IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Auteur:
Topic : Verdachte aanslagen Madrid in Roosendaal opgepakt!! Vorige pagina | Volgende pagina
chriz
Dóh!
Usericon van chriz
Posted 19-08-2004 12:00 by chriz Wijzig reactieProfiel van chrizQuote dit berichthttp://www.youtube.com/user/facesofcain

quote:
Op 19 augustus 2004 11:59 schreef Misanthrope het volgende:
De slachting van de 800 Joden staat in Soera 33:26. Het doden van de 3 meisjes staat in 'Het leven van Mohammed', pag. 551+552.


wel dus, dank voor de info

nu moet gaan inpakken, laters



Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 19-08-2004 12:12 by Heiden Wijzig reactieProfiel van HeidenQuote dit bericht

3 miljoen trouwens. Na diverse professionele onderzoeken over Auschwitz schijnen daar toch zeker 3 miljoen minder te zijn gestorven als de 4.1 die eerst werd aangenomen. Maar ja, 6 miljoen is een magisch getal waar niet aan getwijfeld dient te worden. Je zou er zelfs voor gearresteerd kunnen worden.

[Dit bericht is gewijzigd door Heiden op 19-08-2004 12:13]


Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.


ratje
X-tinXion
Usericon van ratje
Posted 19-08-2004 13:04 by ratje Wijzig reactieProfiel van ratjeQuote dit berichthttp://www.conradhultermans.com

quote:
Op 19 augustus 2004 9:18 schreef Rutan het volgende:
Mwah, kom hier maar eens een uurtje rondlopen in de Kalsdonk, dan ga je je afvragen of je nog wel in Nederland zit....
Verder hebben wij een buurgemeente (Bergen op Zoom, waar ratje vandaan komt), die na Rotterdam het hoogste percentage allochtonen heeft.
Verder is Roosendaal drugsstad nummer in, qua dealen dan. Hier wordt meer verkocht dan in de grote steden. Ook dat trekt de buitenlanders aan.


R'daal en BoZ zijn idd zeer aantrekkelijk als t dat aangaat ja!!!!!



helmet
Smaad
Usericon van helmet
Posted 19-08-2004 13:08 by helmet Wijzig reactieProfiel van helmetQuote dit berichthttp://www.wovendarkness.com

quote:
Op 19 augustus 2004 9:18 schreef Rutan het volgende:
Verder is Roosendaal drugsstad nummer in, qua dealen dan. Hier wordt meer verkocht dan in de grote steden. Ook dat trekt de buitenlanders aan.
En mensen uit Klundert


I'm not being rude. You're just insignificant.


Rutan
Deine Mutti
Usericon van Rutan
Posted 19-08-2004 13:53 by Rutan Wijzig reactieProfiel van RutanQuote dit berichthttp://www.derat.nl

quote:
Op 19 augustus 2004 13:08 schreef helmet het volgende:
En mensen uit Klundert

Absoluut, maar dat zijn incestdorpen. Die gebruiken die tjap om hun slechte jeugd te vergeten.


What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team]


helmet
Smaad
Usericon van helmet
Posted 19-08-2004 13:55 by helmet Wijzig reactieProfiel van helmetQuote dit berichthttp://www.wovendarkness.com

quote:
Op 19 augustus 2004 13:53 schreef Rutan het volgende:
Absoluut, maar dat zijn incestdorpen. Die gebruiken die tjap om hun slechte jeugd te vergeten.
Klopt helemaal.. wat een ellende daar zeg. Heb er jarenlang gewoond.. fijn hoor, hoogste aantal drugsgebruiker per hoofd van de bevolking.


I'm not being rude. You're just insignificant.


Mies
...
Usericon van Mies
Posted 19-08-2004 18:34 by Mies Wijzig reactieProfiel van MiesQuote dit berichthttp://www.terrafyght.com

quote:
Op 19 augustus 2004 9:18 schreef Rutan het volgende:

Verder is Roosendaal drugsstad nummer in, qua dealen dan. Hier wordt meer verkocht dan in de grote steden.
Ik dacht dat Heerlen dat was.



ratje
X-tinXion
Usericon van ratje
Posted 19-08-2004 18:35 by ratje Wijzig reactieProfiel van ratjeQuote dit berichthttp://www.conradhultermans.com

quote:
Op 19 augustus 2004 18:34 schreef Mies het volgende:
Ik dacht dat Heerlen dat was.


Ik heb er iid daar veeeeeeel gezien ja!!!



Oebe
Usericon van Oebe
Posted 19-08-2004 19:45 by Oebe Wijzig reactieProfiel van OebeQuote dit bericht

Aangehouden man blijkt geen verdachte aanslagen Madrid

Uitgegeven: 19 augustus 2004 17:57
Laatst gewijzigd: 19 augustus 2004 18:05

ROTTERDAM - De man die woensdag in Roosendaal is aangehouden blijkt niet een van de internationaal gesignaleerde verdachten van de aanslagen in Madrid te zijn.

Dit bleek na een controle van zijn identiteit aan de hand van vingerafdrukken die de Spaanse antiterreurbrigade donderdag ter beschikking heeft gesteld aan de nationale recherche. Dat heeft het Openbaar Ministerie donderdag laten weten.

De aangehouden man is donderdagmiddag in vrijheid gesteld en aansluitend opnieuw aangehouden wegens bezit van drugs. Hij wordt met een tweede, eveneens voor drugsbezit aangehouden verdachte, vrijdag voorgeleid aan de rechter-commissaris in Rotterdam. Het gaat om twee broers van 22 en 23 jaar.

Van de andere zeven personen die na de twee invallen in Roosendaal woensdag werden overgedragen aan de Vreemdelingendienst, zijn er vijf in vrijheid gesteld. Twee personen zijn in vreemdelingenbewaring gezet, omdat zij niet beschikken over geldige verblijfspapieren.


Misanthrope: "Is het een ideaal om weerloze burgers op te blazen? Ik acht het nogal simpel, laf en zwak om zoiets te doen.
Verder kunnen bepaalde idealen dom zijn en dus is het nastreven van die idealen ook dom."

Zolang het maar door Westerse vliegtuigen gebeurt met clusterbommen, verarmd uranium, napalm en andere brandbare carcinogenen, voor zelfverrijking van een selecte club Westerse potentaten met veel gebruikmaken van woorden als democratie, humanitair en alles wat maar een beetje leuk en aardig bekt, dan is het wel goed.

Niet dom, simpel, laf en zwak dus, maar doordacht, ingenieus, moedig en volhardend.

Oh, niet getreurd, er blijft genoeg drugscriminaliteit over voor de fanatiekere moslimhaters onder jullie om door te blijven janken.

[Dit bericht is gewijzigd door Oebe op 19-08-2004 19:48]


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 19-08-2004 20:24 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 19 augustus 2004 19:45 schreef Oebe het volgende:
Misanthrope: "Is het een ideaal om weerloze burgers op te blazen? Ik acht het nogal simpel, laf en zwak om zoiets te doen.
Verder kunnen bepaalde idealen dom zijn en dus is het nastreven van die idealen ook dom."

Zolang het maar door Westerse vliegtuigen gebeurt met clusterbommen, verarmd uranium, napalm en andere brandbare carcinogenen, voor zelfverrijking van een selecte club Westerse potentaten met veel gebruikmaken van woorden als democratie, humanitair en alles wat maar een beetje leuk en aardig bekt, dan is het wel goed.

Niet dom, simpel, laf en zwak dus, maar doordacht, ingenieus, moedig en volhardend.



Wat een matige drogredenering.

Jij praat dus het gedrag van de islamietjes goed omdat zij iets doen wat je zelf verwerpelijk vindt wanneer het door het Westen gebeurt. Tsja.....

Je klinkt als een enorme strijder voor moslimrechten die alle praatjes van de Osama's e.d. voor zoete koek aanneemt. Of ben je zelf een islamiet? Dat zou dan een deel van je haat tegen het Westen verklaren.

Al moet ik zeggen dat de enkele mensen met wie ik nog contact onderhoud van toen ik zelf in twee islamitische landen gewoond heb, een grotere schurft aan de Osama's, Pali's en andere 'vrijheidsstrijders' hebben dan wij hier in het Westen. Ze zien namelijk in dat die hun islamitisch gejank enkel om een oeroud doel gebruiken: macht.

Ze kunnen daar geen legitieme middelen voor gebruiken dus moeten ze berusten in het indoctrineren van 14 jarige jongens die zich in winkelcentra of treindepots opblazen....maar zoals jezelf zei vind je dat terecht dat ze dit doen.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Brujeria
spreek uit: Bruheria
Usericon van Brujeria
Posted 19-08-2004 20:29 by Brujeria Wijzig reactieProfiel van BrujeriaQuote dit bericht

quote:
Op 19 augustus 2004 20:24 schreef Chelman het volgende:
Wat een matige drogredenering.


jezes, daar gaan we weer


respect voor mijn moeder die de teksten voor Bound of Glory schrijft...


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 19-08-2004 20:33 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 19 augustus 2004 20:29 schreef Brujeria het volgende:
jezes, daar gaan we weer


Wat is je punt?


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Brujeria
spreek uit: Bruheria
Usericon van Brujeria
Posted 19-08-2004 20:36 by Brujeria Wijzig reactieProfiel van BrujeriaQuote dit bericht

je "ik ben zo superieur" houding. kun je niet gewoon zeggen: hmz, daar ben ik het niet met je eens want blabla
er moet altijd eerst zo'n minachtende opmerking komen waarin je de diepe zucht al kan horen. heel irritant imho.
op die fiets


respect voor mijn moeder die de teksten voor Bound of Glory schrijft...


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 19-08-2004 20:41 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 19 augustus 2004 20:36 schreef Brujeria het volgende:
je "ik ben zo superieur" houding. kun je niet gewoon zeggen: hmz, daar ben ik het niet met je eens want blabla
er moet altijd eerst zo'n minachtende opmerking komen waarin je de diepe zucht al kan horen. heel irritant imho.
op die fiets


Waarom zou ik me zo matig opstellen? Ik ben geen polderaar die overal consenus zoekt.

[Dit bericht is gewijzigd door Chelman op 19-08-2004 20:42]


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Oebe
Usericon van Oebe
Posted 19-08-2004 21:11 by Oebe Wijzig reactieProfiel van OebeQuote dit bericht

"Wat een matige drogredenering."

Het is zelfs nog erger dan jij dacht, want het is helemaal geen drogreden.

"Jij praat dus het gedrag van de islamietjes goed omdat zij iets doen wat je zelf verwerpelijk vindt wanneer het door het Westen gebeurt. Tsja....."

En dat is nu wel een drogreden, dat heet de stroman methode. Je stelt een stroman op, iets wat niet gezegd is en gaat dat dan aanvallen, ja en dat werkt dus niet. Wat ik in feite zei is, kijk eens naar jezelf. Dus ik zeg het nog maar een keer, want je bent wat dat betreft een zeer slechte verstaander Chelman: kijk eerst eens naar jezelf en heb dan kritiek op een ander.

Zelfde geldt voor de Korangeleerden hier. Jebes gaat zelfs zover te stellen dat moord en doodslag niet voorkomt in de Bijbel. Dat is natuurlijk volslagen absurd, maar door op de feiten te verwijzen verstoor je wel een beetje het moslimbashing feestje.

En waarom nou het verkleinwoord gebruiken, je laat je daarmee zo in de kaarten kijken. Beter van niet.

"Je klinkt als een enorme strijder voor moslimrechten die alle praatjes van de Osama's e.d. voor zoete koek aanneemt. Of ben je zelf een islamiet? Dat zou dan een deel van je haat tegen het Westen verklaren."

Jij schijnt te denken dat moslims automatisch het Westen haten omdat het wellicht ergens in hun genen geimplanteerd is, of omdat er een geheime code in de Koran kan worden gevonden dat zegt dat een goede moslim het Westen moet haten.

De haat tegen het Westen heeft politieke oorzaken en geen religieuze oorzaken. Als je die simpele waarheid niet onder ogen wilt zien, dan kan ik me voorstellen dat de wereld onbegrijpelijk voor je is en je een studie gaat maken van de Koran, het leven van Mohammed enz. om te proberen te verklaren wat die vreemde wezens toch aldoor beweegt, want met een rationele analyse kan natuurlijk niets worden begonnen.

Wie dat doet neemt zoete koekjes van Osama aan en niet van Bush zoals je hoort te doen als je geen verrader bent en dus bij "hunnie" hoort.

Een kritische houding is niet hetzelfde als haten.

"Al moet ik zeggen dat de enkele mensen met wie ik nog contact onderhoud van toen ik zelf in twee islamitische landen gewoond heb, een grotere schurft aan de Osama's, Pali's en andere 'vrijheidsstrijders' hebben dan wij hier in het Westen. Ze zien namelijk in dat die hun islamitisch gejank enkel om een oeroud doel gebruiken: macht."

Verdraaid wat een raar fenomeen, bestaan er denk je werkelijk ook verschillende meningen in islamitische landen?

"Ze kunnen daar geen legitieme middelen voor gebruiken dus moeten ze berusten in het indoctrineren van 14 jarige jongens die zich in winkelcentra of treindepots opblazen....maar zoals jezelf zei vind je dat terecht dat ze dit doen."

En op eenzelfde manier kan ik jou dus zeggen dat jij het terecht vindt dat onze heldhaftige piloten clusterbommen gooien op

http://www.natosued.org/NL/archiefNL/020901nl.html

Servische burgers in Kosovo.

Zelfde geldt voor schuilende kinderen in Afghanistan die door de dorpelingen naar de grotten werden gestuurd en door onze heldhaftige piloten aan flarden zijn gescheurd. (Uitzending Argos, over politieke reactie op onderzoek schietincident van Erik O.) enz. Dat is namelijk precies wat ik hiermee zeg. Misanthrope jonge, kijk eens wat wij dan doen en beoordeel en oordeel met dezelfde standaard.


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 19-08-2004 21:32 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 19 augustus 2004 21:11 schreef Oebe het volgende:
Het is zelfs nog erger dan jij dacht, want het is helemaal geen drogreden.



Het is een drogreden. Jij zegt: Pietje doet iets slecht en daarom is het goed dat ook Klaasje iets slecht doet. Dat is een drogreden.


quote:

En dat is nu wel een drogreden, dat heet de stroman methode. Je stelt een stroman op, iets wat niet gezegd is en gaat dat dan aanvallen, ja en dat werkt dus niet. Wat ik in feite zei is, kijk eens naar jezelf. Dus ik zeg het nog maar een keer, want je bent wat dat betreft een zeer slechte verstaander Chelman: kijk eerst eens naar jezelf en heb dan kritiek op een ander.



Persoonlijke aanvallen en kritiek (inclusief kritiek op dingen die niet gezegd zijn) worden op dit forum bijna exclusief door jou gepleegd.

Jij geeft in ieder geval weer bljik dat je graag andermans woorden probeert te verdraaien en je eigen wending aan geven. Ik heb heel goed begrepen wat je punt was. Ik bestreed in mijn post ook jouw punt over het Westen niet zoals het je wellicht opgevallen is. Ik bestreed wel het aanhalen van dat gedrag als een legitimering voor zelfmoordaanslagen.

Overigens deel ik jouw analyse over het gedrag van het Westen niet maar dat is in deze volstrekt irrelevant.



quote:
Jij schijnt te denken dat moslims automatisch het Westen haten omdat het wellicht ergens in hun genen geimplanteerd is, of omdat er een geheime code in de Koran kan worden gevonden dat zegt dat een goede moslim het Westen moet haten.

De haat tegen het Westen heeft politieke oorzaken en geen religieuze oorzaken. Als je die simpele waarheid niet onder ogen wilt zien, dan kan ik me voorstellen dat de wereld onbegrijpelijk voor je is en je een studie gaat maken van de Koran, het leven van Mohammed enz. om te proberen te verklaren wat die vreemde wezens toch aldoor beweegt, want met een rationele analyse kan natuurlijk niets worden begonnen.



Ik denk dat het nu mijn beurt is om je te wijzen op je gebrekkige vaardigheden in begrijpend lezen. Ik heb duidelijk in mijn post gesteld dat het de Osama's e.d. om politieke macht gaat. Verder is ieder weldenkend persoon in staat te stellen dat het mij specifiek gaat om de islamietjes die zich bewust bezighouden met het gebruik van hun geloof voor politieke doeleinden i.t.t. de gemiddelde islamiet. Ik wijs je nu op mijn vorige zin en het gebruik van zowel een verkleinwoord en de gewone vorm. Is het nu al duidelijk waarom ik in sommige gevallen de verkleinwoorden gebruik?

Als je een aantal aanverwante discussies terugkijkt die in jouw afwezigheid plaats gehad hebben terugkijkt zal je wellicht tot de wonderbaarlijke ontdekking komen dat ik zelfs op enkele plekken bewust gesteld heb dat er een verschil is tussen de 'gewone' moslims en dynamiet-islamietjes. Jouw rabiate dwang om elke vorm van kritiek tegenover de islam te bestrijden maakt het echter onmogelijk om dit nuance in te zien.



quote:

Verdraaid wat een raar fenomeen, bestaan er denk je werkelijk ook verschillende meningen in islamitische landen?



Verdaaid zeg wie heeft beweerd dat dat niet zo is? Ik heb het verschil tussen de gewone islamieten en zelfmoord rukkers aangeduid. Wellicht ten overvloede wil ik je erop wijzen dat dit topic over vermeende terroristen gaat en niet over de gemiddelde Ali met de pet. Wellicht dat jij tot de Ali met de pet categorie behoort. Je klinkt echter meer als een islamietje.



KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


HgarrothwulfF
F.E.S.
Usericon van HgarrothwulfF
Posted 19-08-2004 21:35 by HgarrothwulfF Wijzig reactieProfiel van HgarrothwulfFQuote dit berichthttp://vilosophe.hyves.nl

jij bent eigenwijs, hij is verwaand bla...


iemand osama nog gezien de laatste tijd?


We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 19-08-2004 21:36 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 19 augustus 2004 21:35 schreef HgarrothwulfF het volgende:
jij bent eigenwijs, hij is verwaand bla...


iemand osama nog gezien de laatste tijd?


Ik krijg hier binnenkort een Osama op bezoek. Zonder dollen. Hij is half Duits en half Omani.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Manifest
Jus ad bellum, inshallah!
Usericon van Manifest
Posted 19-08-2004 21:42 by Manifest Wijzig reactieProfiel van ManifestQuote dit bericht

Veel van die mensen hebben dezelfde namen valt me af en toe op. Hier is wat meer diversiteit aan namen.


F*ck hippies


Morghodius
Usericon van Morghodius
Posted 19-08-2004 22:04 by Morghodius Wijzig reactieProfiel van MorghodiusQuote dit bericht

*

[Dit bericht is gewijzigd door Morghodius op 12-04-2007 2:03]


Morghodius
Usericon van Morghodius
Posted 19-08-2004 22:06 by Morghodius Wijzig reactieProfiel van MorghodiusQuote dit bericht

*

[Dit bericht is gewijzigd door Morghodius op 12-04-2007 2:03]


Morghodius
Usericon van Morghodius
Posted 19-08-2004 22:15 by Morghodius Wijzig reactieProfiel van MorghodiusQuote dit bericht

*

[Dit bericht is gewijzigd door Morghodius op 12-04-2007 2:03]


Manifest
Jus ad bellum, inshallah!
Usericon van Manifest
Posted 19-08-2004 22:41 by Manifest Wijzig reactieProfiel van ManifestQuote dit bericht

Monotheistische religies EEN POT NAT!


F*ck hippies


Rutan
Deine Mutti
Usericon van Rutan
Posted 19-08-2004 23:54 by Rutan Wijzig reactieProfiel van RutanQuote dit berichthttp://www.derat.nl

quote:
Op 19 augustus 2004 18:34 schreef Mies het volgende:
Ik dacht dat Heerlen dat was.

Nee, Heerlen heeft het grootste aantal JUNKS van Nederland.
Das wat anders dan drugsgebruikers, want een drugsgebruiker is niet per definitie een junk.


What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team]


Jebes
Usericon van Jebes
Posted 20-08-2004 8:09 by Jebes Wijzig reactieProfiel van JebesQuote dit berichthttp://jebes.hyves.nl/#

quote:
Op 19 augustus 2004 22:15 schreef Morghodius het volgende:
de bijbel staat er vol mee
van heksenverbranding tot het vermoorden van alles wat niet christelijk is.

altijd grappig dat mensen denken een religie te kennen zonder de boeken ervan te hebben gelezen



Ik zeg ook wellicht, mijn bijbelkennis is inderdaad niet groot. Mijn uitspraak was dan ook (deels) gebaseerd op de post van Misanthrope die enkele uitspraken uit de Koran aanhaalde. Aangezien er geen uitspraken uit de Bijbel werden aangehaald die zouden moeten aanzetten tot geweld ging ik er gemakshalve vanuit dat zulke uitspraken niet in de bijbel voorkwamen...


Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks -


Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen