IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 36 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36
Auteur:
Topic : moslim-hardrockers?? Vorige pagina | Volgende pagina
Audiophile
ZM Dominee
Usericon van Audiophile
Posted 09-11-2004 23:43 by Audiophile Wijzig reactieProfiel van AudiophileQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/AudiophileXL

Is het het goeie tijdstip om de Fearless Iranians From Hell aan te halen? Of zijn die al voorbij gekomen?
Ik kan allen niet op homepages ofzo komen, even googlen ofzo...



Manifest
Jus ad bellum, inshallah!
Usericon van Manifest
Posted 10-11-2004 0:35 by Manifest Wijzig reactieProfiel van ManifestQuote dit bericht

quote:
Op 9 november 2004 23:24 schreef invictis het volgende:
waar is die tijdmachine dat ik terug kan naar de jaren 80 en begin 90, maffe metal onzin de laatste tijd, vroeger was het nog uniek als je iemand met een metalshirt zag, lekker babbelen en biertje erbij...*zucht*...en nou dit weer
ach ja...generatiekloof
Ja, je hoort zoveel van die moslim metalbands!
Het is niet te geloven!






F*ck hippies


zarlack
Usericon van zarlack
Posted 10-11-2004 10:48 by zarlack Wijzig reactieProfiel van zarlackQuote dit bericht

Zijn die jongens van System of a down geen Moslims??


Voor den donder onzer tonen, vliedt reeds de oneedle wolf met hangende ooren heen


CoenV
Usericon van CoenV
Posted 10-11-2004 11:15 by CoenV Wijzig reactieProfiel van CoenVQuote dit bericht

quote:
Op 10 november 2004 10:48 schreef zarlack het volgende:
Zijn die jongens van System of a down geen Moslims??


Die kwamen toch uit Armenië? Heeft er volgens mij niks mee te maken hoor.


zarlack
Usericon van zarlack
Posted 10-11-2004 11:19 by zarlack Wijzig reactieProfiel van zarlackQuote dit bericht

quote:
Op 10 november 2004 11:15 schreef CoenV het volgende:
Die kwamen toch uit Armenië? Heeft er volgens mij niks mee te maken hoor.


Ow ja..Armenie..daar komen dus al die fundamentainstrumentavocalgitaristen vandaan


Voor den donder onzer tonen, vliedt reeds de oneedle wolf met hangende ooren heen


Phriar
Hutkippie voor bok en spenen
Usericon van Phriar
Posted 12-11-2004 14:06 by Phriar Wijzig reactieProfiel van PhriarQuote dit berichthttp://metal.20m.com



"Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine"


arrebar
On the turning away
Usericon van arrebar
Posted 13-11-2004 19:08 by arrebar (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van arrebarQuote dit berichthttp://www.asbestmetal.nl

quote:
Op 10 november 2004 10:48 schreef zarlack het volgende:
Zijn die jongens van System of a down geen Moslims??
Armenia is juist "berucht" vanwege de christenen, daarom hebben de turken in 1915 daar een bloederig zootje van gemaakt.


"Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers


Manifest
Jus ad bellum, inshallah!
Usericon van Manifest
Posted 13-11-2004 19:14 by Manifest Wijzig reactieProfiel van ManifestQuote dit bericht

Wat ze nog steeds ontkennen.


F*ck hippies


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 13-11-2004 19:18 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 13 november 2004 19:08 schreef arrebar het volgende:
Armenia is juist "berucht" vanwege de christenen, daarom hebben de turken in 1915 daar een bloederig zootje van gemaakt.


De Armenian Massacres hadden weinig met geloof te maken voor zover ik het me kan herinneren. Maar de Armeniers zijn inderdaad voor 98% een christelijk land.

Odal had het volgens mij ook al laatst over de 'kankermoslims uit Armenie'....gebrek aan kennis van sommige lieden is soms amusant....


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 13-11-2004 19:19 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 13 november 2004 19:14 schreef Manifest het volgende:
Wat ze nog steeds ontkennen.


Want het waren geen Turken maar de Ottomanen.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


arrebar
On the turning away
Usericon van arrebar
Posted 13-11-2004 19:47 by arrebar (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van arrebarQuote dit berichthttp://www.asbestmetal.nl

quote:
Op 13 november 2004 19:18 schreef Chelman het volgende:
De Armenian Massacres hadden weinig met geloof te maken voor zover ik het me kan herinneren. Maar de Armeniers zijn inderdaad voor 98% een christelijk land.

Odal had het volgens mij ook al laatst over de 'kankermoslims uit Armenie'....gebrek aan kennis van sommige lieden is soms amusant....
Ik meende juist wel dat de Armenen het zwarte schaap waren omdat het de enige christenen in die regio waren. Informatie hierover is erg gebrekkig op internet.
De laatste tijd wordt er ontzettend op bepaalde buitenlanders gekankerd zonder dat er over nagedacht wordt. Zo zat een collega van mij te kankeren op de 2 marrokanen die in den haag een granaat naar de politie gegooit hadden. Die gast keek op toen ik zei dat het een kruising tussen een amerikaan en een nederlander was...


"Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers


Manifest
Jus ad bellum, inshallah!
Usericon van Manifest
Posted 13-11-2004 20:05 by Manifest Wijzig reactieProfiel van ManifestQuote dit bericht

quote:
Op 13 november 2004 19:19 schreef Chelman het volgende:
Want het waren geen Turken maar de Ottomanen.

Turkije is sinds de genocide van Armeniërs tussen 1894 en 1917 de aartsvijand van Armenië geworden. Armenië eist van Turkije dat het zijn excuses voor de massaslachtingen aanbiedt, maar dit land weigert het bestaan van de genocide te erkennen. Armenië maakt ook aanspraken op Turks grondgebied waar ooit veel Armeniërs woonden. Het voortdurende conflict tussen Armenië en Azerbeidzjan, een protégé van Turkije, om Nagorno-Karabach maakten de Turks-Armeense betrekkingen er niet beter op.

Trouwens waren de Osmanen Turken.


F*ck hippies


Morghodius
Usericon van Morghodius
Posted 24-11-2004 21:57 by Morghodius Wijzig reactieProfiel van MorghodiusQuote dit bericht

quote:
Op 3 november 2004 16:34 schreef Hapna Hapna het volgende:
Der komen best veel brute bands uit Indonesia, t grootste moslim land ter wereld: North Batavia, Kekal, Barzakh, Hellgods

dus omdat het een islamitisch land is is het gelijk islamitische metal ?

dat betekend dat alle metal in het westen gemaakt word door christenen omdat het westen christelijk is

en mayhem is ook christelijk want Noorwegen is christelijk


Morghodius
Usericon van Morghodius
Posted 24-11-2004 21:59 by Morghodius Wijzig reactieProfiel van MorghodiusQuote dit bericht

*

[Dit bericht is gewijzigd door Morghodius op 12-04-2007 0:28]


grindcore
grindtegel
Usericon van grindcore
Posted 10-12-2004 4:46 by grindcore Wijzig reactieProfiel van grindcoreQuote dit bericht

Als "zwarte" hardrocker kan ik zeggen dat ik het frapant vind dat er een discussie over dergelijke muziek zoals metal wat afkomt van negermuziek moeilijk wordt gedaan over het feit dat moslims wel of niet naar metal luisteren.
Sterker nog: ik vind de discussie ronduit belachelijk. Wat de fuck maakt het jullie nou uit of dergelijke mensen naar metal luisteren?! Het is muziek en muziek verbroederd. Religie en muziek zijn bij elkaar met een haat/liefde verhouding.
Bek houwe en bangen.


Antaris
Usericon van Antaris
Posted 19-12-2004 19:15 by Antaris Wijzig reactieProfiel van AntarisQuote dit bericht

had geen zin om 12 paginas te lezen, maar ik ben dus een ex-islamitische metaalkop uit irak :D. ben geen moslim meer, allang overgestapt op atheisme (12), en mijn ouders zijn ook humanisten geworden, maar ik ben dus wel in irak geboren. Voor de rest ken ik ook geen moslims die in de metalscene zitten.

maarja, niemand heeft ooit gedacht dat ik moslim ben, aan mn kleding, 1-2 keer de vraag gekregen, maar ja, dat waren dan ook wel idiootjes, een vriend noemt me wel altijd "allah" maar das voor de grap :p


Antaris
Usericon van Antaris
Posted 19-12-2004 19:16 by Antaris Wijzig reactieProfiel van AntarisQuote dit bericht

woei, volgens mij maak ik net al die bevooroordeelde mensjes wakker met mijn vage zinsbouw, sorry, ben een beetje moe


Gothkiller
Usericon van Gothkiller
Posted 19-12-2004 21:49 by Gothkiller Wijzig reactieProfiel van GothkillerQuote dit bericht

quote:
Op 10 oktober 2004 19:15 schreef Morghodius het volgende:
zoals ik al eerder zei, een ras is wat anders dan een religie

Nederland is een christelijk land, zijn a
lle blanken dan christelijk? nee

Nederland is geen ghristelijk land maar een GERMAANS land,sukkel!Zou je toch moeten weten als je spreuken m.b.t.Odin etc. post!


Gothkiller
Usericon van Gothkiller
Posted 19-12-2004 22:05 by Gothkiller Wijzig reactieProfiel van GothkillerQuote dit bericht

quote:
Op 24 november 2004 21:57 schreef Morghodius het volgende:
dus omdat het een islamitisch land is is het gelijk islamitische metal ?

dat betekend dat alle metal in het westen gemaakt word door christenen omdat het westen christelijk is

en mayhem is ook christelijk want Noorwegen is christelijk

zucht....Nee sukkel!Noorwegen is (net als Nederland) ook een GERMAANS land
...en Kekal is een ghristelijke band btw...


Inferno
HEUUUJ
Usericon van Inferno
Posted 19-12-2004 22:07 by Inferno Wijzig reactieProfiel van InfernoQuote dit bericht

lekker rustig jong ben jij of niet


Het zal je moeder maar wezen...


Gothkiller
Usericon van Gothkiller
Posted 19-12-2004 22:20 by Gothkiller Wijzig reactieProfiel van GothkillerQuote dit bericht

quote:
Op 10 december 2004 4:46 schreef grindcore het volgende:
Als "zwarte" hardrocker kan ik zeggen dat ik het frapant vind dat er een discussie over dergelijke muziek zoals metal wat afkomt van negermuziek moeilijk wordt gedaan over het feit dat moslims wel of niet naar metal luisteren.
Sterker nog: ik vind de discussie ronduit belachelijk. Wat de fuck maakt het jullie nou uit of dergelijke mensen naar metal luisteren?! Het is muziek en muziek verbroederd. Religie en muziek zijn bij elkaar met een haat/liefde verhouding.
Bek houwe en bangen.


Je doelt waarschijnlijk op de ontwikkeling van blues naar hardrock tot metal...hate to burst your bubble dude,maar de eerste bluesmuzikanten waren,contrary to popular belief, toch echt blank!Metal staat overigens zo ver van de door jou vermeende oorsprong af dat het me tamelijk irrelevant lijkt.SUFFOCATION kills,though.....


SkinPeeleR
moeite van het doodschoppen niet waard
Usericon van SkinPeeleR
Posted 19-12-2004 22:36 by SkinPeeleR Wijzig reactieProfiel van SkinPeeleRQuote dit berichthttp://www.e-psychiater.nl/html/psychiatrie/zwakbegaafdheid.php

ACHMETALL



Een kleine snol zit zo vol.


Gothkiller
Usericon van Gothkiller
Posted 19-12-2004 22:44 by Gothkiller Wijzig reactieProfiel van GothkillerQuote dit bericht

MOHAMMETAL


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 19-12-2004 23:58 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 19 december 2004 21:49 schreef Gothkiller het volgende:
Nederland is geen ghristelijk land maar een GERMAANS land,sukkel!Zou je toch moeten weten als je spreuken m.b.t.Odin etc. post!
volgens mij is de grondwet toch aardig doorspekt met christelijke denkbeelden ... en waarom denk je dat zondag bijna alle winkels dicht zijn?

Verwar aub je masturbatiefantasiewereldje niet met de echte wereld.


panzergod
Usericon van panzergod
Posted 20-12-2004 10:04 by panzergod Wijzig reactieProfiel van panzergodQuote dit bericht

quote:
Op 19 december 2004 23:58 schreef Jenje het volgende:
volgens mij is de grondwet toch aardig doorspekt met christelijke denkbeelden ... en waarom denk je dat zondag bijna alle winkels dicht zijn.


Misschien in het Boerenland, maar hier is alles gewoon open op zondag. Ik snap wat je bedoeld maar dat de grondwet doorspekt is van christelijke denkbeelden klopt al niet. Nederland is in mijn ogen nog steeds een germaans land, dat mensen voor een judeo christelijk geloof kiezen heeft niets met met afkomst te maken, eerder met gebrek aan ruggegraat. Een schieding van kerk en staat bestaat in nederland idd niet meer. Vergeet niet dat het christendom ons door de strot is gedouwd net zoals de islam dat doet in bv indonesie.



Dit topic is 36 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen