IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Zinnig en soms ook minder zinnig nieuws, deel VI Vorige pagina | Volgende pagina
Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 24-10-2004 21:24 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

quote:
Op 24 oktober 2004 20:28 schreef Chelman het volgende:
Voorbeelden a.u.b.

- talloze separistische groeperingen (KKK, Black Panthers etc etc)
- aziatenhaat tijdens ww2
- communistenhaat in de 60/70-er jaren
- burgeroorlog ...

KOm chel, niet zo naïef ..


lykle_wolfheart
Usericon van lykle_wolfheart
Posted 25-10-2004 0:07 by lykle_wolfheart Profiel van lykle_wolfhearthttp://www.gothtronic.com

De Aardschok begint ook internationaal door te dringen als we teletekst mogen geloven:

http://teletekst.nos.nl/gif/101-01.html?navi=101&submit=gaan


no text supplied


Nameless shadow
Usericon van Nameless shadow
Posted 25-10-2004 0:27 by Nameless shadow Profiel van Nameless shadowhttp://jeroendekker.com




attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 25-10-2004 10:56 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

Satanisme erkend als religie binnen Britse leger

De Britse Royal Navy heeft het satanisme als geloof erkend binnen haar gelederen. De reden is dat één van de marinemensen, een 24-jarige technicus aan boord van de HMS Cumberland, dit als geloofsbelijdenis heeft opgegeven, en ook te kennen heeft gegeven daarvoor de ruimte te willen hebben om de bijbehorende rituelen uit te kunnen voeren.

De man, Chris Cranmer, heeft aan boord de rang gelijk aan een koporaal, en heeft hierdoor ook het recht op een begrafenis volgens de regels de 'Kerk van Satan', mocht hij tijdens zijn dienst komen te overlijden. Cranmer heeft nu als doel gesteld zijn geloofsvorm binnen alle krijgsmachtonderdelen erkend te krijgen.

De Kerk van Satan werd in 1966 opgericht door Anton Szandor LaVey. Kern van deze religie is dat men wraak verkiest boven vergeving en zichzelf boven ieder ander.


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 25-10-2004 11:32 by ZelThoR Profiel van ZelThoR

quote:
Op 25 oktober 2004 10:56 schreef attila_de_hun het volgende:
Satanisme erkend als religie binnen Britse leger

De Britse Royal Navy heeft het satanisme als geloof erkend binnen haar gelederen. De reden is dat één van de marinemensen, een 24-jarige technicus aan boord van de HMS Cumberland, dit als geloofsbelijdenis heeft opgegeven, en ook te kennen heeft gegeven daarvoor de ruimte te willen hebben om de bijbehorende rituelen uit te kunnen voeren.

De man, Chris Cranmer, heeft aan boord de rang gelijk aan een koporaal, en heeft hierdoor ook het recht op een begrafenis volgens de regels de 'Kerk van Satan', mocht hij tijdens zijn dienst komen te overlijden. Cranmer heeft nu als doel gesteld zijn geloofsvorm binnen alle krijgsmachtonderdelen erkend te krijgen.

De Kerk van Satan werd in 1966 opgericht door Anton Szandor LaVey. Kern van deze religie is dat men wraak verkiest boven vergeving en zichzelf boven ieder ander.

Da's toch helemaal niet handig, een korporaal die zichzelf verkiest boven de admiraal...


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 25-10-2004 13:14 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

Agent geschorst na mishandelen Marokkanen

De 41-jarige agent J. den O. van het politiekorps van Den Bosch is door de rechtbank vandaag veroordeeld tot een werkstraf van 120 uur en drie jaar schorsing uit zijn functie. De straf was zwaarder dan de eis van 60 uur werkstraf en 2 jaar schorsing. Dit omdat van een agent meer mag worden verwacht dan van een burger, aldus de rechtbank.

De rechter acht Den O. schuldig aan het expres omverduwen van twee Marokkanen van een brommer en het opmaken van een vals proces-verbaal. Eén van de mannen raakte bij de val ernstig gewond. Hij is meerdere malen geopereerd aan zijn knie, en zal waarschijnlijk blijvend letsel ondervinden.

De agent kwam vier jaar geleden ook al in opspraak toen hij de FC Den Bosch-supporter Pierre Bouleij doodschoot, waarna rellen in de stad uitbraken. Hij werd toen vrijgesproken van doodslag, omdat hij volgens de rechter uit noodweer had gehandeld. Ook na het omverduwen van de Marokkanen in de Graafsewijk ontstonden er rellen. Den O. werd tevens bedreigd en voor racist uitgemaak.


Schorsen???? Geef die man de leiding over die wijk in Amsterdam waar nu zoveel ophef over is !


Chantalie
Prrrrrrrrrrrrr
Usericon van Chantalie
Posted 25-10-2004 13:18 by Chantalie Profiel van Chantalie

ik vind 't anders niet meer dan terecht hoor.
Mishandeling is met een reden verboden.


So you can make me come that doesn't make you Jesus (Tori Amos)


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 25-10-2004 13:22 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

quote:
Op 25 oktober 2004 13:18 schreef Chantalie het volgende:
ik vind 't anders niet meer dan terecht hoor.
Mishandeling is met een reden verboden.


Met alle respect, ik neem het voor de agent op. De politie in Nl mag niks, maar dan ook helemaal niks. Denk je dat zo een man zomaar effe die jongens wat doet? ik geloof er niks van. Daar moet echt heel wat aan vooraf zijn gegaan want iedere agent weet dat als hij maar een heel klein beetje iets doet gelijk de pers en alles op z'n dak krijgt (terwijl rotjong in Amsterdam wel een gezin de buurt uit kunnen pesten, daar zover ik weet nog heel weing is aan gedaan, en die politieke correcte spast van een Cohen daar niks tegen doet).


Chantalie
Prrrrrrrrrrrrr
Usericon van Chantalie
Posted 25-10-2004 13:26 by Chantalie Profiel van Chantalie

quote:
Op 25 oktober 2004 13:22 schreef attila_de_hun het volgende:
Met alle respect, ik neem het voor de agent op. De politie in Nl mag niks, maar dan ook helemaal niks. Denk je dat zo een man zomaar effe die jongens wat doet? ik geloof er niks van. Daar moet echt heel wat aan vooraf zijn gegaan want iedere agent weet dat als hij maar een heel klein beetje iets doet gelijk de pers en alles op z'n dak krijgt (terwijl rotjong in Amsterdam wel een gezin de buurt uit kunnen pesten, daar zover ik weet nog heel weing is aan gedaan, en die politieke correcte spast van een Cohen daar niks tegen doet).


Maar dat rechtvaardigt het feit dat die jongens mishandeld zijn toch niet? Ik vraag me af wat er was gebeurd als die gozers gewoon blank waren geweest. Begrijp me niet verkeerd, dat de meeste mensen niet zulke lieverdjes zijn weet ik ook nog wel. Maar uiteindelijk is er niks mis mee als ook de gewone bevolking beschermd wordt. Want als dit goedgekeurd zou worden, wat is dan de volgende stap? Ook de politie moet zich aan grenzen houden! Weet jij veel wat voor persoon de agent in kwestie is?

(typefout)

[Dit bericht is gewijzigd door Chantalie op 25-10-2004 13:26]


So you can make me come that doesn't make you Jesus (Tori Amos)


Jebes
Usericon van Jebes
Posted 25-10-2004 13:26 by Jebes Profiel van Jebeshttp://jebes.hyves.nl/#

quote:
Op 25 oktober 2004 13:22 schreef attila_de_hun het volgende:
Met alle respect, ik neem het voor de agent op. De politie in Nl mag niks, maar dan ook helemaal niks. Denk je dat zo een man zomaar effe die jongens wat doet? ik geloof er niks van. Daar moet echt heel wat aan vooraf zijn gegaan want iedere agent weet dat als hij maar een heel klein beetje iets doet gelijk de pers en alles op z'n dak krijgt (terwijl rotjong in Amsterdam wel een gezin de buurt uit kunnen pesten, daar zover ik weet nog heel weing is aan gedaan, en die politieke correcte spast van een Cohen daar niks tegen doet).


Ik ben het wel met je eens dat de politie weinig bevoegdheden heeft en dat de 'gewone burger' wel eens teveel in bescherming wordt genomen. Echter in jouw verhaal staat ook dat de agent een vals proces verbaal opgemaakt heeft, dit kan niet getolereerd worden en hiervoor zou hij wel gestraft moeten worden.


Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks -


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 25-10-2004 13:28 by Misanthrope Profiel van Misanthrope

Ik vind het bericht wat te vaag om te oordelen, maar uit de recente geschiedenis denk ik dat ik Atilla gelijk moet geven.

Wat bedoelt rechter hiermee trouwens? --> 'Dit omdat van een agent meer mag worden verwacht dan van een burger, aldus de rechtbank.'


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 25-10-2004 13:30 by Misanthrope Profiel van Misanthrope

quote:
Op 25 oktober 2004 13:26 schreef Chantalie het volgende:
Maar dat rechtvaardigt het feit dat die jongens mishandeld zijn toch niet? Ik vraag me af wat er was gebeurd als die gozers gewoon blank waren geweest. Begrijp me niet verkeerd, dat de meeste mensen niet zulke lieverdjes zijn weet ik ook nog wel. Maar uiteindelijk is er niks mis mee als ook de gewone bevolking beschermd wordt. Want als dit goedgekeurd zou worden, wat is dan de volgende stap? Ook de politie moet zich aan grenzen houden! Weet jij veel wat voor persoon de agent in kwestie is?

(typefout)
Het is wel enorm politiek correct om deze actie meteen op racisme te gooien. Dit soort uitspraken is 1 van de redenen dat de politie in Nederland geen fuck mag doen.

[Dit bericht is gewijzigd door Misanthrope op 25-10-2004 13:31]


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 25-10-2004 13:30 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

quote:
Op 25 oktober 2004 13:26 schreef Chantalie het volgende:
Maar dat rechtvaardigt het feit dat die jongens mishandeld is toch niet? Ik vraag me af wat er was gebeurd als die gozers gewoon blank waren geweest.


Ik heb er overgedacht om de term marokkanen weg te halen want dat is niet van belang (en geeft het helaas gelijk een vervelende lading). voor mij zou het net zo goed zijn geweest als het een stel autochtone albino's waren geweest. ras doet er niet toe en ik persoonlijk bedoel het ook niet rascistisch.

Overigens heeft Jebes wel een punt dat hij geen valse bekeuringen mag uitschrijven. Maar verder blijf ik bij mijn standpunt.

[Dit bericht is gewijzigd door attila_de_hun op 25-10-2004 13:32]


Jebes
Usericon van Jebes
Posted 25-10-2004 13:31 by Jebes Profiel van Jebeshttp://jebes.hyves.nl/#

quote:
Op 25 oktober 2004 13:28 schreef Misanthrope het volgende:
Ik vind het bericht wat te vaag om te oordelen, maar uit de recente geschiedenis denk ik dat ik Atilla gelijk moet geven.

Wat bedoelt rechter hiermee trouwens? --> 'Dit omdat van een agent meer mag worden verwacht dan van een burger, aldus de rechtbank.'



Wellicht bedoelt de rechter dat de agent, die zich in een voorbeeldfunctie bevindt en daarvoor opgeleid is, zich op basis van hiervan 'beter' moet gedragen en dat op basis hiervan ook meer van de agent verwacht moet worden dan een 'gewone burger' die zich niet in een voorbeeldfunctie bevindt.


Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks -


Chantalie
Prrrrrrrrrrrrr
Usericon van Chantalie
Posted 25-10-2004 13:32 by Chantalie Profiel van Chantalie

quote:
Op 25 oktober 2004 13:30 schreef Misanthrope het volgende:
Het is wel enorm politiek correct om deze actie meteen op racisme te gooien. Dit soort uitspraken is 1 van de redenen dat de politie in Nederland geen fuck mag doen.


Ach ja, het speelt wel degelijk.


So you can make me come that doesn't make you Jesus (Tori Amos)


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 25-10-2004 13:33 by Misanthrope Profiel van Misanthrope

quote:
Op 25 oktober 2004 13:31 schreef Jebes het volgende:
Wellicht bedoelt de rechter dat de agent, die zich in een voorbeeldfunctie bevindt en daarvoor opgeleid is, zich op basis van hiervan 'beter' moet gedragen en dat op basis hiervan ook meer van de agent verwacht moet worden dan een 'gewone burger' die zich niet in een voorbeeldfunctie bevindt.
In dat geval zou het natuurlijk onzin zijn, want noch een gewone burger, noch een agent zou, als dit bericht klopt, zomaar iemand moeten mishandelen. Als hier tussen agenten en burgers onderscheid wordt gemaakt, omdat agenten een zogenaamde voorbeeldfunctie hebben, zijn we fout bezig, want zo straf je niet de daad, maar de baan.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


Chantalie
Prrrrrrrrrrrrr
Usericon van Chantalie
Posted 25-10-2004 13:34 by Chantalie Profiel van Chantalie

quote:
Op 25 oktober 2004 13:30 schreef attila_de_hun het volgende:
Ik heb er overgedacht om de term marokkanen weg te halen want dat is niet van belang (en geeft het helaas gelijk een vervelende lading). voor mij zou het net zo goed zijn geweest als het een stel autochtone albino's waren geweest. ras doet er niet toe en ik persoonlijk bedoel het ook niet rascistisch.

Overigens heeft Jebes wel een punt dat hij geen valse bekeuringen mag uitschrijven. Maar verder blijf ik bij mijn standpunt.


Ik geloof absoluut dat agenten het niet makkelijk hebben. Maar het is ook prima dat ze niet zomaar alles mogen maken, anders krijg je hele nare situaties.


So you can make me come that doesn't make you Jesus (Tori Amos)


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 25-10-2004 13:36 by Misanthrope Profiel van Misanthrope

quote:
Op 25 oktober 2004 13:34 schreef Chantalie het volgende:
Ik geloof absoluut dat agenten het niet makkelijk hebben. Maar het is ook prima dat ze niet zomaar alles mogen maken, anders krijg je hele nare situaties.
Punt is dat ze nu te weinig mogen en daardoor krijg je hele nare situaties.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


Chantalie
Prrrrrrrrrrrrr
Usericon van Chantalie
Posted 25-10-2004 13:39 by Chantalie Profiel van Chantalie

quote:
Op 25 oktober 2004 13:36 schreef Misanthrope het volgende:
Punt is dat ze nu te weinig mogen en daardoor krijg je hele nare situaties.


Maar dit soort praktijken mogen van mij gestraft worden. Die agent zat gewoon fout, punt.
En ja, agent zijn zal ontzettend zwaar zijn. Maar als je het niet aankunt en dan dit soort acties onderneemt, heb je gewoon het verkeerde vak gekozen.

[Dit bericht is gewijzigd door Chantalie op 25-10-2004 13:39]


So you can make me come that doesn't make you Jesus (Tori Amos)


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 25-10-2004 13:41 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

quote:
Op 25 oktober 2004 13:34 schreef Chantalie het volgende:
Ik geloof absoluut dat agenten het niet makkelijk hebben. Maar het is ook prima dat ze niet zomaar alles mogen maken, anders krijg je hele nare situaties.


Niemand wilt een totale politiestaat. Maar om dit te vermijden zijn we doorgeschoten in de andere richting namelijk dat de criminelen beter zijn beschermd dan slachtoffers en de agenten. streng doch rechtvaardig moet er gaan gelden.(makkelijker gezegd als gedaan natuurlijk)


Chantalie
Prrrrrrrrrrrrr
Usericon van Chantalie
Posted 25-10-2004 13:42 by Chantalie Profiel van Chantalie

wat vind je dan dat er bij de mogelijkheden van de politie bij moet?


So you can make me come that doesn't make you Jesus (Tori Amos)


MetalgirlOphelia
Botmongool
Usericon van MetalgirlOphelia
Posted 25-10-2004 13:43 by MetalgirlOphelia Profiel van MetalgirlOphelia

Mishandeling kom op zeg Wat een lachertje. Ze zouden die marrokanen juist lekker een schop onder hun reet moeten geven en in de bajes knallen, die agent een ere onderscheiding. In dit geval ben ik wel benieuwd wat jullie dan van dit verhaal vinden (weet niet of het er al stond maar goed):

ma 18 okt 2004, 21:14
Op de vlucht in eigen land
door Jolande van der Graaf

AMSTERDAM - "Al jaren zijn we op de vlucht voor de bloedwraak van een stel Marokkanen. Ons hele leven is naar de bliksem. Het enige advies dat de politie ons ooit gaf, is dat we beter kunnen emigreren. Als Nederlanders weggestuurd worden uit je eigen land omdat buitenlanders je bedreigen. Dit is zó gestoord!"

Brigitte de Birk en haar ex-man Rinus Bauman, tegen het decor van de Amerikaanse rebelvlag en jeansbroek met stars en stripes. "We worden gediscrimineerd in ons eigen land!"


Aan de nachtmerrie van Brigitte de Birk (39) en haar ex-man Rinus Bauman (52) lijkt geen einde te komen. Al tweeënhalf jaar worden ze achtervolgd door een uit de hand gelopen ruzie met hun vroegere Marokkaanse buren en leven ze ondergedoken in het midden des lands. Huis en haard zijn ze kwijtgeraakt, beiden verloren hun baan, hun huwelijk is allang gestrand. Nóg zijn ze niet veilig voor hun Marokkaanse achtervolgers. "Hier is het allemaal om begonnen", zegt Brigitte mistroostig, terwijl ze een jeansbroek met print van de Amerikaanse vlag omhoog houdt.

Haar gedachten gaan terug naar 14 mei 2002, een week nadat politicus Pim Fortuyn was doodgeschoten en ons land in rouw was gedompeld. Brigitte en Rinus, op dat moment nog getrouwd, wonen dan in het Westland. Sinds drie maanden zijn ze de trotse bewoners van een huis in het dorp Honselersdijk. Ze hebben het eigenhandig opgeknapt en met nieuwe spulletjes ingericht. De relatie met de twee Marokkaanse gezinnen aan de overkant van de straat verloopt aanvankelijk prima, herinnert Rinus zich. De kinderen komen vaak langs om met hun zoon Jeffrey te spelen.

Alleen met de oudste Marokkaanse jongen, een knul van zestien, wil het maar niet boteren. Drie dagen na Fortuyns begrafenis slaat zonder waarschuwing de vlam in de pan. In de tuin hangt de Amerikaanse rebelvlag van rockliefhebber Rinus halfstok. Op hun slaapkamerraam heeft het echtpaar leuzen geplakt. 'Pim bedankt', staat er. Brigitte zit die middag in haar 'Amerikaanse broek' buiten, als de Marokkaanse buurjongen passeert en begint te schelden. Brigitte: "Hij riep: 'Hoer, trek die broek uit!' En daarna: 'Fortuyn is de eerste, er zullen er meer volgen'. Rinus schreeuwde wat terug. Voor ik het wist sloeg mijn buurjongen me met zijn vuisten tegen de grond."

Tijdens het handgemeen grijpt hun belager naar een ijzeren staaf. Er vallen rake klappen. Tientallen Marokkanen uit de straat mengen zich in het conflict dat op een massale vechtpartij uitloopt. Toegesnelde agenten weten het duo te ontzetten, zoontje Jeffrey vlucht in paniek het huis van een Nederlandse buurman binnen. Het echtpaar moet mee naar het politiebureau om verklaringen af te leggen. Tot hun verbijstering worden Brigitte en Rinus plotseling echter zélf achter slot en grendel gezet. "Opeens zaten we als zware criminelen in een cel, maar we wisten helemaal niet waarom!"

Tijdens urenlange verhoren door rechercheurs wordt het duo gaandeweg duidelijk in welke gruwelijke situatie zij zijn beland. Tijdens het tuingevecht is de moeder van hun Marokkaanse buurjongen, een vrouw van 46, in haar woning dood in elkaar gezakt. Brigitte en Rinus worden beticht van doodslag. Hun toenmalige advocaat: "Al rap bleek daarvan geen sprake te zijn. De Marokkaanse leed aan een hartkwaal en had middenin het tumult een dodelijk infarct gekregen. Mijn cliënten bleven desondanks vier dagen lang opgesloten, uit bescherming tegen woedende Marokkanen." Nog diezelfde avond storten ziedende allochtonen zich op de woning van de familie Bauman.


Het rijtjeshuis en de tuin van de familie Bauman veranderden in 2002 door toedoen van woedende Marokkanen in een complete ravage.

Dat de Marokkaanse buurvrouw is bezweken aan een hartaanval, wil er bij de woeste menigte niet in. Het keurige rijtjeshuisje verandert in een ravage. Alle ramen worden kapotgeslagen, de inboedel grotendeels gesloopt of geroofd. Rinus' auto wordt total-loss geslagen. Ook de ramen van de auto van de Nederlandse buren gaan eraan, omdat zij Jeffrey in huis hebben genomen. De politie is in geen velden of wegen te bekennen. Nog geen 24 uur later - als het rechercheonderzoek nog in volle gang is - verschijnt toenmalig burgemeester T. Elzenga van Honselersdijk op een locale televisiezender. Kennelijk moet een Marokkaanse rel koste wat kost voorkomen worden. Zonder omhalen verkondigt hij "een goede oplossing voor de problemen te hebben gevonden". "Want", zegt Elzenga dan: "de Nederlanders komen niet meer terug in de straat." Rinus en Brigitte weten van niets.

Nooit zijn zij bij die beslissing over hun toekomst betrokken. Vlak voor hun vrijlating hoort het stel dat het Westland voor hen verboden en gevaarlijk terrein is geworden. De twee dienen schriftelijk toestemming te geven dat hun huis wordt leeggehaald. Dat gebeurt uiteindelijk door politieagenten in kogelvrije vesten. Het gezin Bauman belandt bij familie, ergens in het midden van het land. Sinds hun scheiding woont Brigitte in een eengezinswoning, Rinus in een pension. Hun woning in het Westland hebben ze nooit meer teruggezien. De schade aan hun auto en inboedel is nog altijd niet vergoed. Veilig is de familie nog steeds niet.

Twee keer, bij het wegbrengen van hun andere, gehandicapte zoontje Kerry naar een kinderdagverblijf in Rotterdam, kregen zij de schrik van hun leven. Brigitte: "Bij de poort stond een donkerblauw busje met bekende Marokkaanse gezichten. Dan weet je echt niet meer hoe je het hebt..." Ook wisten de Marokkanen uit Honselersdijk vorig jaar te achterhalen waar Brigitte werkte. "Ik had eindelijk een leuke baan in een kledingzaak, vlak bij mijn woonplaats. Totdat de Marokkanen de winkel binnendrongen en alle kledingbakken overhoop gooiden..." Gesprekken met de politie hebben nooit iets uitgehaald. "De politie zegt nu zelfs glashard dat we maar beter kunnen emigreren. Dat is toch te gek voor woorden.


Het rijtjeshuis en de tuin van de familie Bauman veranderden in 2002 door toedoen van woedende Marokkanen in een complete ravage.

Dat is gewoon de omgekeerde wereld!" Toenmalig burgemeester Elzenga, tegenwoordig werkzaam in Veenendaal, weigert zijn snelle besluit van destijds alsnog toe te lichten en wil zelfs niet aan de telefoon komen. " Het was een bestuurlijke beslissing, destijds genomen onder de competentie van de gemeente Naaldwijk", aldus zijn woordvoerster. Ook huidige burgemeester J. van der Tak wil niets kwijt. "Alleen Elzenga is verantwoordelijk voor deze beslissing", verkondigt een zegsman van de gemeente Westland. Vast staat dat de Marokkaanse raddraaiers nooit voor hun vernielingen en diefstallen zijn vervolgd. "We hebben de daders destijds niet kunnen achterhalen", zegt een woordvoerder van de politie Haaglanden. " Dan houdt het op."


© 1996-2004 Uitgeversmaatschappij De Telegraaf B.V., Amsterdam. Alle rechten voorbehouden

Ze moeten eens wat harder gaan optreden, gedraag je je niet, dan kun je gewoon opkankeren en wordt je gewoon het land uitgeflikkerd, wat je doet maakt geen zak uit, pleur desnoods op naar je vaderland waar je toch al zo trots op bent.


Kankerlul


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 25-10-2004 13:47 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

quote:
Op 25 oktober 2004 13:42 schreef Chantalie het volgende:
wat vind je dan dat er bij de mogelijkheden van de politie bij moet?


Indien er reden toe is, zoals het beschermen van burgers of bij zelfverdediging, makkelijker geweld mogen gebruiken. Er moet wel verantwoording worden afgelegd en bij machtsmisbruik even streng straffen.

Laat ik de zaak eens omdraaien: vind jj het niet gek dat die gastjes die een gezin wegtreiteren nog gewoon rondlopen?


Chantalie
Prrrrrrrrrrrrr
Usericon van Chantalie
Posted 25-10-2004 13:48 by Chantalie Profiel van Chantalie

ik snap niet dat die Marokkanen niet vervolgd worden?


So you can make me come that doesn't make you Jesus (Tori Amos)


Chantalie
Prrrrrrrrrrrrr
Usericon van Chantalie
Posted 25-10-2004 13:52 by Chantalie Profiel van Chantalie

quote:
Op 25 oktober 2004 13:47 schreef attila_de_hun het volgende:
Indien er reden toe is, zoals het beschermen van burgers of bij zelfverdediging, makkelijker geweld mogen gebruiken. Er moet wel verantwoording worden afgelegd en bij machtsmisbruik even streng straffen.

Laat ik de zaak eens omdraaien: vind jj het niet gek dat die gastjes die een gezin wegtreiteren nog gewoon rondlopen?


Uiteraard, dat is schandalig!

Ik ben het overigens wel met je eens hoor, maar ik vind wel dat dat allemaal wel netjes in wetten moet worden vastgelegd. Want straks krijg je machtsmisbruik door een of andere agent die de kolder in z'n kop heeft gekregen. Zoals ik al zei, het is prima dat ook de bevolking beschermd wordt.


So you can make me come that doesn't make you Jesus (Tori Amos)


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen