IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Nieuw Topic
Dit topic is 17 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17
Auteur:
Topic : Magie Vorige pagina | Volgende pagina
Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 27-12-2009 22:48 by Forever After Profiel van Forever After

Ik heb wel eens gehoord dat men bij Char vantevoren al een hele vragenlijst in moet vullen...



 


Lalena
Usericon van Lalena
Posted 27-12-2009 22:50 by Lalena Profiel van Lalena

quote:
Op 27 december 2009 3:34 schreef maramsp het volgende:

Maar wat moet ik doen? ermee doorgaan, of ermee kappen?



Er mee kappen dus


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 27-12-2009 22:53 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

quote:
Op 27 december 2009 22:28 schreef maramsp het volgende:
Hypnos, waarom maak je me belachelijk. Ik snap t aan de ene kant wel, want t komt op internet zo over van dat ik t bepaal. Maar toch, het is echt waar. Maar helaas beschikt internet niet over de mogelijkheden om dat goed over te brengen. In real life daarentegen zou ik je het kunnen bewijzen. Ik ben echt geen bepaler. En zoals ik al eerder heb gezegd, is t niet altijd rechtstreeks waar. Het kan zomaar zijn dat t op een andere manier waar is. Dat komt eigenlijk veel vaker voor dan dat t rechtstreeks waar is.


jammer,

ik ben namelijk wel een bepaler,

ik bepaal hoe de toekomst er gaat uitzien,

ik hoef er niet eens over na te denken en het proberen te ontrafelen,

ik denk het en het gebeurt


signature


SQT
Usericon van SQT
Posted 27-12-2009 22:55 by SQT Profiel van SQThttp://basswinkels.blogspot.se/

Even alle gelul over tarot daargelaten.
quote:
Op 27 december 2009 22:39 schreef maramsp het volgende:
Dat is omdat ik na 9-11 mezelf heb afgevraagd hoe ver t uiteindelijk zou komen. Ik kreeg als antwoord dat er nog veel meer aanslagen zouden komen. Maar dat er in een verre verre toekomst ander soorten vliegtuigen aankomen. Waar constante beveiliging is. Die veel sneller vliegen. Maar dat zou wel in 2030 ofzo pas komen, als t nog niet veel later is. Ik weet wel dat dit klinkt alsof ik t verzin.
Ga nou gauw weg man, dat kan ik en met mij iedere idioot die ooit het VMBO heeft afgemaakt ook voorspellen. Uiteraard komen er nog aanslagen. Uiteraard is er 'overal constante beveiliging.' Uiteraard zullen vliegtuigen in de toekomst sneller vliegen. Hoe kun je met zulke voorbeelden nou in godesnaam denken dat je een gave hebt die speciaal en gevaarlijk is?
quote:
Maar internet beschikt gewoon niet over de mogelijkheid om t bewijs als tegendeel te leveren.
Bovendien, de antwoorden die krijg bevatten nooit datums en namen. Alleen beelden en dingen zoals "in een verre toekomst" of als "in de nabije toekomst" of "wanneer het nodig is"
Dat is niet voorspellen, dat is een vage omschrijving geven van iets wat altijd zal gebeuren, omdat zoveel verschillende gebeurtenissen als dé gebeurtenis gezien kunnen worden.


Dentz
Usericon van Dentz
Posted 27-12-2009 22:58 by Dentz Profiel van Dentz

JA PRECIES JA!!!!


... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore.


Lalena
Usericon van Lalena
Posted 27-12-2009 23:06 by Lalena Profiel van Lalena

quote:
Op 27 december 2009 22:53 schreef Hypnos het volgende:

ik ben namelijk wel een bepaler,

ik bepaal hoe de toekomst er gaat uitzien,



+1

quote:
Op 27 december 2009 22:39 schreef maramsp het volgende:
Tarot is in mijn ogen "kinderspel" bij wat ik kan.
Tarot kan iedereen leren. Maar t is niet makkelijk. Maar tarot heeft t zelfs op internet echt bijna altijd goed.
Tarot vertelt echter meer over de hedendaagse situatie. En van daaruit gaat t verder naar de toekomst. Tarot is prachtig. Maar aan de andere kant lachwekkend.


Hier wil ik echt nog even op reageren.. Hoe kan je zoiets nou zeggen als je je nooit hebt verdiept in tarot? Wat nou tarot op internet? Tarot is fucking duizenden jaren oud. Volgens mij begrijp jij echt helemaal nergens iets van!


XnegativeX
Usericon van XnegativeX
Posted 27-12-2009 23:13 by XnegativeX Profiel van XnegativeXhttp://www.myspace.com/dennisjanssen

quote:
Op 27 december 2009 22:29 schreef Lalena het volgende:
Nou ik geloof zeer zeker wel in magie (maar dan meer de hermetische leer etc), maar niet in toekomst voorspellen. Alleen al het feit dat je tarot als 'kinderspel' ziet doet me ernstig twijfelen aan jouw 'gave'


Even uit nieuwsgierigheid...
Waarom zou tarot dan geen kinderspel zijn?
En wat maakt hermetische leer anders dan toekomst voorspellingen? Als ik het goed heb hoort astrologie ook bij de hermetische leer. En astrologie is toch ook een manier om de toekomst van een bepaalde persoon te bepalen (onder andere)?


I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.


maramsp
Usericon van maramsp
Posted 27-12-2009 23:21 by maramsp Profiel van maramsp

nee inderdaad.. meetings doe ik met een andere website, en zelfs daar kom ik niet vaak. Ben niet zon meeting figuur. T is leuk, maar toch.. Als iemand me wil zien en spreken kan ie msn krijgen. Maar daar zit ik ook al niet vaak op.. Maar goed..

Ooit, misschien denken jullie er anders over. Als ik jullie wel ken, of als jullie t lef hebben iets te vragen en er dan uitkomt wat er later gebeurt. Maar als ik het nut er niet voor in zie om een sessie te doen, doe ik t ook niet. En soms, zelfs als ik vragen voor mezelf of me maten vraag, dan zie ik gewoon niks. Niet alles mag je weten.. Vandaar..


Dentz
Usericon van Dentz
Posted 27-12-2009 23:24 by Dentz Profiel van Dentz

Kwakzalver.


... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore.


maramsp
Usericon van maramsp
Posted 27-12-2009 23:26 by maramsp Profiel van maramsp

quote:
Op 27 december 2009 23:06 schreef Lalena het volgende:
+1



Hier wil ik echt nog even op reageren.. Hoe kan je zoiets nou zeggen als je je nooit hebt verdiept in tarot? Wat nou tarot op internet? Tarot is fucking duizenden jaren oud. Volgens mij begrijp jij echt helemaal nergens iets van!


Niet in tarot verdiept.. Ik weet hoe t werkt. Maar ben er niet geoefend in. Tarot op internet.. Ja, dat doe ik soms, maar ben vaak genoeg naar iemand gegaan die me wel een sessie kan geven. Tarot op internet kan gelijk hebben, net zo goed als tarot in real life. Maar waarom zitten we elkaar eigenlijk te fucken?

Iedereen moet toch zn eigen ding hebben? En nogmaals dit is een magietopic.. In de first post las ik dat als iemand iets met magie deed, t kon melden. Maar dit had ik niet verwacht.. ja t is heftig. Maar zoek maar op erges of waar dan ook. T bestaat! En als t te heftig is.. Reageer dan niet..

Ik heb echt geen zin in ruzie.. En nogmaals, ik wil t bewijzen dat ik t kan.. Maar dat KAN gewoon niet via internet.. simpel zat..

Edit: Weet je, als jullie t echt willen ervaren wat ik kan. VRAAG HET DAN IN GODSNAAM.. Daar zit ik op te wachten hoor, tot 1 van jullie t lef heeft me wat te vragen.. Bovendien.. Ik had toch verwacht dat metalfans, wat anders op elkaar zouden reageren.. En vooral hier.. De site is echt goed.. Maar wat vriendelijker, en meer begrip naar elkaar mag ook wel.. En iedereen die t vmbo heeft afgemaakt.. Man, ik heb hbo ict.. dus zeur niet..

[Dit bericht is gewijzigd door maramsp op 27-12-2009 23:29]


Count Steel
Haatgospeltrol
Usericon van Count Steel
Posted 27-12-2009 23:30 by Count Steel Profiel van Count Steel

Dan moet je het (hier) in elk geval tactischer aanpakken. Je brengt het op deze manier niet goed, vandaar vooral de reacties denk ik.

(het is internet )

[Dit bericht is gewijzigd door Count Steel op 27-12-2009 23:31]


Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft.


Dentz
Usericon van Dentz
Posted 27-12-2009 23:33 by Dentz Profiel van Dentz

quote:
Op 27 december 2009 23:26 schreef maramsp het volgende:
Niet in tarot verdiept.. Ik weet hoe t werkt. Maar ben er niet geoefend in. Tarot op internet.. Ja, dat doe ik soms,
Ik doe soms poker op internet, ik kan er geen zak van
quote:
maar ben vaak genoeg naar iemand gegaan die me wel een sessie kan geven. Tarot op internet kan gelijk hebben, net zo goed als tarot in real life. Maar waarom zitten we elkaar eigenlijk te fucken?


Cold reading.
quote:

Iedereen moet toch zn eigen ding hebben? En nogmaals dit is een magietopic.. In de first post las ik dat als iemand iets met magie deed, t kon melden. Maar dit had ik niet verwacht.. ja t is heftig. Maar zoek maar op erges of waar dan ook. T bestaat! En als t te heftig is.. Reageer dan niet..
Je denkt dat het bestaat.
quote:

Ik heb echt geen zin in ruzie.. En nogmaals, ik wil t bewijzen dat ik t kan.. Maar dat KAN gewoon niet via internet.. simpel zat..

Tuurlijk ... Waarom kunnen anderen dat dan wel via internet?
quote:


Edit: Weet je, als jullie t echt willen ervaren wat ik kan. VRAAG HET DAN IN GODSNAAM.. Daar zit ik op te wachten hoor, tot 1 van jullie t lef heeft me wat te vragen.. Bovendien.. Ik had toch verwacht dat metalfans, wat anders op elkaar zouden reageren.. En vooral hier.. De site is echt goed.. Maar wat vriendelijker, en meer begrip naar elkaar mag ook wel.. En iedereen die t vmbo heeft afgemaakt.. Man, ik heb hbo ict.. dus zeur niet..

Nee.


... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore.


maramsp
Usericon van maramsp
Posted 27-12-2009 23:34 by maramsp Profiel van maramsp

ik weet t.. Maar dan moet niet in de first post staan dat ik t gewoon kan melden.. Ik vertel geen bullshit ofzo.. Maar ja, magie is niet makkelijk te begrijpen.. maar heb gewoon t idee dat dit ook niet de beste plek is voor een magietopic.. maar ja.. waarom reageer ik dan ook he


SQT
Usericon van SQT
Posted 27-12-2009 23:34 by SQT Profiel van SQThttp://basswinkels.blogspot.se/

quote:
Op 27 december 2009 23:26 schreef maramsp het volgende:
Edit: Weet je, als jullie t echt willen ervaren wat ik kan. VRAAG HET DAN IN GODSNAAM.. Daar zit ik op te wachten hoor, tot 1 van jullie t lef heeft me wat te vragen.. Bovendien.. Ik had toch verwacht dat metalfans, wat anders op elkaar zouden reageren.. En vooral hier.. De site is echt goed.. Maar wat vriendelijker, en meer begrip naar elkaar mag ook wel.. En iedereen die t vmbo heeft afgemaakt.. Man, ik heb hbo ict.. dus zeur niet..
Reageer zelf dan ook inhoudelijk. Ik zeg toch niet dat jij geen opleiding hebt genoten, ik zeg dat iedereen met een ietsie pietsie kloterig beetje gezond verstand die zogenaamde voorbeeld-voorspellingen van jou kan doen.


Lalena
Usericon van Lalena
Posted 27-12-2009 23:35 by Lalena Profiel van Lalena

quote:
Op 27 december 2009 23:13 schreef XnegativeX het volgende:
Even uit nieuwsgierigheid...
Waarom zou tarot dan geen kinderspel zijn?
En wat maakt hermetische leer anders dan toekomst voorspellingen? Als ik het goed heb hoort astrologie ook bij de hermetische leer. En astrologie is toch ook een manier om de toekomst van een bepaalde persoon te bepalen (onder andere)?


Nee niet echt de toekomst voorspellen. De toekomst valt denk ik niet te voorspellen, omdat die niet vaststaat. Of astrologie bij de hermetische leer hoort weet ik eigenlijk niet.. maar zoals de hermetische wetten (wet van mentalisme, correspondentie, vibratie, polariteit, ritme, geslacht, oorzaak en gevolg), daar geloof ik wel in. Astrologie heeft dan weer te maken met de verbondenheid tussen alle dingen en het is een middel van divinatie, maar divinatie is geen toekomstvoorspelling, maar geeft gewoon een inzicht van hoe de dingen zullen zijn als de dingen uit het heden blijven zoals ze zijn.
En tarot, daar heb ik veel te weinig verstand van om daar echt zinnige dingen over te zeggen. Maar gezien de geschiedenis van de tarot en waar het vandaan komt, de betekenissen etc, is kinderspel niet echt een goede benaming ervoor (hoewel het tegenwoordig natuurlijk wel vooral door kinderen wordt gebruikt ).


Dentz
Usericon van Dentz
Posted 27-12-2009 23:35 by Dentz Profiel van Dentz

SQT, jij gaat dood. Ik voel het gewoon.


... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore.


maramsp
Usericon van maramsp
Posted 27-12-2009 23:41 by maramsp Profiel van maramsp

weet je.. Een regel van de magie is, is dat namen, en data niet mogen worden gebruikt.. En als je goed leest, lees je ook dat niet alles rechtstreeks klopt.. Maar ja..

Ik blijf lekker dan maar sessies voor mezelf houden en mensen die er wel in geloven.. Niet dat ik jullie af wil vallen, maar toch is t niet echt fijn dit..

Anyway tot later, of hier in t magie topic of erges anders


XnegativeX
Usericon van XnegativeX
Posted 27-12-2009 23:41 by XnegativeX Profiel van XnegativeXhttp://www.myspace.com/dennisjanssen

@Lalena: Wat jij daar zegt over die Hermetische leer lijkt mij zich meer te begeven op het gebied van de wetenschap. En heeft in mijn ogen dan ook weinig tot niks met magie te maken. (Mocht zoiets uberhaupt bestaan).

Is het niet eerder het geval dat alles magie is/lijkt tot het wetenschappelijk te verklaren valt? Net als elektriciteit bijvoorbeeld?


I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.


SQT
Usericon van SQT
Posted 27-12-2009 23:45 by SQT Profiel van SQThttp://basswinkels.blogspot.se/

quote:
Op 27 december 2009 23:35 schreef Dentz het volgende:
SQT, jij gaat dood. Ik voel het gewoon.
Zit je nou alweer in je koffiedik te koekeloeren? Dan moet het verdomme wel waar zijn. Nou, dan ga ik maar vast een beetje oefenen in het dood zijn door met mijn ogen gesloten mijn hoofd op een kussen plaats te laten nemen. Toedels!

(Houd je overigens het wel een beetje netjes hier? Ik ken jou en je fratsen, ik zag er vanvochtend nog een déja vu over op Nickelodeon.)


XnegativeX
Usericon van XnegativeX
Posted 27-12-2009 23:46 by XnegativeX Profiel van XnegativeXhttp://www.myspace.com/dennisjanssen

quote:
Op 27 december 2009 23:41 schreef maramsp het volgende:
weet je.. Een regel van de magie is, is dat namen, en data niet mogen worden gebruikt.. En als je goed leest, lees je ook dat niet alles rechtstreeks klopt.. Maar ja...


Maar hoe weet je dan of je gelijk hebt of uberhaupt in de goede richting zit? Zonder exacte namen of data blijft alles voor interpretatie vatbaar. Men kan er uit halen wat men zelf wil zien. Net als bij de "voorspellingen" van Nostradamus.

Even een kleine kanttekening die niks met magie te maken heeft: Je komt, door je stijl van typen, niet echt over als iemand van 24. Met je "erges" i.p.v. "ergens" en "me vrienden" i.p.v. "mijn vrienden". Ik zeg niet dat je foutloos moet typen (dat doe ik jammer genoeg ook niet) maar je wordt wel iets serieuzer genomen als je niet typt als een 14 jarige.


I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.


SQT
Usericon van SQT
Posted 27-12-2009 23:48 by SQT Profiel van SQThttp://basswinkels.blogspot.se/

quote:
Op 27 december 2009 23:41 schreef maramsp het volgende:
weet je.. Een regel van de magie is, is dat namen, en data niet mogen worden gebruikt.. En als je goed leest, lees je ook dat niet alles rechtstreeks klopt.. Maar ja..

Ik blijf lekker dan maar sessies voor mezelf houden en mensen die er wel in geloven.. Niet dat ik jullie af wil vallen, maar toch is t niet echt fijn dit..

Anyway tot later, of hier in t magie topic of erges anders
En dus voorspel je niets.. maar doe je uitspraken.. die voor meerdere interpretaties open staan.. en daardoor altijd als 'waar' kunnen worden bestempeld.. Maar ja..


maramsp
Usericon van maramsp
Posted 27-12-2009 23:48 by maramsp Profiel van maramsp

lol, eigenlijk is t toch wel weer grappig.. Weet je, laat mij en me magie dan maar lekker. Dit is geen site voor magie, daar zijn andere sites voor. Ik kom hier voor de metal, en voor soms een beetje ouwehoeren.. Dit met magie was niet echt slim of tactisch, hoe echt waar t ook is, om hier neer te zetten..


Dentz
Usericon van Dentz
Posted 27-12-2009 23:48 by Dentz Profiel van Dentz

quote:
Op 27 december 2009 23:45 schreef SQT het volgende:
Zit je nou alweer in je koffiedik te koekeloeren? Dan moet het verdomme wel waar zijn. Nou, dan ga ik maar vast een beetje oefenen in het dood zijn door met mijn ogen gesloten mijn hoofd op een kussen plaats te laten nemen. Toedels!

(Houd je overigens het wel een beetje netjes hier? Ik ken jou en je fratsen, ik zag er vanvochtend nog een déja vu over op Nickelodeon.)

Jaar of 60, dan is het wel gebeurt. En netjes houden? Tja, als jij niet incontinent word dan komt het wel goed.


... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore.


maramsp
Usericon van maramsp
Posted 27-12-2009 23:49 by maramsp Profiel van maramsp

quote:
Op 27 december 2009 23:46 schreef XnegativeX het volgende:
Maar hoe weet je dan of je gelijk hebt of uberhaupt in de goede richting zit? Zonder exacte namen of data blijft alles voor interpretatie vatbaar. Men kan er uit halen wat men zelf wil zien. Net als bij de "voorspellingen" van Nostradamus.

Even een kleine kanttekening die niks met magie te maken heeft: Je komt, door je stijl van typen, niet echt over als iemand van 24. Met je "erges" i.p.v. "ergens" en "me vrienden" i.p.v. "mijn vrienden". Ik zeg niet dat je foutloos moet typen (dat doe ik jammer genoeg ook niet) maar je wordt wel iets serieuzer genomen als je niet typt als een 14 jarige.


Ik weet het. Soms dan typ ik zo snel, dat alles vanzelf gaat, en dan let ik er (helaas) niet meer op. Sorry..


XnegativeX
Usericon van XnegativeX
Posted 27-12-2009 23:49 by XnegativeX Profiel van XnegativeXhttp://www.myspace.com/dennisjanssen

[edit]
Laat maar.

[Dit bericht is gewijzigd door XnegativeX op 27-12-2009 23:50]


I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.


Dit topic is 17 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen