IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Nieuw Topic
Dit topic is 17 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17
Auteur:
Topic : Magie Volgende pagina
Blackjack
Ja bakker...
Usericon van Blackjack
Posted 18-11-2001 15:05 by Blackjack Profiel van Blackjack

Wie doet er aan of wie weet r wat meer over? Zwarte magie, Wicca, hekserij, doet er niet toe: alles is welkom...


Misty morning, clouds in the sky- Without warning, the wizard walks by- Casting his shadow, weaving his spell- Funny clothes, tinkling bell. Never talking- Just keeps walking- Spreading his magic


Asherah
Usericon van Asherah
Posted 18-11-2001 16:19 by Asherah Profiel van Asherah

Uhm, ik ben er niet zo voor... anderen misschien?


linknl
MONEY talks BULLSHIT walks
Usericon van linknl
Posted 18-11-2001 16:21 by linknl Profiel van linknl

nee ik vindt het maar Bullshit, zeker die zwarte magie


SheRa
Usericon van SheRa
Posted 18-11-2001 16:54 by SheRa (Speciaal lid) Profiel van SheRa

Ik heb me er nooit in verdiept.


Dead things grow from deep inside...


Vargen666
Niet de bassiste van Sigh
Usericon van Vargen666
Posted 18-11-2001 16:58 by Vargen666 Profiel van Vargen666http://www.facebook.com/ultravargen

Ik vind 't ook bullshit. Maar het ligt er maar net aan hoe je er in gelooft. Als je overtuigd bent dat bepaalde dingen door bepaalde acties/rites bereikt kunnen worden kan je verder komen dan je eigen geest. Vergelijk 't maar met dat je fysiek sterker bent als je erg kwaad bent.



attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 18-11-2001 20:19 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

quote:
Op 18 november 2001 16:58 schreef Vargen666 het volgende:
Ik vind 't ook bullshit. Maar het ligt er maar net aan hoe je er in gelooft. Als je overtuigd bent dat bepaalde dingen door bepaalde acties/rites bereikt kunnen worden kan je verder komen dan je eigen geest. Vergelijk 't maar met dat je fysiek sterker bent als je erg kwaad bent.


net zoiets als de hulk???

wat magie betreft, ik weet het gewoon niet. ik ben zelf behoorlijk skeptisch maar er zijntoch veel mensen die heilig in bijv. voodoo geloven en daar ook erg bang van zijn. dat is toch ook niet voor niets denk ik.


TNightmare
Usericon van TNightmare
Posted 18-11-2001 21:54 by TNightmare (Speciaal lid) Profiel van TNightmare

Ik geloof niet echt in de werking van magie, maar vind het wel interessant. Bepaalde dingen die je wilt weten? Ik ken wel wat van Enochiaanse magie, wicca heb ik me nooit in verdiept, interesseert me verder ook niet.


suzanne
Goddess
Usericon van suzanne
Posted 19-11-2001 11:09 by suzanne (Bestuurslid stichting) Profiel van suzanne

Ik vind magie heel interessant. Ik ben wel van plan me er in de toekomst wat meer in te gaan verdiepen, al ben ik wel van mening dat je er voorzichtig mee moet zijn...


I've been sleeping a thousand years it seems...got to open my eyes to everything...


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 19-11-2001 16:06 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

Ik heb een word-file met wat simpele spells als iemand geinteresseerd is.


Blackjack
Ja bakker...
Usericon van Blackjack
Posted 19-11-2001 16:17 by Blackjack Profiel van Blackjack

quote:
Op 19 november 2001 16:06 schreef Jenje het volgende:
Ik heb een word-file met wat simpele spells als iemand geinteresseerd is.


Ja graag: vind ik wel interessant...


Misty morning, clouds in the sky- Without warning, the wizard walks by- Casting his shadow, weaving his spell- Funny clothes, tinkling bell. Never talking- Just keeps walking- Spreading his magic


linknl
MONEY talks BULLSHIT walks
Usericon van linknl
Posted 19-11-2001 16:57 by linknl Profiel van linknl

quote:
Op 19 november 2001 16:06 schreef Jenje het volgende:
Ik heb een word-file met wat simpele spells als iemand geinteresseerd is.


ik ben ook wel nieuwschierig.


Blackjack
Ja bakker...
Usericon van Blackjack
Posted 19-11-2001 17:12 by Blackjack Profiel van Blackjack

Bedankt Jenje: ik heb er zelf ook nog wat liggen. Als je wilt stuur ik wel wat door...


Misty morning, clouds in the sky- Without warning, the wizard walks by- Casting his shadow, weaving his spell- Funny clothes, tinkling bell. Never talking- Just keeps walking- Spreading his magic


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 19-11-2001 17:29 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

ah doe maar eens, als ik me verveel .. of als SheRa weer eens vervelend is


suzanne
Goddess
Usericon van suzanne
Posted 20-11-2001 23:37 by suzanne (Bestuurslid stichting) Profiel van suzanne

quote:
Op 19 november 2001 16:06 schreef Jenje het volgende:
Ik heb een word-file met wat simpele spells als iemand geinteresseerd is.
graag


I've been sleeping a thousand years it seems...got to open my eyes to everything...


FireFox
Lifeform 009
Usericon van FireFox
Posted 21-11-2001 9:56 by FireFox Profiel van FireFox

quote:
Op 19 november 2001 16:06 schreef Jenje het volgende:
Ik heb een word-file met wat simpele spells als iemand geinteresseerd is.

Bevat die word file ook de befaamde spel "Magic Missile" ? *grin*


Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist.


Blackjack
Ja bakker...
Usericon van Blackjack
Posted 21-11-2001 13:55 by Blackjack Profiel van Blackjack

"Magic Missile"???


Misty morning, clouds in the sky- Without warning, the wizard walks by- Casting his shadow, weaving his spell- Funny clothes, tinkling bell. Never talking- Just keeps walking- Spreading his magic


G.
Usericon van G.
Posted 21-11-2001 17:36 by G. Profiel van G.

quote:
Op 21 november 2001 13:55 schreef Blackjack het volgende:
"Magic Missile"???


D&D


G.
Usericon van G.
Posted 21-11-2001 17:37 by G. Profiel van G.

quote:
Op 19 november 2001 16:06 schreef Jenje het volgende:
Ik heb een word-file met wat simpele spells als iemand geinteresseerd is.


Wat is dat dan....vertel er eens wat over als je wilt


Volthor Kahn
Wolf among sheep
Usericon van Volthor Kahn
Posted 21-11-2001 18:49 by Volthor Kahn Profiel van Volthor Kahn

quote:
Op 21 november 2001 17:36 schreef G. het volgende:
D&D


DM: and what are you gonna do?
P: I wanna cast Magic Missile!!!!!!
DM: Cast magic Missile on what??

klassiek heersend filmpje


Eyes the mirror of the soul, in mine the reflection of the world in my head. A world where everything is ancient, where all weak things die. Cursed are all who look into these eyes


Volthor Kahn
Wolf among sheep
Usericon van Volthor Kahn
Posted 21-11-2001 18:51 by Volthor Kahn Profiel van Volthor Kahn

There is Magic in the Metal
There is Magic in us All
HEAVY METAL

Magie is wat je zelf wilt en denkt dat het is, denk ik....

Als er veel mensen in geloven bestaat het, als niemand er in geloofd niet
zoals met religies


Eyes the mirror of the soul, in mine the reflection of the world in my head. A world where everything is ancient, where all weak things die. Cursed are all who look into these eyes


SilentSinner
tears of ice
Usericon van SilentSinner
Posted 21-11-2001 18:54 by SilentSinner Profiel van SilentSinner

heb heel veel over wicca gelezen..heb alleen geen tijd gehad om *spreukjes* enzo te maken en te oefenen. komt nog wel....met de tijd. kvind magie wel erg interesant. maar ik geloof meer in ENERGY...karma en healing. Mn vriendin dr moeder doet aan REIKI, kent iemand dat? super interesant en ik geloof er erg in. kga binnekort naar iemand *who cleans out bad energy in my body*. ze leest zeg maar je energie om te zien wat er mis is en ja ze kan je de toekomst vertellen....maar ze zegt er ook bij dat de toekomst hoe het vandaag staat morgen door de keuzes die je maakt weer anders is. beetje moeilijk voor me om int nederlands uit te leggen...maar goed. super interesant allemaal


" When I was a child I caught a fleeting glimpse Out of the corner of my eye I turned to look but it was gone I can not put my finger on it now The child is grown The dream is gone And I have become Comfortably numb"


Beli Mawr
Great god Cernunnos, return to Earth again!
Usericon van Beli Mawr
Posted 23-11-2001 11:54 by Beli Mawr (Moderator) Profiel van Beli Mawrhttp://www30.brinkster.com/belimawr

[quote]Op 19 november 2001 16:17 schreef Blackjack het volgende:
U zou vereerd worden mocht u ook eens die word file naar mij zou doormailen.

Dank

Uw dienaar Beli


Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE


FireFox
Lifeform 009
Usericon van FireFox
Posted 23-11-2001 12:02 by FireFox Profiel van FireFox

quote:
Op 21 november 2001 18:49 schreef Volthor Kahn het volgende:
DM: and what are you gonna do?
P: I wanna cast Magic Missile!!!!!!
DM: Cast magic Missile on what??

klassiek heersend filmpje

YEAH....SUMMONER hahaha


Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist.


Beli Mawr
Great god Cernunnos, return to Earth again!
Usericon van Beli Mawr
Posted 23-11-2001 12:02 by Beli Mawr (Moderator) Profiel van Beli Mawrhttp://www30.brinkster.com/belimawr

Magie is iets waar er in de maatschappij eens wat meer aandacht aan mag besteed worden zoals tegen depressies in de plaats van pillen en andere rotzooi te slikken zouden vele mensen beter mediteren of toch leren mediteren en magische rituelen met wierrook en olie en kaarsen enz..., maar in deze maatschappij draait alles te veel rond matrialisme en wetenschap, oke, de wetenschap is goed maar in sommige gevallen zou het toch beter zijn om magie toe te passen ipv medicijnen die ook verslavend kunnen werken en enorm verslavend, maar ik geloof in magie, ik heb gelezen "als je er echt in gelooft en je begint rituelen te doen dat na een tijd die rituelen beginnen te werken, niet zoals in the Craft maar voor het goede af te dwingen.
It's all in the mind folks.

uw dienaar
Beli


Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE


Saphire
Cry havoc!
Usericon van Saphire
Posted 23-11-2001 15:09 by Saphire Profiel van Saphire

Dit gaat lekker vaag en misschien uit de hoogte klinken maarjah.
Magie en bovennatuurlijk geduns lijkt allemaal wel leuk, totdat je er middenin komt te staan. Ik geloof erin, omdat ik er zelf ervaring mee heb. Dus ff een waarschuwing: bezin eer ge begint, want je moet wel sterk in je schoenen staan wil je het aankunnen. Trust me.


cogito cogito ergo cogito sum: i think i think, therefore i think i am


Blackjack
Ja bakker...
Usericon van Blackjack
Posted 23-11-2001 16:41 by Blackjack Profiel van Blackjack

quote:
Op 23 november 2001 15:09 schreef Saphire het volgende:
Dit gaat lekker vaag en misschien uit de hoogte klinken maarjah.
Magie en bovennatuurlijk geduns lijkt allemaal wel leuk, totdat je er middenin komt te staan. Ik geloof erin, omdat ik er zelf ervaring mee heb. Dus ff een waarschuwing: bezin eer ge begint, want je moet wel sterk in je schoenen staan wil je het aankunnen. Trust me.


Hoeveel ervaring heb je er dan mee, als ik vragen mag?
* effe Off Topic* En Btw, je komt ook uit Maastricht he? Kom je wel een in de Suburbian?*On Topic*

[Dit bericht is gewijzigd door Blackjack op 23-11-2001 16:47]


Misty morning, clouds in the sky- Without warning, the wizard walks by- Casting his shadow, weaving his spell- Funny clothes, tinkling bell. Never talking- Just keeps walking- Spreading his magic


Dit topic is 17 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Active topics Nieuw topic Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen