IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Auteur:
Topic : al-Tawhid wa al-Jihad Volgende pagina
Tyrant Lizard King
them bones
Usericon van Tyrant Lizard King
Posted 16-08-2004 2:29 by Tyrant Lizard King Wijzig reactieProfiel van Tyrant Lizard KingQuote dit bericht

Net gelezen.. http://www.nu.nl/news.jsp?n=379213&c=10DEN HAAG/DUBAI - De islamitische terreurgroep al-Tawhid wa al-Jihad dreigt Nederland met aanslagen als het zijn troepen niet terugtrekt uit Irak. Op een Arabische internetpagina staat sinds zondag een verklaring die speciaal is gericht aan de Nederlandse regering. "Dit is een laatste, simpele waarschuwing. Haal de Nederlandse militairen terug uit Irak", luidt de boodschap.


piepkrakpiepkrakpiepkrakpiepkrakpiepkrakpiepkrak........


HgarrothwulfF
F.E.S.
Usericon van HgarrothwulfF
Posted 16-08-2004 2:43 by HgarrothwulfF Wijzig reactieProfiel van HgarrothwulfFQuote dit berichthttp://vilosophe.hyves.nl

nee, dit was niet te verwachten

osama heeft persoonlijk in een filmpje een keer half europa bedreigt, waaronder nederland... die aftakkingen en andere groeperingen zijn nu waarschijnlijk geïnstructueert om per tak een land lastig te vallen

laat maar komen, apeldoorn is een echte metropool

laat ze overigens maar ff wachten, ik wil eerst lekker slapen

[Dit bericht is gewijzigd door HgarrothwulfF op 16-08-2004 2:51]


We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla


Lord Gore
black metal zuigt als dikke stront
Usericon van Lord Gore
Posted 16-08-2004 5:41 by Lord Gore Wijzig reactieProfiel van Lord GoreQuote dit bericht

mooi...laat ze me maar bellen, weet nog wel een paar leuke doelen voor ze.


Oebe
Usericon van Oebe
Posted 16-08-2004 7:13 by Oebe Wijzig reactieProfiel van OebeQuote dit bericht

Niks grappigers als pukkelige pubers die nog net even de stoere ijzervreter uithangen voor mammie ze komt toestoppen.


filosofem
Usericon van filosofem
Posted 16-08-2004 7:20 by filosofem Wijzig reactieProfiel van filosofemQuote dit bericht

Allah Akbar!


Oebe
Usericon van Oebe
Posted 16-08-2004 7:32 by Oebe Wijzig reactieProfiel van OebeQuote dit bericht

Inderdaad, God is alom. Wat heeft een theologische stelling met dit onderwerp te maken? Of ben je ervan overtuigd dat dit een religieuze oorlog is?


Oebe
Usericon van Oebe
Posted 16-08-2004 7:38 by Oebe Wijzig reactieProfiel van OebeQuote dit bericht

Wat je je gewoon even moet afvragen is de timing.


Manifest
Jus ad bellum, inshallah!
Usericon van Manifest
Posted 16-08-2004 11:00 by Manifest Wijzig reactieProfiel van ManifestQuote dit bericht

Inshallah, infitidah jihad Allahoe Akbar, Kaaidoena Bin Laden & Sadr!

Was te verwachten, maar aangezien ik toch niet in een stad woon vrees ik niet.


F*ck hippies


Mikeee
whiskypedia
Usericon van Mikeee
Posted 16-08-2004 11:08 by Mikeee Wijzig reactieProfiel van MikeeeQuote dit bericht

Ik vrees geen aanslag. Letterlijk.
Als je bang wordt gemaakt in je dagelijkse leven zijn ze geslaagd.
Wat ik WEL vrees zijn ministers en hun zgn. "maatregelen" om ons allemaal veiliger te maken/laten voelen. Meestal houdt dat nl. in dat we minder vrijheden zullen genieten.
Donner

[Dit bericht is gewijzigd door Mikeee op 16-08-2004 11:09]



Manifest
Jus ad bellum, inshallah!
Usericon van Manifest
Posted 16-08-2004 11:14 by Manifest Wijzig reactieProfiel van ManifestQuote dit bericht

"Ja.... en het leuke is... het staat op hun internet site.. nou is het grappige van internetsites dat je via de internationale domeinnaamregistratie zo achter de domeinnaam kan komen en de naam van diegene die 'm aangevraagd heeft..."
Dus de regeringen houden dit gewoon instand. Er moet toch een terreurdreiging zijn he??!



F*ck hippies


Tyrant Lizard King
them bones
Usericon van Tyrant Lizard King
Posted 16-08-2004 16:24 by Tyrant Lizard King Wijzig reactieProfiel van Tyrant Lizard KingQuote dit bericht

Naja....we zullen wel zien...


piepkrakpiepkrakpiepkrakpiepkrakpiepkrakpiepkrak........


Tyrant Lizard King
them bones
Usericon van Tyrant Lizard King
Posted 16-08-2004 19:35 by Tyrant Lizard King Wijzig reactieProfiel van Tyrant Lizard KingQuote dit bericht

Ik wil ff terugkomen op mijn laatste post. Ten eerste is deze dreiging direct te noemen, de vorige dreigingen waren dat niet. Daar komt bij dat de aid heeft bevestigd dat dit dreigement van al Zarkawi zelf afkomstig is. Dat noem ik toch verontrustend.


piepkrakpiepkrakpiepkrakpiepkrakpiepkrakpiepkrak........


varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 16-08-2004 19:50 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

Zelfs hier gaan we helaas de VS achterna.Na de beruchte 11 september staan ze daar continu te waarschuwen voor nieuwe aanslagen waar zogenaamde bewijzen voor zijn.Dat feest krijgen we hier nu helaas ook...


spelfout weggehaald...


RrroooaaarrR
as "The Chief"
Usericon van RrroooaaarrR
Posted 16-08-2004 20:03 by RrroooaaarrR Wijzig reactieProfiel van RrroooaaarrRQuote dit bericht




Tyrant Lizard King
them bones
Usericon van Tyrant Lizard King
Posted 16-08-2004 20:15 by Tyrant Lizard King Wijzig reactieProfiel van Tyrant Lizard KingQuote dit bericht

quote:
Op 16 augustus 2004 19:50 schreef varanus het volgende:
Zelfs hier gaan we helaas de VS achterna.Na de beruchte 11 september staan ze daar continu te waarschuwen voor nieuwe aanslagen waar zogenaamde bewijzen voor zijn.Dat feest krijgen we hier nu helaas ook...


Ik denk dat ze dat hier minder openlijk zullen doen, misschien wel extra preventieve acties, maar ik denk dat het meeste achter de schermen zal plaatsvinden, pas als het echt menens is zie net als met de dreiging op de tunnels, mannetjes die je normaal niet ziet. In Amerika lopen dat soort mannetjes nu fulltime op straat.


piepkrakpiepkrakpiepkrakpiepkrakpiepkrakpiepkrak........


Manifest
Jus ad bellum, inshallah!
Usericon van Manifest
Posted 16-08-2004 20:20 by Manifest Wijzig reactieProfiel van ManifestQuote dit bericht

quote:
Op 16 augustus 2004 19:35 schreef Tyrant Lizard King het volgende:
Ik wil ff terugkomen op mijn laatste post. Ten eerste is deze dreiging direct te noemen, de vorige dreigingen waren dat niet. Daar komt bij dat de aid heeft bevestigd dat dit dreigement van al Zarkawi zelf afkomstig is. Dat noem ik toch verontrustend.
Dat is waar, maar waarom gooit de regering al die terroristische sites niet offline? En speurt de domeinhouder van die site op?


F*ck hippies


Lord Gore
black metal zuigt als dikke stront
Usericon van Lord Gore
Posted 16-08-2004 20:22 by Lord Gore Wijzig reactieProfiel van Lord GoreQuote dit bericht

quote:
Op 16 augustus 2004 7:13 schreef Oebe het volgende:
Niks grappigers als pukkelige pubers die nog net even de stoere ijzervreter uithangen voor mammie ze komt toestoppen.

ik ben geen puber, homo.


Staalman
Usericon van Staalman
Posted 16-08-2004 20:24 by Staalman Wijzig reactieProfiel van StaalmanQuote dit bericht

quote:
Op 16 augustus 2004 20:22 schreef Lord Gore het volgende:
ik ben geen puber, homo.


Je bent geen puber maar een homo? Of lees ik het verkeerd


"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"


Lord Gore
black metal zuigt als dikke stront
Usericon van Lord Gore
Posted 16-08-2004 20:25 by Lord Gore Wijzig reactieProfiel van Lord GoreQuote dit bericht

quote:
Op 16 augustus 2004 20:24 schreef Staalman het volgende:
Je bent geen puber maar een homo? Of lees ik het verkeerd

jij en chelman lezen of mijn posts verkeerd of begrijpen ze niet.


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 16-08-2004 20:38 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 16 augustus 2004 20:25 schreef Lord Gore het volgende:
jij en chelman lezen of mijn posts verkeerd of begrijpen ze niet.


Nee. Jij plaatst gewoon regelmatig domme opmerkingen die noch grappig zijn noch iets aan de discussie bijdragen.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Lord Gore
black metal zuigt als dikke stront
Usericon van Lord Gore
Posted 16-08-2004 21:03 by Lord Gore Wijzig reactieProfiel van Lord GoreQuote dit bericht

quote:
Op 16 augustus 2004 20:38 schreef Chelman het volgende:
Nee. Jij plaatst gewoon regelmatig domme opmerkingen die noch grappig zijn noch iets aan de discussie bijdragen.

ik dacht al, war blijft ie. Fijn weekend gehad, chelman ?


Tyrant Lizard King
them bones
Usericon van Tyrant Lizard King
Posted 17-08-2004 0:04 by Tyrant Lizard King Wijzig reactieProfiel van Tyrant Lizard KingQuote dit bericht

quote:
Op 16 augustus 2004 20:20 schreef Manifest het volgende:
Dat is waar, maar waarom gooit de regering al die terroristische sites niet offline? En speurt de domeinhouder van die site op?


Je kan al die sites wel offline gooien, maar A: terroristische organisaties maken veel gebruik van hackers, dus een nieuwe site is zo weer opgezet via elke willekeurige server dus erg moeilijk op te sporen, en B: als de regering dat doet verwaarlozen ze daarmee een belangrijke bron van informatie.

[Dit bericht is gewijzigd door Tyrant Lizard King op 17-08-2004 0:07]


piepkrakpiepkrakpiepkrakpiepkrakpiepkrakpiepkrak........


Miss Lucifer
Desire, Death & Destruction!
Usericon van Miss Lucifer
Posted 17-08-2004 0:06 by Miss Lucifer Wijzig reactieProfiel van Miss LuciferQuote dit bericht

Dat hele idee van bedreigingen richting Nederland bevalt me niet... Bah.


It's better to be hated for what you are than to be loved for what you're not...


Tyrant Lizard King
them bones
Usericon van Tyrant Lizard King
Posted 17-08-2004 0:13 by Tyrant Lizard King Wijzig reactieProfiel van Tyrant Lizard KingQuote dit bericht

quote:
Op 17 augustus 2004 0:06 schreef Miss Lucifer het volgende:
Dat hele idee van bedreigingen richting Nederland bevalt me niet... Bah.


Mij ook niet, maar ja, zieke geesten heb je overal.


piepkrakpiepkrakpiepkrakpiepkrakpiepkrakpiepkrak........


Miss Lucifer
Desire, Death & Destruction!
Usericon van Miss Lucifer
Posted 17-08-2004 0:20 by Miss Lucifer Wijzig reactieProfiel van Miss LuciferQuote dit bericht

quote:
Op 17 augustus 2004 0:13 schreef Tyrant Lizard King het volgende:
Mij ook niet, maar ja, zieke geesten heb je overal.


Tja... da's ook weer zoiets ja...


It's better to be hated for what you are than to be loved for what you're not...


HgarrothwulfF
F.E.S.
Usericon van HgarrothwulfF
Posted 17-08-2004 0:22 by HgarrothwulfF Wijzig reactieProfiel van HgarrothwulfFQuote dit berichthttp://vilosophe.hyves.nl

misschien wel een member van het forum



We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla


Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen