IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Zinnig en soms ook minder zinnig nieuws, deel VI Vorige pagina | Volgende pagina
ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 08-11-2004 14:48 by ghoulliette Profiel van ghoulliette

quote:
Op 8 november 2004 13:02 schreef Mark het volgende:
Nieuwsflash! Rouvoet scheert moslims en islamieten over een kam! Zegt het voort!

Rouvoet is een discriminerende eikel die met een dikke herpeslul in zijn aars genomen moet worden.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 08-11-2004 14:50 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

Man gepakt na gooien molotovcocktails naar moskee

Uitgegeven: 8 november 2004 13:02
Laatst gewijzigd: 8 november 2004 13:14

IJSSELSTEIN - De politie heeft maandag in IJsselstein een 21-jarige man aangehouden die verdacht wordt van betrokkenheid bij het gooien van molotovcocktails naar een moskee in die plaats. De twee projectielen werden vrijdagavond tegen de moskee gegooid en veroorzaakten alleen brandjes op het parkeerterrein.

Moskeebezoekers blusten het vuur en konden voorkomen dat een auto vlam vatte. Volgens de politie was de schade niet noemenswaardig.


In dezelfde plaats verwijderde de politie zondagmorgen een spandoek met rechts-extremistische teksten van een brug. Een zegsman van de politie wil niet kwijt wat er precies op het doek stond, maar het gaat volgens hem om dermate kwetsende taal dat de politie de zaak hoog opneemt.

Bewoners van een naburige flat hebben inmiddels een brief ontvangen waarin hen wordt gevraagd bijzonderheden te melden. Ook hoopt de politie via een oproep in de plaatselijke media degenen die voor de teksten verantwoordelijk zijn op het spoor te komen.

----

Hup knuffelen allemaal!


RrroooaaarrR
as "The Chief"
Usericon van RrroooaaarrR
Posted 08-11-2004 17:58 by RrroooaaarrR Profiel van RrroooaaarrR

quote:
Op 8 november 2004 14:50 schreef Jenje het volgende:
Hup knuffelen allemaal!


De molotovcocktails. Verder ga ik niet.

[Dit bericht is gewijzigd door RrroooaaarrR op 08-11-2004 17:58]


Odal
Usericon van Odal
Posted 09-11-2004 0:19 by Odal Profiel van Odalhttp://www.hammerarts.cjb.net

Als het aan Kamerlid Wilders en dr. Bart-Jan Spruyt ligt, dan krijgen moslims geen grondwettelijke burgerrechten, zoals de vrijheid eigen scholen en verenigingen op te richten. Dit staat geschreven in het programma voor hun nieuwe partij, dat gemaakt is door de directeur van de Edmund Burke-stichting. Wilders heeft het met open armen ontvangen.

Volgens Wilders is de Nederlandse cultuur niet verenigbaar met de islam. Zo zou de islam geen rekening houden met democratische normen van de Nederlandse rechtsstaat. Verder zou de islam imperialistisch zijn, waarbij verwezen wordt naar de 'torenhoge minaretten in Rotterdam'. Ook het dragen van hoofddoekjes zou een symbool van afkeur naar het Westen toe zijn.

Niet alleen de grondrechten moeten worden afgenomen, ook de grenzen moeten voor immigranten worden afgesloten. Dit, volgens Spruyt, om de islamisering van de Nederlandse cultuur te voorkomen. "Van integratie moet 'serieus werk' worden gemaakt. Elke immigrant wiens inburgering mislukt moet het land uit: Je past je aan, of je hoepelt op."

Update 17.47
NOS Teletekst meldt dat Bart-Jan Spruyt indirect afstand neemt van Geert Wilders. De Edmund Burke-stichting zal geen partij oprichten met Wilders, hetgeen eerder door de politicus aan de media bekend was gemaakt. Mocht Spruyt toch een partij oprichten met Wilders, dan zal hij niet aanblijven als directeur van de stichting.

Volgens Spruyt had hij slechts willen zeggen dat het conservatisme weerklank zal vinden bij de beweging van Wilders.

Bron: fok.nl


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 09-11-2004 0:21 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

Jeuj weer een domme partij erbij ...


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 09-11-2004 0:22 by Schaep Profiel van Schaep

Kansloos.


Odal
Usericon van Odal
Posted 09-11-2004 0:34 by Odal Profiel van Odalhttp://www.hammerarts.cjb.net

verwacht er ook niet veel van maarja eens zien met wat voor oplossingen ze komen.


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 09-11-2004 9:16 by kwelgeest Profiel van kwelgeest

In Frankrijk is een anti-kernenergie demonstrant beide benen kwijtgeraakt bij een protest tegen het transport van kernafval van La Hague naar het Duitse Gorleben.

De demonstrant had zich bij het Oost-Franse Avricourt aan de rails vastgeklonken. De trein stopte echter niet en reed zijn benen eraf.

(fok)


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 09-11-2004 11:07 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 9 november 2004 9:16 schreef kwelgeest het volgende:
In Frankrijk is een anti-kernenergie demonstrant beide benen kwijtgeraakt bij een protest tegen het transport van kernafval van La Hague naar het Duitse Gorleben.

De demonstrant had zich bij het Oost-Franse Avricourt aan de rails vastgeklonken. De trein stopte echter niet en reed zijn benen eraf.

(fok)
Er werd 1 been afgerukt, en hij is inmiddels dood
Bron Nu.nl

eindelijk een treinspringer die zijn doel heeft bereikt


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Mithrandir
Olorin enútulië!
Usericon van Mithrandir
Posted 09-11-2004 11:37 by Mithrandir Profiel van Mithrandirhttp://www.headachemagazine.nl

"We vragen jullie voor de laatste keer, en jullie hebben nog steeds een kans, om te stoppen met aanvallen op onze moskeeën, scholen en de moslimgemeenschap in Holland want anders betalen jullie een hoge prijs."

Volgens mij hebben we al een hoge prijs betaald... en hoezo "onze moskeen enz enz" wiens belastingcenten zijn het nou dan????


Arwen ná anvanya vendë ecénien


RrroooaaarrR
as "The Chief"
Usericon van RrroooaaarrR
Posted 09-11-2004 11:40 by RrroooaaarrR Profiel van RrroooaaarrR

Moskeeën en gebedshuizen worden vaak ook door bijdragen van Nederlandse moslims zelf, dubieuze buitenlandse organisaties en regeringen betaald.


Mithrandir
Olorin enútulië!
Usericon van Mithrandir
Posted 09-11-2004 11:44 by Mithrandir Profiel van Mithrandirhttp://www.headachemagazine.nl

quote:
Op 9 november 2004 11:40 schreef RrroooaaarrR het volgende:
Moskeeën en gebedshuizen worden vaak ook door bijdragen van Nederlandse moslims zelf, dubieuze buitenlandse organisaties en regeringen betaald.


en in de andere gevallen?
Bovendien vind ik het een zwaaaaaaaar overdreven reactie (en vooroordeelbevestigend).


Arwen ná anvanya vendë ecénien


RrroooaaarrR
as "The Chief"
Usericon van RrroooaaarrR
Posted 09-11-2004 11:59 by RrroooaaarrR Profiel van RrroooaaarrR

quote:
Op 9 november 2004 11:44 schreef Mithrandir het volgende:
en in de andere gevallen?

Ik gaf een aanvulling. Gebruikte niet voor niets het woord "ook".
quote:
Op 9 november 2004 11:44 schreef Mithrandir het volgende:
Bovendien vind ik het een zwaaaaaaaar overdreven reactie (en vooroordeelbevestigend).

Wiens reactie?


Mithrandir
Olorin enútulië!
Usericon van Mithrandir
Posted 09-11-2004 12:06 by Mithrandir Profiel van Mithrandirhttp://www.headachemagazine.nl

quote:
Op 9 november 2004 11:59 schreef RrroooaaarrR het volgende:
Wiens reactie?


"...anders betalen jullie een hoge prijs."

Dat wordt dus een aanslag. Blijkbaar de enige taal die die primitievelingen kennen.
Ik wordt er iig schijtziek van.


Arwen ná anvanya vendë ecénien


RrroooaaarrR
as "The Chief"
Usericon van RrroooaaarrR
Posted 09-11-2004 12:10 by RrroooaaarrR Profiel van RrroooaaarrR

Ik vind het prima. Laat de boel maar escaleren, indien daar nog geen sprake van zou zijn.



Mithrandir
Olorin enútulië!
Usericon van Mithrandir
Posted 09-11-2004 12:14 by Mithrandir Profiel van Mithrandirhttp://www.headachemagazine.nl

misschien gebeurt er dan tenminste iets. Behalve dat er nu kerken in de fik gestoken worden (waar komt dat nu nou weer vandaan?)


Arwen ná anvanya vendë ecénien


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 09-11-2004 12:16 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

moskee in de fik, kerk in de fik

als niet-gelovende boeit het me weinig ...


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 09-11-2004 12:19 by Mark Profiel van Mark

Is wel heel troe.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 09-11-2004 12:21 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

alleene wel sneu voor de blekkies, staan ze naasr islamietjes kerken af te fikken ... dan is dat truëe er ook een beetje af ...


Burzum
Usericon van Burzum
Posted 09-11-2004 12:22 by Burzum Profiel van Burzumhttp://www.last.fm/user/Raymond1982

Ik vond dat briefje op een van die moskee's wel erg grappig:

"groeten van de moskee varkens" hehehe.

Helaas was het niet gelukt om die moskee in de fik te steken. Ze waren er snel bij

[Dit bericht is gewijzigd door Burzum op 09-11-2004 12:23]


RrroooaaarrR
as "The Chief"
Usericon van RrroooaaarrR
Posted 09-11-2004 12:31 by RrroooaaarrR Profiel van RrroooaaarrR

Had men het maar ook beter voor moeten bereiden.


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 09-11-2004 12:33 by Mark Profiel van Mark

Wacht even hoor...

Dus men had een briefje op die moskee-deur gehangen en daarna wilde men de moskee afbranden...?

Ik zie dat intellectueel Nederland ook is overgegaan tot actie!


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 09-11-2004 12:34 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

tja ik denk niet dat ze het kreng eerst affikken en dan een briefje ophangen ...


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 09-11-2004 12:35 by Mark Profiel van Mark

Mijn punt is, is dat briefje van asbest dan of zo?


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 09-11-2004 12:36 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

ik denk dat ze het brifje op een niet brandende plek gehangen hebben, erop duidende dat ze niet het hele gebouw wild affikken


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen