IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 36 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36
Auteur:
Topic : moslim-hardrockers?? Vorige pagina | Volgende pagina
Rotzak
Usericon van Rotzak
Posted 12-12-2006 16:25 by Rotzak Wijzig reactieProfiel van RotzakQuote dit berichthttp://www.meatspin.com

quote:
Op 12 december 2006 16:21 schreef Onslaught het volgende:
staphorst eh!
Geen wonder dat jij zo´n commentaar hebt....
Jullie mogen daar toch alleen stemmen met begeleiding van de man??
Hahahaha....


Mongool, jij bent gewoon zo;n triest ventje die alles op anderen af moet schuiven, krijg een leven.


Against God and Government


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 12-12-2006 16:25 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

quote:
Op 12 december 2006 15:39 schreef Onslaught het volgende:
Nee ik weet pas met bewijs..en in bewijs hoef je niet te geloven..bewijzen zijn feiten..en feiten zijn waar..en de waarheid in niet ontkenbaar.
Maar je gelooft dus dat het bewijs relevant is om het als 'weten' te bestempelen?


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


Onslaught
Usericon van Onslaught
Posted 12-12-2006 16:25 by Onslaught Wijzig reactieProfiel van OnslaughtQuote dit bericht

quote:
Op 12 december 2006 16:22 schreef Nix het volgende:
Je moet niet zoveel denken, kerel.


Straks ben je nog een gelovige!



meissie...waar jij bent,ben ik al geweest...waar ik ben moet jij nog zien te komen...19 jaar en denken de wijsheid in pacht te hebben...leuk die nét volwassenen...hahahahaha


Nix
Usericon van Nix
Posted 12-12-2006 16:26 by Nix Wijzig reactieProfiel van NixQuote dit bericht

quote:
Op 12 december 2006 16:25 schreef Misanthrope het volgende:
Maar je gelooft dus dat het bewijs relevant is om het als 'weten' te bestempelen?



Nee, hij gelooft niet. Gekkie. En hij denkt niet. Hij weet alleen maar.


I generally avoid temptation...unless I can't resist it.


BitchSlap
Usericon van BitchSlap
Posted 12-12-2006 16:26 by BitchSlap Wijzig reactieProfiel van BitchSlapQuote dit bericht

quote:
Op 12 december 2006 16:25 schreef Onslaught het volgende:
meissie...waar jij bent,ben ik al geweest...waar ik ben moet jij nog zien te komen...19 jaar en denken de wijsheid in pacht te hebben...leuk die nét volwassenen...hahahahaha


je gedraagt je anders behoorlijk kinderachtig


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 12-12-2006 16:27 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

Ja, wij ouderen weten dat het ontzettend kinderachtig is om een discussie om te buigen naar een persoonlijke aanval. Maar misschien is dat de norm bij TMF


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Onslaught
Usericon van Onslaught
Posted 12-12-2006 16:27 by Onslaught Wijzig reactieProfiel van OnslaughtQuote dit bericht

quote:
Op 12 december 2006 16:25 schreef Rotzak het volgende:
Mongool, jij bent gewoon zo;n triest ventje die alles op anderen af moet schuiven, krijg een leven.


schelden...de laatste vorm van comunicatie..door gebrek aan argumenten of vocabulaire richt men zich tot het laatste in de hoop indruk te maken..schelden.
Alleen is het in dit geval verspilde moeite..
´krijg een leven..´dat hoor ik die kleuters hier in de buurt ook zeggen...whahahaha.


Murdering Monk
For a nihilist nothing is at least something...
Usericon van Murdering Monk
Posted 12-12-2006 16:28 by Murdering Monk Wijzig reactieProfiel van Murdering MonkQuote dit berichthttp://www.myspace.com/murdering_monk

quote:
Op 12 december 2006 16:25 schreef Onslaught het volgende:
meissie...waar jij bent,ben ik al geweest...waar ik ben moet jij nog zien te komen...19 jaar en denken de wijsheid in pacht te hebben...leuk die nét volwassenen...hahahahaha
Nee, 26 jaar en zo achterlijk als het achtereind van een varken, dat is pas een voorbeeld.


True as steel, fake as hell!! www.context-band.nl www.myspace.com/contextband


Onslaught
Usericon van Onslaught
Posted 12-12-2006 16:28 by Onslaught Wijzig reactieProfiel van OnslaughtQuote dit bericht

quote:
Op 12 december 2006 16:25 schreef Misanthrope het volgende:
Maar je gelooft dus dat het bewijs relevant is om het als 'weten' te bestempelen?



Je hoeft niet te proberen om de woorden´ik geloof´van mij in beeld te krijgen...lees het toppic even door...ik weet dat ik er wel genoeg over heb verteld.


Nix
Usericon van Nix
Posted 12-12-2006 16:29 by Nix Wijzig reactieProfiel van NixQuote dit bericht

quote:
Op 12 december 2006 16:25 schreef Onslaught het volgende:
meissie...waar jij bent,ben ik al geweest...waar ik ben moet jij nog zien te komen...19 jaar en denken de wijsheid in pacht te hebben...leuk die nét volwassenen...hahahahaha



Ik hoef niet op de man af te spelen om mijn standpunt duidelijk te kunnen maken of om een discussie aan te kunnen gaan. JIJ WEL.

En no way, dat ik wil komen waar jij nu bent. Gelukkig kan ik wél fatsoenlijk redeneren, hoef geen drogredenen te gebruiken, kan en durf zelf na te denken en stel mezelf niet standaard boven alles en iedereen.



I generally avoid temptation...unless I can't resist it.


Onslaught
Usericon van Onslaught
Posted 12-12-2006 16:29 by Onslaught Wijzig reactieProfiel van OnslaughtQuote dit bericht

quote:
Op 12 december 2006 16:26 schreef BitchSlap het volgende:
je gedraagt je anders behoorlijk kinderachtig


Mischien probeer ik wel op haar niveau te communiceren eh?
Wie zal het zeggen?
Ik weet het in ieder geval wel...


Rotzak
Usericon van Rotzak
Posted 12-12-2006 16:30 by Rotzak Wijzig reactieProfiel van RotzakQuote dit berichthttp://www.meatspin.com

quote:
Op 12 december 2006 16:27 schreef Onslaught het volgende:
schelden...de laatste vorm van comunicatie..door gebrek aan argumenten of vocabulaire richt men zich tot het laatste in de hoop indruk te maken..schelden.
Alleen is het in dit geval verspilde moeite..
´krijg een leven..´dat hoor ik die kleuters hier in de buurt ook zeggen...whahahaha.


Mongool is geen scheldwoord, maar een aanduiding van iemands intelligentie.


Against God and Government


Onslaught
Usericon van Onslaught
Posted 12-12-2006 16:30 by Onslaught Wijzig reactieProfiel van OnslaughtQuote dit bericht

quote:
Op 12 december 2006 16:27 schreef Mark het volgende:
Ja, wij ouderen weten dat het ontzettend kinderachtig is om een discussie om te buigen naar een persoonlijke aanval. Maar misschien is dat de norm bij TMF



Toch wel raar dat je alleen die van mij maar ziet....echt het word eng zo als jullie elkaars handje vasthouden hier...


Onslaught
Usericon van Onslaught
Posted 12-12-2006 16:30 by Onslaught Wijzig reactieProfiel van OnslaughtQuote dit bericht

quote:
Op 12 december 2006 16:30 schreef Rotzak het volgende:
Mongool is geen scheldwoord, maar een aanduiding van iemands intelligentie.



No it´s not...


Murdering Monk
For a nihilist nothing is at least something...
Usericon van Murdering Monk
Posted 12-12-2006 16:31 by Murdering Monk Wijzig reactieProfiel van Murdering MonkQuote dit berichthttp://www.myspace.com/murdering_monk

quote:
Op 12 december 2006 16:30 schreef Rotzak het volgende:
Mongool is geen scheldwoord, maar een aanduiding van iemands intelligentie.

Maar geef toe, mentaal gehandicapte klinkt toch wat vriendelijker.


True as steel, fake as hell!! www.context-band.nl www.myspace.com/contextband


trol
Usericon van trol
Posted 12-12-2006 16:32 by trol Wijzig reactieProfiel van trolQuote dit berichthttp://www.dimensional-psychosis.com


Trol met zijn turkse evil black metalkameraden.


Onslaught
Usericon van Onslaught
Posted 12-12-2006 16:32 by Onslaught Wijzig reactieProfiel van OnslaughtQuote dit bericht

quote:
Op 12 december 2006 16:29 schreef Nix het volgende:
Ik hoef niet op de man af te spelen om mijn standpunt duidelijk te kunnen maken of om een discussie aan te kunnen gaan. JIJ WEL.

En no way, dat ik wil komen waar jij nu bent. Gelukkig kan ik wél fatsoenlijk redeneren, hoef geen drogredenen te gebruiken, kan en durf zelf na te denken en stel mezelf niet standaard boven alles en iedereen.




vast niet.....lees je eigen berichten maar ff terug...ik had het puur over een discussie en waar kwam jij mee aan??


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 12-12-2006 16:32 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

Voor zover ik kan zien begonnen de persoonlijke aanvallen vanuit jouw hoek. Maar by all means, bewijs het tegendeel maar.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


BitchSlap
Usericon van BitchSlap
Posted 12-12-2006 16:32 by BitchSlap Wijzig reactieProfiel van BitchSlapQuote dit bericht

ik begrijp niet dat er nog aandacht word besteed aan de infantiele opmerking van de n00b.

laat die gast


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 12-12-2006 16:33 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

quote:
Op 12 december 2006 16:28 schreef Onslaught het volgende:
Je hoeft niet te proberen om de woorden´ik geloof´van mij in beeld te krijgen...lees het toppic even door...ik weet dat ik er wel genoeg over heb verteld.
Punt is dat je geen conreet argument weet te geven waar jouw overtuiging (!!) dat jij niets gelooft vandaan komt.

Als jij van een gebouw afspringt, dan weet jij dat je naar beneden valt. Echter, je hebt dat nog nooit gedaan, dus je weet het helemaal niet, dus denk je het zeker te weten, wat neerkomt op geloven. Dat is in veel gevallen zo, en daar maak jij je ook schuldig aan.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


Murdering Monk
For a nihilist nothing is at least something...
Usericon van Murdering Monk
Posted 12-12-2006 16:33 by Murdering Monk Wijzig reactieProfiel van Murdering MonkQuote dit berichthttp://www.myspace.com/murdering_monk

quote:
Op 12 december 2006 16:32 schreef Mark het volgende:
Voor zover ik kan zien begonnen de persoonlijke aanvallen vanuit jouw hoek. Maar by all means, bewijs het tegendeel maar.

stel m nou niet van die moeilijke vragen.


True as steel, fake as hell!! www.context-band.nl www.myspace.com/contextband


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 12-12-2006 16:33 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

quote:
Op 12 december 2006 16:32 schreef trol het volgende:
Trol met zijn turkse evil black metalkameraden.


Ja maar zijn dat moslim-turken of goede turken?


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Rotzak
Usericon van Rotzak
Posted 12-12-2006 16:33 by Rotzak Wijzig reactieProfiel van RotzakQuote dit berichthttp://www.meatspin.com

Precies, ze laten nog al wat tbs'ers ontsnappen de laatste tijd.

@bitchslap

[Dit bericht is gewijzigd door Rotzak op 12-12-2006 16:34]


Against God and Government


Nix
Usericon van Nix
Posted 12-12-2006 16:34 by Nix Wijzig reactieProfiel van NixQuote dit bericht

quote:
Op 12 december 2006 16:32 schreef Onslaught het volgende:
vast niet.....lees je eigen berichten maar ff terug...ik had het puur over een discussie en waar kwam jij mee aan??



Over jouw manier van redeneren. Over je gebruik van drogredenen.

Laat ik maar niet beginnen over je interpunctie.


I generally avoid temptation...unless I can't resist it.


Onslaught
Usericon van Onslaught
Posted 12-12-2006 16:34 by Onslaught Wijzig reactieProfiel van OnslaughtQuote dit bericht

quote:
Op 12 december 2006 16:32 schreef Mark het volgende:
Voor zover ik kan zien begonnen de persoonlijke aanvallen vanuit jouw hoek. Maar by all means, bewijs het tegendeel maar.


Dat jij te beroerd bent om terug te lezen is niet mijn probleem dacht ik zo...ik weet wat er getypt is...


Dit topic is 36 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen