige pagina | Volgende pagina
stookvogel
Höj höj
Usericon van stookvogel
Posted 21-10-2004 17:08 by stookvogel Profiel van stookvogel

Kom je zlef uit nijmwegen met zo'n ding? Of ben ik echt zo egocentrisch en wereldvreemd dat het me echt niets kan rukken of bepaalde auto in Nijmwegen niet geparkeerd mag mogen worden?


Van Dale: head·ban·gen (onov.ww.) met slingerende hoofdbewegingen luidruchtige muziek ondergaan


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 21-10-2004 19:07 by Misanthrope Profiel van Misanthrope

quote:
Op 21 oktober 2004 17:08 schreef stookvogel het volgende:
Kom je zlef uit nijmwegen met zo'n ding? Of ben ik echt zo egocentrisch en wereldvreemd dat het me echt niets kan rukken of bepaalde auto in Nijmwegen niet geparkeerd mag mogen worden?
Laten we er maar vanuit gaan dat je wereldvreemd bent en niet nadenkt. Derhalve dien je je mond te houden.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


stookvogel
Höj höj
Usericon van stookvogel
Posted 21-10-2004 19:19 by stookvogel Profiel van stookvogel

Er zijn echt wel ergere dingen om je druk over te maken dan over bepaalde mensen uit een middelgroot stadje die niet meer kunnen winkelen mbv hun schoenvormigesmogmachine en dus een o zo gruwlijk middeleeuws martelapparaat genaamd "de fiets" moeten gebruiken......alles is erger dat dat derhalve houd ik mijn mond niet.


Van Dale: head·ban·gen (onov.ww.) met slingerende hoofdbewegingen luidruchtige muziek ondergaan


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 21-10-2004 19:33 by Misanthrope Profiel van Misanthrope

quote:
Op 21 oktober 2004 19:19 schreef stookvogel het volgende:
Er zijn echt wel ergere dingen om je druk over te maken dan over bepaalde mensen uit een middelgroot stadje die niet meer kunnen winkelen mbv hun schoenvormigesmogmachine en dus een o zo gruwlijk middeleeuws martelapparaat genaamd "de fiets" moeten gebruiken......alles is erger dat dat derhalve houd ik mijn mond niet.
Ik mag er dus vanuit gaan dat je nooit gaat stemmen?

[Dit bericht is gewijzigd door Misanthrope op 21-10-2004 19:34]


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


stookvogel
Höj höj
Usericon van stookvogel
Posted 21-10-2004 19:48 by stookvogel Profiel van stookvogel

Ik ben 19 dus heb nog niet mogen stemmen maar bij de eerst volgende gelegenheid zal ik blanco stemmen, omdat ik veel te neutraal ben. Er is voor zowel liberale partijen als sociale partijen iets te zeggen. En om eerlijk te zijn (en ja dit is geen positieve eigenschap) het interesseert me allemaal niet zo, ik ben tevreden hoe alles loopt en extremen dingen zullen er toch nooit gebeuren in Nederland. Bijvoorbeeld dat verkeersverbod....hoewel er altijd iets voor te zeggen is blijft het een merkwaardig en vage oplossing maar ik zal er geen uur minder om slapen. Jij wel? Nou mooi want als we allemaal zoals ik waren was Nederland naar de klote, maar ik blijf lekker in mijn eigen wereldvreemde fantasiewereldje leven en word(ben) lekker schrijver zodat ik dat ook altijd kan blijven doen. Niet iedereen hoeft overal zijn mening over te geven....soms is het zelf beter om dat niet te doen.


Van Dale: head·ban·gen (onov.ww.) met slingerende hoofdbewegingen luidruchtige muziek ondergaan


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 21-10-2004 19:49 by Misanthrope Profiel van Misanthrope

quote:
Op 21 oktober 2004 19:48 schreef stookvogel het volgende:
Ik ben 19 dus heb nog niet mogen stemmen maar bij de eerst volgende gelegenheid zal ik blanco stemmen, omdat ik veel te neutraal ben. Er is voor zowel liberale partijen als sociale partijen iets te zeggen. En om eerlijk te zijn (en ja dit is geen positieve eigenschap) het interesseert me allemaal niet zo, ik ben tevreden hoe alles loopt en extremen dingen zullen er toch nooit gebeuren in Nederland. Bijvoorbeeld dat verkeersverbod....hoewel er altijd iets voor te zeggen is blijft het een merkwaardig en vage oplossing maar ik zal er geen uur minder om slapen. Jij wel? Nou mooi want als we allemaal zoals ik waren was Nederland naar de klote, maar ik blijf lekker in mijn eigen wereldvreemde fantasiewereldje leven en word(ben) lekker schrijver zodat ik dat ook altijd kan blijven doen. Niet iedereen hoeft overal zijn mening over te geven....soms is het zelf beter om dat niet te doen.
Blijf lekker in je eigen wereldje wonen, maar heb dan ook nooit het lef om iets van de samenleving te vragen of te verlangen.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 21-10-2004 19:51 by Snaack Profiel van Snaack

quote:
Op 21 oktober 2004 19:19 schreef stookvogel het volgende:
Er zijn echt wel ergere dingen om je druk over te maken dan over bepaalde mensen uit een middelgroot stadje die niet meer kunnen winkelen mbv hun schoenvormigesmogmachine en dus een o zo gruwlijk middeleeuws martelapparaat genaamd "de fiets" moeten gebruiken......alles is erger dat dat derhalve houd ik mijn mond niet.

Je snapt er geen reet van.

Ik vind dat jouw stemrecht ingetrokken moet worden aangezien je de empathie hebt van een pinda.

PS: STERF


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 21-10-2004 19:54 by M. Profiel van M.

+1

Schtookvogel, dit punt is juist wél belangrijk omdat het gaat over mensen die anderen zomaar menen te kunnen vertellen in wat voor auto ze mogen rondrijden. Als dat soort types hun zin krijgen, is het een kleine stap naar in wat voor huis je mag wonen, wat voor werk je mag doen of wat de prijs van je kleren mag zijn.

[Dit bericht is gewijzigd door M. op 21-10-2004 19:56]


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 21-10-2004 19:56 by Misanthrope Profiel van Misanthrope



Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 21-10-2004 19:58 by Snaack Profiel van Snaack

Ik heb trouwens gehoord dat er binnenkort een Trabant-fabriek geopend wordt in Nijmegen


stookvogel
Höj höj
Usericon van stookvogel
Posted 21-10-2004 20:01 by stookvogel Profiel van stookvogel


Middelgoed punt, stel mijn armen worden eraf gezaagd en ik kan niet meer werken, het zou heel fijn zijn al kreeg ik dan een uitkering, ik zal hem met plezier accepteren...maar ik heb me niet met hun bemoeid dus verwacht ik niet van hun dat ze zich met mij bemoeien...en daar in heb je gelijk

Maar waarom altijd toch een mening?
Ik ben niet geschikt om een mening te geven, weer neem ik dat verkeersverbod: ik ben niet op de hoogte van beiden kanten...Hoe zit het met zij dit zo'n auto al hebben/heel graag willen/nodig hebben? En hoe zit het met Milieu/Veiligheid/Ruimte... ik heb te weinig informatie hierover om hier een geschikt standpunt voor te kunnen vormen dus is het beter dat ik gewoon mijn mond houd...en zo is het met alle dingen waar ik en vele andere te weinig van weet om iets zinnigs over te kunnen zeggen. Dus waarom moet ik een mening erover hebben?


Van Dale: head·ban·gen (onov.ww.) met slingerende hoofdbewegingen luidruchtige muziek ondergaan


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 21-10-2004 20:04 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

quote:
Op 21 oktober 2004 20:01 schreef stookvogel het volgende:
Middelgoed punt, stel mijn armen worden eraf gezaagd en ik kan niet meer werken, het zou heel fijn zijn al kreeg ik dan een uitkering, ik zal hem met plezier accepteren...maar ik heb me niet met hun bemoeid dus verwacht ik niet van hun dat ze zich met mij bemoeien...en daar in heb je gelijk

Maar waarom altijd toch een mening?
Ik ben niet geschikt om een mening te geven, weer neem ik dat verkeersverbod: ik ben niet op de hoogte van beiden kanten...Hoe zit het met zij dit zo'n auto al hebben/heel graag willen/nodig hebben? En hoe zit het met Milieu/Veiligheid/Ruimte... ik heb te weinig informatie hierover om hier een geschikt standpunt voor te kunnen vormen dus is het beter dat ik gewoon mijn mond houd...en zo is het met alle dingen waar ik en vele andere te weinig van weet om iets zinnigs over te kunnen zeggen. Dus waarom moet ik een mening erover hebben?



Blabla je bent 19, je hebt nog geen benul ...

Een vergelijking die je misschien zult snappen.
Nijmegen verbied het bezitten van lelijke hoofden. Elke inwoner of bezoeker die ene lelijk hoofd heeft wordt de stad uitgezet.


stookvogel
Höj höj
Usericon van stookvogel
Posted 21-10-2004 20:05 by stookvogel Profiel van stookvogel

quote:

PS: STERF



brengt mij tot gehoor wie ik kwaad doe met het hebben van geen mening omdat ik hier niet geschikt voor ben, en als hier uit blijkt dat ik vele hier mee erstig kwaad doe dan zal ik je wens te sterven opvolgen.


Van Dale: head·ban·gen (onov.ww.) met slingerende hoofdbewegingen luidruchtige muziek ondergaan


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 21-10-2004 20:07 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

quote:
Op 21 oktober 2004 17:02 schreef stookvogel het volgende:
het gaat dus wel door...
net gezien.

Het is een vage regel maar het kan me niets schelen eigenijk ik kan zo'n ding toch nooit betalen.

Nog helemaal niet zeker daar het zeer waarschijnlijk tegen een aantal regels uit de grondwet is ...


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 21-10-2004 20:07 by M. Profiel van M.

quote:
Op 21 oktober 2004 20:01 schreef stookvogel het volgende:
Middelgoed punt, stel mijn armen worden eraf gezaagd en ik kan niet meer werken, het zou heel fijn zijn al kreeg ik dan een uitkering, ik zal hem met plezier accepteren...maar ik heb me niet met hun bemoeid dus verwacht ik niet van hun dat ze zich met mij bemoeien...en daar in heb je gelijk

Maar waarom altijd toch een mening?
Ik ben niet geschikt om een mening te geven, weer neem ik dat verkeersverbod: ik ben niet op de hoogte van beiden kanten...Hoe zit het met zij dit zo'n auto al hebben/heel graag willen/nodig hebben? En hoe zit het met Milieu/Veiligheid/Ruimte... ik heb te weinig informatie hierover om hier een geschikt standpunt voor te kunnen vormen dus is het beter dat ik gewoon mijn mond houd...en zo is het met alle dingen waar ik en vele andere te weinig van weet om iets zinnigs over te kunnen zeggen. Dus waarom moet ik een mening erover hebben?

Een beetje een kabouter ben je wel, want je vraagt je nu af waarom je een mening erover 'moet' hebben terwijl je nota bene zelf uit eigener beweging het gesprek binnengekomen bent. Inderdaad had niemand je om je mening gevraagd, van mij 'moet' je geen mening hebben hoor. Jij vroeg je echter af waarom het belangrijk was van die auto's en dat probeerde ik even toe te lichten.

Verder moet je het zelf weten of je ertegen bent als fundamentele burgerrechten in het geding staan, niemand dringt je iets op (in tegenstelling tot GROEN KANKER LINKS, zo, da's toch wel ff lekker).


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


stookvogel
Höj höj
Usericon van stookvogel
Posted 21-10-2004 20:07 by stookvogel Profiel van stookvogel

quote:
Op 21 oktober 2004 20:04 schreef Jenje het volgende:
Blabla je bent 19, je hebt nog geen benul ...

Een vergelijking die je misschien zult snappen.
Nijmegen verbied het bezitten van lelijke hoofden. Elke inwoner of bezoeker die ene lelijk hoofd heeft wordt de stad uitgezet.


Een lelijk hoofd dat voor milieu en verkeersveiligheid problemen zorgt !EN! dat makkelijk omgeruilt kan worden zonder er op achter uit te gaan.

Maar ik snap JOU en HUN standpunt ik wil er alleen geen mening over geven.


Van Dale: head·ban·gen (onov.ww.) met slingerende hoofdbewegingen luidruchtige muziek ondergaan


stookvogel
Höj höj
Usericon van stookvogel
Posted 21-10-2004 20:09 by stookvogel Profiel van stookvogel

quote:
Op 21 oktober 2004 20:07 schreef M. het volgende:
Een beetje een kabouter ben je wel, want je vraagt je nu af waarom je een mening erover 'moet' hebben terwijl je nota bene zelf uit eigener beweging het gesprek binnengekomen bent. Inderdaad had niemand je om je mening gevraagd, van mij 'moet' je geen mening hebben hoor. Jij vroeg je echter af waarom het belangrijk was van die auto's en dat probeerde ik even toe te lichten.

Verder moet je het zelf weten of je ertegen bent als fundamentele burgerrechten in het geding staan, niemand dringt je iets op (in tegenstelling tot GROEN KANKER LINKS, zo, da's toch wel ff lekker).


Ik kwam hier binnen om jullie de informatie te verschaffen dat het paln waarschijnlijk goedgekeurd word...niet om een mening te geven.


Van Dale: head·ban·gen (onov.ww.) met slingerende hoofdbewegingen luidruchtige muziek ondergaan


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 21-10-2004 20:10 by Misanthrope Profiel van Misanthrope

quote:
Op 21 oktober 2004 20:04 schreef Jenje het volgende:
Blabla je bent 19, je hebt nog geen benul ...
Eeje....


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 21-10-2004 20:16 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

quote:
Op 21 oktober 2004 20:10 schreef Misanthrope het volgende:
Eeje....
Wat?


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 21-10-2004 20:18 by Snaack Profiel van Snaack

quote:
Op 21 oktober 2004 20:01 schreef stookvogel het volgende:
Maar waarom altijd toch een mening?




quote:
Ik ben niet geschikt om een mening te geven, weer neem ik dat verkeersverbod: ik ben niet op de hoogte van beiden kanten...


Dat lijkt me in dit geval vrij overbodig

quote:
Hoe zit het met zij dit zo'n auto al hebben/heel graag willen/nodig hebben?


Inderdaad, hoe zit het met de mensen die erg graag zo'n auto willen maar hem niet kunnen betalen omdat het hen aan de cerebrale capaciteiten ontbreekt dusdanig de carriereladder te kunnen beklimmen dat zo'n vervoermiddel bereikbaar wordt, om maar wat te noemen?

Nogmaals, IEDEREEN in Nederland mag in een vervoermiddel de openbare weg op dat door de RDW goedgekeurd is.

quote:
Op 21 oktober 2004 20:05 schreef stookvogel het volgende:
brengt mij tot gehoor wie ik kwaad doe met het hebben van geen mening omdat ik hier niet geschikt voor ben, en als hier uit blijkt dat ik vele hier mee erstig kwaad doe dan zal ik je wens te sterven opvolgen.


Je bent een gevaar voor onze democratie, ergo --> sterf.


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 21-10-2004 20:18 by Misanthrope Profiel van Misanthrope

quote:
Op 21 oktober 2004 20:16 schreef Jenje het volgende:
Wat?
Weet je hoe oud ik ben?


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 21-10-2004 20:19 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

quote:
Op 21 oktober 2004 20:18 schreef Misanthrope het volgende:
Weet je hoe oud ik ben?

Ja
Te jong


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 21-10-2004 20:20 by Misanthrope Profiel van Misanthrope

quote:
Op 21 oktober 2004 20:19 schreef Jenje het volgende:
Ja
Te jong
En toch al benul. Leeftijd is niet de geldende factor voor zijn inferieuriteit.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


stookvogel
Höj höj
Usericon van stookvogel
Posted 21-10-2004 20:21 by stookvogel Profiel van stookvogel

quote:

Je bent een gevaar voor onze democratie, ergo --> sterf.



*zucht* ongefundeerd en onjuist.


Van Dale: head·ban·gen (onov.ww.) met slingerende hoofdbewegingen luidruchtige muziek ondergaan


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 21-10-2004 20:22 by Misanthrope Profiel van Misanthrope

quote:
Op 21 oktober 2004 20:21 schreef stookvogel het volgende:
*zucht* ongefundeerd en onjuist.
Jenje, ik moet je nageven, hij heeft idd geen benul.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen