IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7
Auteur:
Topic : Gmail Volgende pagina
Elfensteen
Usericon van Elfensteen
Posted 02-09-2004 13:41 by Elfensteen Wijzig reactieProfiel van ElfensteenQuote dit bericht

Zijn er, buiten mij, al mensen die met Gmail van Google werken? IMHO stukken beter dan Hotmail en natuurlijk een tyfus grote inbox (1Gb) mijn vraag is: Bevalt het? En zou het aanslaan?


helmet
Smaad
Usericon van helmet
Posted 02-09-2004 13:45 by helmet Wijzig reactieProfiel van helmetQuote dit berichthttp://www.wovendarkness.com

Ja, natuurlijk! En ja, natuurlijk... en eh... ja, natuurlijk!

Hele fijne gebruikersinterface, lekker intuitief enzo. Erg rap (nu nog in ieder geval) en inderdaad een gigantische opslagcapaciteit. Ik kan niet wachten op GmailFS


I'm not being rude. You're just insignificant.


Elfensteen
Usericon van Elfensteen
Posted 02-09-2004 13:51 by Elfensteen Wijzig reactieProfiel van ElfensteenQuote dit bericht



helmet
Smaad
Usericon van helmet
Posted 02-09-2004 13:54 by helmet Wijzig reactieProfiel van helmetQuote dit berichthttp://www.wovendarkness.com

quote:
Op 2 september 2004 13:45 schreef helmet het volgende:
Ik kan niet wachten op GmailFS

quote:
Op 2 september 2004 13:51 schreef Elfensteen het volgende:
leuk nieuws
Gamma!


I'm not being rude. You're just insignificant.


thrash
one vodka, two vodka, three vodka, drop dead
Usericon van thrash
Posted 02-09-2004 13:54 by thrash Wijzig reactieProfiel van thrashQuote dit bericht

Ik heb net ff gekeken op Gmail.com maar hoe kun je je aanmelden (lijkt mij namelijk ook wel wat), want ik kan nergen een link vinden om me aan te melden


Elfensteen
Usericon van Elfensteen
Posted 02-09-2004 13:54 by Elfensteen Wijzig reactieProfiel van ElfensteenQuote dit bericht

quote:
Op 2 september 2004 13:54 schreef helmet het volgende:
Gamma!
Hehehe, toch wel handig om dat bericht er dan even bij te posten Helmie (wat is je gmail adres?)
quote:
Op 2 september 2004 13:54 schreef thrash het volgende:
Ik heb net ff gekeken op Gmail.com maar hoe kun je je aanmelden (lijkt mij namelijk ook wel wat), want ik kan nergen een link vinden om me aan te melden
Muhahaha!
Alleen mogelijk mits iemand je uitnodigd, gmail is namelijk nog in een testfase (beta)

[Dit bericht is gewijzigd door Elfensteen op 02-09-2004 13:55]


Spirit In Black
Usericon van Spirit In Black
Posted 02-09-2004 13:58 by Spirit In Black Wijzig reactieProfiel van Spirit In BlackQuote dit bericht

quote:
Op 2 september 2004 13:54 schreef Elfensteen het volgende:
Muhahaha!
Alleen mogelijk mits iemand je uitnodigd, gmail is namelijk nog in een testfase (beta)


ja kom op dan! Wil ik ook....


thrash
one vodka, two vodka, three vodka, drop dead
Usericon van thrash
Posted 02-09-2004 13:59 by thrash Wijzig reactieProfiel van thrashQuote dit bericht

quote:
Op 2 september 2004 13:54 schreef Elfensteen het volgende:
Alleen mogelijk mits iemand je uitnodigd, gmail is namelijk nog in een testfase (beta)


Grrrrr jammer


Elfensteen
Usericon van Elfensteen
Posted 02-09-2004 13:59 by Elfensteen Wijzig reactieProfiel van ElfensteenQuote dit bericht

quote:
Op 2 september 2004 13:58 schreef Spirit In Black het volgende:
ja kom op dan! Wil ik ook....
Je hebt een limiet aan het aantal mensen dat je kan/mag uitnodigen, ik zit er al op, dus helaas.


Spirit In Black
Usericon van Spirit In Black
Posted 02-09-2004 14:22 by Spirit In Black Wijzig reactieProfiel van Spirit In BlackQuote dit bericht

quote:
Op 2 september 2004 13:59 schreef Elfensteen het volgende:
Je hebt een limiet aan het aantal mensen dat je kan/mag uitnodigen, ik zit er al op, dus helaas.


hmmz....


Pantalaimon
bluh
Usericon van Pantalaimon
Posted 02-09-2004 14:26 by Pantalaimon Wijzig reactieProfiel van PantalaimonQuote dit bericht

erhm tja, 1 gig is natuurlijk wel leuk. Maar of je het ooit gebruikt

Magoed, ik heb het ook en moet het nog gaan gebruiken


How can I know so many never really knowing anyone?


thrash
one vodka, two vodka, three vodka, drop dead
Usericon van thrash
Posted 02-09-2004 14:28 by thrash Wijzig reactieProfiel van thrashQuote dit bericht

een gig is denk ik zo maar vol want je kunt ook filmpjes ontvangen en andere grote bestanden (ik zou hem zo maar vol hebben)


Elfensteen
Usericon van Elfensteen
Posted 02-09-2004 14:36 by Elfensteen Wijzig reactieProfiel van ElfensteenQuote dit bericht

quote:
Op 2 september 2004 14:28 schreef thrash het volgende:
een gig is denk ik zo maar vol want je kunt ook filmpjes ontvangen en andere grote bestanden (ik zou hem zo maar vol hebben)
10 MB is het maximum


thrash
one vodka, two vodka, three vodka, drop dead
Usericon van thrash
Posted 02-09-2004 14:39 by thrash Wijzig reactieProfiel van thrashQuote dit bericht

quote:
Op 2 september 2004 14:36 schreef Elfensteen het volgende:
10 MB is het maximum


Om te versturen en te ontvangen?? Of is je Inbox maar 10 MB


Elfensteen
Usericon van Elfensteen
Posted 02-09-2004 14:39 by Elfensteen Wijzig reactieProfiel van ElfensteenQuote dit bericht

quote:
Op 2 september 2004 14:39 schreef thrash het volgende:
Om te versturen en te ontvangen?? Of is je Inbox maar 10 MB
Om te versturen + te ontvangen natuurlijk
quote:
You are currently using 0 MB (0%) of your 1000 MB


thrash
one vodka, two vodka, three vodka, drop dead
Usericon van thrash
Posted 02-09-2004 14:41 by thrash Wijzig reactieProfiel van thrashQuote dit bericht

quote:
Op 2 september 2004 14:39 schreef Elfensteen het volgende:
Om te versturen + te ontvangen natuurlijk


Oke


Elfensteen
Usericon van Elfensteen
Posted 02-09-2004 14:41 by Elfensteen Wijzig reactieProfiel van ElfensteenQuote dit bericht

quote:
Op 2 september 2004 14:41 schreef thrash het volgende:
Oke
Je hebt mail


Spirit In Black
Usericon van Spirit In Black
Posted 02-09-2004 14:42 by Spirit In Black Wijzig reactieProfiel van Spirit In BlackQuote dit bericht

quote:
Op 2 september 2004 14:41 schreef Elfensteen het volgende:
Je hebt mail


uhmzz?


Elfensteen
Usericon van Elfensteen
Posted 02-09-2004 14:43 by Elfensteen Wijzig reactieProfiel van ElfensteenQuote dit bericht

quote:
Op 2 september 2004 14:42 schreef Spirit In Black het volgende:
uhmzz?
stuur eens een mailtje naar mijnvoornaam.mijnachternaam@gmail.com


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 02-09-2004 14:44 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

Ik heb het concept van gratis en voor niks beta-testen nooit begrepen. Je doet iets voor een commercieel bedrijf waar zij profijt van hebben en waar je zelf niks aan hebt.

En verder zie ik de toegevoegde waarde voor jullie (Elf en Helmet) niet direct in. Nagenoeg niemand heeft meer dan 3 email adressen nodig (thuis, werk, troep). Ik gok erop dat jullie die drie al hebben en waarschijnlijk meer...wat motiveert je dan om nog een extra dienst te gebruiken en testen? Je hebt er geen reet aan.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Elfensteen
Usericon van Elfensteen
Posted 02-09-2004 14:45 by Elfensteen Wijzig reactieProfiel van ElfensteenQuote dit bericht

quote:
Op 2 september 2004 14:44 schreef Chelman het volgende:
Ik heb het concept van gratis en voor niks beta-testen nooit begrepen. Je doet iets voor een commercieel bedrijf waar zij profijt van hebben en waar je zelf niks aan hebt.
De fun misschien?
quote:

En verder zie ik de toegevoegde waarde voor jullie (Elf en Helmet) niet direct in. Nagenoeg niemand heeft meer dan 3 email adressen nodig (thuis, werk, troep). Ik gok erop dat jullie die drie al hebben en waarschijnlijk meer...wat motiveert je dan om nog een extra dienst te gebruiken en testen? Je hebt er geen reet aan.
Werk/spam/prive adres en daarnaast m'n gmail account (vanwege de grootte, kan handig zijn)


Mikeee
whiskypedia
Usericon van Mikeee
Posted 02-09-2004 14:46 by Mikeee Wijzig reactieProfiel van MikeeeQuote dit bericht

Goh, kijk ELFENSTEEN interessant doen.
Jezus, wat geweldig dat jij, ELFENSTEEN een blitse, gewilde GMail account hebt!
Stoer zeg. Ik wil ohook zo'n vet coole GMail account. Net als ELFENSTEEN die d'r WEL eentje heeft.

En als dat niet on topic was, dan dit al helemaal: het verschil met het brakke Hotmail is erg groot ja. Mensen met een half-redelijke gratis mail provider zitten er iig niet om te springen. Death to MSN en Hotmail.


[Dit bericht is gewijzigd door Mikeee op 02-09-2004 14:48]



Nameless shadow
Usericon van Nameless shadow
Posted 02-09-2004 14:47 by Nameless shadow Wijzig reactieProfiel van Nameless shadowQuote dit berichthttp://jeroendekker.com

Heb ook 2 Gmail accounts



Snaack
Usericon van Snaack
Posted 02-09-2004 14:47 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

Hehe.

--> reactie op Chelman en Mikeee

[Dit bericht is gewijzigd door Snaack op 02-09-2004 14:48]


ouwe
Usericon van ouwe
Posted 02-09-2004 14:48 by ouwe Wijzig reactieProfiel van ouweQuote dit bericht

Ik heb wat veel gavers, een site waar ik emails van 1 gig kan sturen


thrash
one vodka, two vodka, three vodka, drop dead
Usericon van thrash
Posted 02-09-2004 14:49 by thrash Wijzig reactieProfiel van thrashQuote dit bericht

quote:
Op 2 september 2004 14:41 schreef Elfensteen het volgende:
Je hebt mail




heb me al ff aan gemeld, kun je de gegevens ook in outlook zetten


Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen