IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7
Auteur:
Topic : Walen zijn mestkevers in mensengedaante..... Vorige pagina | Volgende pagina
BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 10-05-2011 9:01 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

Oh, ik dacht dat Bart dit topic had geopend.


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 10-05-2011 10:11 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 10 mei 2011 9:01 schreef BenKnuckles het volgende:
Oh, ik dacht dat Bart dit topic had geopend.


Nee, ik ben de schuldige (toen ik nog jong en onbezonnen was)


Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 10-05-2011 10:15 by Gemene Lepel Wijzig reactieProfiel van Gemene LepelQuote dit bericht

quote:
Op 11 augustus 2004 21:20 schreef Greycloak het volgende:
Ja mooi man! Laat die Wallonen zich aansluiten bij de Fransozen, ipv te teren op de zakken van de werkende Vlamingen! Ie-der-een die wel eens door België heengereden is kan een duidelijke armoedegrans zien, die vreemdgenoeg begint waar deze snobberig ingestelde Wallonen wonen.

Moet ik er ook nog bij zeggen dat die Belgen die de kranten geregeld weten te vullen niet echt Vlamingen zijn of snapt een ieder dat al?

Wallonen =


In het afzeiken van bevolkingsgroepen is Grey anders niet veel veranderd.


Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 10-05-2011 10:19 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

De Marokkanen van Belgie zijn het. Dat ze hun tuinen eens fatsoenlijk bijhouden. Met de lineaal, liefst.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 10-05-2011 10:41 by Gemene Lepel Wijzig reactieProfiel van Gemene LepelQuote dit bericht

quote:
Op 10 mei 2011 10:19 schreef bastianus het volgende:
De Marokkanen van Belgie zijn het. Dat ze hun tuinen eens fatsoenlijk bijhouden. Met de lineaal, liefst.


Zoals het Vlaamse Herrenvolk natuurlijk doet.


Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."


Ralph
GROTE ENGE TOR
Usericon van Ralph
Posted 10-05-2011 11:30 by Ralph (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van RalphQuote dit berichthttp://soundsfromthedarkside.com

quote:
Op 10 mei 2011 10:41 schreef Gemene Lepel het volgende:
Zoals het Vlaamse Herrenvolk natuurlijk doet.


Spijker op de kop wat mij betreft. Dat is het idee wat ik van heel veel Vlamingen krijg, dat gevoel van misplaatste superioriteit wat ze (over één kam scherend) hebben, terwijl ze zelf hun zaakjes allesbehalve op orde hebben.


http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships."


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 10-05-2011 11:32 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 10 mei 2011 10:11 schreef attila_de_hun het volgende:
Nee, ik ben de schuldige (toen ik nog jong en onbezonnen was)
Toen je wel's wat nuttigs postte.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 10-05-2011 11:46 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 10 mei 2011 11:30 schreef Ralph het volgende:
Spijker op de kop wat mij betreft. Dat is het idee wat ik van heel veel Vlamingen krijg, dat gevoel van misplaatste superioriteit wat ze (over één kam scherend) hebben, terwijl ze zelf hun zaakjes allesbehalve op orde hebben.
Nou heb ik de Belgen niet hoog zitten, Vlamen nog Walen, maar ik heb dat precies andersom.

Hoe zat dat ook alweer, die nieuwsfoto die Hypnos postte van een anti-Vlaamse Bewegingdemonstratie met zo'n vrouw met een spandoek waarop in het Frans stond dat de Vlamingen hun bek moeten houden. Terwijl de grootste partij van België een Vlaamse is. De Vlamingen een ruime meerderheid van het Belgische volk vormen. En er inmiddels al een flinke tijd een flinke stroom geld vanuit Vlamingen naar Wallonië stroomt. De in 1830 ingezette verFransing is bijna 200 jaar later totaal mislukt. Een beetje meer soevereiniteit in eigen kring lijkt mij wel gepast.

Belachelijk ook hoe die clown van een Di Rupo de gehele tijd de hand boven het hoofd wordt gehouden door de koning. Heeft die gast al een millimeter bewogen? NV-a is als grootste partij pas een keer aan zet geweest. Dat zou hier in Nederland ondenkbaar zijn


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 10-05-2011 12:01 by Gemene Lepel Wijzig reactieProfiel van Gemene LepelQuote dit bericht

quote:
Op 10 mei 2011 11:46 schreef kwelgeest het volgende:
Nou heb ik de Belgen niet hoog zitten, Vlamen nog Walen, maar ik heb dat precies andersom.

Hoe zat dat ook alweer, die nieuwsfoto die Hypnos postte van een anti-Vlaamse Bewegingdemonstratie met zo'n vrouw met een spandoek waarop in het Frans stond dat de Vlamingen hun bek moeten houden.




Ja, en er zijn ook moslims die de straat op gaan met borden dat alle ongelovigen hun bek moeten houden of sterven. En Amerikanen die in talkshows zeggen dat ze met Gods recht aan hun zijde al het olie uit Irak mogen pompen als beloning voor 'de bevrijding'. Niemand zal ontkennen dat het niet botert tussen de Vlamingen en Walen. Maar als we gewoon voorbeelden gaan citeren dan komen we natuurlijk op een punt waarbij de Vlamingen en Walen worden vertegenwoordigd door de grootste schreeuwers en dan zijn het opeens allemaal arrogante eikels natuurlijk. Maar zoals ik het zo lees vind je dat ook.

quote:

Een beetje meer soevereiniteit in eigen kring lijkt mij wel gepast.



België is toch al helemaal kapot gefederaliseerd? Een beetje meer en er is geen België meer. Ik denk overigens dat Kuyper in zijn graf omdraait om de manier waarop je de term 'soevereiniteit in eigen kring' gebruikt; het gaat hier om betwiste invloed op het staatsapparaat, niet om onafhankelijkheid daarvan. Wordt het uiteindelijk geen simpele overheveling van de ene staatsinstitutie naar de andere?



Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 10-05-2011 12:20 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

Op zich gedeeltelijk wel, ja. Maar ik meende, kan zo 123 niets vinden, dat de wringen tussen de taalgemeenschappen ook over kleine, lullige dingetjes ging.

Ik snap sowieso niet dat NV-a en PS nog met elkaar aan tafel zitten. Qua België staan ze nogal lijnrecht tegenover elkaar, maar er moet ook flink bezuinigd en omgebogen worden en iets zegt mij dat ze op die vlakken ook niet erg lekker liggen.
Natuurlijk, twee grootste partijen, dus voor de formaliteit.. Maar na een week of twee houd je er toch gewoon mee op. Kijk je voor welke vd twee het meeste animo is, laat je die formeren. Mislukt dat, dan mag de ander het proberen.
Ik weet niet of België een dualistisch systeem kent zoals Nederland, maar je kan toch ook het huidige kabinet laten zitten en per voorstel hoofdelijk of per partij stemmen? Nog een jaar voortmodderen lijkt mij ook niet bevordelijk, voor de schuldenberg.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 10-05-2011 12:28 by Gemene Lepel Wijzig reactieProfiel van Gemene LepelQuote dit bericht

quote:
Op 10 mei 2011 12:20 schreef kwelgeest het volgende:
Op zich gedeeltelijk wel, ja. Maar ik meende, kan zo 123 niets vinden, dat de wringen tussen de taalgemeenschappen ook over kleine, lullige dingetjes ging.



Daar lees ik weleens over ja (op naamborden kalken etc.). We hadden een Belgische (Vlaamse) docent een tijd terug op de VU en hij vond persoonlijk in de politiek alles draaide om de economische standpunten en dat 'culturele' verschillen er met de haren werden bijgesleept om deze te ondersteunen. Ofwel, Vlaamse partijen beroepen zich vaak op 'taal en cultuur' terwijl het eigenlijk om een simpel gebrek aan 'economische solidariteit' gaat.


Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 10-05-2011 12:31 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

De Koning wil geen nieuwe verkiezingen, want anders zou hij wel eens zonder land kunnen komen te zitten.
en hij beslist... dus ze moeten wel (doen alsof ze) onderhandelen.


Ik hoop nog steeds op Di Rupo als eerste minister en een verdere opsplitsing van de bevoegdheden.
Alleen de sociale zekerheid mogen ze federaal houden,
inzake pensioenen en ziekte/invaliditeit.
Economie graag opsplitsen, onderwijs helemaal, cultuur idem, mobiliteit, justitie, sociale zaken, ...

en natuurlijk ook alle bijhorende begrotingsdiensten.

eens kijken of ze nog zo zullen janken over budgetteringseisen als ze het zelf zullen moeten zien op te lossen.


signature


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 10-05-2011 12:32 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

quote:
Op 10 mei 2011 12:28 schreef Gemene Lepel het volgende:
Daar lees ik weleens over ja (op naamborden kalken etc.). We hadden een Belgische (Vlaamse) docent een tijd terug op de VU en hij vond persoonlijk in de politiek alles draaide om de economische standpunten en dat 'culturele' verschillen er met de haren werden bijgesleept om deze te ondersteunen. Ofwel, Vlaamse partijen beroepen zich vaak op 'taal en cultuur' terwijl het eigenlijk om een simpel gebrek aan 'economische solidariteit' gaat.
Is er al een berekening wat de aansluiting van de Walen bij Belgie gekost heeft?


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 10-05-2011 12:33 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 10 mei 2011 12:28 schreef Gemene Lepel het volgende:
Daar lees ik weleens over ja (op naamborden kalken etc.). We hadden een Belgische (Vlaamse) docent een tijd terug op de VU en hij vond persoonlijk in de politiek alles draaide om de economische standpunten en dat 'culturele' verschillen er met de haren werden bijgesleept om deze te ondersteunen. Ofwel, Vlaamse partijen beroepen zich vaak op 'taal en cultuur' terwijl het eigenlijk om een simpel gebrek aan 'economische solidariteit' gaat.
Zal wel meevallen, denk ik. Dat kan je als Wallonië natuurlijk heel gemakkelijk los van elkaar hakken. Toegeven op die 'culturele' punten en over de financiele stromen gewoon onderhandelen.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 10-05-2011 12:34 by Gemene Lepel Wijzig reactieProfiel van Gemene LepelQuote dit bericht

quote:
Op 10 mei 2011 12:33 schreef kwelgeest het volgende:
Zal wel meevallen, denk ik. Dat kan je als Wallonië natuurlijk heel gemakkelijk los van elkaar hakken. Toegeven op die 'culturele' punten en over de financiele stromen gewoon onderhandelen.


Is dat zo? Ik volg het hele circus niet; waar zitten ze nu op 'vast'?


Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 10-05-2011 12:34 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

quote:
Op 10 mei 2011 12:28 schreef Gemene Lepel het volgende:
Daar lees ik weleens over ja (op naamborden kalken etc.). We hadden een Belgische (Vlaamse) docent een tijd terug op de VU en hij vond persoonlijk in de politiek alles draaide om de economische standpunten en dat 'culturele' verschillen er met de haren werden bijgesleept om deze te ondersteunen. Ofwel, Vlaamse partijen beroepen zich vaak op 'taal en cultuur' terwijl het eigenlijk om een simpel gebrek aan 'economische solidariteit' gaat.



het is beiden, toegegeven.

trouwens, wat jij hier benoemt als "gebrek aan economische solidariteit" noem ik "genoeg van sociale passiviteit"

de mentaliteit is gewoon anders, politiek gezien.
Dat de mensen dan dat imago krijgen lijkt me niet meer dan normaal, hoe onterecht dat ook mag zijn en hoe fijn de uitzonderingen ook mogen lijken.


signature


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 10-05-2011 12:36 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 10 mei 2011 12:31 schreef Hypnos het volgende:
De Koning wil geen nieuwe verkiezingen, want anders zou hij wel eens zonder land kunnen komen te zitten.
en hij beslist... dus ze moeten wel (doen alsof ze) onderhandelen.


Ik hoop nog steeds op Di Rupo als eerste minister en een verdere opsplitsing van de bevoegdheden.
Alleen de sociale zekerheid mogen ze federaal houden,
inzake pensioenen en ziekte/invaliditeit.
Economie graag opsplitsen, onderwijs helemaal, cultuur idem, mobiliteit, justitie, sociale zaken, ...

en natuurlijk ook alle bijhorende begrotingsdiensten.

eens kijken of ze nog zo zullen janken over budgetteringseisen als ze het zelf zullen moeten zien op te lossen.
Is het juist niet veel verstandiger om pensioenen te splitsen en jusitie niet?
En economie opsplitsen? Hoe wil je dat in godsnaam doen in een geglobaliseerde wereld in een doorvoer land? 'We' streven, met Europa en partners, juist naar een steeds verder naar een gezamelijke economie. Daar is helemaal niets mis mee.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 10-05-2011 12:39 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 10 mei 2011 12:34 schreef Gemene Lepel het volgende:
Is dat zo? Ik volg het hele circus niet; waar zitten ze nu op 'vast'?
Volgens mij is BHV het grootste twistpunt. Een compleet non-onderwerp (zeker als ik Wiki mag geloven). En dat terwijl je staatsschuld rond de 100% bungelt. Daar moeten de onderhandelingen dus nog over beginnen.

Eigenlijk best duidelijke zaak. Herverkiezingen en als dat niet werkt stekker eruit.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 10-05-2011 12:42 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

quote:
Op 10 mei 2011 12:36 schreef kwelgeest het volgende:
Is het juist niet veel verstandiger om pensioenen te splitsen en jusitie niet?
En economie opsplitsen? Hoe wil je dat in godsnaam doen in een geglobaliseerde wereld in een doorvoer land? 'We' streven, met Europa en partners, juist naar een steeds verder naar een gezamelijke economie. Daar is helemaal niets mis mee.



pensioenen splitsen heeft weinig gevolgen. Brugpensioenen, dat is een andere zaak (mensen die voor de gerechtigde leeftijd op pensioen gaan), maar dat valt onder RVA (rijksdienst voor Arbeidsvoorziening)
Justitie kan efficiënter werken (mits meer middelen), maar wetgeving en rechtspraak moeten wel federaal blijven.

economie kan zeker beter. de regionalisering binnen de EU is ook versterkt dmv maatregels, specifiek naar "gebieden"/streken, daarom niet naar "landen".
Fragmentering is een positieve zaak als je in een groter geheel zit. Waarom past men Europa dan niet toe in België?
De meeste "Flaminganten" zijn uitgesproken pro-Europa. Maar als men de visie van Europa al niet terugvindt in zijn eigen land, dan loop je wel met open benen door de straat

in een gezamenlijke economie moet je ook de delen de kans geven om zich optimaal te ontwikkelen, op hun eigen tempo. En niet doen alsof alle delen in de basis hetzelfde tempo moeten aanhouden. Dat is imo een soort van naïef communistische gedachte

[Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 10-05-2011 12:45]


signature


Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 10-05-2011 12:43 by Gemene Lepel Wijzig reactieProfiel van Gemene LepelQuote dit bericht

quote:
Op 10 mei 2011 12:34 schreef Hypnos het volgende:
het is beiden, toegegeven.

trouwens, wat jij hier benoemt als "gebrek aan economische solidariteit" noem ik "genoeg van sociale passiviteit"

de mentaliteit is gewoon anders, politiek gezien.
Dat de mensen dan dat imago krijgen lijkt me niet meer dan normaal, hoe onterecht dat ook mag zijn en hoe fijn de uitzonderingen ook mogen lijken.


Ik vraag me altijd af hoe ik me dat moet voorstellen. Zijn er cijfers oid die een 'sociale passiviteit' aantonen bij 'de Wallonen'? Is er geen werk? Willen 'ze' geen werk?


Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 10-05-2011 12:47 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 10 mei 2011 12:42 schreef Hypnos het volgende:
pensioenen splitsen heeft weinig gevolgen. Brugpensioenen, dat is een andere zaak (mensen die voor de gerechtigde leeftijd op pensioen gaan), maar dat valt onder RVA (rijksdienst voor Arbeidsvoorziening)
Pensioen krijgen daar waar je het hebt opgebouwd.
quote:
Justitie kan efficiënter werken (mits meer middelen),
Dan doe ik iets in Vlaanderen en rij ik naar Wallonië. En dan? Uitlevering aan vragen?


quote:
economie kan zeker beter. de regionalisering binnen de EU is ook versterkt dmv maatregels, specifiek naar "gebieden"/streken, daarom niet naar "landen".
Fragmentering is een positieve zaak als je in een groter geheel zit. Waarom past men Europa dan niet toe in België?
Wat lul je nou? In welk opzicht heeft dit verhaal betrekking op het splitsen van de Belgische economie (voor zover die überhaupt bestaat) in een Vlaamse en Walloonse?
quote:
De meeste "Flaminganten" zijn uitgesproken pro-Europa. Maar als men de visie van Europa al niet terugvindt in zijn eigen land, dan loop je wel met open benen door de straat
Ik kan geen Vlaams.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 10-05-2011 12:50 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 10 mei 2011 12:43 schreef Gemene Lepel het volgende:
Ik vraag me altijd af hoe ik me dat moet voorstellen. Zijn er cijfers oid die een 'sociale passiviteit' aantonen bij 'de Wallonen'? Is er geen werk? Willen 'ze' geen werk?
Werkt elkaar natuurlijk ook in de hand. Werk cre-eert werk. Als je met z'n allen op de bank gaat zitten is er natuurlijk ook geen werk. Er moeten wel investeringen plaatsvinden en vraag zijn.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 10-05-2011 12:52 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

quote:
Op 10 mei 2011 12:43 schreef Gemene Lepel het volgende:
Ik vraag me altijd af hoe ik me dat moet voorstellen. Zijn er cijfers oid die een 'sociale passiviteit' aantonen bij 'de Wallonen'? Is er geen werk? Willen 'ze' geen werk?



er is minder activering
mensen zijn overal hetzelfde in groep
er zijn er in Vlaanderen ook die niet willen werken, maar de controlegraag en de schorsingsgraad ligt tientallen keren hoger dan in Wallonië. Volgens de PS is er een heksenjacht op werklozen dus daar doen ze niet aan mee.

die controles zijn regionaal, terwijl de uitkeringen federaal zijn. Leuke situatie dus.

Vacatures genoeg nochtans, die zijn mooi verdeeld aan beide landsgrenzen. En dan nog, ze kunnen in Vlaanderen ook komen werken

maaar.. werkloosheidsgraad actieve bevolking WalloniË 13.4 %
Vlaanderen 6.7...


mooi de helft dus

en ja, eerlijk gezegd, als ik niet MOET gaan solliciteren of MOET opleidingen volgen (zoals in vlaanderen na een bepaalde termijn van WLH) dan zou ik ook lekker thuisblijven zitten. Vrij normaal


en zo gaat dat maar door. Politiek gezien zijn er gewooon veeel minder regels en voorwaarden aan de geldstromen in Wallonië. Er zijn binnen de Vlaamse gemeenschap ook geldstromen, maar als je ziet wat voor een voorwaarden daar aan zijn verbonden... damn.
Zelfs Europa stelt voorwaarden als ze geld leent of transfereert om ongelijkheden weg te werken.
Maar daar willen de Waalse politici niet van weten. Nee hoor, dat is in hun ogen gewoon "solidariteit". AL 40 jaar. En NU plots gaat men de actieveling uithangen... laat me niet lachen.


signature


Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 10-05-2011 12:55 by Gemene Lepel Wijzig reactieProfiel van Gemene LepelQuote dit bericht

quote:
Op 10 mei 2011 12:50 schreef kwelgeest het volgende:
Werkt elkaar natuurlijk ook in de hand. Werk cre-eert werk. Als je met z'n allen op de bank gaat zitten is er natuurlijk ook geen werk. Er moeten wel investeringen plaatsvinden en vraag zijn.



Zo lijkt het weer alsof de Walloniërs op een gegeven moment hebben besloten om met z'n allen op de bank te gaan zitten. Alle visies waarin een gehele onderdeel van een federatie opeens uit zijn neus is gaan eten, dat kan je me gewoon niet verkopen. Brussel doet het toch prima als een overwegend Frans-sprekend (en onafhankelijk) district? Of worden het daar draaiende gehouden door alle hard werkende Vlamingen? Met dit soort simpele een-dimensionale verklaringen (niet dat ik zeg dat jij die geeft, maar als ik de discussie zo in het algemeen volg) kan ik gewoon weinig.


Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 10-05-2011 12:56 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 10 mei 2011 12:52 schreef Hypnos het volgende:

en ja, eerlijk gezegd, als ik niet MOET gaan solliciteren of MOET opleidingen volgen (zoals in vlaanderen na een bepaalde termijn van WLH) dan zou ik ook lekker thuisblijven zitten. Vrij normaal




Niet mee eens. Als je iets niet moet, dan wil dat nog niet zeggen dat je je eigen verantwoordelijkheden zomaar uit mag uitschakelen.


Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen