IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12
Auteur:
Topic : Pedagogische tik, het mag weer... Vorige pagina | Volgende pagina
Lionheart
|"| |''| |"| >')
Usericon van Lionheart
Posted 15-10-2008 14:30 by Lionheart Wijzig reactieProfiel van LionheartQuote dit bericht

quote:
Op 15 oktober 2008 14:18 schreef Li1986 het volgende:
Ik ben eigenlijk wel benieuwd naar hoe de rest denkt over tikken geven bij kinderen met autisme/adhd/pdd-nos/soortgelijke stoornis..


Weg brengen naar een tehuis? Veel te lastig.


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 15-10-2008 14:31 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

quote:
Op 15 oktober 2008 14:18 schreef Li1986 het volgende:
Ik ben eigenlijk wel benieuwd naar hoe de rest denkt over tikken geven bij kinderen met autisme/adhd/pdd-nos/soortgelijke stoornis..




Goed idee, misschien leren ze dat gekke gedoe dan eens af.


m00n
Stultorum infinitus numerus est
Usericon van m00n
Posted 15-10-2008 14:31 by m00n Wijzig reactieProfiel van m00nQuote dit bericht

Nee joh, gewoon een steen om de nek binden nadat de diagnose gesteld is.....dan een duwtje riching gracht.....


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 15-10-2008 16:57 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 15 oktober 2008 14:18 schreef Li1986 het volgende:
Ik ben eigenlijk wel benieuwd naar hoe de rest denkt over tikken geven bij kinderen met autisme/adhd/pdd-nos/soortgelijke stoornis..



Hoezo?
Ik zou ze overigens gewoon keihard slaan, moeten ze maar niet zo irritant doen. Beetje zielig doen omdat ze toevallig een stoornis hebben, optiefen daarmee, stelletje aandachtshoeren ook.

[Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 15-10-2008 17:00]


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 15-10-2008 16:57 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 15 oktober 2008 14:23 schreef Misanthrope het volgende:



En dan niet 1 post.. nee, alle posts. Het is best een gave.


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 15-10-2008 17:03 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

quote:
Op 15 oktober 2008 16:57 schreef MMayo het volgende:
Hoezo?
Ik zou ze overigens gewoon keihard slaan, moeten ze maar niet zo irritant doen. Beetje zielig doen omdat ze toevallig een stoornis hebben, optiefen daarmee, stelletje aandachtshoeren ook.


Grappig dat je dat zegt. De dochter van een collega van me heeft ADHD en die schopt soms gewoon een gat in de deur om vervolgens haar schouders op te halen en schijnheilig te roepen: 'Ik kan er toch niets aan doen? Ik heb ADHD'.

De tering.
Zo'n kutkund zou ik dus persoonlijk graag keihard meppen.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Rotzak
Usericon van Rotzak
Posted 15-10-2008 19:01 by Rotzak Wijzig reactieProfiel van RotzakQuote dit berichthttp://www.meatspin.com

Ik heb zowiezo de nijging om een kind een wel gemikte rechtse directe op het oog te geven, vandaar ook weer in de bus, man of voed die blagen op of neem niet van die etters.

[Dit bericht is gewijzigd door Rotzak op 15-10-2008 19:04]


Against God and Government


Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 15-10-2008 19:03 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

quote:
Op 15 oktober 2008 14:30 schreef Lionheart het volgende:
Weg brengen naar een tehuis? Veel te lastig.
precies.. daar verdien ik mijn brood mee dus laat maar komen


Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


Temmink
Usericon van Temmink
Posted 15-10-2008 19:25 by Temmink Wijzig reactieProfiel van TemminkQuote dit bericht

quote:
Op 15 oktober 2008 14:18 schreef Li1986 het volgende:
Een tik geven of je kind eens goed vastpakken, mag best vind ik. Maar daar moet het dan ook bij blijven, je kind de huid verrot schelden/helemaal uitkafferen en keihard schoppen/slaan/aan de haren trekken overschreid echt alle grenzen van opvoeden als je 't mij vraagt en je kunt een kind er lelijk mee beschadigen. En natuurlijk moet het echt niet zo zijn dat een kind alles mag en dat je het altijd de zin moet geven en nergens op aan mag spreken, maar je kunt ook altijd nog proberen te praten en duidelijk te maken dat dingen niet mogen (een hardere intonatie in je stem leggen is hierbij een goed hulpmiddel).

Ik ben eigenlijk wel benieuwd naar hoe de rest denkt over tikken geven bij kinderen met autisme/adhd/pdd-nos/soortgelijke stoornis..

Maargoed, ik ben nog jong heb zelf nog lang geen kinderen en kan dus ook nog niet echt zeggen van "zo ga ik het later aanpakken" want dat weet je nooit zeker van jezelf.


Jouw ouders sloegen overduidelijk niet hard genoeg, en al absoluut niet welgemikt.


LLphotograph
metaLL
Usericon van LLphotograph
Posted 15-10-2008 20:03 by LLphotograph Wijzig reactieProfiel van LLphotographQuote dit berichthttp://www.LLvizion.com

quote:
Op 15 oktober 2008 19:25 schreef Temmink het volgende:
Jouw ouders sloegen overduidelijk niet hard genoeg, en al absoluut niet welgemikt.


Of de liefde die ooit in jou zat is er gewoon uitgeslagen..... Ik ben het met Lilith eens... Corrigerende tik prima, maar je scheld je kinderen niet uit en je gaat ze ook niet tegen de knieen schoppen of een klap int gezicht geven.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 15-10-2008 20:36 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Daarom valt dat ook onder mishandeling, en is de hele discussie dus zinloos


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 15-10-2008 20:39 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

Je kind slaan is een teken van zwakte, net als je kind uitschelden. Daarmee toon je aan je emoties niet aan te kunnen. En geef je en passant een heel verkeerd voorbeeld aan je kind.
Als je geen duidelijke grenzen aan je kind geeft en niet consequent bent, verwaarloos je je kind. Zo weet een kind namelijk nooit waar het aan toe is, en daar worden ze superonzeker van.
Als je kind ADHD of een andere stoornis in het autistisch spectrum heeft, moet je extra consequent zijn en structuur en duidelijkheid bieden. Als je zo'n kind gaat slaan maak je het alleen maar extra agressief of gestoord of extreem angstig, de wereld is voor zo'n kind van zichzelf al bedreigend genoeg.
Als ik de neiging krijg om mijn kinderen in elkaar te trimmen of een schop uit te delen, loop ik altijd even weg om af te koelen. Om later op een rustige manier corrigerend op te kunnen treden. Desnoods met een zachte, pedagogische tik op de billen ja.



[Dit bericht is gewijzigd door bastianus op 15-10-2008 20:55]


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


SkinPeeleR
moeite van het doodschoppen niet waard
Usericon van SkinPeeleR
Posted 15-10-2008 20:55 by SkinPeeleR Wijzig reactieProfiel van SkinPeeleRQuote dit berichthttp://www.e-psychiater.nl/html/psychiatrie/zwakbegaafdheid.php

quote:
Op 15 oktober 2008 20:39 schreef bastianus het volgende:
Je kind slaan is een teken van zwakte, net als je kind uitschelden. Daarmee toon je aan je emoties niet aan te kunnen. En geef je en passant een heel verkeerd voorbeeld aan je kind,
Als je geen duidelijke grenzen aan je kind geeft en niet consequent bent, verwaarloos je je kind. Zo weet een kind namelijk nooit waar het aan toe is, en daar worden ze superonzeker van doordat ze nooit weten waar ze aan toe zijn.
Als je kind ADHD of een andere stoornis in het autistisch spectrum heeft, moet je extra consequent zijn en structuur en duidelijkheid bieden. Als je zo'n kind gaat slaan maak je het alleen maar extra agressief of gestoord of extreem angstig, de wereld is voor zo'n kind van zichzelf al bedreigend genoeg.
Als ik de neiging krijg om mijn kinderen in elkaar te trimmen of een schop uit te delen, loop ik altijd even weg om af te koelen. Om later op een rustige manier corrigerend op te kunnen treden. Desnoods met een zachte, pedagogische tik op de billen ja.




structuur en duidelijkheid, jij niet gedragen jij auwie doen. Heet Pavlov.

En als ze het lekker vinden? Heb je daar weer een probleem aan.

[Dit bericht is gewijzigd door SkinPeeleR op 15-10-2008 20:55]


Een kleine snol zit zo vol.


Li1986
Usericon van Li1986
Posted 15-10-2008 21:47 by Li1986 Wijzig reactieProfiel van Li1986Quote dit bericht

quote:
Op 15 oktober 2008 16:57 schreef MMayo het volgende:
Hoezo?
Ik zou ze overigens gewoon keihard slaan, moeten ze maar niet zo irritant doen. Beetje zielig doen omdat ze toevallig een stoornis hebben, optiefen daarmee, stelletje aandachtshoeren ook.
In dit geval hoop ik dat jij nooit geen kinderen krijgt. Kinderen met een stoornis hebben bepaald gedrag veel minder onder controle dan gewone kinderen dus kun je ze daar ook veel moeilijker op afrekenen als ze vervelend zijn.

quote:
Op 15 oktober 2008 20:39 schreef bastianus het volgende:Als je kind ADHD of een andere stoornis in het autistisch spectrum heeft, moet je extra consequent zijn en structuur en duidelijkheid bieden. Als je zo'n kind gaat slaan maak je het alleen maar extra agressief of gestoord of extreem angstig, de wereld is voor zo'n kind van zichzelf al bedreigend genoeg.
Als ik de neiging krijg om mijn kinderen in elkaar te trimmen of een schop uit te delen, loop ik altijd even weg om af te koelen. Om later op een rustige manier corrigerend op te kunnen treden. Desnoods met een zachte, pedagogische tik op de billen ja.
Helemaal mee eens, niets meer aan toe te voegen.

Als ik dit topic zo door lees heeft zo'n 90% van de forummers een ernstig agressieprobleem. Een kind moet je dingen leren en niet meteen in mekaar schoppen of de huid verrot schelden als het even niet gaat zoals jij dat wil. Ben toch wel benieuwd hoe b.v. mensen als MMayo aan een baan in de zorg komen, met zulke kromme denkbeelden . Heb echt medelijden met de mensen die zij begeleid (zo'n zeikerige bitch bij wie je nooit iets goed kunt doen en die alleen maar in vage psychologie-taal dingen zegt wanneer je om uitleg vraagt), nee daar hebben zorgbehoevenden iets aan ..!


Lionheart
|"| |''| |"| >')
Usericon van Lionheart
Posted 15-10-2008 21:54 by Lionheart Wijzig reactieProfiel van LionheartQuote dit bericht

quote:
Op 15 oktober 2008 21:47 schreef Li1986 het volgende:
In dit geval hoop ik dat jij nooit geen kinderen krijgt.

Als ik dit topic zo door lees heeft zo'n 90% van de forummers een ernstig agressieprobleem. Een kind moet je dingen leren en niet meteen in mekaar schoppen of de huid verrot schelden als het even niet gaat zoals jij dat wil.


:')


Rotzak
Usericon van Rotzak
Posted 15-10-2008 21:57 by Rotzak Wijzig reactieProfiel van RotzakQuote dit berichthttp://www.meatspin.com

Dan maar een agressie probleem


Against God and Government


Kimmey
Usericon van Kimmey
Posted 15-10-2008 21:57 by Kimmey Wijzig reactieProfiel van KimmeyQuote dit bericht

Ow ze is er nog steeds?

:')


Het is de lichtinval ;')


Sjaakie
Droeftoeter
Usericon van Sjaakie
Posted 15-10-2008 21:57 by Sjaakie Wijzig reactieProfiel van SjaakieQuote dit berichthttp://www.context-band.nl

Tering, ik lag mn lul uit mn broek hier, hehe


##**Boemba**##
Langdradig
Usericon van ##**Boemba**##
Posted 15-10-2008 21:59 by ##**Boemba**## Wijzig reactieProfiel van ##**Boemba**##Quote dit bericht

quote:
Op 15 oktober 2008 20:55 schreef SkinPeeleR het volgende:
structuur en duidelijkheid, jij niet gedragen jij auwie doen. Heet Pavlov.




dat heet helemaal niet pavlov



nuclearwarfare
Usericon van nuclearwarfare
Posted 15-10-2008 22:02 by nuclearwarfare Wijzig reactieProfiel van nuclearwarfareQuote dit bericht

quote:
Op 15 oktober 2008 21:47 schreef Li1986 het volgende:

Als ik dit topic zo door lees heeft zo'n 90% van de forummers een ernstig agressieprobleem. Een kind moet je dingen leren en niet meteen in mekaar schoppen of de huid verrot schelden als het even niet gaat zoals jij dat wil.


Hoeft niet, maar leuk is het wel..

Kinderen dienen tot bloedens toe afgeranseld te worden, of ze nou wat gedaan hebben of niet.


Rotzak
Usericon van Rotzak
Posted 15-10-2008 22:14 by Rotzak Wijzig reactieProfiel van RotzakQuote dit berichthttp://www.meatspin.com

Net als hele dikke mensen, vooral hele dikke vrouwen in zon scootmobiel, als dat varken nu gewoon dat ding verkoopt en een hometrainer neemt dan valt er misschien nog iets te redden. Zo niet dan mag je zo'n persoon wat mij betreft best een goede muilpeer geven.


Against God and Government


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 15-10-2008 22:15 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 15 oktober 2008 21:47 schreef Li1986 het volgende:
Kinderen met een stoornis hebben bepaald gedrag veel minder onder controle dan gewone kinderen dus kun je ze daar ook veel moeilijker op afrekenen als ze vervelend zijn.


Zo fijn dat wij jou hier hebben om ons uitleg te geven.



quote:
Op 15 oktober 2008 21:47 schreef Li1986 het volgende:
Ben toch wel benieuwd hoe b.v. mensen als MMayo aan een baan in de zorg komen, met zulke kromme denkbeelden . Heb echt medelijden met de mensen die zij begeleid (zo'n zeikerige bitch bij wie je nooit iets goed kunt doen en die alleen maar in vage psychologie-taal dingen zegt wanneer je om uitleg vraagt), nee daar hebben zorgbehoevenden iets aan



Wie zegt dat het mijn denkbeelden zijn? Met je mensenkennis, goedgelovig achterlijk wicht die je dr bent

En maar mekkeren en janken dat anderen je veroordelen..
Je pa had je harder moeten meppen, echt veel harder want dat verdien je gewoon. Ze zouden er een protocol van moeten maken, wichtjes zoals jij, keihard afranselen (verplicht), omdat je het waard bent.

[Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 15-10-2008 22:17]


nuclearwarfare
Usericon van nuclearwarfare
Posted 15-10-2008 22:17 by nuclearwarfare Wijzig reactieProfiel van nuclearwarfareQuote dit bericht

quote:
Op 15 oktober 2008 22:14 schreef Rotzak het volgende:
Net als hele dikke mensen, vooral hele dikke vrouwen in zon scootmobiel, als dat varken nu gewoon dat ding verkoopt en een hometrainer neemt dan valt er misschien nog iets te redden. Zo niet dan mag je zo'n persoon wat mij betreft best een goede muilpeer geven.


Haha, zag vandaag op het station zo'n type op Crocs.

De moeite van een nekschot nog niet waard..


Rotzak
Usericon van Rotzak
Posted 15-10-2008 22:17 by Rotzak Wijzig reactieProfiel van RotzakQuote dit berichthttp://www.meatspin.com

Ik begin te denken dat zij zelf een beetje gehandicapt is.


Against God and Government


Rotzak
Usericon van Rotzak
Posted 15-10-2008 22:18 by Rotzak Wijzig reactieProfiel van RotzakQuote dit berichthttp://www.meatspin.com

quote:
Op 15 oktober 2008 22:17 schreef nuclearwarfare het volgende:
Haha, zag vandaag op het station zo'n type op Crocs.

De moeite van een nekschot nog niet waard..


haha echt he, ik kan me er gewoon aan irriteren.


Against God and Government


Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen