IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Auteur:
Topic : Eyehategod Vorige pagina
Brent_
Usericon van Brent_
Posted 03-09-2011 2:19 by Brent_ Wijzig reactieProfiel van Brent_Quote dit bericht

Ik vind volgens mij als één van de enige Confederacy of Ruined Lives de vetste plaat, maar eigenlijk zijn ze allemaal super vet.

Ook zeer benieuwd naar die nieuwe plaat, die New Orleans Is The New Vietnam track op Hellfest kwam hard! Was een toffe show


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 16-05-2013 14:52 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

quote:
Op 2 september 2011 16:50 schreef BenKnuckles het volgende:
Voila, heb er ineens ook maar In the Name of Suffering bijgehaald. Benieuwd, maar eerst even wachten tot die zon wat weg is.

Anderhalf jaar na datum was de zon ineens weg.

Godverdomme, wat een brute band. Zit nu naar Take As Needed for Pain (met die EP-bonustracks) te luisteren, ben helemaal weggeblazen. Dat rauwe geluid past er ook helemaal bij. Nogmaals: godverdomme


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


Negatieveling
See You Next Tuesday!
Usericon van Negatieveling
Posted 16-05-2013 18:45 by Negatieveling Wijzig reactieProfiel van NegatievelingQuote dit bericht

quote:
Op 3 september 2011 2:19 schreef Brent_ het volgende:
Ik vind volgens mij als één van de enige Confederacy of Ruined Lives de vetste plaat


Vind ik ook. Het is er ook echt weer voor nu.



BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 23-09-2013 21:23 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

Hoe zit het eigenlijk met deze band, nu de drummer overleden is? Gaan ze nog verder?

Ik kan me wel voor m'n kop slaan dat ik de band in Gent gemist heb, onlangs. Gewoon omdat ik de verkeerde datum genoteerd had :')


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


HierIsMike
Usericon van HierIsMike
Posted 11-03-2014 23:04 by HierIsMike Wijzig reactieProfiel van HierIsMikeQuote dit berichthttp://hierismike.wordpress.com/

Een nieuwe track:



De nieuwe plaat (Agitation! Propaganda!) komt op 26 mei uit.

[Dit bericht is gewijzigd door HierIsMike op 11-03-2014 23:04]



tomcat ha
Is een poepchinees
Usericon van tomcat ha
Posted 12-03-2014 2:04 by tomcat ha Wijzig reactieProfiel van tomcat haQuote dit bericht

nieuwe nummer is verbazingwekkend goed ook de meest punky nummer van hun die ik ooit gehoord heb.



Reynaerde
Usericon van Reynaerde
Posted 12-03-2014 9:59 by Reynaerde Wijzig reactieProfiel van ReynaerdeQuote dit berichthttp://last.fm/user/EternalDawn

Lekkere hardcore track ja, gaat er goed in bij mij.


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 02-05-2019 8:01 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

Deze kwam nog eens langs. Absoluut de bruutste Eyehategod-track en dat door die versnelling in de laatste halve minuut. Weergaloos. Geniale band. Bij de volgende plaat graag een bijzonder beperkt opnamebudget.



I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


Brent_
Usericon van Brent_
Posted 02-05-2019 9:33 by Brent_ Wijzig reactieProfiel van Brent_Quote dit bericht

Jammer dat ze de tweede gitarist niet hebben vervangen, laatste shows met alleen Bower klonken eigenlijk nergens naar.


Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen