IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12
Auteur:
Topic : Pedagogische tik, het mag weer... Vorige pagina | Volgende pagina
Kimmey
Usericon van Kimmey
Posted 16-10-2008 11:10 by Kimmey Wijzig reactieProfiel van KimmeyQuote dit bericht

ik mis de opmerkingen van Li1986


Het is de lichtinval ;')


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 16-10-2008 11:16 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

quote:
Op 16 oktober 2008 11:07 schreef karnivoor het volgende:
verkeerde topic, lullo!

*geeft corrigerende tik*

Oeps! Niks mis met een corrigerende tik, zo blijkt wel weer.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


##**Boemba**##
Langdradig
Usericon van ##**Boemba**##
Posted 16-10-2008 11:19 by ##**Boemba**## Wijzig reactieProfiel van ##**Boemba**##Quote dit bericht

ik vind wel dat er iets mis is met een corigerende tik



bastianus
Usericon van bastianus
Posted 16-10-2008 11:21 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

quote:
Op 16 oktober 2008 11:19 schreef ##**Boemba**## het volgende:
ik vind wel dat er iets mis is met een corigerende tik



Dat mag ook. Het is hier immers een forum.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Pandora
munch time
Usericon van Pandora
Posted 16-10-2008 11:23 by Pandora Wijzig reactieProfiel van PandoraQuote dit bericht

quote:
Op 16 oktober 2008 11:19 schreef ##**Boemba**## het volgende:
ik vind wel dat er iets mis is met een corigerende tik


Okee, dus als een kleine een vlam probeert beet te pakken mag je hem niet even snel een tik op zijn vingers/pols geven? Beetpakken gaat vaak ongemerkt een stuk ruwer hoor.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 16-10-2008 11:25 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

quote:
Op 16 oktober 2008 11:19 schreef ##**Boemba**## het volgende:
ik vind wel dat er iets mis is met een corigerende tik



Met een corigerende tik is overigens naar mijn mening ook wat mis. Ik mis in ieder geval al een letter r.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 16-10-2008 11:25 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

ik zou hm als een rugbybal de kamer doorschoppen


Je moeder.


Pandora
munch time
Usericon van Pandora
Posted 16-10-2008 11:36 by Pandora Wijzig reactieProfiel van PandoraQuote dit bericht

quote:
Op 16 oktober 2008 11:25 schreef karnivoor het volgende:
ik zou hm als een rugbybal de kamer doorschoppen

Nah... daar ben je veels te lief voor.


robbemans
Snakeman
Usericon van robbemans
Posted 16-10-2008 11:43 by robbemans Wijzig reactieProfiel van robbemansQuote dit berichthttp://www.snakes-reptiles.com

Tikje met een grote koekenpan geven *BOOIINGG*


Internet is gaaf, ik kan mensen blokkeren, bannen en deleten!! | http://www.brutal-network.nl | http://www.snakes-reptiles.com


Staalman
Usericon van Staalman
Posted 16-10-2008 13:35 by Staalman Wijzig reactieProfiel van StaalmanQuote dit bericht

quote:
Op 16 oktober 2008 10:48 schreef bastianus het volgende:
Dat ik in de zorg werk, gek ben van Abba, Modern Talking, Army of Lovers en Bronski Beat wil nog niet zeggen dat ik homo ben!


Als je het niet snapt kan je ook gewoon je muil houden...


"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 16-10-2008 13:38 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

quote:
Op 16 oktober 2008 13:35 schreef Staalman het volgende:
Als je het niet snapt kan je ook gewoon je muil houden...

Nee voor jou maken ze de wave. Of werk je zelf in de zorg? Verbaast me niks, als ik kijk wat er de laatste jaren aan collega's bijkomt zakt me de broek af.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Staalman
Usericon van Staalman
Posted 16-10-2008 13:40 by Staalman Wijzig reactieProfiel van StaalmanQuote dit bericht

quote:
Op 16 oktober 2008 13:38 schreef bastianus het volgende:
Verbaast me niks, als ik kijk wat er de laatste jaren aan collega's bijkomt zakt me de broek af.


Hahaha, en hoelang werk jij al in de zorg?


"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 16-10-2008 13:43 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

quote:
Op 16 oktober 2008 13:40 schreef Staalman het volgende:
Hahaha, en hoelang werk jij al in de zorg?

Zo'n zeven jaar nu. Mijn werkgever bezuinigt nu zo'n twee jaar heel hard, en neemt allerlei vreemd personeel aan. Daarvoor werkte ik trouwens nog een paar jaar als barman in de kroeg, da's toch ook wel in de zorg werken vind ik.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Staalman
Usericon van Staalman
Posted 16-10-2008 13:45 by Staalman Wijzig reactieProfiel van StaalmanQuote dit bericht

quote:
Op 16 oktober 2008 13:43 schreef bastianus het volgende:
Zo'n zeven jaar nu. Mijn werkgever bezuinigt nu zo'n twee jaar heel hard, en neemt allerlei vreemd personeel aan. Daarvoor werkte ik trouwens nog een paar jaar als barman in de kroeg, da's toch ook wel in de zorg werken vind ik.


Nou ik werk dus al langer in de zorg dan dat jij dat doet, dus ik voel me niet meer aangesproken door jou eerder post... Nu mag ik hem dus maken!
Het is zo moeilijk om goed personeel te vinden... dat blijkt wel want jij werkt er nu in.

Lekker puh!


"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 16-10-2008 13:52 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

quote:
Op 16 oktober 2008 13:45 schreef Staalman het volgende:
Nou ik werk dus al langer in de zorg dan dat jij dat doet, dus ik voel me niet meer aangesproken door jou eerder post... Nu mag ik hem dus maken!
Het is zo moeilijk om goed personeel te vinden... dat blijkt wel want jij werkt er nu in.

Lekker puh!

Haha! Ik was er al bang voor.
Neemt niet weg dat er een heel aantal mensen al heel lang in de zorg werkt dat zelf zo ongeveer een halve cliënt geworden is. En totaal bedrijfsblind als een automaat het werk staat te doen. Nou, tussen die nieuwe rare mensen en die oude halve cliënten sta ik dan in...


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Staalman
Usericon van Staalman
Posted 16-10-2008 13:55 by Staalman Wijzig reactieProfiel van StaalmanQuote dit bericht

quote:
Op 16 oktober 2008 13:52 schreef bastianus het volgende:
Haha! Ik was er al bang voor.
Neemt niet weg dat er een heel aantal mensen al heel lang in de zorg werkt dat zelf zo ongeveer een halve cliënt geworden is. En totaal bedrijfsblind als een automaat het werk staat te doen. Nou, tussen die nieuwe rare mensen en die oude halve cliënten sta ik dan in...


Die gehospitaliseerde mogen ze ook allemaal de laan uit sturen, maar dat is helaas niet mogelijk... Ik ben voor de helft van mijn contracturen trainer dus ik ben juist bezig om mensen zoveel mogelijk bewust te laten worden van hun handelen.

Gehospitaliseerden kom ik gelukkig als trainer en begeleider nauwelijks tegen, die zitten niet in mijn tak van de zorg..


"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 16-10-2008 14:01 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

quote:
Op 16 oktober 2008 13:55 schreef Staalman het volgende:
Die gehospitaliseerde mogen ze ook allemaal de laan uit sturen, maar dat is helaas niet mogelijk... Ik ben voor de helft van mijn contracturen trainer dus ik ben juist bezig om mensen zoveel mogelijk bewust te laten worden van hun handelen.

Gehospitaliseerden kom ik gelukkig als trainer en begeleider nauwelijks tegen, die zitten niet in mijn tak van de zorg..

Hmm.. Dat valt me dan weer erg mee van je. Zo te lezen heb je zelfs leuk werk.
Ikzelf heb allerlei baantjes gehad in mannenberoepen als vuilnisman, bomenzager en chauffeur, en moest erg wennen aan het vrouwengezeik in de zorg. Gelukkig heb ik nu weer mannelijke collega's, werk nu ook niet meer met alleen verstandelijke gehandicapten maar ook met verslaafden, psychiatrische mensen en autisten met een normale begaafdheid.
Overigens, gezien je naam, ben je ook van de band Staal? Da's namelijk best gave muziek zo af en toe.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Staalman
Usericon van Staalman
Posted 16-10-2008 14:06 by Staalman Wijzig reactieProfiel van StaalmanQuote dit bericht

quote:
Op 16 oktober 2008 14:01 schreef bastianus het volgende:
Hmm.. Dat valt me dan weer erg mee van je. Zo te lezen heb je zelfs leuk werk.
Ikzelf heb allerlei baantjes gehad in mannenberoepen als vuilnisman, bomenzager en chauffeur, en moest erg wennen aan het vrouwengezeik in de zorg. Gelukkig heb ik nu weer mannelijke collega's, werk nu ook niet meer met alleen verstandelijke gehandicapten maar ook met verslaafden, psychiatrische mensen en autisten met een normale begaafdheid.
Overigens, gezien je naam, ben je ook van de band Staal? Da's namelijk best gave muziek zo af en toe.


Ik ben begeleider binnen het gesloten circuit. Werk dus met extreem gedrags moeilijke mensen, van middenhoog niveau. Dus meer de justitiële tak van de zorg. Daar kom je gelukkig nog niet al te veel gehospitaliseerde tegen, ze zijn er wel... Maar ja.

Mijn trainingen gaan ook alleen over deze doelgroep.

Enne, nee... zit/zat niet in staal. Ik moest wat verzinnen qua nick en zat net in mijn superheldenfase

[Dit bericht is gewijzigd door Staalman op 16-10-2008 14:07]


"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 16-10-2008 14:13 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

Overigens vind ik wel dat ik op mijn werk geen tikken uit mag delen. Mag dat bij jou wel? Of zijn jullie meer van het isoleren en de vechttechnieken enzo? Op mijn vorige werk mocht ik altijd mensen in de houdgreep nemen etc. Nu probeer ik alles verbaal en met houding op te lossen.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Staalman
Usericon van Staalman
Posted 16-10-2008 14:15 by Staalman Wijzig reactieProfiel van StaalmanQuote dit bericht

Afzonderen op kamer of in de separeer. En alles gaat middels CFB technieken.


"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"


##**Boemba**##
Langdradig
Usericon van ##**Boemba**##
Posted 16-10-2008 17:13 by ##**Boemba**## Wijzig reactieProfiel van ##**Boemba**##Quote dit bericht

quote:
Op 16 oktober 2008 11:23 schreef Pandora het volgende:
Okee, dus als een kleine een vlam probeert beet te pakken mag je hem niet even snel een tik op zijn vingers/pols geven?


nee
dan al helemaal niet
dan pakt hij die vlam een keer en voor de rest van zijn leven nooit meer





MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 16-10-2008 17:25 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 16 oktober 2008 14:13 schreef bastianus het volgende:
Overigens vind ik wel dat ik op mijn werk geen tikken uit mag delen. Mag dat bij jou wel? Of zijn jullie meer van het isoleren en de vechttechnieken enzo? Op mijn vorige werk mocht ik altijd mensen in de houdgreep nemen etc. Nu probeer ik alles verbaal en met houding op te lossen.


Ehhhh waar in de zorg mag dat wel dan?
Vechttechnieken? Damn zeg! Die gebruiken wij ook niet, nooit gedaan ook. Wel CFB technieken.

[Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 16-10-2008 17:41]


Hagal
Usericon van Hagal
Posted 16-10-2008 18:02 by Hagal Wijzig reactieProfiel van HagalQuote dit bericht

ik karate trap mijn clienten altijd zo de time out in, jij niet dan?


Heroin is sooo passé, it's CAKE at the moment. A DIRTY MIND IS A JOY FOREVER


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 16-10-2008 18:05 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

quote:
Op 16 oktober 2008 17:25 schreef MMayo het volgende:
Ehhhh waar in de zorg mag dat wel dan?
Vechttechnieken? Damn zeg! Die gebruiken wij ook niet, nooit gedaan ook. Wel CFB technieken.

Wat is CFB?

En 'vechttechnieken' is natuurlijk heel ruim, hè, op zich horen houdgrepen daar ook al onder


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 16-10-2008 18:10 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

quote:
Op 16 oktober 2008 17:25 schreef MMayo het volgende:
Ehhhh waar in de zorg mag dat wel dan?
Vechttechnieken? Damn zeg! Die gebruiken wij ook niet, nooit gedaan ook. Wel CFB technieken.
En CFB gaat ook voornamelijk om het voorkomen van escalaties.


Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen