IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Auteur:
Topic : LPF vraagt faillisement aan Vorige pagina
Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 11-11-2004 22:35 by Judge M. Wijzig reactieProfiel van Judge M.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

Kan die hele poppenkast, het liefst nog samen met de heren Wilders en Lastpak, ehm sorry: Lazrak, die door hun eigen partij waar ze hun zetel in de Kamer aan te danken hebben zijn uitgekotst en nu puur voor hun eigen gerief in de Kamer zitten zich alsjeblieft acuut terugtrekken van het Nederlandse politieke toneel? Het gaat al eeuwen nergens meer over. Ons land moet godverdomme bestuurd worden! En dan heb ik het nog niet eens over die zak hooi van een Balkenende..



arrebar
On the turning away
Usericon van arrebar
Posted 11-11-2004 23:08 by arrebar (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van arrebarQuote dit berichthttp://www.asbestmetal.nl

Ach ze hebben de politiek zeker boeiender gemaakt. Dat is toch iets dat de LPF als streven had.


"Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 11-11-2004 23:21 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

quote:
Op 11 november 2004 22:35 schreef Judge M. het volgende:
Kan die hele poppenkast, het liefst nog samen met de heren Wilders en Lastpak, ehm sorry: Lazrak, die door hun eigen partij waar ze hun zetel in de Kamer aan te danken hebben zijn uitgekotst en nu puur voor hun eigen gerief in de Kamer zitten zich alsjeblieft acuut terugtrekken van het Nederlandse politieke toneel? Het gaat al eeuwen nergens meer over. Ons land moet godverdomme bestuurd worden! En dan heb ik het nog niet eens over die zak hooi van een Balkenende..

Ja maar, Balkenende is toch juist bezig met het land te besturen?
Ik vind dat te pas en te onpas de partij verlaten en in je eentje verder gaan ook maar niets, trouwens. Dat neemt niet weg dat Wilders verder een heerser is.


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 12-11-2004 0:12 by Judge M. Wijzig reactieProfiel van Judge M.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 11 november 2004 23:08 schreef arrebar het volgende:
Ach ze hebben de politiek zeker boeiender gemaakt. Dat is toch iets dat de LPF als streven had.
Nou joepie de poepie

Politiek is een serieuze zaak. Je zit in de kamer als volksvertegenwoordiger. Niet om je eigen ego op te krikken. Dan heb ik op zulke momenten toch veel meer respect voor de anoniemere kamerleden die achter de schermen veel goed werk uitvoeren zoals Bakker en Van Ham (D'66), Kant en De Ruiter (SP), Vos (GL), Van Dam (PvdA) en Griffith (VVD).



attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 12-11-2004 8:34 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 11 november 2004 23:21 schreef M. het volgende:
Dat neemt niet weg dat Wilders verder een heerser is.


Wilders kan schreeuwen wat hij wilt, hij hoeft het toch niet waar te maken. Dan is het makkelijk om een "heerser"te zijn.

[Dit bericht is gewijzigd door attila_de_hun op 12-11-2004 8:42]


metalkixx
Usericon van metalkixx
Posted 12-11-2004 8:37 by metalkixx Wijzig reactieProfiel van metalkixxQuote dit berichthttp://www.metalwarehouse.nl

Alleen al door zijn haardracht verdient hij het om de minister president van ons land te worden :



M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 12-11-2004 13:01 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

quote:
Op 12 november 2004 8:34 schreef attila_de_hun het volgende:
Wilders kan schreeuwen wat hij wilt, hij hoeft het toch niet waar te maken. Dan is het makkelijk om een "heerser"te zijn.

Ja duh, dat is stap 2. Eerst maar eens zien wat voor partij hij gaat formeren, ook.

Overigens wordt het hem helaas steeds moeilijker gemaakt om te schreeuwen wat hij wil. Jammer dat Ayaan Hirsi Ali niet in de Tweede Kamer was gisteren, bij het debat rond de moord op Theo van Gogh. Die noodgedwongen afwezigheid, dat vond ik echt on-be-staan-baar.


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 12-11-2004 15:19 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

Je kunt niet overal bij zijn; bovendien nam Van Aartsen de boel waar namens de VVD, dus haar aanwezigheid zou niet al te veel toegevoegde waarde hebben.

Die LPF voorzitter moeten ze trouwens levenslang in een krankzinnigengesticht opsluiten. Wat een malloot.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Lainedil
Gebroeders Grey
Usericon van Lainedil
Posted 12-11-2004 15:21 by Lainedil (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van LainedilQuote dit berichthttp://www.quantumtheory.nl

ze kunnen altijd nog hun promo's verkopen om aan geld te komen .

on topic: wat mij betreft komen ze niet meer terug!! chaotisch zooitje!!!


Bruce Banner


Sporty Voleg
Dude Nukem v2.0
Usericon van Sporty Voleg
Posted 12-11-2004 15:26 by Sporty Voleg Wijzig reactieProfiel van Sporty VolegQuote dit bericht

quote:
Op 12 november 2004 15:19 schreef Mark het volgende:
Je kunt niet overal bij zijn; bovendien nam Van Aartsen de boel waar namens de VVD, dus haar aanwezigheid zou niet al te veel toegevoegde waarde hebben.


Haar aanwezigheid zou haar in staat gesteld hebben bij te dragen aan het debat. Van Aartsen kan waarnemen wat ie wil, maar ik mag toch aannemen dat Hirsi Ali haar visie zelf het beste verwoordt.


Touché, pussycat!


zarlack
Usericon van zarlack
Posted 12-11-2004 15:27 by zarlack Wijzig reactieProfiel van zarlackQuote dit bericht

shit wat zijn jullie snel hier

[Dit bericht is gewijzigd door zarlack op 12-11-2004 15:28]


Voor den donder onzer tonen, vliedt reeds de oneedle wolf met hangende ooren heen


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 12-11-2004 15:27 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

Het gaat niet eens om een al of niet belangrijke bijdrage in het debat, het gaat er gewoon om dat ze als volksvertegenwoordiger haar werk moet kunnen doen en dat kan nu niet.


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 12-11-2004 15:30 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

Ik heb geen flauw idee of ze afwezig was vanwege dreigementen of vanwege het feit dat dit debat simpelweg niet in haar portefeuille zit. Gezien het feit dat o.a. Wilders en Van Aartsen er gewoon waren leidde ik af dat Hirshi Ali's afwezigheid niet iets van doen had met geweld-dreiging maar met partij-bestuurlijke taakverdeling.

Maar als het vanwege dreigementen was dan is dat inderdaad wel triest, ja.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 12-11-2004 15:33 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

quote:
Op 12 november 2004 15:30 schreef Mark het volgende:
Ik heb geen flauw idee of ze afwezig was vanwege dreigementen of vanwege het feit dat dit debat simpelweg niet in haar portefeuille zit. Gezien het feit dat o.a. Wilders en Van Aartsen er gewoon waren leidde ik af dat Hirshi Ali's afwezigheid niet iets van doen had met geweld-dreiging maar met partij-bestuurlijke taakverdeling.

Maar als het vanwege dreigementen was dan is dat inderdaad wel triest, ja.

Ik denk dat dit debat relevant was voor elke politicus hoor . Het onderwerp van debat was de moord op Theo van Gogh en de AIVD-zaken daaromheen, en juist Hirsi Ali zou als nauwe betrokkene hier een bijdrage aan hebben kunnen leveren, niet in het minst omdat de bedreigingen vaak haar en van Gogh's naam in één adem noemen. Ik zou erg verbaasd zijn als ze uit eigen beweging weg zou zijn gebleven.


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen