IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Auteur:
Topic : Eyehategod Vorige pagina | Volgende pagina
Unholy Mary
Anno domini MMXIII
Usericon van Unholy Mary
Posted 19-12-2004 12:41 by Unholy Mary Wijzig reactieProfiel van Unholy MaryQuote dit bericht

quote:
Op 16 oktober 2004 22:10 schreef Jenje het volgende:
10 years of abuse gekocht

vette heersch ....


Dat klinkt als een verzamelaar, nog een beetje redeljike prijs?


Hatsjikidee!


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 19-12-2004 14:12 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 19 december 2004 12:36 schreef attila_de_hun het volgende:
wat ben je toch een bofkont!(met prikkie bedoel je toch niet dat je een mes in de keel van de verkoper hebt gezet??)

euhm DUH

Neu was 20 euro kwijt voor die 2 albums samen ... vind ik niet veel ...

quote:
Op 19 december 2004 12:41 schreef Unholy Mary het volgende:
Dat klinkt als een verzamelaar, nog een beetje redeljike prijs?


EUhm ik dacht iets van 13 ofzo .. bij codex4.org ....

[Dit bericht is gewijzigd door Jenje op 19-12-2004 14:12]


zombie
Usericon van zombie
Posted 19-12-2004 14:16 by zombie Wijzig reactieProfiel van zombieQuote dit bericht

Via Codex een tijdje geleden 'Take as needed for pain' op vinyl gescoord. Het enige Eyehategod album dat ik nog niet had en dan gelijk op LP. Niet kwaad.


Haensjen
Usericon van Haensjen
Posted 04-04-2005 22:14 by Haensjen Wijzig reactieProfiel van HaensjenQuote dit bericht

Hoewel deze topic rete- oud is vind ik het toch wel het vermelden waard dat ik deze band ook erg heersend vind...


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 04-04-2005 22:30 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Damn right !


Disciple
Usericon van Disciple
Posted 05-04-2005 12:25 by Disciple Wijzig reactieProfiel van DiscipleQuote dit bericht

Wanneer komen deze rednecks eens naar europa?


nuclearwarfare
Usericon van nuclearwarfare
Posted 24-09-2010 23:01 by nuclearwarfare Wijzig reactieProfiel van nuclearwarfareQuote dit bericht

Schopje. Merk dat ik Dopesick de laatste tijd echt heel vaak draai, iemand enig idee of de heren ooit nog met een nieuw album komen? De laatste, Confederacy Of Ruined Lives, stamt volgens mij alweer uit 2000..


nuclearwarfare
Usericon van nuclearwarfare
Posted 27-09-2010 12:26 by nuclearwarfare Wijzig reactieProfiel van nuclearwarfareQuote dit bericht



finsedrol
Usericon van finsedrol
Posted 27-09-2010 12:42 by finsedrol Wijzig reactieProfiel van finsedrolQuote dit bericht

Van mij mogen ze ook wel met een nieuw album komen, maar ik heb er nog niks over gehoord helaas.



intothevoid
Usericon van intothevoid
Posted 28-09-2010 7:11 by intothevoid Wijzig reactieProfiel van intothevoidQuote dit bericht

quote:
Op 24 september 2010 23:01 schreef nuclearwarfare het volgende:
Schopje. Merk dat ik Dopesick de laatste tijd echt heel vaak draai, iemand enig idee of de heren ooit nog met een nieuw album komen? De laatste, Confederacy Of Ruined Lives, stamt volgens mij alweer uit 2000..

Ik was ver heen, maar ik meen dat ze tijdens hun eerste show op Roadburn vorig jaar wel nieuw werk speelden.

In ieder geval:
"The Obelisk: Do you guys have anything planned for recording?

JB: We want to be done with the record by September. Try and have it recorded and everything. We’ve been slopping some ideas around. We’re thinking about doing a double record thing, where one record’s an Eyehategod like you would expect and the next record would be more experimental-type stuff that we’ve always wanted to do. Just trying to get all that together within time. You have to set a deadline for yourself or you’ll never get anything done – that’s what we find."

http://theobelisk.net/obelisk/2010/06/03/bowerinterview/

[Dit bericht is gewijzigd door intothevoid op 28-09-2010 7:11]


You have time. You are doing fine.


nuclearwarfare
Usericon van nuclearwarfare
Posted 05-10-2010 9:32 by nuclearwarfare Wijzig reactieProfiel van nuclearwarfareQuote dit bericht

Ik lees dit nu pas, maarre, vet!


meatgrinder
Splattermaniac Gore
Usericon van meatgrinder
Posted 05-10-2010 11:54 by meatgrinder Wijzig reactieProfiel van meatgrinderQuote dit berichthttp://wanderingsoulswebzine.forum2go.nl

quote:
Op 24 september 2010 23:01 schreef nuclearwarfare het volgende:
Schopje. Merk dat ik Dopesick de laatste tijd echt heel vaak draai, iemand enig idee of de heren ooit nog met een nieuw album komen? De laatste, Confederacy Of Ruined Lives, stamt volgens mij alweer uit 2000..


Heb ook Preaching The End-Time Message uit 2006 op me pc staan. Of is dat een re-release van iets dan ofzo?


nuclearwarfare
Usericon van nuclearwarfare
Posted 05-10-2010 12:08 by nuclearwarfare Wijzig reactieProfiel van nuclearwarfareQuote dit bericht

Dat is voor zover ik weet een compilatie van rarities, live-opnames, tracks die op compilaties of EPtjes zijn verschenen, en zogenaamde 'alternate takes'.

1. "Methamphetamine" – 1:33 (Alternate version from Cry Now, Cry Later Vol. 1 compilation, 1993)
2. "Serving Time in the Middle of Nowhere" – 3:29 (Alternate version from Gummo soundtrack, 1997)
3. "Sabbath Jam" – 6:05 (From In These Black Days: A Tribute to Black Sabbath Vol. 1, Eyehategod/Anal Cunt split 7", 1997)
4. "Age of Bootcamps" – 5:33 (From They Lie to Hide the Truth/The Age of Bootcamp, Soilent Green/Eyehategod split 7", 2002)
5. "I Am the Gestapo" – 5:17 (From I Am the Gestapo/Self-Zeroing, Eyehategod/Cripple Bastards split 7", 2004)
6. "Jackass in the Will Of God" – 2:50 (Live in Japan, March 19, 2002)
7. "Revolution/Revelation" – 4:29 (Live in Japan, March 19, 2002)
8. "International Narcotic" – 4:08
9. "36 Beers and a Ball of String" – 1:36
10. "Turn Troubled Tables" – 4:36


meatgrinder
Splattermaniac Gore
Usericon van meatgrinder
Posted 05-10-2010 12:10 by meatgrinder Wijzig reactieProfiel van meatgrinderQuote dit berichthttp://wanderingsoulswebzine.forum2go.nl

Ok, thanx. Wist het niet meer. Ding ook in al geen tijden meer gedraaid eigenlijk.


nuclearwarfare
Usericon van nuclearwarfare
Posted 05-10-2010 12:15 by nuclearwarfare Wijzig reactieProfiel van nuclearwarfareQuote dit bericht

Ik heb 'm nog nooit gehoord, maar als ik die tracklist zo bekijk zitten er toch een boel tracks bij die ik niet ken.. ook maar eens opsnorren dus!


intothevoid
Usericon van intothevoid
Posted 02-09-2011 13:09 by intothevoid Wijzig reactieProfiel van intothevoidQuote dit bericht

http://vimeo.com/28359563

Hardste show van het jaar, EHG op Hellfest. Met gebalde vuistjes achter mijn laptop. Nieuw liedje ergens na een kwartier ofzo.


You have time. You are doing fine.


Sonic Titan
Binkelator.. ಠ_ಠ
Usericon van Sonic Titan
Posted 02-09-2011 13:12 by Sonic Titan Wijzig reactieProfiel van Sonic TitanQuote dit berichthttp://forum.zwaremetalen.com/forum_logout.php

Zo, even kijken!


Op 26 mei 2011 23:34 schreef Pit Beast het volgende: "Sonic titan kan hier wel steeds de held uithangen maar ook voor hem is er ooit een gevalletje wrong time wrong place."


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 02-09-2011 13:34 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

Ok, die video heeft me overtuigd. Ik moet echt dringend iets van deze band opzoeken.


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


intothevoid
Usericon van intothevoid
Posted 02-09-2011 13:39 by intothevoid Wijzig reactieProfiel van intothevoidQuote dit bericht

Afgezien van 'New Orleans is the new Vietnam' komt alles van het album Take As Needed For Pain. Je weet waar je moet beginnen.


You have time. You are doing fine.


Sonic Titan
Binkelator.. ಠ_ಠ
Usericon van Sonic Titan
Posted 02-09-2011 13:42 by Sonic Titan Wijzig reactieProfiel van Sonic TitanQuote dit berichthttp://forum.zwaremetalen.com/forum_logout.php

Niet mee eens.

Het album Dopesick staat voor mij op eenzame hoogte wat de Eyehategod-discografie betreft, wat is dat een dikke, hatelijke, logge en mokerharde plaat zeg. Daarna volgt Take As Needed For Pain pas.


Op 26 mei 2011 23:34 schreef Pit Beast het volgende: "Sonic titan kan hier wel steeds de held uithangen maar ook voor hem is er ooit een gevalletje wrong time wrong place."


intothevoid
Usericon van intothevoid
Posted 02-09-2011 13:50 by intothevoid Wijzig reactieProfiel van intothevoidQuote dit bericht

Hij is misschien wel (nog) gemener, ja, maar TANFP is toch duidelijk de EHG-klassieker en mijlpaal in sludge in het algemeen. Hoe dan ook, met beide albums ga je niet fout.


You have time. You are doing fine.


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 02-09-2011 14:15 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

Duidelijk


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


Sonic Titan
Binkelator.. ಠ_ಠ
Usericon van Sonic Titan
Posted 02-09-2011 16:22 by Sonic Titan Wijzig reactieProfiel van Sonic TitanQuote dit berichthttp://forum.zwaremetalen.com/forum_logout.php

quote:
Op 2 september 2011 13:50 schreef intothevoid het volgende:
Hij is misschien wel (nog) gemener, ja, maar TANFP is toch duidelijk de EHG-klassieker en mijlpaal in sludge in het algemeen. Hoe dan ook, met beide albums ga je niet fout.


Ja, meer mensen geven de voorkeur aan TANFP, dus wat dat betreft ben ik gewoon een beetje raar. Ik vind de productie op Dopesick een stuk passender, stuk dikker geluid.

Hoe dan ook, het zijn beide prima albums!


Op 26 mei 2011 23:34 schreef Pit Beast het volgende: "Sonic titan kan hier wel steeds de held uithangen maar ook voor hem is er ooit een gevalletje wrong time wrong place."


intothevoid
Usericon van intothevoid
Posted 02-09-2011 16:49 by intothevoid Wijzig reactieProfiel van intothevoidQuote dit bericht

Maar jij bent dan ook iemand die een EHG concertje over zou slaan zelfs al zou je er gratis heen kunnen.


You have time. You are doing fine.


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 02-09-2011 16:50 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

Voila, heb er ineens ook maar In the Name of Suffering bijgehaald. Benieuwd, maar eerst even wachten tot die zon wat weg is.


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen