IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Nieuw Topic
Dit topic is 17 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17
Auteur:
Topic : Magie Vorige pagina | Volgende pagina
XnegativeX
Usericon van XnegativeX
Posted 26-09-2009 14:56 by XnegativeX Profiel van XnegativeXhttp://www.myspace.com/dennisjanssen

Even een oud topic omhoog schoppen.

Ik ben redelijk skeptisch op het gebied van dit soort "zweverige" dingen maar toch ben ik er ook altijd wel in geinteresseerd geweest. Die interesse wordt vooral aangewakkerd door menig black metal band die magische rituele in hun teksten verwerken.

Nu heb zit ik het nieuwe album van Malfeitor te luisteren en op de laatste 2 pagina's van het boekje staat een compleet magisch ritueel uitgelegd. De hele handleiding zeg maar.

Hier even een klein stukje:
"The formula synthesizes some of the processes being part of the manifestation of Antisaturn., within the sphere of manifestation (Malkuth). The mediation through Moon in the Scorpio supports a first contact with the disrupting action of Antisaturnal energy, making it possible even to those who didn't cross the first abyss - the feil of Paroketh."

Nu ben ik nieuwsgierig naar jullie mening. Het lijkt mij nogal veel om totaal uit de duim gezogen te zijn. Dus het moet ergens vandaan komen. (Al dan niet op waarheid gebasseerd)

Iemand hier ideeen over? Waar komen dit soort ideeen vandaan? Zijn er mensen die hier meer over weten?
En waarom wordt er zo vaak terug gegrepen naar de Kabbalah? Wat heeft dat met het occulte te maken?


I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 26-09-2009 15:04 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

ik snap nooit wat van die vage uitspraken hehe.

ik moet eerst de helft van alle woorden uitgelegd krijgen.

[Dit bericht is gewijzigd door ElitE op 26-09-2009 15:06]


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Lalena
Usericon van Lalena
Posted 26-09-2009 20:10 by Lalena Profiel van Lalena

quote:
Op 26 september 2009 14:56 schreef XnegativeX het volgende:

Iemand hier ideeen over? Waar komen dit soort ideeen vandaan? Zijn er mensen die hier meer over weten?
En waarom wordt er zo vaak terug gegrepen naar de Kabbalah? Wat heeft dat met het occulte te maken?


De boeken van Eliphas Levi wel eens gelezen?


XnegativeX
Usericon van XnegativeX
Posted 27-09-2009 0:07 by XnegativeX Profiel van XnegativeXhttp://www.myspace.com/dennisjanssen

Nee, hoezo?


I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.


Black Jew
Metallic Blond
Usericon van Black Jew
Posted 27-09-2009 0:51 by Black Jew Profiel van Black Jewhttp://050

quote:
Op 26 september 2009 20:10 schreef Lalena het volgende:
De boeken van Eliphas Levi wel eens gelezen?



die gast sloeg zn vrouwen toch of bnen ik in de war met iemand anders??

ik lees niet want, ik ben te drug in may hoof.


IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK


Lalena
Usericon van Lalena
Posted 27-09-2009 9:30 by Lalena Profiel van Lalena

Oh dat kan best, maar Eliphas Levi was natuurlijk wel belangrijk binnen het occultisme. Zijn werken hebben veel invloed gehad op magiërs en occultisten (zoals Blavatsky en Aleister Crowley). Hij schreef ook veel over kabbala en het gebruik daarvan in magie (tarot, nummerologie etc.) Niet alles is even betrouwbaar wat hij schreef, maar wel interessant.


Trismegistus
Usericon van Trismegistus
Posted 02-10-2009 19:44 by Trismegistus Profiel van Trismegistus

Kabbalah loopt als een rode draad door de westerse esoterie heen. Persoonlijk ken ik het vooral van de Golden Dawn, Levi en natuurlijk Crowley. De sephiroth komen op mij over als een soort van bouwtekening van het universum. Zowel op micro als op macro niveau. Persoonlijk heb ik niks met magie, maar geloof wel dat je zowel de qliphoth als de sephiroth in jezelf moet aanvaarden.


bokaj
Usericon van bokaj
Posted 03-10-2009 1:28 by bokaj Profiel van bokaj

Volgens mij komt het omdat in elke levensvorm en in het hele heelal midichlorianen aanwezig zijn. Meer heb ik er ook niet van begrepen.


Schaffelaer
many miles from Spancil Hill
Usericon van Schaffelaer
Posted 03-10-2009 13:18 by Schaffelaer Profiel van Schaffelaer

Dus eigenlijk wijze levenslessen vermengd met een hoop esoterisch gezwets? Het is potjandorie net een echte religie!


Dear dirty delightful old drunken old days


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 03-10-2009 13:22 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

ik hou wel van bouillon wel ja


signature


invictis
Usericon van invictis
Posted 03-10-2009 13:23 by invictis Profiel van invictis

slotje


Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie.


maramsp
Usericon van maramsp
Posted 27-12-2009 3:34 by maramsp Profiel van maramsp

Het is raar, verwarrend, bevredigend op sommige momenten.. maar als je er in doorslaat o zo f*king gevaarlijk..
Ik heb het hier over divinatie oftewel in de toekomst kijken..
Ik kan door middel van me te focussen, mediatie, tot rust komen, en vragen te hebben, een kijkje nemen in de toekomst.. Daardoor loop ik nu al een paar jaar dat ik bijna iedere dag meerdere deja vu momenten heb.. 7 a 8 van de dingen die ik vraag blijken namelijk te kloppen. Lang niet altijd rechtstreeks, maar toch op een of andere manier zit er wel waarheid in.. Maar dan de vraag.. is het gezond..
You cannot change ur destiny!
Dus, waarom wil ik het weten? Dat is omdat ik heeeeel erg veel heb meegemaakt, en bijvoorbeeld in de liefde(een heel gevaarlijk iets in dit princiepe als je niet weet wat je doet) wil ik zekerheid hebben.. Maand geleden iets over gevraagd, is uitgekomen.. maar nu wil ik meer weten.. Is dat gezond of niet?
Ik weet t echt niet.. Omdat t bij mij zo gemakkelijk gaat is de drempel erg laag..
Maar wat moet ik doen? ermee doorgaan, of ermee kappen?
Want ik heb ook zoiets van.. Ik ben gelukkig met mijn vrouwtje nu, we hebben beide zoiets van 2010 word ons jaar, en dat ook afgesproken, dus gebeurt het ook. Maar toch wil ik meer weten.. Kunnen jullie helpen?
Groet van martijn, aka mara..


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 27-12-2009 3:41 by Mutilator (Moderator) Profiel van Mutilatorhttp://wp.livereviewer.com/

Gewoon blijven doen natuurlijk, lijkt me mega handig.

Als ik voor een patstelling sta dan wil ik ook wel eens wat tarotkaarten laten leggen.

Kan je trouwens ook toekomst voor anderen voorspellen?


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


maramsp
Usericon van maramsp
Posted 27-12-2009 3:46 by maramsp Profiel van maramsp

kan wel.. moek de ander wel een beetje kennen.. want heel veel moet je ook zelf invullen voor de ander.. maar de main question is altijd waar ik me op focus.. maar heb t wel es geprobeerd.. maar dan krijg ik allemaal van die vragen erbij waarvan ik denk, ja had dat dan ook gevraagd want ik weet t niet..

dus.. ik kan t proberen, maar ten eerste.. t put me zo focking uit.. meestal na 1 sessie moet ik gaan pitten, want anders hou ik t niet vol die dag.. ten tweede.. t is niet altijd wat je wil horen, ten derde, informatie, en helemaal over de toekomst, kan dodelijk gevaarlijk zijn als je er verkeerd mee omgaat, ten vierde, you cannot change ur destiny, ten vijfde, waarom wil degene die me dat vraagt eigenlijk zn lotsbestemming weten? Voor mezelf weet ik dat.. want er zit geschiedenis achter.. maar voor een ander die ik niet of nauwelijks ken.. tja..

Enne.. tarot? tarot is leuk.. maar t is kinderspel vergeleken bij wat ik doe. Ik kijk wel es naar tarot, maar heb me er absoluut niet in verdiept.. Ik ben een divinator.. Tarot is waarzeggerij.. Via echte magie in de toekomst kijken gaat zo veel verder dan wat kaarten neerleggen..

Maar ja.. Als je genoeg informatie geeft over wat je wilt weten, dan wil ik t proberen.. Als me kop er naar staat.. maar als ik er echt focking veel naast zit.. dan moet je me niet raar aankijken later, want ik ken je dus niet.. maar ik sta altijd open voor nieuwe uitdagingen..

Edit: als me kop er naar staat betekent dat ik t niet gelijk doe.. ik vind t echt leuk om te proberen.. maar ik hoop echt geen stormloop nu te krijgen.. want ik word er zo mega focking moe van.. dus.. maar ja.. meestal als iemand me vraagt, en ik zie er de rede van in, heb die binnen een week zn antwoord

Edit 2: bij deze gebeurd

[Dit bericht is gewijzigd door maramsp op 27-12-2009 3:56]


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 27-12-2009 3:51 by Mutilator (Moderator) Profiel van Mutilatorhttp://wp.livereviewer.com/

Zou je gebruik willen maken van interpunctie, alinea's etc ajb?

Op deze manier is het een enorme brei om te lezen..zeer vermoeiend..

Ok heb er doorheen geploegd: thanks voor de intentie, maar het enige dat ik zou willen weten is dat als ik een staatslot koop of ik daardoor dan met werk kan gaan kappen.

[Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 27-12-2009 3:58]


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


maramsp
Usericon van maramsp
Posted 27-12-2009 3:58 by maramsp Profiel van maramsp

maar mutilator? bespeur ik een request bij je? wil wel doen.. maar niet nu, morgen ofzo.. want ik ga zo heel erg slapen op me nieuwe bedje..

Kerstavond(kerstmiddag) gekomen.. 1000 euro voor neergeteld.. en ligt zo lekker.. k ga slapen als een kanon.. en je kan er 12 tegelijk afschieten.. ik word voor morgenmiddag 3 uur niet wakker


GrindMaster
Usericon van GrindMaster
Posted 27-12-2009 10:23 by GrindMaster Profiel van GrindMaster

Toekomst voorspellen, en wat voor een voorspellingen doe je dan zoal?


Why doesn't my music get me all the chicks?


Lalena
Usericon van Lalena
Posted 27-12-2009 10:35 by Lalena Profiel van Lalena

quote:
Op 27 december 2009 3:46 schreef maramsp het volgende:
Enne.. tarot? tarot is leuk.. maar t is kinderspel vergeleken bij wat ik doe. Ik kijk wel es naar tarot, maar heb me er absoluut niet in verdiept.. Ik ben een divinator.. Tarot is waarzeggerij.. Via echte magie in de toekomst kijken gaat zo veel verder dan wat kaarten neerleggen..





Dentz
Usericon van Dentz
Posted 27-12-2009 11:28 by Dentz Profiel van Dentz

quote:
Op 27 december 2009 3:46 schreef maramsp het volgende:
kan wel.. moek de ander wel een beetje kennen.. want heel veel moet je ook zelf invullen voor de ander.. maar de main question is altijd waar ik me op focus.. maar heb t wel es geprobeerd.. maar dan krijg ik allemaal van die vragen erbij waarvan ik denk, ja had dat dan ook gevraagd want ik weet t niet..

dus.. ik kan t proberen, maar ten eerste.. t put me zo focking uit.. meestal na 1 sessie moet ik gaan pitten, want anders hou ik t niet vol die dag.. ten tweede.. t is niet altijd wat je wil horen, ten derde, informatie, en helemaal over de toekomst, kan dodelijk gevaarlijk zijn als je er verkeerd mee omgaat, ten vierde, you cannot change ur destiny, ten vijfde, waarom wil degene die me dat vraagt eigenlijk zn lotsbestemming weten? Voor mezelf weet ik dat.. want er zit geschiedenis achter.. maar voor een ander die ik niet of nauwelijks ken.. tja..

Enne.. tarot? tarot is leuk.. maar t is kinderspel vergeleken bij wat ik doe. Ik kijk wel es naar tarot, maar heb me er absoluut niet in verdiept.. Ik ben een divinator.. Tarot is waarzeggerij.. Via echte magie in de toekomst kijken gaat zo veel verder dan wat kaarten neerleggen..

Maar ja.. Als je genoeg informatie geeft over wat je wilt weten, dan wil ik t proberen.. Als me kop er naar staat.. maar als ik er echt focking veel naast zit.. dan moet je me niet raar aankijken later, want ik ken je dus niet.. maar ik sta altijd open voor nieuwe uitdagingen..

Edit: als me kop er naar staat betekent dat ik t niet gelijk doe.. ik vind t echt leuk om te proberen.. maar ik hoop echt geen stormloop nu te krijgen.. want ik word er zo mega focking moe van.. dus.. maar ja.. meestal als iemand me vraagt, en ik zie er de rede van in, heb die binnen een week zn antwoord

Edit 2: bij deze gebeurd

Gebruik je al lang drugs?


... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore.


Metalhead22
Usericon van Metalhead22
Posted 27-12-2009 12:11 by Metalhead22 Profiel van Metalhead22http://www.last.fm/user/kledur

quote:
Op 27 december 2009 3:46 schreef maramsp het volgende:
kan wel.. moek de ander wel een beetje kennen.. want heel veel moet je ook zelf invullen voor de ander.. maar de main question is altijd waar ik me op focus.. maar heb t wel es geprobeerd.. maar dan krijg ik allemaal van die vragen erbij waarvan ik denk, ja had dat dan ook gevraagd want ik weet t niet..

dus.. ik kan t proberen, maar ten eerste.. t put me zo focking uit.. meestal na 1 sessie moet ik gaan pitten, want anders hou ik t niet vol die dag.. ten tweede.. t is niet altijd wat je wil horen, ten derde, informatie, en helemaal over de toekomst, kan dodelijk gevaarlijk zijn als je er verkeerd mee omgaat, ten vierde, you cannot change ur destiny, ten vijfde, waarom wil degene die me dat vraagt eigenlijk zn lotsbestemming weten? Voor mezelf weet ik dat.. want er zit geschiedenis achter.. maar voor een ander die ik niet of nauwelijks ken.. tja..

Enne.. tarot? tarot is leuk.. maar t is kinderspel vergeleken bij wat ik doe. Ik kijk wel es naar tarot, maar heb me er absoluut niet in verdiept.. Ik ben een divinator.. Tarot is waarzeggerij.. Via echte magie in de toekomst kijken gaat zo veel verder dan wat kaarten neerleggen..

Maar ja.. Als je genoeg informatie geeft over wat je wilt weten, dan wil ik t proberen.. Als me kop er naar staat.. maar als ik er echt focking veel naast zit.. dan moet je me niet raar aankijken later, want ik ken je dus niet.. maar ik sta altijd open voor nieuwe uitdagingen..

Edit: als me kop er naar staat betekent dat ik t niet gelijk doe.. ik vind t echt leuk om te proberen.. maar ik hoop echt geen stormloop nu te krijgen.. want ik word er zo mega focking moe van.. dus.. maar ja.. meestal als iemand me vraagt, en ik zie er de rede van in, heb die binnen een week zn antwoord

Edit 2: bij deze gebeurd


Wil jij mijn held zijn?


...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light...


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 27-12-2009 12:13 by Slechtheid Profiel van Slechtheid

Ik heb een meid in mijn msn lijst staan die bezeten is. Althans volgens zichzelf.

...


Rotzak
Usericon van Rotzak
Posted 27-12-2009 12:17 by Rotzak Profiel van Rotzakhttp://www.meatspin.com

Nen demoon aan mijn lichaam..



Against God and Government


maramsp
Usericon van maramsp
Posted 27-12-2009 21:43 by maramsp Profiel van maramsp

drugs nee, wiet af en toe.. en verder.. dan geloof je t niet dat ik t kan.. maar zeik me dan ook niet af.. je moet t eerst ervaren voordat je t gelooft dat weet ik maar ja.. en lees ook goed wat ik typ.. ik moet degene wel eerst een beetje kennen, of heel erg goed weten wat er aan de hand is voordat ik kan beginnen.. maar beetje lullig dat jullie nu zo reageren..


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 27-12-2009 21:46 by Slechtheid Profiel van Slechtheid

Gast...:')


Helvete
Usericon van Helvete
Posted 27-12-2009 21:46 by Helvete Profiel van Helvete

quote:
Op 27 december 2009 21:43 schreef maramsp het volgende:
drugs nee, wiet af en toe.. en verder.. dan geloof je t niet dat ik t kan.. maar zeik me dan ook niet af.. je moet t eerst ervaren voordat je t gelooft dat weet ik maar ja.. en lees ook goed wat ik typ.. ik moet degene wel eerst een beetje kennen, of heel erg goed weten wat er aan de hand is voordat ik kan beginnen.. maar beetje lullig dat jullie nu zo reageren..



Dit topic is 17 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen