IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Muziek algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 17 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17
Auteur:
Topic : Avril Lavigne Vorige pagina | Volgende pagina
Kimmey
Usericon van Kimmey
Posted 28-07-2007 10:54 by Kimmey Wijzig reactieProfiel van KimmeyQuote dit bericht

Ze word mij een beetje te christina aguilera


Het is de lichtinval ;')


Wansmaak
Usericon van Wansmaak
Posted 28-07-2007 12:26 by Wansmaak Wijzig reactieProfiel van WansmaakQuote dit berichthttp://www,judgementday.nl

Hoezo? Kan ze ineens wél goed zingen dan?


“Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’


Dentz
Usericon van Dentz
Posted 17-01-2011 20:17 by Dentz Wijzig reactieProfiel van DentzQuote dit bericht


Feest!


... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 26-09-2011 23:37 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht





signature


holysjit
Usericon van holysjit
Posted 26-09-2011 23:41 by holysjit Wijzig reactieProfiel van holysjitQuote dit berichthttp://www.ragherrie.com

Hahahahaa. Over muziek verkrachten gesproken zeg... mijn god!


ErikS
Parker hoer
Usericon van ErikS
Posted 26-09-2011 23:58 by ErikS Wijzig reactieProfiel van ErikSQuote dit bericht

Ik heb een tijdje terug op een feestje Rockband gespeeld. En daar kwam dat nummer ook voorbij.

'tig semi-dronken bezoekers die de zang probeerden (mijzelf inbegrepen), en iedereen die het op de zelfde, kloterige Avril manier zong om toch maar vooral de "noten" te "halen".

Ons excuus was a. de drank en b. geen muzikant zijn. Wat de fok was haar excuus? En wil ik het überhaupt weten?


Als je bij Brigade M hebt gespeeld ben je gewoon een gore kutnazi. En als je zaken doet met zo'n knurft ben je ook een gore kutnazi. En als je dat normaal vind, nou ja, vul zelf maar in...


Kvelgeest
Binkelator ಠ_ರೃ
Usericon van Kvelgeest
Posted 30-09-2011 18:52 by Kvelgeest Wijzig reactieProfiel van KvelgeestQuote dit berichthttp://www.churchofeuthanasia.org/index.html

Man vermoordde moeder vanwege kaartjes Avril Lavigne
Laatste update: 30 september 2011 17:08 info
AMSTERDAM – Een 39-jarige man uit Chicago hangt twintig jaar gevangenisstraf boven het hoofd wegens de moord op zijn moeder. De man viel zijn moeder aan nadat zij weigerde concertkaartjes van Avril Lavigne voor hem te kopen.
Foto: Wenn Dat meldt Fox News Chicago.

Robert Lyons ging zijn moeder, Linda Bolek, te lijf met een cognacfles, tijdens een ruzie over een aankomend concert van de Canadese zangeres. Nadat hij zijn moeder op het hoofd sloeg met de fles, stak hij haar negen keer met een keukenmes.

Lyons heeft eerder al woedeaanvallen gehad en kampt al langere tijd met psychologische problemen. Verleden jaar trok Lyons weer in bij zijn moeder. Volgens de aanklagers was de moord zo gewelddadig dat het moordwapen ernstig beschadigd is.

Avril Lavigne stond verleden maand nog in de HMH in Amsterdam en eerder dit jaar bracht ze haar vierde album Goodbye Lullabye uit.



If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed.


holysjit
Usericon van holysjit
Posted 30-09-2011 18:58 by holysjit Wijzig reactieProfiel van holysjitQuote dit berichthttp://www.ragherrie.com

Triest hoor. Nu nog wachten op de eerste Bieber-moord


Dentz
Usericon van Dentz
Posted 30-09-2011 20:00 by Dentz Wijzig reactieProfiel van DentzQuote dit bericht

Oh leuk, ze heeft een nieuw album.


... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore.


Fusion
The Dude? Meer De Forum Clown
Usericon van Fusion
Posted 30-09-2011 20:04 by Fusion Wijzig reactieProfiel van FusionQuote dit berichthttp://mystic.bandcamp.com/

Heb een oud album hier (volgens mij haar eerste, met al haar eerste hitjes zeg maar), daar staan hele goede nummers op. Ik ga maar eens die laatste uittsjekken, ben benieuwd!


When your people matter, menstrual health matters


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 30-09-2011 21:35 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

hallelujah


signature


Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 30-09-2011 21:39 by Forever After Wijzig reactieProfiel van Forever AfterQuote dit bericht

quote:
Op 30 september 2011 18:58 schreef holysjit het volgende:
Triest hoor. Nu nog wachten op de eerste Bieber-moord


één Bieber-moord is voldoende.


 


voltage
Usericon van voltage
Posted 30-09-2011 21:52 by voltage Wijzig reactieProfiel van voltageQuote dit bericht

muziek is zwaar kut....maar...dr moet wel een piemel in


nark
Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling....
Usericon van nark
Posted 30-09-2011 21:52 by nark Wijzig reactieProfiel van narkQuote dit bericht

quote:
Op 30 september 2011 21:39 schreef Forever After het volgende:
één Bieber-moord is voldoende.



Ja maar als dat dan een fan van Bieber is schieten we er nog niets mee op natuurlijk


Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling....


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 30-09-2011 22:06 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

quote:
Op 30 september 2011 21:52 schreef voltage het volgende:
muziek is zwaar kut....maar...dr moet wel een piemel in


minstens één,

straks zingt ze nog uit haar aars

[Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 30-09-2011 22:06]


signature


Kvelgeest
Binkelator ಠ_ರೃ
Usericon van Kvelgeest
Posted 30-09-2011 22:24 by Kvelgeest Wijzig reactieProfiel van KvelgeestQuote dit berichthttp://www.churchofeuthanasia.org/index.html

quote:
Op 30 september 2011 18:58 schreef holysjit het volgende:
Triest hoor. Nu nog wachten op de eerste Bieber-moord
Nimbus.. kom er maar in.


If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 22-08-2012 11:29 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht



signature


Sjon
Usericon van Sjon
Posted 22-08-2012 11:58 by Sjon Wijzig reactieProfiel van SjonQuote dit bericht

Dit is niet best.


CTTS
Usericon van CTTS
Posted 22-08-2012 12:18 by CTTS Wijzig reactieProfiel van CTTSQuote dit berichthttp://www.breathe-plastic.org




Moloch horridus
Beunhaas
Usericon van Moloch horridus
Posted 22-08-2012 16:08 by Moloch horridus Wijzig reactieProfiel van Moloch horridusQuote dit bericht

En ik ga trouwen met Jenna Jameson!


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 22-08-2012 16:11 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

quote:
Op 22 augustus 2012 16:08 schreef Moloch horridus het volgende:
En ik ga trouwen met Jenna Jameson!


Jij liever dan ik.



She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Moloch horridus
Beunhaas
Usericon van Moloch horridus
Posted 22-08-2012 16:12 by Moloch horridus Wijzig reactieProfiel van Moloch horridusQuote dit bericht

alsof die April Lavigne er ook goed uitziet


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 22-08-2012 16:13 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

quote:
Op 22 augustus 2012 16:12 schreef Moloch horridus het volgende:
alsof die April Lavigne er ook goed uitziet


Liever een MILF dan een GILF.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 22-08-2012 17:06 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

FOR3V4 AN ILF!!


signature


Moloch horridus
Beunhaas
Usericon van Moloch horridus
Posted 22-08-2012 17:38 by Moloch horridus Wijzig reactieProfiel van Moloch horridusQuote dit bericht

take me oooon, take a gilf! butut ieeeeeee

[Dit bericht is gewijzigd door Moloch horridus op 22-08-2012 17:38]


Dit topic is 17 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17
Index / Muziek algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen