IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Auteur:
Topic : wie heeft er al kinderen? Vorige pagina
ZwaarMetaal
.357
Usericon van ZwaarMetaal
Posted 12-05-2002 15:05 by ZwaarMetaal Wijzig reactieProfiel van ZwaarMetaalQuote dit berichthttp://www.kommando.nl

quote:
Op 12 mei 2002 15:02 schreef WickedKimmie het volgende:
Ja, idd. Mag het intussen wel..dat homo-stellen kinderen adopteren? Dat mocht toch eerst niet? Wel gaaf dat je het toch wil.


volgens mij mag het wel.. hmm



PsYcHo
Cowboy From Glasgow
Usericon van PsYcHo
Posted 12-05-2002 15:06 by PsYcHo Wijzig reactieProfiel van PsYcHoQuote dit berichthttp://www.myspace.com/foryoursins

quote:
Op 12 mei 2002 15:05 schreef Diabolis het volgende:
Wha! Kinderen kosten tijd, geld, moeite, geduld, vrijheid Dan kom ik niet meer aan muziek toe volgens mij....no kids for me

ik sluit mij hier volledig bij aan



morrigan
Usericon van morrigan
Posted 12-05-2002 15:50 by morrigan Wijzig reactieProfiel van morriganQuote dit bericht

misschien ooit maar nu echt niet


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 12-05-2002 16:06 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

Nageslacht? Nooit!
Zelfs geen adoptie, kost veels te veel tijd en geld [evenals trouwen/relatie ].


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 12-05-2002 16:32 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 12 mei 2002 16:06 schreef Slechtheid het volgende:
Nageslacht? Nooit!



Zijn jouw genen dan niet de moeite waard om door te geven .


roodkapje
Usericon van roodkapje
Posted 12-05-2002 16:36 by roodkapje Wijzig reactieProfiel van roodkapjeQuote dit bericht

Ik heb op dit moment 18 kinderen

Zij zitten allemaal in groep 1


My shadow follows me everywhere I go. Please take it away, 'cause I wanna go Alone...


Fire
Usericon van Fire
Posted 12-05-2002 16:49 by Fire (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van FireQuote dit berichthttp://www.gratix.nl

quote:
Op 12 mei 2002 16:36 schreef roodkapje het volgende:
Ik heb op dit moment 18 kinderen

Zij zitten allemaal in groep 1
Zelfs in het weekend druk leventje



Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 12-05-2002 17:07 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

quote:
Op 12 mei 2002 16:32 schreef attila_de_hun het volgende:
Zijn jouw genen dan niet de moeite waard om door te geven .


Niemand zijn genen zijn het waard om doorgegeven te worden.


Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 12-05-2002 17:14 by Heiden Wijzig reactieProfiel van HeidenQuote dit bericht

Dat is pas nihilisme lol


Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 12-05-2002 18:19 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 12 mei 2002 17:07 schreef Slechtheid het volgende:
Niemand zijn genen zijn het waard om doorgegeven te worden.


vertrouwen in de mensheid op een laag pitje(terecht)?
dan moeten mensen die het anders zien dan de massa toch juist wel kinderen en zo de boodschap verspreiden? beetje tegenwicht geven aan al die godsdienstfanaten die aan de lopende band kinderen produceren


DimmuChild
Usericon van DimmuChild
Posted 12-05-2002 18:24 by DimmuChild Wijzig reactieProfiel van DimmuChildQuote dit bericht

Ik moet er niet aan denken om kinderen te produceren. Over het algemeen ben ik niet zo gesteld op het menselijk ras, dus ik zie geen reden om zelf eraan te contribueren. Kleine koters zijn wel gaaf, zolang ze maar niet van jezelf zijn.

Mijn vriendin denkt er jammergenoeg wel iets anders over, maar ik hou voet bij stuk. Een foster parents negertje kan ze krijgen, dat is meer dan zat.


Vinay
Usericon van Vinay
Posted 12-05-2002 18:30 by Vinay Wijzig reactieProfiel van VinayQuote dit berichthttp://www.myspace.com/vinaysananda

in Nederland wil ik geen kinderen .misschien als ik de kans krijg om in het buitenland te wonen , dat ik kinderen wil hebben . ( een land met meer natuur ruimte etc ). en ook als de moeder de kinderen wil hebben en ook de verwntwoordelijkheid aankan .



Kreator
life is lost
Usericon van Kreator
Posted 12-05-2002 22:14 by Kreator Wijzig reactieProfiel van KreatorQuote dit bericht

Ik ben zelf geen vader, maar...

Ik heb een hele goede vriendin die ik langzamerhand steeds anders leuk ga vinden; en die heeft twee kinderen.

Kweet niet of ik mijn gevoelens door moet laten zetten. Misschien niet echt slim om een soort van stiefvader te worden voor die kinderen


[scroll]Is there something after you? Is there someone folowing you? Are you Dieing? PARANOIA !!!!!!!!!!!!!!!!!![/scroll]


Poeperoni
Usericon van Poeperoni
Posted 12-02-2023 18:18 by Poeperoni Wijzig reactieProfiel van PoeperoniQuote dit bericht

Ik heb een paar drollen van koters.


Tanteloos
Usericon van Tanteloos
Posted 13-02-2023 10:40 by Tanteloos Wijzig reactieProfiel van TanteloosQuote dit bericht

Nou en?


Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen