IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 36 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36
Auteur:
Topic : moslim-hardrockers?? Vorige pagina | Volgende pagina
Murdering Monk
For a nihilist nothing is at least something...
Usericon van Murdering Monk
Posted 12-12-2006 16:34 by Murdering Monk Wijzig reactieProfiel van Murdering MonkQuote dit berichthttp://www.myspace.com/murdering_monk

Ze leven nog, hoe kunnen ze dan goed zijn.. ( ja ik weet het, te makkelijk)

@Mark dus

[Dit bericht is gewijzigd door Murdering Monk op 12-12-2006 16:34]


True as steel, fake as hell!! www.context-band.nl www.myspace.com/contextband


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 12-12-2006 16:34 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

Niet te beroerd, meer te ongeinteresseerd. Dit is nou al zo'n drie pagina's bezig en het is niet eens on-topic. Mods!


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Rotzak
Usericon van Rotzak
Posted 12-12-2006 16:34 by Rotzak Wijzig reactieProfiel van RotzakQuote dit berichthttp://www.meatspin.com

quote:
Op 12 december 2006 16:34 schreef Onslaught het volgende:
Dat jij te beroerd bent om terug te lezen is niet mijn probleem dacht ik zo...ik weet wat er getypt is...


ik niet want jij typt engels.


Against God and Government


Nix
Usericon van Nix
Posted 12-12-2006 16:34 by Nix Wijzig reactieProfiel van NixQuote dit bericht

quote:
Op 12 december 2006 16:34 schreef Onslaught het volgende:
Dat jij te beroerd bent om terug te lezen is niet mijn probleem dacht ik zo...ik weet wat er getypt is...



Ik ook.


I generally avoid temptation...unless I can't resist it.


Onslaught
Usericon van Onslaught
Posted 12-12-2006 16:35 by Onslaught Wijzig reactieProfiel van OnslaughtQuote dit bericht

quote:
Op 12 december 2006 16:32 schreef BitchSlap het volgende:
ik begrijp niet dat er nog aandacht word besteed aan de infantiele opmerking van de n00b.

laat die gast



noob??
Populair kinderlijk taalgebruik...hahahaha


BitchSlap
Usericon van BitchSlap
Posted 12-12-2006 16:36 by BitchSlap Wijzig reactieProfiel van BitchSlapQuote dit bericht

quote:
Op 12 december 2006 16:35 schreef Onslaught het volgende:
noob??
Populair kinderlijk taalgebruik...hahahaha


HAHAHAHAHHAHAAAAAAAAAAHAHAHHAHAHAHAHa





Onslaught
Usericon van Onslaught
Posted 12-12-2006 16:36 by Onslaught Wijzig reactieProfiel van OnslaughtQuote dit bericht

quote:
Op 12 december 2006 16:34 schreef Rotzak het volgende:
ik niet want jij typt engels.


een metalhead die geen engels kan??

Hahahaha


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 12-12-2006 16:36 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

quote:
Op 12 december 2006 16:36 schreef Onslaught het volgende:
een metalhead die geen engels kan??

Hahahaha
Dat GELOOF je toch niet!


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 12-12-2006 16:36 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

@MM: oppassen, misschien weten ze waar je huis woont! Of anders komt Trol zijn Osmaanse makkers wreken voor onze schandelijke opmerkingen.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Murdering Monk
For a nihilist nothing is at least something...
Usericon van Murdering Monk
Posted 12-12-2006 16:37 by Murdering Monk Wijzig reactieProfiel van Murdering MonkQuote dit berichthttp://www.myspace.com/murdering_monk

En we hebben zelfs een metalhead die geen Nederlands kan, heb je je eigen posts al eens gelezen, Onslaught?


True as steel, fake as hell!! www.context-band.nl www.myspace.com/contextband


Nix
Usericon van Nix
Posted 12-12-2006 16:37 by Nix Wijzig reactieProfiel van NixQuote dit bericht



I generally avoid temptation...unless I can't resist it.


Onslaught
Usericon van Onslaught
Posted 12-12-2006 16:37 by Onslaught Wijzig reactieProfiel van OnslaughtQuote dit bericht

quote:
Op 12 december 2006 16:33 schreef Misanthrope het volgende:
Punt is dat je geen conreet argument weet te geven waar jouw overtuiging (!!) dat jij niets gelooft vandaan komt.

Als jij van een gebouw afspringt, dan weet jij dat je naar beneden valt. Echter, je hebt dat nog nooit gedaan, dus je weet het helemaal niet, dus denk je het zeker te weten, wat neerkomt op geloven. Dat is in veel gevallen zo, en daar maak jij je ook schuldig aan.



je moet je eigen geloof niet op mij projecteren.


Murdering Monk
For a nihilist nothing is at least something...
Usericon van Murdering Monk
Posted 12-12-2006 16:37 by Murdering Monk Wijzig reactieProfiel van Murdering MonkQuote dit berichthttp://www.myspace.com/murdering_monk

quote:
Op 12 december 2006 16:36 schreef Mark het volgende:
@MM: oppassen, misschien weten ze waar je huis woont! Of anders komt Trol zijn Osmaanse makkers wreken voor onze schandelijke opmerkingen.

*bibber*


True as steel, fake as hell!! www.context-band.nl www.myspace.com/contextband


Nix
Usericon van Nix
Posted 12-12-2006 16:38 by Nix Wijzig reactieProfiel van NixQuote dit bericht

quote:
Op 12 december 2006 16:37 schreef Onslaught het volgende:
je moet je eigen geloof niet op mij projecteren.




Je bevestigd alleen maar Misanthoopje zijn stelling.


Mooi.


I generally avoid temptation...unless I can't resist it.


Onslaught
Usericon van Onslaught
Posted 12-12-2006 16:38 by Onslaught Wijzig reactieProfiel van OnslaughtQuote dit bericht

quote:
Op 12 december 2006 16:37 schreef Murdering Monk het volgende:
En we hebben zelfs een metalhead die geen Nederlands kan, heb je je eigen posts al eens gelezen, Onslaught?


ow maar ik ben niet te beroerd om mijn enigzins gebrekkige kennis van nederlands in geschrift toe te geven....daar waar anderen dat niet doen.


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 12-12-2006 16:39 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

Er zijn genoeg metalliefhebbers voor wie Engels geen gesneden koek is. Moet je als metalhead misschien ook thuis zijn in het Noors, Zweeds en Duits?


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Onslaught
Usericon van Onslaught
Posted 12-12-2006 16:40 by Onslaught Wijzig reactieProfiel van OnslaughtQuote dit bericht

quote:
Op 12 december 2006 16:38 schreef Nix het volgende:
Je bevestigd alleen maar Misanthoopje zijn stelling.


Mooi.



Dat geloof jij...
Maar mensen ik ben weer even pleite...het was weer leuk vandaag...erg gelachen om alle geestelijke armoede die zich hier voordoet...en mijn lijst van mensen waar ik mij zeer verheven boven voel groeit met de dag dankzij jullie....
Adios eh!


Murdering Monk
For a nihilist nothing is at least something...
Usericon van Murdering Monk
Posted 12-12-2006 16:41 by Murdering Monk Wijzig reactieProfiel van Murdering MonkQuote dit berichthttp://www.myspace.com/murdering_monk

quote:
Op 12 december 2006 16:38 schreef Onslaught het volgende:
ow maar ik ben niet te beroerd om mijn enigzins gebrekkige kennis van nederlands in geschrift toe te geven....daar waar anderen dat niet doen.

Wat bazel je nu dan, Rotzak typt ergens letterlijk, ik ken geen Engels, hij geeft het dus toe, en nu beweer jij dat ie niets toegeeft?

Zo wordt het me wel heel moeilijk gemaakt hoor.


True as steel, fake as hell!! www.context-band.nl www.myspace.com/contextband


Nix
Usericon van Nix
Posted 12-12-2006 16:41 by Nix Wijzig reactieProfiel van NixQuote dit bericht

quote:
Op 12 december 2006 16:40 schreef Onslaught het volgende:
Dat geloof jij...
Maar mensen ik ben weer even pleite...het was weer leuk vandaag...erg gelachen om alle geestelijke armoede die zich hier voordoet...en mijn lijst van mensen waar ik mij zeer verheven boven voel groeit met de dag dankzij jullie....
Adios eh!




Vooral in je eigen wereldje blijven. You go girl!


I generally avoid temptation...unless I can't resist it.


Nix
Usericon van Nix
Posted 12-12-2006 16:41 by Nix Wijzig reactieProfiel van NixQuote dit bericht

quote:
Op 12 december 2006 16:41 schreef Murdering Monk het volgende:
Wat bazel je nu dan, Rotzak typt ergens letterlijk, ik ken geen Engels, hij geeft het dus toe, en nu beweer jij dat ie niets toegeeft?

Zo wordt het me wel heel moeilijk gemaakt hoor.



Dat geloof jij...




I generally avoid temptation...unless I can't resist it.


Murdering Monk
For a nihilist nothing is at least something...
Usericon van Murdering Monk
Posted 12-12-2006 16:42 by Murdering Monk Wijzig reactieProfiel van Murdering MonkQuote dit berichthttp://www.myspace.com/murdering_monk

Kut, is ie echt weg, ik moet nog 20 minuten, en ik verveel me.

Onslaught, alsjeblieft, blijf nog even!!


True as steel, fake as hell!! www.context-band.nl www.myspace.com/contextband


Nix
Usericon van Nix
Posted 12-12-2006 16:43 by Nix Wijzig reactieProfiel van NixQuote dit bericht

Ik hoop dat ik ooit nog zal worden zoals hem. *zwijmel* En dat ik dan ook muren mag stukadoren.

[Dit bericht is gewijzigd door Nix op 12-12-2006 16:46]


I generally avoid temptation...unless I can't resist it.


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 12-12-2006 16:43 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

quote:
Op 12 december 2006 16:40 schreef Onslaught het volgende:
Dat geloof jij...
Maar mensen ik ben weer even pleite...het was weer leuk vandaag...erg gelachen om alle geestelijke armoede die zich hier voordoet...en mijn lijst van mensen waar ik mij zeer verheven boven voel groeit met de dag dankzij jullie....
Adios eh!
LOL!!! Zolang je daar maar in gelooft, jochie, zolang jij daar maar in gelooft...

Net een omgekeerde moslim, alles wat een ander stelt er maar op gooien dat het slechts zijn of haar geloof is.

[Dit bericht is gewijzigd door Misanthrope op 12-12-2006 16:44]


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


Murdering Monk
For a nihilist nothing is at least something...
Usericon van Murdering Monk
Posted 12-12-2006 16:43 by Murdering Monk Wijzig reactieProfiel van Murdering MonkQuote dit berichthttp://www.myspace.com/murdering_monk

Ja, want voor stuccen heb je echt een bovengemiddelde intelligentie nodig. volgens mij heeft ie gewoon te lang boven die zooi gehangen, hehe


True as steel, fake as hell!! www.context-band.nl www.myspace.com/contextband


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 12-12-2006 16:43 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

Het was ons een plezier! Goed om te horen dat je zoveel zelfrespect kunt krijgen via een internetforum, ik heb daar meestal een leven voor nodig.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Dit topic is 36 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen